Hooiquote:
dank jequote:
goeie middag Barraquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik is er ook weer... en nu een tijdje voorlopig
goeiemiddagquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik is er ook weer... en nu een tijdje voorlopig
dat maakt niet uit.. misschien kan ik wel mee verfen.. moet je alleen wel ff zorgen dat ik het niet allemaal over mezelf heen gooi !quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:38 schreef Logician het volgende:
Barra![]()
en CP= geen probleem, ik ben alleen waarschijnlijk wel aan het verfen
Als jij in een bepaalde staat bent, kom jij absoluut niet in de buurt van mijn verfpottenquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:39 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dat maakt niet uit.. misschien kan ik wel mee verfen.. moet je alleen wel ff zorgen dat ik het niet allemaal over mezelf heen gooi !
nou.. waarom niet? verdorie..quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:41 schreef Logician het volgende:
[..]
Als jij in een bepaalde staat bent, kom jij absoluut niet in de buurt van mijn verfpotten![]()
Zal me best doenquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:45 schreef Logician het volgende:
Ik ga me aankleden en weer sociaal doensucces!
ps: p00p, voorzichtug rijden he?![]()
Doei lieve barra!
au revoir!quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:45 schreef Logician het volgende:
Ik ga me aankleden en weer sociaal doensucces!
ps: p00p, voorzichtug rijden he?![]()
Doei lieve barra!
quote:
laters en sterktequote:Op zondag 12 oktober 2008 13:46 schreef Crazy-p het volgende:
ik ga hier ook verder.. zo langs het ziekenhuis..
misschien tot later mensen!
quote:
goeiemiddagquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:03 schreef renedis het volgende:
goede middag iedereen trouwens!
goeiemiddagquote:
Net even lekker een uurtje in mijn bed wakker geworden met tv,quote:
whehehequote:Op zondag 12 oktober 2008 14:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net even lekker een uurtje in mijn bed wakker geworden met tv,
opa en oma zijn beneden... geen zin zin
Ik heb het niet zo op familiequote:
same herequote:Op zondag 12 oktober 2008 14:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op familie
En al helemaal als ik net wakker ben EINZZZZZZZZZZZ
Heb je nog een suggestie voor een fotosoep?quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb je nog een suggestie voor een fotosoep?
Zo nog ff een pc fixen, daarna ga ik weer even fotosoepen denk ik
goede middag ben ook een keer wakkerquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gaan we regelen!
check ondertussen dit filmpje, geweldig! KLIK
dat is wel relax , ik ga binnenkort wel even frontpage downloaden ,en een template , ik hoef alleen een linkje of de stream van de radio er op en een programma waar mensen zelf verzoekje kunnen indienenquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:03 schreef renedis het volgende:
zoooooo.. ik ben er ook weer
is runx der? webradio staat niet aan namelijk!
en ik las dat hij webspace nodig heeft? heb ik misschien nog wel voor em, tevens maar ik websites dus het design komt ook wel goed
0quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:16 schreef Runx het volgende:
[..]
dat is wel relax , ik ga binnenkort wel even frontpage downloaden ,en een template , ik hoef alleen een linkje of de stream van de radio er op en een programma waar mensen zelf verzoekje kunnen indienen
kijk zoals dithttp://winampnederlands.nl/internetradio/verzoeknummers/
staat NAT reserved.. of te wel, hij is al in gebruik. poort 7000 is het "font" kanaal van windows server.quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:37 schreef Runx het volgende:
ik krijg dan deze foutmelding webserver: Error adding NAT reserved mapping pool item1
mijn modem is een CopperJet 1616-2P
ik ben al blij als ik dit gefixt hebtquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:53 schreef renedis het volgende:
helemaal cool zou zijn als we ook kunnen uploaden en die bij de playlist komt na een goedkeuring van de "admin"
wat voor andere poort kan ik dan gebruiken ?quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:49 schreef renedis het volgende:
[..]
staat NAT reserved.. of te wel, hij is al in gebruik. poort 7000 is het "font" kanaal van windows server.
tevens is poort 7000 een wel bekende poort voor trojans.. dus niet aan te raden.
7000 tcp # 'xfont' (X Windows font server)
7000 tcp # Exploit Translation Server, Kazimas, Remote Grab, SubSeven, SubSeven 2.1 Gold, AT.Boohoo.Worm, W32.Gaobot, Spyboter, W32.Mydoom, W32.Mytob
ik kan er komen ja, echter kan ik nu niet naar de radio luisteren...quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:54 schreef Runx het volgende:
en kunnen jullie erbij ? http://93.125.138.21:7000
uuuuuhm wat je zelf wilt.. desnoods 7001..quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:55 schreef Runx het volgende:
[..]
wat voor andere poort kan ik dan gebruiken ?
fakking vet hij doet hetquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:57 schreef renedis het volgende:
[..]
uuuuuhm wat je zelf wilt.. desnoods 7001..
p.s. radio doet het nu wel! ik heb btw al een request ingevoerd.. kijken ofdat ie het zo doet
zeker weten , vet nummer , als we meer bezoekers krijgen kan ik wel alles wat ik heb daar op zetten , dit is nu een geripte lijst uit mijn collectie dus .quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:58 schreef renedis het volgende:
hahahahahahaha hij doet hette erge happy hardcore, have you ever been mellowwwwww (maar was zeker een lauwe tijd!)
wou net zeggen.. is niet een extreem grote collectie.. maar je hebt nog meer dusquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:00 schreef Runx het volgende:
[..]
zeker weten , vet nummer , als we meer bezoekers krijgen kan ik wel alles wat ik heb daar op zetten , dit is nu een geripte lijst uit mijn collectie dus .
Veel plezierquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:02 schreef renedis het volgende:
ik ben even weg! moet naar de verjaardag van de burenf een uurtje en dan ga ik weer
haha ok latur thanx voor het testenquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:02 schreef renedis het volgende:
ik ben even weg! moet naar de verjaardag van de burenf een uurtje en dan ga ik weer
bon appetitquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:03 schreef Sgele het volgende:
Radio gaat lekker Runx![]()
![]()
Ik ga ff onbijten enzo
Zet 'm anders in de OP erbij?quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:03 schreef Runx het volgende:
Geen Reet Te Doen Op Je Werk RADIO http://grtdojw.mine.nu/
NIEUW , Verzoekjes ,Je eigen muziek automatische afgesleepd worden, die je Request a song nu in http://93.125.138.21:7000
yup thanx ,als nou winamp nou ook een beetje mee werktquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:03 schreef Sgele het volgende:
Radio gaat lekker Runx![]()
![]()
Ik ga ff onbijten enzo
ja maar ik ga alleen savonds draaien , en ik wil hem nog een beetje stabiel hebbenquote:
Heb je hier al eens gekeken?quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:06 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar ik ga alleen savonds draaien , en ik wil hem nog een beetje stabiel hebben, winamp loopt aardig vaak vast hier
alles doet het weer , hopelijk blijft het ook zoquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb je hier al eens gekeken?
http://forums.winamp.com/showthread.php?threadid=273141
Gaat over Winamp en Vista 64
Ik kan trouwens die request pagina niet op, maar goed...wat ik nu hoor is best lachen
Nu ben ik er echt vandoor...tot later, anders fijne avond
Geen idee eerlijk gezegdquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:17 schreef Sophietjuh het volgende:
Leven jullie allemaal nog???!!???!!!!!???!!!!!!
Een reactie!!!!! Het is een wonder!!!quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:24 schreef Runx het volgende:
hoi hoi, ik was even aan het gezond doen , mandarijn en een banaan eten
En vooral als je dan zelfs nog pc's gaat fixenquote:
Errug saai!quote:
aha das beterquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En vooral als je dan zelfs nog pc's gaat fixen
(ja, krijg er wel geld voor)
buiten zijn kinderlokkers zegt mijn mamaquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:34 schreef Sm0keZ het volgende:
Stelletje zeurpieten, ga naar buiten ofzo, het is hartstikke mooi weer!
Kon ik maar naar buiten! Maar nee, ik moet natuurlijk weer zonodig werken![]()
Ben al een aardig tijdje buiten geweets hoor, en het is echt lekker weer!quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:34 schreef Sm0keZ het volgende:
Mooi weer? De zon komt er net een beetje door!!quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:34 schreef Sm0keZ het volgende:
Eet smakelijkquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben al een aardig tijdje buiten geweets hoor, en het is echt lekker weer!
Ben eten!
Ga dan voor kinderlokker-lokker spelenquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:38 schreef Runx het volgende:
[..]
buiten zijn kinderlokkers zegt mijn mama![]()
nu je het zegt .... Sophietjuh wil jij een lollyquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ga dan voor kinderlokker-lokker spelen
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:44 schreef Runx het volgende:
[..]
nu je het zegt .... Sophietjuh wil jij een lolly![]()
Nee, ik bedoel dat jij die kinderlokkers van de straat gaat halen!quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:44 schreef Runx het volgende:
[..]
nu je het zegt .... Sophietjuh wil jij een lolly![]()
Ik denk zomaar dat Runx een ham-kaas lolly bedoeltquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:46 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
wat voor lolly??
Wel met salmiak smaak
ik kan niet tegen bloedquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat jij die kinderlokkers van de straat gaat halen!
"Meneer, heeft u ook zo'n trek in een 8-jarig meisje?"
- Uh... ja![]()
![]()
"Ah, kom dan even mee deze garage in!"
- Okee
En dan eenmaal aangekomen in de garage
"Sorry kerel, ik heb tegen je gelogen, ipv een 8-jarig meisje heb ik een mooi kapmes waarmee ik je kloten eraf ga hakken"
Nee die trut wil weer alles alleen doenquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ben ik weer ff...Sophie moet jij niet verven enzo?
Ja maar of ik dat lekker vindquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat Runx een ham-kaas lolly bedoelt
Maar ze is wel een lief trutjequote:Op zondag 12 oktober 2008 17:50 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Nee die trut wil weer alles alleen doen
dat is ze zeker!quote:
* Sophietjuh kijkt naar p00pquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tegenovergestelde van een kinderlokker? een milfhunter!!BAHAHAHAHAHAHAHAH
Dacht ik al wel, te zien aan je nachtelijke posts hierquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:54 schreef Runx het volgende:
hehe mr. poop ben wakker gebleven de hele nacht en f1 gekeken en niet in slaap gevallen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |