uuuuuhm wat je zelf wilt.. desnoods 7001..quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:55 schreef Runx het volgende:
[..]
wat voor andere poort kan ik dan gebruiken ?
fakking vet hij doet hetquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:57 schreef renedis het volgende:
[..]
uuuuuhm wat je zelf wilt.. desnoods 7001..
p.s. radio doet het nu wel! ik heb btw al een request ingevoerd.. kijken ofdat ie het zo doet
zeker weten , vet nummer , als we meer bezoekers krijgen kan ik wel alles wat ik heb daar op zetten , dit is nu een geripte lijst uit mijn collectie dus .quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:58 schreef renedis het volgende:
hahahahahahaha hij doet hette erge happy hardcore, have you ever been mellowwwwww (maar was zeker een lauwe tijd!)
wou net zeggen.. is niet een extreem grote collectie.. maar je hebt nog meer dusquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:00 schreef Runx het volgende:
[..]
zeker weten , vet nummer , als we meer bezoekers krijgen kan ik wel alles wat ik heb daar op zetten , dit is nu een geripte lijst uit mijn collectie dus .
Veel plezierquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:02 schreef renedis het volgende:
ik ben even weg! moet naar de verjaardag van de burenf een uurtje en dan ga ik weer
haha ok latur thanx voor het testenquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:02 schreef renedis het volgende:
ik ben even weg! moet naar de verjaardag van de burenf een uurtje en dan ga ik weer
bon appetitquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:03 schreef Sgele het volgende:
Radio gaat lekker Runx![]()
![]()
Ik ga ff onbijten enzo
Zet 'm anders in de OP erbij?quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:03 schreef Runx het volgende:
Geen Reet Te Doen Op Je Werk RADIO http://grtdojw.mine.nu/
NIEUW , Verzoekjes ,Je eigen muziek automatische afgesleepd worden, die je Request a song nu in http://93.125.138.21:7000
yup thanx ,als nou winamp nou ook een beetje mee werktquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:03 schreef Sgele het volgende:
Radio gaat lekker Runx![]()
![]()
Ik ga ff onbijten enzo
ja maar ik ga alleen savonds draaien , en ik wil hem nog een beetje stabiel hebbenquote:
Heb je hier al eens gekeken?quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:06 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar ik ga alleen savonds draaien , en ik wil hem nog een beetje stabiel hebben, winamp loopt aardig vaak vast hier
alles doet het weer , hopelijk blijft het ook zoquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb je hier al eens gekeken?
http://forums.winamp.com/showthread.php?threadid=273141
Gaat over Winamp en Vista 64
Ik kan trouwens die request pagina niet op, maar goed...wat ik nu hoor is best lachen
Nu ben ik er echt vandoor...tot later, anders fijne avond
Geen idee eerlijk gezegdquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:17 schreef Sophietjuh het volgende:
Leven jullie allemaal nog???!!???!!!!!???!!!!!!
Een reactie!!!!! Het is een wonder!!!quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:24 schreef Runx het volgende:
hoi hoi, ik was even aan het gezond doen , mandarijn en een banaan eten
En vooral als je dan zelfs nog pc's gaat fixenquote:
Errug saai!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |