Zij heeft het Posters plaatje in photobucket staat..Gewoon even wachten totdat Lynda weer terug is in het topicquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:02 schreef Runx het volgende:
[..]
hmm waar kan ik dat vinden ?
en waarom worden die pic's weergegeven ?
feck...failquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:10 schreef Da_p00pb0x het volgende:
fipo?!
ben ik weer! moest even de nodige alcohol halen :pquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:20 schreef Runx het volgende:
[..]
idd nais , heb je vast veel voor neergelegd ? , hoe is het kwa onderhoud /belasting/verzekering ?
maar ja Japanse auto's zijn een van de betrouwbaarste auto's die er zijn .
Good job Runxquote:
hahah fail , ik zou het niet weten , kan je het niet op youtube vinden ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:10 schreef Crazy-M het volgende:
Alloa
Ik ben opzoek naar een disco nummer van hamsteren.
Is een keer in de kroeg gedraaid, maar kan hem nergens vinden. Is met de stemmetjes van de AH hamster weken
oooh die Supraquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:10 schreef renedis het volgende:
ik had een hele lange post gemaakt..
maargoed als nog:
[..]
ben ik weer! moest even de nodige alcohol halen :p
maar ik heb er aardig wat voor moeten neerleggen ja. onderhoud, ligt er maar net aan hoe je er mee om gaat. ik laat hem altijd netjes warmdraaien voor de rit en afkoelen na de rit dmv stationair draaien.
belasting is niet zoveel aangezien de auto 1200 kg weegt. verzekering is om te huilen aangezien ik 20 jaar ben, ben ik nog een risico factor. laten we het er maar op houden dat ik daar de hoofdprijs voor betaal
het is een zeer fijne japanse auto
JDM zit in de familie, ik heb als daily auto een mitsubishi Lancer en me broer heeft als daily een Civic.
Als weekend auto heeft hij de toyota Supra.
[ afbeelding ]
let niet op de pret hoofd foto!
[ afbeelding ]
beetje slechte foto maargoed:
[ afbeelding ]
omg omg mitsubishi Lancer mijn favo auto , heb je een evo ? , supraquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:10 schreef renedis het volgende:
maargoed als nog:
[..]
maar ik heb er aardig wat voor moeten neerleggen ja. onderhoud, ligt er maar net aan hoe je er mee om gaat. ik laat hem altijd netjes warmdraaien voor de rit en afkoelen na de rit dmv stationair draaien.
belasting is niet zoveel aangezien de auto 1200 kg weegt. verzekering is om te huilen aangezien ik 20 jaar ben, ben ik nog een risico factor. laten we het er maar op houden dat ik daar de hoofdprijs voor betaal
JDM zit in de familie, ik heb als daily auto een mitsubishi Lancer en me broer heeft als daily een Civic.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haai Debsterquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:13 schreef debbie_19 het volgende:
Runx pm lynda ff, want er schijnt een nieuwe Posters plaatje te zijn met toegevoegde userplaatjes. Ik had vanmiddag al PM gedaan, maar het topic is alweer volmaar dan kun je em aanpassen ... de OP bedoel ik dan
dan kan de volgende em kopieren. Tenminste als je van Lynda natuurlijk berichtje terug krijgt
dank u voor het melden , donequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:13 schreef debbie_19 het volgende:
Runx pm lynda ff, want er schijnt een nieuwe Posters plaatje te zijn met toegevoegde userplaatjes. Ik had vanmiddag al PM gedaan, maar het topic is alweer volmaar dan kun je em aanpassen ... de OP bedoel ik dan
dan kan de volgende em kopieren. Tenminste als je van Lynda natuurlijk berichtje terug krijgt
Lynda's status op msn is de hele dag al "weg" dus ik denk dat ze de pmetjes nog niet eens gezien heeftquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:13 schreef debbie_19 het volgende:
nee, net samen met nog iemand zitten zoekenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:11 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah fail , ik zou het niet weten , kan je het niet op youtube vinden ?
ja maar als ze mij nu pm't heeft geen nut meerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Lynda's status op msn is de hele dag al "weg" dus ik denk dat ze de pmetjes nog niet eens gezien heeftEn als ze het leest zal ze wel terug pmen..:)
ah op die fiets...weekend slackers!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Lynda's status op msn is de hele dag al "weg" dus ik denk dat ze de pmetjes nog niet eens gezien heeftEn als ze het leest zal ze wel terug pmen..:)
die lancer is mijn dagelijkse "naar mijn werk toe" auto.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:14 schreef Runx het volgende:
[..]
omg omg mitsubishi Lancer mijn favo auto , heb je een evo ? , supra![]()
hoe komen jullie aan die auto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
Hooiquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:17 schreef renedis het volgende:
[..]Is het niet irritant om met het stuur aan de rechterkant te rijden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf lijkt mij het sturen niet irritant, maar het schakelen(mits 't een manual transmission is ofc
)
[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:17 schreef renedis het volgende:
[..]
die lancer is mijn dagelijkse "naar mijn werk toe" auto.
is een 2 liter diesel van de zaak (lease)
een Evo is namelijk 69.000 euro, beetje boven het budget als lease.
die auto's... zoals ik als zei: lancer is lease, rx-7 en supra zijn geimporteerd uit Japan. het stuur zit dus ook aan de rechterkant. scheelt aanzienlijk in de aanschafprijs (maar blijft pittig)toch nais , ik zou graag een evo 10,9,8 willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maarja zoals ik al zei mag geen rijbewijs
wat zijn die specs van dei supra , die kan je zo ongelooflijk opfokken
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Doeiquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:20 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga er weer vandoor..fijne avond mensen![]()
automatic bedoel je danquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:20 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Is het niet irritant om met het stuur aan de rechterkant te rijden?
Zelf lijkt mij het sturen niet irritant, maar het schakelen(mits 't een manual transmission is ofc
)
schakelen is een automatisme.. no problem, enige wat irritant is, is dat de knipperlichten en licht switches ook anders om zitten..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:20 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Is het niet irritant om met het stuur aan de rechterkant te rijden?
)
hahah iddquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:22 schreef renedis het volgende:
[..]
schakelen is een automatisme.. no problem, enige wat irritant is, is dat de knipperlichten en licht switches ook anders om zitten..
dus als ik soms de bocht om wil gaan, zie je af en toe opeens me ruitenwisser heen en weer gaan
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja maar als ze mij nu pm't heeft geen nut meervandaar dat ik ff aan Runx vraag
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
automatic bedoel je dan
Maar mij lijkt ook super irri.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
haha.. die heeft een vriend van me.. die bij jou foto is een GTT en geen GT-Rquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit ook zo'n ontzettende vette bak he...afgezien van die achtervleugel ziet 'ie er redelijk uit als een wolf in schaapskleren
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:25 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]trueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is nog vroeg he
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
RX-7: 1.3 twinturbo wankel engine. turbo druk van 0,6 naar 0,9 bar. HKS intake, HKS 4 inch cat-back uitlaat. +- 330 PKquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:21 schreef Runx het volgende:
[..]
toch nais , ik zou graag een evo 10,9,8 willenmaarja zoals ik al zei mag geen rijbewijs
wat zijn die specs van dei supra , die kan je zo ongelooflijk opfokken
hehequote:
ja die rx7 is wel ziek idd , maar supra vind ik ook wel erg dope bakquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:31 schreef renedis het volgende:
[..]
RX-7: 1.3 twinturbo wankel engine. turbo druk van 0,6 naar 0,9 bar. HKS intake, HKS 4 inch cat-back uitlaat. +- 330 PK
Supra: 3.0 twinturbo. turbo druk van 0,7 naar 1 bar, HKS intake, HKS 3 inch uitlaat vanaf de trubo. +- 330 PK
skyline: 2.6 twinturbo. kakimoto 4 inch uitlaat vanaf de turbo. +- 300 PK
echter weegt de RX-7 1200 kilo, de Supra 1550 en de Skyline 1600..
dan is het duidelijk wie er goed van zijn plek af komt
dank u , verzoekjes kan je gewoon indienen hoarquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:32 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
hehe
Btw Runx, moet zeggen dat ik je stream tot nu toe best relaxed vind
vroeg op de zaterdag avond hequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:32 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
hehe
Btw Runx, moet zeggen dat ik je stream tot nu toe best relaxed vind
Veel plezierquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:35 schreef renedis het volgende:
mensen, ik ben weg! lekker een drankje nuttigen. mochten jullie nog meer willen weten over jap auto's of die auto's hoor ik het welHOOOOOOOOOI
latur drink ze , ik ben nog beetje ziek dus uitgaan zit er niet in vanavondquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:35 schreef renedis het volgende:
mensen, ik ben weg! lekker een drankje nuttigen. mochten jullie nog meer willen weten over jap auto's of die auto's hoor ik het welHOOOOOOOOOI
Indeedquote:
ga je nu alquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:35 schreef renedis het volgende:
Misschien bij iem. indrinken ofzoquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ga je nu al
hier begint pas na 23:00
Ben je ziek...moet je er nog vroeg uit ookquote:
iddquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:47 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ben je ziek...moet je er nog vroeg uit ook
In beide gevallen ben ik wel eens in slaap gevallen om dan tijdens de uitloopronde wakker te wordenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:48 schreef Runx het volgende:
[..]
idd, ik kan kiezen vroeg na bed en om 6.30 opstaan , of wakker (proberen) blijven tot 6.30 en de race kijken
hahahquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
In beide gevallen ben ik wel eens in slaap gevallen om dan tijdens de uitloopronde wakker te worden
hahaha ja vooral savonds , ik kijk al mijn series op het net of ik download zequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:10 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Nou weet ik ook weer wrom ik normaal gesproken geen tv kijk...'t is alleen maar crap...
Samequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:11 schreef Runx het volgende:
[..]
hahaha ja vooral savonds , ik kijk al mijn series op het net of ik download ze
hahahquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Samebut then again...tegenwoordig zelfs te lui om te downloaden
haha ja heb het gezien , maar is dat echt ?quote:
Lijkt me niet, tweeduizend knaken steken aan zulke boxjes, maar dan wel een brakke autoradio hebben met een cassettes ipv CD + USB?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:43 schreef Runx het volgende:
[..]
haha ja heb het gezien , maar is dat echt ?
dit lijkt me wel cool http://winampnederlands.nl/internetradio/verzoeknummers/
alleen weet niet eens hoe ik een site moet aanmaken
ja idd daar zit ik nog steeds , ik zal het ook niet wetenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Lijkt me niet, tweeduizend knaken steken aan zulke boxjes, maar dan wel een brakke autoradio hebben met een cassettes ipv CD + USB?
Je kan microsoft frontpage gebruiken om een webpagina te makendunno of je webspace hebt bij alice?(daar zat je toch?)
hahha ok slaap lekker jongen , het was me een genoegen om bij dit spektakel aanwezig te mogen zijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:15 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Anders registreer je gewoon een domeinnaam en neem je d'r webhosting bij...ik bedoel, je wilt toch beroemd worden? Alle beroemde personen hebben een eigen website!![]()
Aaaaaaaanyways...ik kruip zo maar eens in bed ofzo...wat slaap inhalen![]()
Success d'rmee iig Runx en tot morgen/maandag
De tering zeg, wat een geile bakken!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:10 schreef renedis het volgende:
maargoed als nog:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn, vette bak man!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:13 schreef renedis het volgende:
[..]
je bent een auto freak?
dit is mijn beestje:
bij de importeur:
[ afbeelding ]
na de re-spray:
[ afbeelding ]
filmpje na het vullen van de olie:
Nog even genieten van de zondag danquote:Op zondag 12 oktober 2008 01:41 schreef lynda het volgende:
Runx heeft PM..
Diertjuh had gelijk was hele dag wegHMH onveilig maken met vriendin
Nu slapen.. uitslapen.. rug en schouders laten kraken.. school.. slapen.. werken.. slapen.. school.. slapen.. en dan is het dinsdag
Hahaquote:Op zondag 12 oktober 2008 02:01 schreef lynda het volgende:
Word een drama morgen blegh! Huiswerk *kots*
Alles kraken.. *auw*
Nu eerst maar slapen! En liedjes van Jeroen vd Boom uit me kop zetten
goedemorgenquote:Op zondag 12 oktober 2008 03:48 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Je zal morgenochtend vroeg maar moeten werken als je net terugkomt uit de kroeg
quote:Op zondag 12 oktober 2008 05:45 schreef renedis het volgende:
weltruste ! ik ben net thuis. en heb aardig wat gedronken,
valt me nog mee, ik kan nog aardig typen!
Heel veel sterkte vandaag, als er iets is wat ik voor je kan doen bel je maarquote:Op zondag 12 oktober 2008 04:24 schreef Crazy-p het volgende:
ik ga zo geloof ik ook maar eens mn bed in.. lol..
morgen naar het ziekenhuis geen zin in..
*edit* slaaplekker mensen
dank je.. misschien kom ik na het ziekenhuis wel ff langs.. als je dat niet erg vind natuurlijkquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:43 schreef Logician het volgende:
[..]
Heel veel sterkte vandaag, als er iets is wat ik voor je kan doen bel je maar
Tuurlijk kan je langskomenquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:15 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dank je.. misschien kom ik na het ziekenhuis wel ff langs.. als je dat niet erg vind natuurlijk
Was wel redelijk tochquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:31 schreef Logician het volgende:
[..]toch minder uithoudingsvermorgen dan je dacht?
Hooiquote:
dank jequote:
goeie middag Barraquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik is er ook weer... en nu een tijdje voorlopig
goeiemiddagquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik is er ook weer... en nu een tijdje voorlopig
dat maakt niet uit.. misschien kan ik wel mee verfen.. moet je alleen wel ff zorgen dat ik het niet allemaal over mezelf heen gooi !quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:38 schreef Logician het volgende:
Barra![]()
en CP= geen probleem, ik ben alleen waarschijnlijk wel aan het verfen
Als jij in een bepaalde staat bent, kom jij absoluut niet in de buurt van mijn verfpottenquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:39 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dat maakt niet uit.. misschien kan ik wel mee verfen.. moet je alleen wel ff zorgen dat ik het niet allemaal over mezelf heen gooi !
nou.. waarom niet? verdorie..quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:41 schreef Logician het volgende:
[..]
Als jij in een bepaalde staat bent, kom jij absoluut niet in de buurt van mijn verfpotten![]()
Zal me best doenquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:45 schreef Logician het volgende:
Ik ga me aankleden en weer sociaal doensucces!
ps: p00p, voorzichtug rijden he?![]()
Doei lieve barra!
au revoir!quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:45 schreef Logician het volgende:
Ik ga me aankleden en weer sociaal doensucces!
ps: p00p, voorzichtug rijden he?![]()
Doei lieve barra!
quote:
laters en sterktequote:Op zondag 12 oktober 2008 13:46 schreef Crazy-p het volgende:
ik ga hier ook verder.. zo langs het ziekenhuis..
misschien tot later mensen!
quote:
goeiemiddagquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:03 schreef renedis het volgende:
goede middag iedereen trouwens!
goeiemiddagquote:
Net even lekker een uurtje in mijn bed wakker geworden met tv,quote:
whehehequote:Op zondag 12 oktober 2008 14:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net even lekker een uurtje in mijn bed wakker geworden met tv,
opa en oma zijn beneden... geen zin zin
Ik heb het niet zo op familiequote:
same herequote:Op zondag 12 oktober 2008 14:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op familie
En al helemaal als ik net wakker ben EINZZZZZZZZZZZ
Heb je nog een suggestie voor een fotosoep?quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb je nog een suggestie voor een fotosoep?
Zo nog ff een pc fixen, daarna ga ik weer even fotosoepen denk ik
goede middag ben ook een keer wakkerquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gaan we regelen!
check ondertussen dit filmpje, geweldig! KLIK
dat is wel relax , ik ga binnenkort wel even frontpage downloaden ,en een template , ik hoef alleen een linkje of de stream van de radio er op en een programma waar mensen zelf verzoekje kunnen indienenquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:03 schreef renedis het volgende:
zoooooo.. ik ben er ook weer
is runx der? webradio staat niet aan namelijk!
en ik las dat hij webspace nodig heeft? heb ik misschien nog wel voor em, tevens maar ik websites dus het design komt ook wel goed
0quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:16 schreef Runx het volgende:
[..]
dat is wel relax , ik ga binnenkort wel even frontpage downloaden ,en een template , ik hoef alleen een linkje of de stream van de radio er op en een programma waar mensen zelf verzoekje kunnen indienen
kijk zoals dithttp://winampnederlands.nl/internetradio/verzoeknummers/
staat NAT reserved.. of te wel, hij is al in gebruik. poort 7000 is het "font" kanaal van windows server.quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:37 schreef Runx het volgende:
ik krijg dan deze foutmelding webserver: Error adding NAT reserved mapping pool item1
mijn modem is een CopperJet 1616-2P
ik ben al blij als ik dit gefixt hebtquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:53 schreef renedis het volgende:
helemaal cool zou zijn als we ook kunnen uploaden en die bij de playlist komt na een goedkeuring van de "admin"
wat voor andere poort kan ik dan gebruiken ?quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:49 schreef renedis het volgende:
[..]
staat NAT reserved.. of te wel, hij is al in gebruik. poort 7000 is het "font" kanaal van windows server.
tevens is poort 7000 een wel bekende poort voor trojans.. dus niet aan te raden.
7000 tcp # 'xfont' (X Windows font server)
7000 tcp # Exploit Translation Server, Kazimas, Remote Grab, SubSeven, SubSeven 2.1 Gold, AT.Boohoo.Worm, W32.Gaobot, Spyboter, W32.Mydoom, W32.Mytob
ik kan er komen ja, echter kan ik nu niet naar de radio luisteren...quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:54 schreef Runx het volgende:
en kunnen jullie erbij ? http://93.125.138.21:7000
uuuuuhm wat je zelf wilt.. desnoods 7001..quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:55 schreef Runx het volgende:
[..]
wat voor andere poort kan ik dan gebruiken ?
fakking vet hij doet hetquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:57 schreef renedis het volgende:
[..]
uuuuuhm wat je zelf wilt.. desnoods 7001..
p.s. radio doet het nu wel! ik heb btw al een request ingevoerd.. kijken ofdat ie het zo doet
zeker weten , vet nummer , als we meer bezoekers krijgen kan ik wel alles wat ik heb daar op zetten , dit is nu een geripte lijst uit mijn collectie dus .quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:58 schreef renedis het volgende:
hahahahahahaha hij doet hette erge happy hardcore, have you ever been mellowwwwww (maar was zeker een lauwe tijd!)
wou net zeggen.. is niet een extreem grote collectie.. maar je hebt nog meer dusquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:00 schreef Runx het volgende:
[..]
zeker weten , vet nummer , als we meer bezoekers krijgen kan ik wel alles wat ik heb daar op zetten , dit is nu een geripte lijst uit mijn collectie dus .
Veel plezierquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:02 schreef renedis het volgende:
ik ben even weg! moet naar de verjaardag van de burenf een uurtje en dan ga ik weer
haha ok latur thanx voor het testenquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:02 schreef renedis het volgende:
ik ben even weg! moet naar de verjaardag van de burenf een uurtje en dan ga ik weer
bon appetitquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:03 schreef Sgele het volgende:
Radio gaat lekker Runx![]()
![]()
Ik ga ff onbijten enzo
Zet 'm anders in de OP erbij?quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:03 schreef Runx het volgende:
Geen Reet Te Doen Op Je Werk RADIO http://grtdojw.mine.nu/
NIEUW , Verzoekjes ,Je eigen muziek automatische afgesleepd worden, die je Request a song nu in http://93.125.138.21:7000
yup thanx ,als nou winamp nou ook een beetje mee werktquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:03 schreef Sgele het volgende:
Radio gaat lekker Runx![]()
![]()
Ik ga ff onbijten enzo
ja maar ik ga alleen savonds draaien , en ik wil hem nog een beetje stabiel hebbenquote:
Heb je hier al eens gekeken?quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:06 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar ik ga alleen savonds draaien , en ik wil hem nog een beetje stabiel hebben, winamp loopt aardig vaak vast hier
alles doet het weer , hopelijk blijft het ook zoquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb je hier al eens gekeken?
http://forums.winamp.com/showthread.php?threadid=273141
Gaat over Winamp en Vista 64
Ik kan trouwens die request pagina niet op, maar goed...wat ik nu hoor is best lachen
Nu ben ik er echt vandoor...tot later, anders fijne avond
Geen idee eerlijk gezegdquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:17 schreef Sophietjuh het volgende:
Leven jullie allemaal nog???!!???!!!!!???!!!!!!
Een reactie!!!!! Het is een wonder!!!quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:24 schreef Runx het volgende:
hoi hoi, ik was even aan het gezond doen , mandarijn en een banaan eten
En vooral als je dan zelfs nog pc's gaat fixenquote:
Errug saai!quote:
aha das beterquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En vooral als je dan zelfs nog pc's gaat fixen
(ja, krijg er wel geld voor)
buiten zijn kinderlokkers zegt mijn mamaquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:34 schreef Sm0keZ het volgende:
Stelletje zeurpieten, ga naar buiten ofzo, het is hartstikke mooi weer!
Kon ik maar naar buiten! Maar nee, ik moet natuurlijk weer zonodig werken![]()
Ben al een aardig tijdje buiten geweets hoor, en het is echt lekker weer!quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:34 schreef Sm0keZ het volgende:
Mooi weer? De zon komt er net een beetje door!!quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:34 schreef Sm0keZ het volgende:
Eet smakelijkquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben al een aardig tijdje buiten geweets hoor, en het is echt lekker weer!
Ben eten!
Ga dan voor kinderlokker-lokker spelenquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:38 schreef Runx het volgende:
[..]
buiten zijn kinderlokkers zegt mijn mama![]()
nu je het zegt .... Sophietjuh wil jij een lollyquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ga dan voor kinderlokker-lokker spelen
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:44 schreef Runx het volgende:
[..]
nu je het zegt .... Sophietjuh wil jij een lolly![]()
Nee, ik bedoel dat jij die kinderlokkers van de straat gaat halen!quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:44 schreef Runx het volgende:
[..]
nu je het zegt .... Sophietjuh wil jij een lolly![]()
Ik denk zomaar dat Runx een ham-kaas lolly bedoeltquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:46 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
wat voor lolly??
Wel met salmiak smaak
ik kan niet tegen bloedquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat jij die kinderlokkers van de straat gaat halen!
"Meneer, heeft u ook zo'n trek in een 8-jarig meisje?"
- Uh... ja![]()
![]()
"Ah, kom dan even mee deze garage in!"
- Okee
En dan eenmaal aangekomen in de garage
"Sorry kerel, ik heb tegen je gelogen, ipv een 8-jarig meisje heb ik een mooi kapmes waarmee ik je kloten eraf ga hakken"
Nee die trut wil weer alles alleen doenquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ben ik weer ff...Sophie moet jij niet verven enzo?
Ja maar of ik dat lekker vindquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat Runx een ham-kaas lolly bedoelt
Maar ze is wel een lief trutjequote:Op zondag 12 oktober 2008 17:50 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Nee die trut wil weer alles alleen doen
dat is ze zeker!quote:
* Sophietjuh kijkt naar p00pquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tegenovergestelde van een kinderlokker? een milfhunter!!BAHAHAHAHAHAHAHAH
Dacht ik al wel, te zien aan je nachtelijke posts hierquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:54 schreef Runx het volgende:
hehe mr. poop ben wakker gebleven de hele nacht en f1 gekeken en niet in slaap gevallen![]()
quote:
Vette shit trouwens die request shizzlequote:Op zondag 12 oktober 2008 17:59 schreef Runx het volgende:
Geen Reet Te Doen Op Je Werk RADIO http://grtdojw.mine.nu/ , klik dan boven in op listen
NIEUW , wil je deel uitmaken van het programma dien je verzoek nu in en hij wordt zeker afgespeeld http://93.125.138.21:7000
ok ik lijk wel een tellsell verkoper
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tegenovergestelde van een kinderlokker? een milfhunter!!BAHAHAHAHAHAHAHAH
doeidoeiquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:03 schreef Runx het volgende:
ik ga douchen mensen want ik stink , en ben een allochtoon dus , radio blijft gewoon draaien mist het vast loopt
tot vanavond take care , mensen die moeten eten , eet smakelijkbyebye
![]()
![]()
hf!quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:03 schreef Runx het volgende:
ik ga douchen mensen want ik stink , en ben een allochtoon dus , radio blijft gewoon draaien mist het vast loopt
![]()
![]()
appelsmaak is fies!quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zoek dan maar gewoon een ouderwetse kinderlokker met zo'n appelsmaak lolly ofzo
Aardbei dan?quote:
Succes, tot de volgende keerquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:03 schreef Runx het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Aardbei dan?
Of nee, we zoeken wel een chocoladelolly voor je, daar kunnen vrouwen toch geen nee tegen zeggen
Verfze!quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:10 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
dan word het wel moeilijker ja
Ik ga weer verven!!!!! Laterrrrr
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik had gekozen voor salmiakquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Aardbei dan?
Of nee, we zoeken wel een chocoladelolly voor je, daar kunnen vrouwen toch geen nee tegen zeggen
Valt hier wel mee, lekker in mijn t-shirt gefiets :pquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:40 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Mooi weer? De zon komt er net een beetje door!!En het is erg koud!!!!!!!
Gezellig daarquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:12 schreef Sophietjuh het volgende:
En volgens mij gaat Logi voor de vleeslolly
Wat een eindbaasquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
man is allergisch voor het woord: Boyfriend![]()
indeedquote:
Djeez, wat is dit nou voor nummer?quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:43 schreef Runx het volgende:
Radio doet het weerheb winamp op nieuw geïnstalleerd en alles doet het weer , heb even een handleiding gevolgd op winamp forum en als het goed is moet die niet meer vast lopen
![]()
Geen Reet Te Doen Op Je Werk RADIO http://grtdojw.mine.nu/ , klik dan boven in op listen
NIEUW , wil je deel uitmaken van het programma dien je verzoek nu in en hij wordt zeker afgespeeld http://93.125.138.21:7000
Succes dude!!!quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Zo maar weer eens richting huis...anderhalf uur rijden...blegh
WTF manquote:
Zo te horen was het iig erg gezelligquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:53 schreef Crazy-M het volgende:
Godver wat ging het gister hard in de kroeg
Maar goed, waren dan ook met een grote groep van ruim 15 man
Complete hoek van de kroeg kende elkaarDus was echt 1 grote party gisteren.
(en is nu te merken)
Was vandaag om 13:30 wakker geworden, rest van de dag lam op de bank gelegen
LOOOOOOOOOOLquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
Blijft ook altijd leuk:
Dit is een Jonko!
En de remix:
Dit is een Jonko, REMIX!
jah, mijn flesje was nog eens niet voor de helft leeg of stond al nieuwequote:Op zondag 12 oktober 2008 18:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo te horen was het iig erg gezellig
Had je zoveel gezopen dat je nog lam was vanmiddag?
p.s
RunX, waar is je muziek gebleven?
Negert + wiet =quote:
Dat klinkt goed!quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, mijn flesje was nog eens niet voor de helft leeg of stond al nieuwe
Dat voten werkt primaquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:01 schreef Runx het volgende:
sorry voor de onderbrekingmaar nu gaan we non stop door , walla billa ofso
NIEUW
, wil je deel uitmaken van het programma dien je verzoek nu in en hij wordt zeker afgespeeld http://93.125.138.21:7000
Was het ookquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt goed!
Ik heb gewoon eens rustig aan gedaan, das pas eng
Het is dat ik net een kop tomatensoep op hebquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:01 schreef Runx het volgende:
sorry voor de onderbrekingmaar nu gaan we non stop door , walla billa ofso
NIEUW
, wil je deel uitmaken van het programma dien je verzoek nu in en hij wordt zeker afgespeeld http://93.125.138.21:7000
welkom terug! wij zijn nu wit!!quote:
Zijn jullie al klaar dan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:05 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
welkom terug! wij zijn nu wit!!![]()
nope, nog druk bezig!quote:
Gaat 't serieus 1 uur worden? Moeten jullie nog veel?quote:
yepquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:10 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Gaat 't serieus 1 uur worden? Moeten jullie nog veel?
Om eerlijk te zijn heb ik geen zin om pas om 1 uur in bed te liggenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:11 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
yepkom je ook langs??
bereid je maar voor, oude kleding aan
we stoppen echt wel eerder hoor!! Meneer poepdoosquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik geen zin om pas om 1 uur in bed te liggen
tja, logi, crazy-p en ik zijn druk met vervenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:42 schreef renedis het volgende:
het is stilletjes hier.. ik zit lekker naar de grtdojw radio te luisteren hoorheb de nodige verzoekjes al gedaan
Nou ehmm..... behoorlijk wat nog, en aangezien we ook al redelijk high zijn van de witte/groene verf en de aceton/terpetine gaat het niet zo snel meerquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:45 schreef renedis het volgende:
al bijna klaar met verven of moet er nog veel gebeuren?
hahahaa okee.. nou ik ga nu tv kijken. ik wens jullie nog veel succes.. en doe ze allemaal de groeten van mij!quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:46 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Nou ehmm..... behoorlijk wat nog, en aangezien we ook al redelijk high zijn van de witte/groene verf en de aceton/terpetine gaat het niet zo snel meer
Logi: oooh leuk.. Crazy-p: *stilte* en ik DANK JE!quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:48 schreef renedis het volgende:
[..]
hahahaa okee.. nou ik ga nu tv kijken. ik wens jullie nog veel succes.. en doe ze allemaal de groeten van mij!
hahaha okee.. hun denken ook: DUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:49 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Logi: oooh leuk.. Crazy-p: *stilte* en ik DANK JE!veel plezier met tv kijken
![]()
die andere 2 wel jaquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:51 schreef renedis het volgende:
[..]
hahaha okee.. hun denken ook: DUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
maargoed, succes en wellicht tot morgen
ja is goed andere verslaafdequote:
tot morgenquote:
tot straksquote:
Is er een meeting gaande waar ik niks van weet ofzo?quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:48 schreef Sophietjuh het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj, hier zitten we dan Logi, Crazy-p, Poepdoos en ik.....
Ja een verf meetingquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Is er een meeting gaande waar ik niks van weet ofzo?
Slaap lekker!!quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:01 schreef Sm0keZ het volgende:
Ah, gezellig
Ik zit nog maar ff te relaxen voor de tv voor ik straks ga slapen, morgen weer werken enzo
Truste allemaal
Het leeft nog!!!!quote:
ik ben door veel mensen veel dingen genoemd maar een het?quote:
quote:
ben je aan het scrabbelen?quote:
Nee aan het bijkomen van de verf en aceton en de terpetinequote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:30 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Nee aan het bijkomen van de verf en aceton en de terpetine
hahaha zoiets jaquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wtf zal je lekker stoned van zijn geworden dan?!
We zullen de volgende keer aan je denkenquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:39 schreef Runx het volgende:
wat hoor ik daar stoned , ik wil ook partyen bij jullie
ok naisquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:42 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
We zullen de volgende keer aan je denken
heb je niet genoeg aan een fles terpetine en aceton??quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:43 schreef Runx het volgende:
[..]
ok naisdan neem ik mijn waterpijp wel mee
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:44 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
heb je niet genoeg aan een fles terpetine en aceton??![]()
Logi: je spoort niet. Crazy-P: *stilte* Poepdoos: geen idee, zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. En ik: gekkie!quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:46 schreef Runx het volgende:
[..]
![]()
nee , das pussy spul, nee ik ben meer van de groende thee
wooow das niet eerlijk iedereen is daar , en ike nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:48 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Logi: je spoort niet. Crazy-P: *stilte* Poepdoos: geen idee, zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. En ik: gekkie!
zo jullie spacen hard onniequote:Op zondag 12 oktober 2008 23:48 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Logi: je spoort niet. Crazy-P: *stilte* Poepdoos: geen idee, zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. En ik: gekkie!
wij stonies???quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:59 schreef Runx het volgende:
ik ga slapie doen , ben moe , ik spreek jullie morgen wel
stonies , ik hoop dat ik jullie morgen ook spreek![]()
take care , see u, byebye luv u all![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |