abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62342892
Alle mongolen hebben tot nu toe de mensen weggestemd die nog een beetje leuke televisie kunnen maken, jammer hoor.
pi_62343544
Geert is baas, ik moet kakken! En vervolgens een machete stelen, in dat filmpje dat hij achter Hans liep! hij wou zijn oor eraf halen.

Om Geert kan ik lachen, geeft me een Douwe gevoel. Hans en Yin zijn ongelofelijke teringlijers, heb me nog nooit zo boos gemaakt om iemand. Jezus, lekker oprotten en ga dan lekker neuken ergens maar sodemieter van dat eiland af.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_62345353
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 20:59 schreef cora4034 het volgende:
Yin Bah
Zo iemand die zichop de werk omhoogneukt type.
Mee eens.
  maandag 13 oktober 2008 @ 11:23:39 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62346393
Ik heb het vanmorgen zitten kijken en ik moest echt wel even slikken bij het begin.
Mooi gedaan.

En verder... Brrrr... wat een enge mensen hebben ze weer bij elkaar weten te krijgen dit jaar. Ik zou bijna sympathie krijgen voor Geert de Duin.
pi_62346542
Sterker nog, ik heb al sympathie voor hem gekregen.
pi_62347183
Sterker nog Geert was de enige sympathieke kerel die er in zat
٩๏̯͡๏)۶
pi_62347673
Ik vind die Hans echt zo sneu. En die gast die zn ogen zo dicht bij mekaar heeft staan ook
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_62347962
Geert was een koning, lets face it.
De productie zou zichzelf en de kijkers een dienst bewijzen door passieve muizen eruit te flikkeren. Geef ze minder stemrecht bv.
Allah u akbar
  maandag 13 oktober 2008 @ 12:39:34 #209
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62348070
Ik vind Yin wel tof
Het is toch geen wie-is-de-liefste-programma?!?
pi_62348271
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:39 schreef babette21 het volgende:
Ik vind Yin wel tof
Het is toch geen wie-is-de-liefste-programma?!?
Dan heb jij waardering voor mensen die dr kut gebruiken om vooruit te komen. Wordt compleet onpasselijk van dr loempiavouwsterglimlach. Hoe doorzichtig kan t.
Allah u akbar
pi_62348387
Denk dat eenoor Geert het wel goed heeft samengevat en voorspeld hoe het verder zal gaan. Al zag je op het eind dat mensen zich wel storen aan deze kant van Hans toen hij zo tekeer ging over eenoor.
  maandag 13 oktober 2008 @ 12:50:42 #212
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62348393
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:46 schreef oldschoolf00l het volgende:
Dan heb jij waardering voor mensen die dr kut gebruiken om vooruit te komen. Wordt compleet onpasselijk van dr loempiavouwsterglimlach. Hoe doorzichtig kan t.
je vrouwelijkheid gebruiken is niet hetzelfde als jezelf létterlijk te grabbel gooien; zegt meer over de mannen dat ze er blind intrappen. Come on, het hele programma is toch gebaseerd op manipulatie e.d. Het gaat al jaren niet meer om kokosnoten plukken...
pi_62348440
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 23:47 schreef Sug4r het volgende:

Jammer dat Geert eruit is, ik denk dat hij gelijk krijgt met zijn voorspelling.

Inderdaad. Vorige aflevering was het cruciale moment, vandaar misschien dat het gekonkel in die aflevering zo uitgebreid in beeld is geweest? Eigenlijk hadden Geert, Sharon en Kyra op dat moment al moeten weten dat Hans, Yin, Geert en Hiukwan een deal hadden gesloten. Ze hadden er alles aan moeten doen om Prince (en Sarah) op hun hand te krijgen.

Zou Geert dat dan "nu" pas door hebben gehad?

Jammer dat hij eruit is, toch de smaakmaker. Ook al vond ik hem in het begin een beetje een rare.

Yin, sorry hoor, maar daar wordt ik steeds onpasselijker van.

Hans! Subliem hoe hijn die spelletje tactisch aanpakt. Walgelijk hoe hij zichzelf hierover verheerlijkt.
Tja, de rest is ook zooo makkelijk te beinvloeden schijnbaar.

Van die andere Geert zie je niet veel, Hiukwan is een beetje irritant en aan het trio Sharon, Kyra en Sarah heb je ook niet veel alhoewel ik Kyra toch wel het hoger inschat.

De volgende afleveringen lijken me saai worden tenzij de reactie van Hans in het voorproefje alsnog de ogen laat openen van deze of gene. Anders is het 3 kleine negerinnetjes en worden Kyra, Sharon en Sarah eruit gestemd.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_62348682
De enige die ik de overwinning nog gun is Hiukwan, veruit de meest sympathiekste. Na Prince dan, maarja we weten allemaal wat daar mee is gebeurd.

En bah, die vieze zelfverheerlijking van Hans
En halfoor Geert, tja, wel kinderachtig om dan dat mes ook nog even mee te jatten..

Ernst-Paul
pi_62348756
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 13:02 schreef Nuna het volgende:

En halfoor Geert, tja, wel kinderachtig om dan dat mes ook nog even mee te jatten..

Dat is juist een enorme bazenactie!
Wacht maar tot ze erachter komen dat ie in hun rijstpot gescheten heeft.
pi_62349084
Wat is die Hans een eikel, zeg. Bah!

Maar dit soort mensen winnen nooit ER. Kijk eens terug, van wie er uiteindelijk altijd wint. Juist, niet de eikel. Dus ik snap niet waarom Hans zich zo gedraagd. Mischien wil hij niet winnen? Of hij is gewoon een domme lul

Maar goed, ik hoop nog steeds dat Prince op het zelfde eiland een soort guerilla bestaan lijdt, en dus weer terug mag komen als hij niet ontdekt wordt. Is dus geen echt afvallerseiland, maar zou wel verklaren waarom ze geen afscheidspraatje met hem hebben gehad. Tenminste hoop ik zoiets, want anders is er echt geen ruk meer aan. Ik ga nog wel kijken vanwegen Ernst-Paul, maar ik vind Hans echt zo een reuze eikel dat ik de hele aflevering echt met tegenzin zit te kijken. Kan toch ook niet de bedoeling zijn...

Huikwan vind ik nog wel leuk, en je hebt haar nog niet echt iets horen zeggen over hoe ze echt over haar medekandidaten denkt. Mischien is zij gewoon een blinde kip, die zich veilig acht omdat ze "vriendjes" is met Hans en Jin, maar ze blijft gewoon een goed mens, en ze is grappig ("of die inhoud ook 2 maten gekrompen is?"...)
Taco Taco Tacosu, Oishii Tacosu. Iketeru Tacosu wa Amigo Tacosu!
pi_62350757
Ik kan het niet online bekijken. Zijn er meer mensen die hier problemen mee ondervinden?
  maandag 13 oktober 2008 @ 16:54:39 #218
9738 para909
Mr Mojo Risin'
pi_62355020
Hans is inderdaad een onsportieve, arrogante lul. Maar laten we Yin niet vergeten. Die is minstens zo erg als Hans, maar doet het met een gemene grijns. Persoonlijk denk ik dat de vagein van Yin vol met weerhaken, prikkeldraad en spijkers zit. Een venus-flytrap zo u wilt...

Beginnend fotograaf - Gitarist - This is my truth. Tell me yours.
http://www.flickr.com/photos/wimw79/
  maandag 13 oktober 2008 @ 17:01:16 #219
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_62355182
Zonder Geert is er geen echte 'Robinson' meer over, enkel nog domme muppets en strategen die zich vrijwillig door vlooien en mieren laten prikken. Wat een achterlijk programma is het toch.
  maandag 13 oktober 2008 @ 18:37:21 #220
211083 Angelof9
I must go first
pi_62357335
Ik kots op Hans en Yin. Vind Hiukwan veruit de sympathiekste overgeblevene, maar had liever Prince zien winnen...
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  maandag 13 oktober 2008 @ 23:47:12 #221
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_62366083
Eindelijk alles bijgekeken

Eerlijk gezegd vind ik Hans en Yin juist wel tof. Al is Hiukwan de leukste Zoveel energie en blijheid, echt een schatje

Ik denk nog wel dat er een afvallerseiland is. En dat ze dat onthulling als cliffhanger, om de aflevering daarna volledig aan de avonturen op het afvallerseiland te wijden. Een beetje zoals bij Lost en de Tailies
Maar wellicht dat ik mezelf gewoon aan het foppen ben

Raar wel om nu EPH te zien in de wetenschap dat hij er niet meer is RIP
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_62369678
Ze zeggen elke keer idd wel heel expliciet dat er geen afvallerseiland is ... hmmm
pi_62374481
Back to basic impiceert ook dat er geen afvallerseiland is..
pi_62377665
Behoorlijk saaie bedoening deze Robinson, ik ben overgestapt naar de amerikaanse serie Survivor: Gabon. Zeer aan te raden, veel leukere spellen en die amerikanen, ze blijven gek;)
pi_62379477
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:45 schreef Xan21 het volgende:
Behoorlijk saaie bedoening deze Robinson, ik ben overgestapt naar de amerikaanse serie Survivor: Gabon. Zeer aan te raden, veel leukere spellen en die amerikanen, ze blijven gek;)
Ik heb 1 van de vorige edities van Survivor gekeken, maar dat ging over alles behalve surviven. Ze zaten te zeuren over honger terwijl ze net 2 dagen wat minder eten hadden. En toen kregen ze een prijs, ipv bij bijvoorbeeld ER een zakje rijst, een halve supermarkt aan spullen, toen was ik gelijk afgehaakt.
pi_62387763
Nu de aflevering aan het terugkijken
Eindelijk het kokosnootincident
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_62388059
Hiukwan: Zoekte
pi_62388834
Geert
pi_62394869
Jammer dat Geert eruit is. Nu ga ik dan maar voor Hiukwan, in het begin was ze irritant, nu is ze toch eigenlijk wel leuk
pi_62396159
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 05:27 schreef Greetings het volgende:
Jammer dat Geert eruit is. Nu ga ik dan maar voor Hiukwan, in het begin was ze irritant, nu is ze toch eigenlijk wel leuk
Dat klopt allemaal wat je zegt
pi_62441987
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Beetje saai seizoen idd.
Een beetje?

Ze hadden net zo goed een stel etalagepoppen neer kunnen leggen, daar zit nog meer actie in.
Ik wist niet dat een groep mensen zo saai bij elkaar kon zijn. Het enige wat er gebeurt is beetje ouwehoeren over dat stemmen. Heb totaal geen gevoel zeg maar, voor 1 van die kandidaten. Ik ben ze niet leren kennen en ik kwam er zondag pas achter dat er 2 Geerten zijn. Die rooie en die ander heet dus ook Geert.
Ik hoop dat Hiukwan (ofzo) wint, die vind ik nog wel leuk, ze praat alleen wel beetje irritant.
pi_62442240
Ligt het nou aan mij of gaat die Yin steeds belgischer praten, ze werd laatst zelfs ondertiteld...
Wie is daar?
pi_62442358
Is beetje dramatisch seizoen inderdaad. In alle opzichten
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_62444203
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:38 schreef -ladybird- het volgende:
Ligt het nou aan mij of gaat die Yin steeds belgischer praten, ze werd laatst zelfs ondertiteld...
Yin wordt al vanaf het begin ondertiteld hoor Volgens mij is ze Nederlands maar woonachtig in België. Net zoals die Marleen (hoe ging dat liedje ook alweer? ). Blijkbaar ondertitelen ze gewoon alle kandidaten uit België. Vraag me af of ze dat in België ook bij de Nederlanders doen net zoals bij Baantjer
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:08:08 #235
9738 para909
Mr Mojo Risin'
pi_62446071
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:55 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Net zoals die Marleen (hoe ging dat liedje ook alweer? ).
Expeditie Robinson...ik kom ik kom....Expeditie Robinson...ik kom ik kom...
Beginnend fotograaf - Gitarist - This is my truth. Tell me yours.
http://www.flickr.com/photos/wimw79/
pi_62446193
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:08 schreef para909 het volgende:

[..]

Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_62448530
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:08 schreef para909 het volgende:

[..]

ah damn nu heb ik gelijk dat deuntje in mijn kop
gr gr
pi_62508630
Nog twee uurtjes.... Ik ben benieuwd.
Sometimes you're the pigeon, sometimes you're the statue.
  Moderator zondag 19 oktober 2008 @ 19:10:51 #239
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_62509682
En bedankt voor dat liedje, was het net weer kwijt

Ik vraag me eigenlijk af of de games voor DS en Wii nog wel doorgaan, releasedata staan nog steeds op 13 november (DS) en 27 november (Wii). Ik weet natuurlijk ook niet in hoeverre EP zijn medewerking hier aan heeft verleend, of wellicht helemaal niet:

Het idee is iig heel tof, hopelijk de uitwerking ook. Bijvoorbeeld het 1e Fort Boyard spel was ook heel gaaf, het 2e (Fort Boyard Millenium) niet.

Beleef het grote avontuur van Expeditie Robinson nu zelf!
Expeditie Robinson, bekend van TV, is nu te beleven op de NDS. Samen met de andere eilandbewoners moet je overleven en proeven winnen. Speel mee tot in de finale en win Expeditie Robinson!

Beleef het grote avontuur van Expeditie Robinson nu zelf. Expeditie Robinson, bekend van TV, is nu te beleven op de Wii.
Samen met de andere eilandbewoners moet je overleven en proeven winnen. Dit kan onder andere met het Wii Board, bekend van Wii Fit. Speel mee tot in de finale en win Expeditie Robinson.

Expeditie Robinson is een avontuur dat je niet mag missen.
Te gebruiken met het Wii Board, bekend van Wii Fit.
Uitdagende gameplay die al het goede uit de Wii haalt.
Product beschikbaar in het Nederlands
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_62511825
Ik ben d'r klaar voor.

moest onwillekeurig effe aan Ernst Paul denken.
pi_62511974
Kippenvel.. alweer
Noorwegen? Ja! Maria Mena, Elvira Nikolaisen, Marit Larsen... *zucht* :)
  Moderator zondag 19 oktober 2008 @ 20:32:56 #242
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_62511978
Toch mooi, nog een klein gedenk-stukje in beeld voor de uitzending.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_62512004
En weer begonnen
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  Trouwste user 2022 zondag 19 oktober 2008 @ 20:34:30 #244
7889 tong80
Spleenheup
pi_62512035
Ik krijg koude rilingen als ik Ernst Paul hoor praten. Misschien went het maar ik heb er moeite mee

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_62512189
Vreten maar
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_62512234
Wat een proef.
Lekker vleesscheuren, maar niet eten.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:40:27 #247
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62512241
wat nou verzamelen? vreten! win je misschien niet, maar kun je wel krachten op doen!!
(videoboodschappen )
  Trouwste user 2022 zondag 19 oktober 2008 @ 20:41:18 #248
7889 tong80
Spleenheup
pi_62512266
Je zou maar vegetiarier zijn en een eet proef met lammetjes winen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:43:26 #249
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62512329
overigens belachelijk dat ze hier een paar beesten voor opofferen... neem dan doperwten ofzo
pi_62512404
Er is niet veel Hans meer over na die paar weken.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')