Naar mijn weten niet, maar wel even toegevoegd.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
heeft die ook meegewerkt aan ER dan, dacht dat zijn 71 graden noord deed
't is een vuige homo zonder ballen, die liegt en bedriegt en zelf niks kanquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wat heeft iedereen ineens tegen Hans?
toffe actie juist!quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:09 schreef Pretletter het volgende:
Dat wordt ook Hans zijn ondergang. Liegen over de munt.
Duidelijk dus.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
't is een vuige homo zonder ballen, die liegt en bedriegt en zelf niks kan
De eerste keer met afvallerseiland was mooi, vooral die blikken van de andere deelnemersquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:10 schreef babette21 het volgende:
Hans leek daarnet (in dat hutje) ineens op die engerd uit Prison Break
en ze moeten ophouden over dat afvallerseiland, da's iets van de laatste jaren terwijl het toch back to basic is?! (dat hoop ik tenminste, want zo'n eiland heeft nooit veel meerwaarde gehad)
Vage lulsmoes. Snap niet waarom dat nodig is.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:08 schreef Thealexfiles het volgende:
Eerste 10 minuten niet gezien. Heb ik wat gemist? Afvallerseiland?
Hij gedraagt zich als een flapdrolquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wat heeft iedereen ineens tegen Hans?
Laten we het hopen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:09 schreef Pretletter het volgende:
Dat wordt ook Hans zijn ondergang. Liegen over de munt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |