Net even lekker een uurtje in mijn bed wakker geworden met tv,quote:
whehehequote:Op zondag 12 oktober 2008 14:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net even lekker een uurtje in mijn bed wakker geworden met tv,
opa en oma zijn beneden... geen zin zin
Ik heb het niet zo op familiequote:
same herequote:Op zondag 12 oktober 2008 14:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op familie
En al helemaal als ik net wakker ben EINZZZZZZZZZZZ
Heb je nog een suggestie voor een fotosoep?quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb je nog een suggestie voor een fotosoep?
Zo nog ff een pc fixen, daarna ga ik weer even fotosoepen denk ik
goede middag ben ook een keer wakkerquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gaan we regelen!
check ondertussen dit filmpje, geweldig! KLIK
dat is wel relax , ik ga binnenkort wel even frontpage downloaden ,en een template , ik hoef alleen een linkje of de stream van de radio er op en een programma waar mensen zelf verzoekje kunnen indienenquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:03 schreef renedis het volgende:
zoooooo.. ik ben er ook weer
is runx der? webradio staat niet aan namelijk!
en ik las dat hij webspace nodig heeft? heb ik misschien nog wel voor em, tevens maar ik websites dus het design komt ook wel goed
0quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:16 schreef Runx het volgende:
[..]
dat is wel relax , ik ga binnenkort wel even frontpage downloaden ,en een template , ik hoef alleen een linkje of de stream van de radio er op en een programma waar mensen zelf verzoekje kunnen indienen
kijk zoals dithttp://winampnederlands.nl/internetradio/verzoeknummers/
staat NAT reserved.. of te wel, hij is al in gebruik. poort 7000 is het "font" kanaal van windows server.quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:37 schreef Runx het volgende:
ik krijg dan deze foutmelding webserver: Error adding NAT reserved mapping pool item1
mijn modem is een CopperJet 1616-2P
ik ben al blij als ik dit gefixt hebtquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:53 schreef renedis het volgende:
helemaal cool zou zijn als we ook kunnen uploaden en die bij de playlist komt na een goedkeuring van de "admin"
wat voor andere poort kan ik dan gebruiken ?quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:49 schreef renedis het volgende:
[..]
staat NAT reserved.. of te wel, hij is al in gebruik. poort 7000 is het "font" kanaal van windows server.
tevens is poort 7000 een wel bekende poort voor trojans.. dus niet aan te raden.
7000 tcp # 'xfont' (X Windows font server)
7000 tcp # Exploit Translation Server, Kazimas, Remote Grab, SubSeven, SubSeven 2.1 Gold, AT.Boohoo.Worm, W32.Gaobot, Spyboter, W32.Mydoom, W32.Mytob
ik kan er komen ja, echter kan ik nu niet naar de radio luisteren...quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:54 schreef Runx het volgende:
en kunnen jullie erbij ? http://93.125.138.21:7000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |