1 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-geertt.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-hannie.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-hans.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-hicham.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-hiukwan.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-kyra.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-mano.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-prince.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-sarah.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-sharon.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-wim.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-yin.jpg |
Schouderquote:
Die dingen zijn best hard hoor, en de boom hoog.quote:
En die vrouwen zachtaardig.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Die dingen zijn best hard hoor, en de boom hoog.
weet je hoe zwaar zo'n ding is?quote:
'Kijk uit malloot, een kokosnoot.'quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:46 schreef MissX het volgende:
Er sterven per jaar toch best een aantal mensen aan een vallende kokosnoot dus zo overdreven is het niet.
daarmee zou je het van mij nog winnen!quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:56 schreef MissX het volgende:
volgens mij zou ik dit nog geen 10 sec volhouden
Dacht ik ook, hoop wel dat hij ver komt, goed voor de actie.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:59 schreef rubbereend het volgende:
ik denk hij heeft hemmaar hij moest kakken
De vraag is natuurlijk of dat eiland er wel isquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:04 schreef Quyxz_ het volgende:
maar geert volgende week op een eilandje is ook leuk hè
dat wordt dan zijn eiland, net als dat van frans en nieuwkomers moet ie nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:04 schreef Quyxz_ het volgende:
maar geert volgende week op een eilandje is ook leuk hè
Maar dat weten zij niet.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:05 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of dat eiland er wel is
Gedaan.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:05 schreef sooty het volgende:
[off topic]
Wellicht kan uit piëteit de anonieme productie-assistente genaamd worden in de OP: Leentje Custers (26)
[/off topic]
heeft die ook meegewerkt aan ER dan, dacht dat zijn 71 graden noord deedquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:05 schreef sooty het volgende:
[off topic]
Wellicht kan uit piëteit de anonieme productie-assistente genaamd worden in de OP: Leentje Custers (26)
[/off topic]
Naar mijn weten niet, maar wel even toegevoegd.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
heeft die ook meegewerkt aan ER dan, dacht dat zijn 71 graden noord deed
't is een vuige homo zonder ballen, die liegt en bedriegt en zelf niks kanquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wat heeft iedereen ineens tegen Hans?
toffe actie juist!quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:09 schreef Pretletter het volgende:
Dat wordt ook Hans zijn ondergang. Liegen over de munt.
Duidelijk dus.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
't is een vuige homo zonder ballen, die liegt en bedriegt en zelf niks kan
De eerste keer met afvallerseiland was mooi, vooral die blikken van de andere deelnemersquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:10 schreef babette21 het volgende:
Hans leek daarnet (in dat hutje) ineens op die engerd uit Prison Break
en ze moeten ophouden over dat afvallerseiland, da's iets van de laatste jaren terwijl het toch back to basic is?! (dat hoop ik tenminste, want zo'n eiland heeft nooit veel meerwaarde gehad)
Vage lulsmoes. Snap niet waarom dat nodig is.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:08 schreef Thealexfiles het volgende:
Eerste 10 minuten niet gezien. Heb ik wat gemist? Afvallerseiland?
Hij gedraagt zich als een flapdrolquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wat heeft iedereen ineens tegen Hans?
Laten we het hopen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:09 schreef Pretletter het volgende:
Dat wordt ook Hans zijn ondergang. Liegen over de munt.
Hij liet hem zien.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Hans heeft de munt net gevonden, hij liegt er volgens mij niet over toch?
Da's geen compliment.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:10 schreef babette21 het volgende:
Hans leek daarnet (in dat hutje) ineens op die engerd uit Prison Break
quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:15 schreef Quyxz_ het volgende:
Als ze vinden dat Geert de enige is die naar het afvallerseiland zou gaan, dan is hij toch de enige die gemotiveerd genoeg is om te winnen, en dan is hij ook de enige die het verdiend.
Mmh zou verklaren waarom er vorige week geen eindpraatje van Prince wasquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:16 schreef Tezz het volgende:
Er komt dadelijk nog een trucendoos met alle afvallers hoor, ze zitten voglens mij toch ergens stiekem samen op een eiland...
Geld.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:20 schreef RijstNatie het volgende:
wat wint de winnaar van de expiditie?
een weekend weg met Jiba ofso?
vijtigduuzend oiroquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:20 schreef RijstNatie het volgende:
wat wint de winnaar van de expiditie?
een weekend weg met Jiba ofso?
Beetje saai seizoen idd.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:22 schreef Thealexfiles het volgende:
Er is gewoon niemand die ik het echt gun voor het eerst in 8 jaar Robinson
Ow ik had al gezapt.. misschien maar goed ookquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:34 schreef RijstNatie het volgende:
ok dit is wel triest, je ziet alleen de foto van ernst paul
Laten we het hopen zeg.. anders is het echt een anti-climax met de huidige overgebleven kandidatenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:42 schreef Cairon het volgende:
ze zeggen net iets te duidelijk "er is geen afvallerseiland" dus we zien de afvallers gewoon terug... anders zouden ze niet constant de aandacht er op vestigen
Als iemand een dominante oetlul is, dan is het Hans welquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:43 schreef qonmann het volgende:
Geert eruit, mooi, dominante oetlul
Maar Geert zorgde veel voor leuke tv.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:25 schreef Fuente het volgende:
Ik vind Hans juist een sterke speler! Face it, Geert was niets meer dan een arrogant, narcistisch, haatdragend ventje
Deels waar hoor, maar ik ergerde me echt zo onwijs aan hem, dat ik stiekem gewoon heel blij ben dattie weg isquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Maar Geert zorgde veel voor leuke tv.
Met ze oorquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Maar Geert zorgde veel voor leuke tv.
Of.. krijgen we één aflevering die alle ontwikkelingen op het afvallerseiland laat zien, vlak nadat ze het de rest van de kandidaten laten weten..quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:02 schreef rene90 het volgende:
[..]
Met ze oor![]()
Het mooiste vind ik eigenlijk nog dat iedereen ervanuit gaat dat er een afvallerseiland is, maar dit is er natuurlijk niet. En het is er zeker niet omdat ze anders echt wel beelden ervan hadden laten zien, aangezien juist op het afvallerseiland mooie beelden kunnen worden geschoten. De samenzweringen daar etc.
Hans is niets meer dan een tactische speler en zeker niet Robinsonwaardig, hij lag als eerste uit de proef.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:25 schreef Fuente het volgende:
Ik vind Hans juist een sterke speler! Face it, Geert was niets meer dan een arrogant, narcistisch, haatdragend ventje
quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:32 schreef Paracelsus het volgende:
Mocht ik die Hans ooit tegenkomen irl, dan zeg ik dat hij een minderwaardig mens is. Dat zweer ik.
Ik denk dat de productie zo teleurgesteld is in de overblijvers dat de ze de afvallers naar een luxe resort gestuurd hebben om zich vol te vreten om aan te sterken voor...quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:08 schreef DaFrenk het volgende:
Of.. krijgen we één aflevering die alle ontwikkelingen op het afvallerseiland laat zien, vlak nadat ze het de rest van de kandidaten laten weten..Nee, da's wishfull thinking, er zal inderdaad geen eiland zijn nee. Maar hopen doe ik het wel
Mee eens.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:59 schreef cora4034 het volgende:
Yin Bah![]()
Zo iemand die zichop de werk omhoogneukt type.
Dan heb jij waardering voor mensen die dr kut gebruiken om vooruit te komen. Wordt compleet onpasselijk van dr loempiavouwsterglimlach. Hoe doorzichtig kan t.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:39 schreef babette21 het volgende:
Ik vind Yin wel tof
Het is toch geen wie-is-de-liefste-programma?!?![]()
je vrouwelijkheid gebruiken is niet hetzelfde als jezelf létterlijk te grabbel gooien; zegt meer over de mannen dat ze er blind intrappen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:46 schreef oldschoolf00l het volgende:
Dan heb jij waardering voor mensen die dr kut gebruiken om vooruit te komen. Wordt compleet onpasselijk van dr loempiavouwsterglimlach. Hoe doorzichtig kan t.
Inderdaad. Vorige aflevering was het cruciale moment, vandaar misschien dat het gekonkel in die aflevering zo uitgebreid in beeld is geweest? Eigenlijk hadden Geert, Sharon en Kyra op dat moment al moeten weten dat Hans, Yin, Geert en Hiukwan een deal hadden gesloten. Ze hadden er alles aan moeten doen om Prince (en Sarah) op hun hand te krijgen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:47 schreef Sug4r het volgende:
Jammer dat Geert eruit is, ik denk dat hij gelijk krijgt met zijn voorspelling.![]()
Dat is juist een enorme bazenactie!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:02 schreef Nuna het volgende:
En halfoor Geert, tja, wel kinderachtig om dan dat mes ook nog even mee te jatten..
Ik heb 1 van de vorige edities van Survivor gekeken, maar dat ging over alles behalve surviven. Ze zaten te zeuren over honger terwijl ze net 2 dagen wat minder eten hadden. En toen kregen ze een prijs, ipv bij bijvoorbeeld ER een zakje rijst, een halve supermarkt aan spullen, toen was ik gelijk afgehaakt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:45 schreef Xan21 het volgende:
Behoorlijk saaie bedoening deze Robinson, ik ben overgestapt naar de amerikaanse serie Survivor: Gabon. Zeer aan te raden, veel leukere spellen en die amerikanen, ze blijven gek;)
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 05:27 schreef Greetings het volgende:
Jammer dat Geert eruit is. Nu ga ik dan maar voor Hiukwan, in het begin was ze irritant, nu is ze toch eigenlijk wel leuk
Een beetje?quote:
Yin wordt al vanaf het begin ondertiteld hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:38 schreef -ladybird- het volgende:
Ligt het nou aan mij of gaat die Yin steeds belgischer praten, ze werd laatst zelfs ondertiteld...
Expeditie Robinson...ik kom ik kom....Expeditie Robinson...ik kom ik kom...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:55 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Net zoals die Marleen (hoe ging dat liedje ook alweer?).
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:08 schreef para909 het volgende:
[..]
Expeditie Robinson...ik kom ik kom....Expeditie Robinson...ik kom ik kom...
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:08 schreef para909 het volgende:
[..]
Expeditie Robinson...ik kom ik kom....Expeditie Robinson...ik kom ik kom...
Juist doperwten happen met een blinddoek opquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:43 schreef babette21 het volgende:
overigens belachelijk dat ze hier een paar beesten voor opofferen... neem dan doperwten ofzo
Het is juist belachelijk dat ze er niet gewoon een rauw lam neerhangen, liefst met de pijl er nog doorheen. Het blijft een expeditie natuurlijkquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:43 schreef babette21 het volgende:
overigens belachelijk dat ze hier een paar beesten voor opofferen... neem dan doperwten ofzo
quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:59 schreef tong80 het volgende:
Inderdaad ik zou een moord doen om sommige familkieleden niet te hoeven zien
Inderdaad zeg!quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:57 schreef babette21 het volgende:
dat gejank altijd.... ze zijn net 3 weken weg ofzo....
Net prinses Leia uit Starwarsquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:00 schreef Pretletter het volgende:
Wat een domme staartjes heeft die Yin.
ja je kan tich wel verwachten wat er wordt gezegd.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:00 schreef BobbySixkiller het volgende:
[..]
Inderdaad zeg!
En dan sowieso, wat is de meerwaarde dat iemand anders jouw filmpje ziet? Dat ontgaat mij echt totaal...
met name die linkerquote:
prima verdeling!quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:10 schreef Pretletter het volgende:
Die mannen maar knutselen en die vrouwen lekker zwemmen.
Ja dat heb ik dus ook. Hopelijk volgend jaar weer beter -.-quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:09 schreef tong80 het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik er geen reet aan dit jaar.
Ik blijf kijken maar het doet me weinig
Yesquote:
Het kan me idd maar niet boeien, maar ik blijf toch kijken.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:09 schreef tong80 het volgende:
volgend jaar???quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:12 schreef Thealexfiles het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Hopelijk volgend jaar weer beter -.-
het gaat om de buikspieren he, niet om d'r pelvisquote:
Oke dat was wel een beetje voorbarig inderdaad.quote:
hopelijk niet met die aart van de rooijackersquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:17 schreef Thealexfiles het volgende:
[..]
Oke dat was wel een beetje voorbarig inderdaad.Maar ik denk dat EP zou willen dat het doorging, met of zonder hem.
Precies de reden dat 't hier niet druk isquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:09 schreef tong80 het volgende:
Mwoah vorige week won ze een dergelijke proef ook makkelijk. Maar nderdaad kon je uit de preview halen dat ze deze keer meer aan haar pelvis hadquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
het gaat om de buikspieren he, niet om d'r pelvis
Ik mis de dagboeken iddquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Precies de reden dat 't hier niet druk is. Dit is alweer een aflevering met 0 sensatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |