Cool! Heb 'm toegevoegd in mijn postquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik kan hem ook niet vinden van zowel Frans Halsema als Willem Nijholt, maar heb wel een medley gevonden waar ie inzit. Gezongen door Edwin Rutten. Op minuut 3:20
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:32 schreef MisterO het volgende:
De originele versie van You raise me Up van Brian Kennedy is zoveel beter dan de Josh Groban versie...
Ooooooohhhhhh.quote:Weer 2 solo's en 2 openings nummers. Waarvan 1 extra gaaf wordt vanwege een gast optreden..........wie .....dat hou ik nog even stil
Ik gok op Renee.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:44 schreef Cee het volgende:
Uit meneer Freek's weblog:
[..]
Ooooooohhhhhh.
Dat denk ik ook ja... Misschien in de jurk uit de backstage show van gister, waarbij ze niet wilden vertellen voor wie die was?quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:00 schreef Akelalala het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja... Misschien in de jurk uit de backstage show van gister, waarbij ze niet wilden vertellen voor wie die was?
Dat idee heb ik idd ook. Sommige zingen echt bedroevend vals. En dat bij de laatste 5! Hoe slecht moeten die andere duizenden deelnemers dan wel niet zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:36 schreef linebear het volgende:
Ligt het aan mij of was de kwaliteit van de Evita's veel beter...
Nou, ik zit ook op dat forum en één van de moderators daar (overigens géén tienermeisje en daar is zij echt niet de enige in, als je alleen al in het voorsteltopic kijkt, is zeker driekwart 21 of ouder. Als je ziet hoeveel 30 en 40-plussers er zijn en dat er zelfs een aantal 50-plussers zijn, dan blijkt wel dat het echt niet alléén maar hysterische tienermeiden zijnquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:50 schreef Kinga het volgende:
Schijnt al bekend te zijn dat Robin, lef en mr. bojangles gaat doen. Geen idee hoe ze daarbij komen op het Joseph Forum.
Btw, zijn dat allemaal tienermeisjes daar, krijg wel dat idee namelijk. Al helemaal overtuigt dat Renee een duet komt doen met elke Joseph en ze gaan zoenenZij is toch alleen maar de verteller in de musical?
Hey jij hierquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 03:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat idee heb ik idd ook. Sommige zingen echt bedroevend vals. En dat bij de laatste 5! Hoe slecht moeten die andere duizenden deelnemers dan wel niet zijn.
Die shirtjes vind ik zo erg. Allemaal diepe v-halzen, waardoor het net lijkt of ze een kleine a cup hebbenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:27 schreef MrKawada het volgende:
zijn ze op zoek naar de perfecte homo?
wat zijn die gasten allemaal ontzettend verwijfd....
ja ik zat een keer te zappen en toen deden ze met zn allen een dansje in strakke shirtjes....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:03 schreef Susi het volgende:
[..]
Die shirtjes vind ik zo erg. Allemaal diepe v-halzen, waardoor het net lijkt of ze een kleine a cup hebben
ah, doet er familie van je mee in de show?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je hier komt om te homobashen dan mag je wegblijven hoor.
Nee, ik vind gewoon dat mensen die zich zo uitlaten hier niet hoeven te zijn. Wat schiet je er namelijk mee op om tussen mensen die het programma wel volgen "flikkersquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:55 schreef MrKawada het volgende:
[..]
ah, doet er familie van je mee in de show?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |