abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62336341
Geert eruit, mooi, dominante oetlul
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_62336363
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:42 schreef Cairon het volgende:
ze zeggen net iets te duidelijk "er is geen afvallerseiland" dus we zien de afvallers gewoon terug... anders zouden ze niet constant de aandacht er op vestigen
Laten we het hopen zeg.. anders is het echt een anti-climax met de huidige overgebleven kandidaten
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_62336417
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:43 schreef qonmann het volgende:
Geert eruit, mooi, dominante oetlul
Als iemand een dominante oetlul is, dan is het Hans wel
٩๏̯͡๏)۶
pi_62336465
Als Hans nu lekker gaat zeiken over die machete, dan is hij nadat hij met die munt komt niet meer geloofwaardig en vliegt hij eruit. De oelewapper.
Sometimes you're the pigeon, sometimes you're the statue.
pi_62336484
Hans en Yin

De enige die ik het nog echt gun is Hiukwan , ook al heult ze met de vijand.
pi_62337643
Ik vind Hans juist een sterke speler! Face it, Geert was niets meer dan een arrogant, narcistisch, haatdragend ventje
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_62337713
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:25 schreef Fuente het volgende:
Ik vind Hans juist een sterke speler! Face it, Geert was niets meer dan een arrogant, narcistisch, haatdragend ventje
Maar Geert zorgde veel voor leuke tv.
  zondag 12 oktober 2008 @ 22:32:52 #183
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_62337916
Tuurlijk zegt Hasn niet dat hij die munt heeft, zouden de anderen ook niet doen
Laat ze maar lekker zoeken
pi_62337936
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Deels waar hoor, maar ik ergerde me echt zo onwijs aan hem, dat ik stiekem gewoon heel blij ben dattie weg is . Maar, ik ben inderdaad wel benieuwd naar waar de actie nu vandaan zal komen.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_62337992
Hans is verworden tot een naar mannetje.
  zondag 12 oktober 2008 @ 22:42:37 #186
9738 para909
Mr Mojo Risin'
pi_62338269
Hans heeft alle verschijnselen van grootheidswaan. Natuurlijk speelt hij het spel goed, maar het gebrek aan zelfkritiek op zichzelf (lees:arrogantie) is erg vervelend aan het worden.

Eigenlijk wil ik gewoon zeggen dat ik Hans een ontzettende sukkel vind.
Beginnend fotograaf - Gitarist - This is my truth. Tell me yours.
http://www.flickr.com/photos/wimw79/
  zondag 12 oktober 2008 @ 22:48:47 #187
213998 Samba-boy
MarcMarie's Pruikendrager
pi_62338464
Hans is een lul.
Echt waar!
pi_62338853
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Met ze oor

Het mooiste vind ik eigenlijk nog dat iedereen ervanuit gaat dat er een afvallerseiland is, maar dit is er natuurlijk niet. En het is er zeker niet omdat ze anders echt wel beelden ervan hadden laten zien, aangezien juist op het afvallerseiland mooie beelden kunnen worden geschoten. De samenzweringen daar etc.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_62338998
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 23:02 schreef rene90 het volgende:

[..]

Met ze oor

Het mooiste vind ik eigenlijk nog dat iedereen ervanuit gaat dat er een afvallerseiland is, maar dit is er natuurlijk niet. En het is er zeker niet omdat ze anders echt wel beelden ervan hadden laten zien, aangezien juist op het afvallerseiland mooie beelden kunnen worden geschoten. De samenzweringen daar etc.
Of.. krijgen we één aflevering die alle ontwikkelingen op het afvallerseiland laat zien, vlak nadat ze het de rest van de kandidaten laten weten.. Nee, da's wishfull thinking, er zal inderdaad geen eiland zijn nee. Maar hopen doe ik het wel
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_62339025
En ja hoor, al polderend worden alle smaakmakers door de grijze stille muizen eruit gestemd.
Nou, ER is vanaf nu lekker slaapverwekkend. Dat ze allemaal de tyfus krijgen daar.
Allah u akbar
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:26:51 #191
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_62339511
Het kan ook zijn dat een van de afvallers mag terugkomen -- zonder afvallerseiland kan ook een proef gedaan worden of iets dergelijks. Het zou me niet verbazen, maar of het dit seizoen goedmaakt is de vraag.
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
pi_62340051
Ik vind deze Expeditie de minste die erbij is en die Yin vind ik echt dat zelfverzekerde lachje van haar

Jammer dat Geert eruit is, ik denk dat hij gelijk krijgt met zijn voorspelling.

Expeditie Robinson wordt nooit meer zoals hij was
pi_62340096
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:25 schreef Fuente het volgende:
Hans is niets meer dan een tactische speler en zeker niet Robinsonwaardig, hij lag als eerste uit de proef.
pi_62340914
Mocht ik die Hans ooit tegenkomen irl, dan zeg ik dat hij een minderwaardig mens is. Dat zweer ik.
pi_62341082
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 00:32 schreef Paracelsus het volgende:
Mocht ik die Hans ooit tegenkomen irl, dan zeg ik dat hij een minderwaardig mens is. Dat zweer ik.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_62341286
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:21 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Sharon.
Zwaar eens .

Hans . Wat een kutreden om op iemand te stemmen.
sig verwijderd door FA
pi_62342156
Hans is een kuthuichelaar. Koning éénoog in een land der blinden. Ze verdienen mekaar daar kutmongolen. Geen wonder dat Ernst Paul zichzelf in een ravijn heeft geflikkerd.
Allah u akbar
  maandag 13 oktober 2008 @ 03:17:04 #198
6941 APK
Factual, I think.
pi_62342199
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 23:08 schreef DaFrenk het volgende:

Of.. krijgen we één aflevering die alle ontwikkelingen op het afvallerseiland laat zien, vlak nadat ze het de rest van de kandidaten laten weten.. Nee, da's wishfull thinking, er zal inderdaad geen eiland zijn nee. Maar hopen doe ik het wel
Ik denk dat de productie zo teleurgesteld is in de overblijvers dat de ze de afvallers naar een luxe resort gestuurd hebben om zich vol te vreten om aan te sterken voor...
...de volgende samensmelting.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_62342653
Die kinderarts is toch ooit teruggekomen nadat hij op een paaltje had gestaan? Dat is pas later op tv geweest, toen hij al terug kwam. Dat was omdat er zoveel mensen waren gestopt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_62342664
Ik denk niet dat er een afvallerseiland is. Als sinds het begin van het seizoen wordt iedere keer door de kandidaten het afvallerseiland genoemd, wat mij meteen de indruk gaf dat het er juist niét was. De kijkers hoop geven, maar dan blijkt het toch niet zo te zijn. Daarnaast vind ik het niet passen bij het "back to basics" idee, eruit is eruit, ook al ben je nog zo'n toffe peer. .

Ik stoorde me eerst wel aan Geert, maar ik vind hem nu wel een held met zijn boombed en het jatten van de machete. Je zag wel aan het eind dat hij nog hoop had, zeker met Evi Jansen die zei "je was nog niet helemaal klaar hè?". Alle interessante kandidaten zijn nu in ieder geval geliquideerd. .

En ohja: Ernst-Paul. . Ik denk dat dit het laatste seizoen is, gezien het feit dat EP de grote drijfkracht achter het programma was. Daarnaast zullen de kijkers het zonder hem waarschijnlijk ook niet leuk meer vinden en na 10 seizoenen is het wel mooi geweest, me dunkt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')