aha das beterquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En vooral als je dan zelfs nog pc's gaat fixen
(ja, krijg er wel geld voor)
buiten zijn kinderlokkers zegt mijn mamaquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:34 schreef Sm0keZ het volgende:
Stelletje zeurpieten, ga naar buiten ofzo, het is hartstikke mooi weer!
Kon ik maar naar buiten! Maar nee, ik moet natuurlijk weer zonodig werken![]()
Ben al een aardig tijdje buiten geweets hoor, en het is echt lekker weer!quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:34 schreef Sm0keZ het volgende:
Mooi weer? De zon komt er net een beetje door!!quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:34 schreef Sm0keZ het volgende:
Eet smakelijkquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben al een aardig tijdje buiten geweets hoor, en het is echt lekker weer!
Ben eten!
Ga dan voor kinderlokker-lokker spelenquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:38 schreef Runx het volgende:
[..]
buiten zijn kinderlokkers zegt mijn mama![]()
nu je het zegt .... Sophietjuh wil jij een lollyquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ga dan voor kinderlokker-lokker spelen
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:44 schreef Runx het volgende:
[..]
nu je het zegt .... Sophietjuh wil jij een lolly![]()
Nee, ik bedoel dat jij die kinderlokkers van de straat gaat halen!quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:44 schreef Runx het volgende:
[..]
nu je het zegt .... Sophietjuh wil jij een lolly![]()
Ik denk zomaar dat Runx een ham-kaas lolly bedoeltquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:46 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
wat voor lolly??
Wel met salmiak smaak
ik kan niet tegen bloedquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat jij die kinderlokkers van de straat gaat halen!
"Meneer, heeft u ook zo'n trek in een 8-jarig meisje?"
- Uh... ja![]()
![]()
"Ah, kom dan even mee deze garage in!"
- Okee
En dan eenmaal aangekomen in de garage
"Sorry kerel, ik heb tegen je gelogen, ipv een 8-jarig meisje heb ik een mooi kapmes waarmee ik je kloten eraf ga hakken"
Nee die trut wil weer alles alleen doenquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ben ik weer ff...Sophie moet jij niet verven enzo?
Ja maar of ik dat lekker vindquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat Runx een ham-kaas lolly bedoelt
Maar ze is wel een lief trutjequote:Op zondag 12 oktober 2008 17:50 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Nee die trut wil weer alles alleen doen
dat is ze zeker!quote:
* Sophietjuh kijkt naar p00pquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tegenovergestelde van een kinderlokker? een milfhunter!!BAHAHAHAHAHAHAHAH
Dacht ik al wel, te zien aan je nachtelijke posts hierquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:54 schreef Runx het volgende:
hehe mr. poop ben wakker gebleven de hele nacht en f1 gekeken en niet in slaap gevallen![]()
quote:
Vette shit trouwens die request shizzlequote:Op zondag 12 oktober 2008 17:59 schreef Runx het volgende:
Geen Reet Te Doen Op Je Werk RADIO http://grtdojw.mine.nu/ , klik dan boven in op listen
NIEUW , wil je deel uitmaken van het programma dien je verzoek nu in en hij wordt zeker afgespeeld http://93.125.138.21:7000
ok ik lijk wel een tellsell verkoper
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tegenovergestelde van een kinderlokker? een milfhunter!!BAHAHAHAHAHAHAHAH
doeidoeiquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:03 schreef Runx het volgende:
ik ga douchen mensen want ik stink , en ben een allochtoon dus , radio blijft gewoon draaien mist het vast loopt
tot vanavond take care , mensen die moeten eten , eet smakelijkbyebye
![]()
![]()
hf!quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:03 schreef Runx het volgende:
ik ga douchen mensen want ik stink , en ben een allochtoon dus , radio blijft gewoon draaien mist het vast loopt
tot vanavond take care , mensen die moeten eten , eet smakelijkbyebye
![]()
![]()
appelsmaak is fies!quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zoek dan maar gewoon een ouderwetse kinderlokker met zo'n appelsmaak lolly ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |