Ik denk dat John wel het verschil ziet tussen acteren voor de camera en acteren voor een duizendkoppig publiek en Freek niet. Hij doet het met subtiele expressies die je in close-up goed ziet terwijl Freek misschien nog te veel gewend is om zijn gezichtsuitdrukkingen en bewegingen extra aan te zetten zodat de mensen in de achterste rij ze ook kunnen waarnemen. En die sterke, overdreven expressies zijn voor tv dus niet nodig.
Maar misschien kan hij gewoon niet anders.
Ik ben nog steeds fan en hoop dat ie wint.

Trouwens, in navolging van wonderer's Joseph-gerelateerde droom was het vannacht mijn beurt om over Joseph te dromen.

Heel bizar, het bedrijf waar ik werk zocht nog een duo dat bestond uit een creatief en een secretaresse, dus we deden sollicitaties
bij mij thuis (wtf?), het eerste duo was ik totaal niet van gecharmeerd, stom kutwijf dat niks kon, blergh, en toen toen toen...ging de bel, deed ik de deur open, kwam een meisje naar binnen met een grote map vol werk en ze had een groene blouse aan en ze werd gevolgd door ons aller Remko

in z'n Joseph-jas, hij solliciteerde voor de baan als secretaresse in de hoop zich verder de carričre-ladder op te werken. Wat een schatje, meteen bij binnenkomst "Meeeiiid wat woon je leeeeuk!", erg leuk gesprek gehad. Meisje dat mee was, was ook leuk.
Wat denk je? M'n baas nam dat eerste kut-duo aan.

Dus, stel dat ik de bakker ben en wonderer de butler (die komen voor in 't verhaal), wie is dan Joseph om ons te vertellen wat deze dromen betekenden?
Tevens erg lange verkapte tvp dit.