Misschien gaan we wel op zoek naar de nieuwe Donna (mamma mia)?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:35 schreef tessie het volgende:
Tegen de tijd dat de volgende serie op zoek naar.... begint is ze vast niet meer zwanger hoor
Ben trouwens benieuwd naar wie ze dan op zoek gaan...
Er komt nu een tourversie van. Zonder vast theater dus.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Alweer MammaMia? Die musical was een paar jaar geleden toch nog
Ik hoop op een Op zoek naar Ariël
Ook niet vergeleken met Frits?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:47 schreef Naamah het volgende:
Ik vind Chantal Janzen nou echt helemaal niks..
hahaha, ik had precies hetzelfde. Toen ik die muts hoorde zeggen dat Chantal er niet bij was, heb ik gelijk weggekliktquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Chantal als presentatrice. Ik ging net de backstageshow even kijken, maar ik heb het uitgezet omdat Chantal er niet was
.
Dit zijn de nummers, maar volgens mij is het nog niet duidelijk wie wat gaat doenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:17 schreef Akelalala het volgende:
Is er al bekend wie welke nummers gaat zingen bij Joseph aankomende zondag?
We Will Rock You móet John worden, ben ik nog steeds van overtuigd.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:49 schreef TheVulture het volgende:
Komt We Will Rock You of Tommy niet naar Nederland... dat zouden geschikte musicals zijn om de hoofdrol voor te zoeken
Wow dat zal gaaf zijn als de musical volgend jaar naar Nederland komt..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:11 schreef booo het volgende:
[..]
We Will Rock You móet John worden, ben ik nog steeds van overtuigd.
En Tommy, als in van The Who, wordt nu gedaan door Di-rect toch. Of heb ik het over iets anders?
Btw, beetje verkeerde topic geloof ik
Alleen de nummers van Robin zijn al bekend via t avroforum: Lef & Mr. Bojangles.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dit zijn de nummers, maar volgens mij is het nog niet duidelijk wie wat gaat doen
Ik ben trouwens niet zo weg van de nummers als ik eerlijk ben...Lef (Karin Bloemen) Nooit een acht (Willem Nijholt) Vanmorgen vloog ze nog (Tsjechov) Onbeschrijfelijk mooi (Cyrano - musical) Mr. Bojangles (Robbie Willams) Anyone who had a heart (Michael Ball) New York, New York (Frank Sinatra) You raise me up (Josh Groban)
Met die eerste ben ik het wel eens jaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:11 schreef booo het volgende:
[..]
We Will Rock You móet John worden, ben ik nog steeds van overtuigd.
En Tommy, als in van The Who, wordt nu gedaan door Di-rect toch. Of heb ik het over iets anders?
Btw, beetje verkeerde topic geloof ik
Jaja, ik ga erheen zelfsquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Met die eerste ben ik het wel eens ja
En Di-rect doet momenteel inderdaad aan The Who, nog tot maart geloof ik.
Vanavond rond 19.00 uur krijgen wij de Josephmail in de mailboxquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:06 schreef booo het volgende:
[..]
Jaja, ik ga erheen zelfs
Heeft iemand al de lijst met wie welk nummer gaat zingen? Ik ben te lui geweest om me ooit aan te melden voor Josephmail..
Ohhh ik ben ook veel te opdringerig, ik dacht s middags altijdquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vanavond rond 19.00 uur krijgen wij de Josephmail in de mailbox
Aangemeld!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Is best leuk kan je met de prijsvraag meedoen.
Inderdaad! Openingsnummer vind ik leuk, de rest eerlijk gezegd behoorlijk tegenvallen..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:43 schreef VegaKip het volgende:
I just can't wait to be king is leuk
Jaklopt, ik dacht dat het aan mn computer lagquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:45 schreef Naamah het volgende:
Leek alleen of het filmpje te vroeg was afgebroken, er werd gezegd dat Pia de openingsnummerS ging aankondigen, maar na de eerste stopte het nogal abrupt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |