Gaat 't serieus 1 uur worden? Moeten jullie nog veel?quote:
yepquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:10 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Gaat 't serieus 1 uur worden? Moeten jullie nog veel?
Om eerlijk te zijn heb ik geen zin om pas om 1 uur in bed te liggenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:11 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
yepkom je ook langs??
bereid je maar voor, oude kleding aan
we stoppen echt wel eerder hoor!! Meneer poepdoosquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik geen zin om pas om 1 uur in bed te liggen
tja, logi, crazy-p en ik zijn druk met vervenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:42 schreef renedis het volgende:
het is stilletjes hier.. ik zit lekker naar de grtdojw radio te luisteren hoorheb de nodige verzoekjes al gedaan
Nou ehmm..... behoorlijk wat nog, en aangezien we ook al redelijk high zijn van de witte/groene verf en de aceton/terpetine gaat het niet zo snel meerquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:45 schreef renedis het volgende:
al bijna klaar met verven of moet er nog veel gebeuren?
hahahaa okee.. nou ik ga nu tv kijken. ik wens jullie nog veel succes.. en doe ze allemaal de groeten van mij!quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:46 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Nou ehmm..... behoorlijk wat nog, en aangezien we ook al redelijk high zijn van de witte/groene verf en de aceton/terpetine gaat het niet zo snel meer
Logi: oooh leuk.. Crazy-p: *stilte* en ik DANK JE!quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:48 schreef renedis het volgende:
[..]
hahahaa okee.. nou ik ga nu tv kijken. ik wens jullie nog veel succes.. en doe ze allemaal de groeten van mij!
hahaha okee.. hun denken ook: DUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:49 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Logi: oooh leuk.. Crazy-p: *stilte* en ik DANK JE!veel plezier met tv kijken
![]()
die andere 2 wel jaquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:51 schreef renedis het volgende:
[..]
hahaha okee.. hun denken ook: DUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
maargoed, succes en wellicht tot morgen
ja is goed andere verslaafdequote:
tot morgenquote:
tot straksquote:
Is er een meeting gaande waar ik niks van weet ofzo?quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:48 schreef Sophietjuh het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj, hier zitten we dan Logi, Crazy-p, Poepdoos en ik.....
Ja een verf meetingquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Is er een meeting gaande waar ik niks van weet ofzo?
Slaap lekker!!quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:01 schreef Sm0keZ het volgende:
Ah, gezellig
Ik zit nog maar ff te relaxen voor de tv voor ik straks ga slapen, morgen weer werken enzo
Truste allemaal
Het leeft nog!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |