Volgende week Roy en Robin... houdt ie hem er ook in, wedden...quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga Robin toch nooit leuk vinden, hoeveel kansen je 'm ook geeft, Willem
ach die krijgt straks weer een injectie van een centimeter of 20... is ze ook weer blijquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, precies. En niets anders. Maar toch, terecht eruit.
Arm vriendinnetje van Mathijs.
Wat ben je weer heerlijk vunzig vandaag, TheVulture.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ach die krijgt straks weer een injectie van een centimeter of 20... is ze ook weer blij
Ach het is een gavequote:Op zondag 12 oktober 2008 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat ben je weer heerlijk vunzig vandaag, TheVulture.
Zodra Willem z'n betoog had gehouden dat hij dit keer echt uit zou gaan van z'n beroeptechnische kennis en niet vanuit z'n gevoel, wist ik dat hij had besloten om zijn lang gekoesterde wens Mathijs naar de finale te slepen, had losgelaten omdat het toch niks zou worden met 't joch 8 voorstellingen in de week. Dat was toch wel duidelijk na vandaag. Alhoewel hij echt royally screwed was met die klote-nummers die hij vandaag had gekregen.quote:
Ik vind eerder dat ze ons Roy door de strot duwen. Hij krijgt de beste nummers, de mooiste sets, de positiefste kritieken.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:56 schreef Kinga het volgende:
Maar echt he. Ze willen ons Robin echt door de strot dauwen. Ik ben hem sinds de 1e liveshow al helemaal zat! Is echt een crime om zijn performances te volgen.
Ook niet.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:01 schreef Kinga het volgende:
Robin 8 keer in de week lukt wel dan? Met die vreselijke kutstem...
Daar heb je ook wel weer gelijk in.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind eerder dat ze ons Roy door de strot duwen. Hij krijgt de beste nummers, de mooiste sets, de positiefste kritieken.
Alhoewel ik het een leuk joch vind en hij doet het goed, zie ik hem niet de rol van Joseph dragen. Maar blijkbaar denkt de jury daar anders over. Ze willen hem in ieder geval de finale in loodsen. Zonder de support van jury en productie was dat niet gelukt denk ik. Ik voorspelde 'm zelfs als een van de eerste afvallers nadat de top 10 bekend was.![]()
Oké genoeg serieus gedebatteerd over deze show, van mijn kant.
AMIIIIIIR.
Ben ik het niet mee eens. Robin is echt niet slechter dan Roy of Mathijs.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:04 schreef ajf het volgende:
Jullie moeten het maar zo zien dat dit eigenlijk een tactische zet is geweest van Willem. Nu hij Robin heeft doorgelaten, gaan de 3 beste dalijk naar de halve finale. Dan ligt Robin eruit. Had ie Robin er nu uitgestemd, had hij een groter probleem gehad volgende week want dan waren de 4 beste overgebleven. En Willem gaf al aan dat ie bedenkingen had dat Mathijs dalijk 7 avonden in de week Joseph speelt en dat waarschijnlijk niet trekt stemtechnisch.
Al had ik met die pasjes erbij wel in het begin het idee dat ik naar een aerobics instructievideo keekquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Freek was erg goed..zijne witte broek stond hem leuk
Ja dat leek er wel op een beetje.. terecht dat Mathijs eruit ligt.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:31 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Al had ik met die pasjes erbij wel in het begin het idee dat ik naar een aerobics instructievideo keek
Ik denk het ja, of zijn zus.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:34 schreef Stroekie het volgende:
Wie was trouwens die blonde juffrouw die zo moest huilen om het vertrek van Matthijs, zijn vriendin ????
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:46 schreef Merel het volgende:
Ik vind dat Nick en Simone Joseph moeten worden, die kunnen in ieder geval beter zingen
Wat een onzin. Omdat er een gobootje van tralies op de achtergrond draaide? Er worden zo vaak gobo's gebruikt bij de nummers, meestal op de vloer. Roy was vanavond beter dan Robin of Mathijs. Het valt me eigenlijk reuze mee dat het Nederlandse publiek er blijkbaar nog echt goed naar luistert ook. Had ik niet verwacht. Want al die kippen zonder kop kiezen alleen op uiterlijk. Sowieso echt een vrouwenshow dit, ik geloof niet dat er veel mannen zijn die zullen bellen of sms-en. Soppende tieners en moeders, en belten, daar moet Freek het van hebbenquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:43 schreef Cee het volgende:
Met dank aan de mannen van het licht en geluid!
Dat laatste vind ik nou ook, maar dat moet geen reden zijn om iemand een dergelijke zware hoofdrol te geven, want er bestaat ook altijd nog zoiets als pruiken en grime!! En ik denk echt dat Mathijs, hoe goed ie ook is, nog steeds teveel aan zichzelf twijfelt. En dat zie én hoor je in zijn optredens. Erg jammer. Het moet niet mogen dat iemand zichzelf als supertalent zo de das omdoet omdat ie niet voldoende zelfvertrouwen heeft. Erg jammer voor Mathijs. Bovendien had Mathijs twee vreselijke nummers te zingen vandaag. Waarvan in ieder geval Mary Poppins nog heel redelijk uitgevoerd was.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:57 schreef Honeymooner het volgende:
Aah gatver, Robin moet echt weg!! Hij heeft iets in z'n stem wat ik echt heel lelijk vind en daarnaast was Mathijs 100x lekkerder om naar te kijken..
Dat laatste ben ik het mee eens, maar kom op, geef een kandidaat iets memorabels mee tijdens z'n optreden en 'het volk' onthoudt 'm beter. Tralies, dramatische belichting (Paint it black), een koffer, hij krijgt het gelijk. Als Robin het zelfde nummer had moeten vertolken, had ie van de regie op de trap moeten liggen en had productie verder niks speciaals uitgevoerd om een nummer nog extra aan te dikken. Zoals ik al zei, ik ben van de conspiracy theories.quote:Op maandag 13 oktober 2008 02:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat een onzin. Omdat er een gobootje van tralies op de achtergrond draaide? Er worden zo vaak gobo's gebruikt bij de nummers, meestal op de vloer. Roy was vanavond beter dan Robin of Mathijs.
En ik moet toegeven, daar ben ik het mee eens. Ik heb echter hoop, misschien dat hij z'n expressies en z'n vuur wat kan verzachten. Of is het daarvoor al te laat en is dit gewoon zijn manier, alles met de knop op 11?quote:Freek denkt volgens mij dat hij mee aan het doen is met het programma: Op zoek naar Enjolras.
Geforceerd en bezeten.
Daar gaat het niet om. Het publiek heeft duidelijk laten weten dat ze Robin weg willen hebben. En dit al voor de tweede of derde keer. En aangezien Willem daar niks mee deed door Mathijs eruit te gooien, is het waarschijnlijk een tactische stem geweest.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:07 schreef hexje het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Robin is echt niet slechter dan Roy of Mathijs.
Als je zingt, neem je een hap lucht en die laat je langs je stembanden gaan, waardoor er noten uitkomen. Als je dat 'zomaar' doet dan is alles los en heb je totaal geen controle. Het is de kunst om de lucht te doseren, en dat heet ademsteun. Dat doe je door je middenrif te gebruiken bij het zingen. Dat is een niet zo heel moeilijke techniek die je kunt leren, ondermeer door buikademhaling.quote:
leuke nummers!! Mr. Bojangles is helemaal niet van Robbie Williams!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:48 schreef Kinga het volgende:
Daar zijn ze weer.
Lef (Karin Bloemen)
Nooit een acht (Willem Nijholt)
Vanmorgen vloog ze nog (Tsjechov)
Onbeschrijfelijk mooi (Cyrano - musical)
Mr. Bojangles (Robbie Willams)
Anyone who had a heart (Michael Ball)
New York, New York (Frank Sinatra)
You raise me up (Josh Groban)
Zitten weer een paar draken tussen. Ben benieuwd wie die laatste krijgt.
Vind ik ook... van deze 10 kunnen alleen Freek en John mij bekoren, John vind ik daarnaast ook nog eens ongeschikt als type... Remko was ook nog wel aardig maar de rest is maar matig qua niveau...quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:36 schreef linebear het volgende:
Ligt het aan mij of was de kwaliteit van de Evita's veel beter...
Ik kan hem ook niet vinden van zowel Frans Halsema als Willem Nijholt, maar heb wel een medley gevonden waar ie inzit. Gezongen door Edwin Rutten. Op minuut 3:20quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:35 schreef Naamah het volgende:
Nooit een acht (Willem Nijholt)
Kan niet vinden
Cool! Heb 'm toegevoegd in mijn postquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik kan hem ook niet vinden van zowel Frans Halsema als Willem Nijholt, maar heb wel een medley gevonden waar ie inzit. Gezongen door Edwin Rutten. Op minuut 3:20
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:32 schreef MisterO het volgende:
De originele versie van You raise me Up van Brian Kennedy is zoveel beter dan de Josh Groban versie...
Ooooooohhhhhh.quote:Weer 2 solo's en 2 openings nummers. Waarvan 1 extra gaaf wordt vanwege een gast optreden..........wie .....dat hou ik nog even stil
Ik gok op Renee.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:44 schreef Cee het volgende:
Uit meneer Freek's weblog:
[..]
Ooooooohhhhhh.
Dat denk ik ook ja... Misschien in de jurk uit de backstage show van gister, waarbij ze niet wilden vertellen voor wie die was?quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:00 schreef Akelalala het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja... Misschien in de jurk uit de backstage show van gister, waarbij ze niet wilden vertellen voor wie die was?
Dat idee heb ik idd ook. Sommige zingen echt bedroevend vals. En dat bij de laatste 5! Hoe slecht moeten die andere duizenden deelnemers dan wel niet zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:36 schreef linebear het volgende:
Ligt het aan mij of was de kwaliteit van de Evita's veel beter...
Nou, ik zit ook op dat forum en één van de moderators daar (overigens géén tienermeisje en daar is zij echt niet de enige in, als je alleen al in het voorsteltopic kijkt, is zeker driekwart 21 of ouder. Als je ziet hoeveel 30 en 40-plussers er zijn en dat er zelfs een aantal 50-plussers zijn, dan blijkt wel dat het echt niet alléén maar hysterische tienermeiden zijnquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:50 schreef Kinga het volgende:
Schijnt al bekend te zijn dat Robin, lef en mr. bojangles gaat doen. Geen idee hoe ze daarbij komen op het Joseph Forum.
Btw, zijn dat allemaal tienermeisjes daar, krijg wel dat idee namelijk. Al helemaal overtuigt dat Renee een duet komt doen met elke Joseph en ze gaan zoenenZij is toch alleen maar de verteller in de musical?
Hey jij hierquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 03:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat idee heb ik idd ook. Sommige zingen echt bedroevend vals. En dat bij de laatste 5! Hoe slecht moeten die andere duizenden deelnemers dan wel niet zijn.
Die shirtjes vind ik zo erg. Allemaal diepe v-halzen, waardoor het net lijkt of ze een kleine a cup hebbenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:27 schreef MrKawada het volgende:
zijn ze op zoek naar de perfecte homo?
wat zijn die gasten allemaal ontzettend verwijfd....
ja ik zat een keer te zappen en toen deden ze met zn allen een dansje in strakke shirtjes....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:03 schreef Susi het volgende:
[..]
Die shirtjes vind ik zo erg. Allemaal diepe v-halzen, waardoor het net lijkt of ze een kleine a cup hebben
ah, doet er familie van je mee in de show?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je hier komt om te homobashen dan mag je wegblijven hoor.
Nee, ik vind gewoon dat mensen die zich zo uitlaten hier niet hoeven te zijn. Wat schiet je er namelijk mee op om tussen mensen die het programma wel volgen "flikkersquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:55 schreef MrKawada het volgende:
[..]
ah, doet er familie van je mee in de show?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |