Laten we het hopen zeg.. anders is het echt een anti-climax met de huidige overgebleven kandidatenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:42 schreef Cairon het volgende:
ze zeggen net iets te duidelijk "er is geen afvallerseiland" dus we zien de afvallers gewoon terug... anders zouden ze niet constant de aandacht er op vestigen
Als iemand een dominante oetlul is, dan is het Hans welquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:43 schreef qonmann het volgende:
Geert eruit, mooi, dominante oetlul
Maar Geert zorgde veel voor leuke tv.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:25 schreef Fuente het volgende:
Ik vind Hans juist een sterke speler! Face it, Geert was niets meer dan een arrogant, narcistisch, haatdragend ventje
Deels waar hoor, maar ik ergerde me echt zo onwijs aan hem, dat ik stiekem gewoon heel blij ben dattie weg isquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Maar Geert zorgde veel voor leuke tv.
Met ze oorquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Maar Geert zorgde veel voor leuke tv.
Of.. krijgen we één aflevering die alle ontwikkelingen op het afvallerseiland laat zien, vlak nadat ze het de rest van de kandidaten laten weten..quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:02 schreef rene90 het volgende:
[..]
Met ze oor![]()
Het mooiste vind ik eigenlijk nog dat iedereen ervanuit gaat dat er een afvallerseiland is, maar dit is er natuurlijk niet. En het is er zeker niet omdat ze anders echt wel beelden ervan hadden laten zien, aangezien juist op het afvallerseiland mooie beelden kunnen worden geschoten. De samenzweringen daar etc.
Hans is niets meer dan een tactische speler en zeker niet Robinsonwaardig, hij lag als eerste uit de proef.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:25 schreef Fuente het volgende:
Ik vind Hans juist een sterke speler! Face it, Geert was niets meer dan een arrogant, narcistisch, haatdragend ventje
quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:32 schreef Paracelsus het volgende:
Mocht ik die Hans ooit tegenkomen irl, dan zeg ik dat hij een minderwaardig mens is. Dat zweer ik.
Ik denk dat de productie zo teleurgesteld is in de overblijvers dat de ze de afvallers naar een luxe resort gestuurd hebben om zich vol te vreten om aan te sterken voor...quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:08 schreef DaFrenk het volgende:
Of.. krijgen we één aflevering die alle ontwikkelingen op het afvallerseiland laat zien, vlak nadat ze het de rest van de kandidaten laten weten..Nee, da's wishfull thinking, er zal inderdaad geen eiland zijn nee. Maar hopen doe ik het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |