quote:Op woensdag 15 oktober 2008 05:27 schreef Greetings het volgende:
Jammer dat Geert eruit is. Nu ga ik dan maar voor Hiukwan, in het begin was ze irritant, nu is ze toch eigenlijk wel leuk
Een beetje?quote:
Yin wordt al vanaf het begin ondertiteld hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:38 schreef -ladybird- het volgende:
Ligt het nou aan mij of gaat die Yin steeds belgischer praten, ze werd laatst zelfs ondertiteld...
Expeditie Robinson...ik kom ik kom....Expeditie Robinson...ik kom ik kom...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:55 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Net zoals die Marleen (hoe ging dat liedje ook alweer?).
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:08 schreef para909 het volgende:
[..]
Expeditie Robinson...ik kom ik kom....Expeditie Robinson...ik kom ik kom...
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:08 schreef para909 het volgende:
[..]
Expeditie Robinson...ik kom ik kom....Expeditie Robinson...ik kom ik kom...
Juist doperwten happen met een blinddoek opquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:43 schreef babette21 het volgende:
overigens belachelijk dat ze hier een paar beesten voor opofferen... neem dan doperwten ofzo
Het is juist belachelijk dat ze er niet gewoon een rauw lam neerhangen, liefst met de pijl er nog doorheen. Het blijft een expeditie natuurlijkquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:43 schreef babette21 het volgende:
overigens belachelijk dat ze hier een paar beesten voor opofferen... neem dan doperwten ofzo
quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:59 schreef tong80 het volgende:
Inderdaad ik zou een moord doen om sommige familkieleden niet te hoeven zien
Inderdaad zeg!quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:57 schreef babette21 het volgende:
dat gejank altijd.... ze zijn net 3 weken weg ofzo....
Net prinses Leia uit Starwarsquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:00 schreef Pretletter het volgende:
Wat een domme staartjes heeft die Yin.
ja je kan tich wel verwachten wat er wordt gezegd.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:00 schreef BobbySixkiller het volgende:
[..]
Inderdaad zeg!
En dan sowieso, wat is de meerwaarde dat iemand anders jouw filmpje ziet? Dat ontgaat mij echt totaal...
met name die linkerquote:
prima verdeling!quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:10 schreef Pretletter het volgende:
Die mannen maar knutselen en die vrouwen lekker zwemmen.
Ja dat heb ik dus ook. Hopelijk volgend jaar weer beter -.-quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:09 schreef tong80 het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik er geen reet aan dit jaar.
Ik blijf kijken maar het doet me weinig
Yesquote:
Het kan me idd maar niet boeien, maar ik blijf toch kijken.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:09 schreef tong80 het volgende:
volgend jaar???quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:12 schreef Thealexfiles het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Hopelijk volgend jaar weer beter -.-
het gaat om de buikspieren he, niet om d'r pelvisquote:
Oke dat was wel een beetje voorbarig inderdaad.quote:
hopelijk niet met die aart van de rooijackersquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:17 schreef Thealexfiles het volgende:
[..]
Oke dat was wel een beetje voorbarig inderdaad.Maar ik denk dat EP zou willen dat het doorging, met of zonder hem.
Precies de reden dat 't hier niet druk isquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:09 schreef tong80 het volgende:
Mwoah vorige week won ze een dergelijke proef ook makkelijk. Maar nderdaad kon je uit de preview halen dat ze deze keer meer aan haar pelvis hadquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
het gaat om de buikspieren he, niet om d'r pelvis
Ik mis de dagboeken iddquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Precies de reden dat 't hier niet druk is. Dit is alweer een aflevering met 0 sensatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |