Je kan via den boschquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Behalve Merel, want de treinen rijden niet!
Ja er zijn wel mogelijkheden, maar ik ga niet 3 uur voor een enkele reis in de trein zitten... Een stukje trammen of bussen vind ik niet erg, dat heb ik er wel voor over, maar anders ben ik langer weg dan ik überhaupt in Utrecht kan blijvenquote:
Snap ik wel hoor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:18 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja er zijn wel mogelijkheden, maar ik ga niet 3 uur voor een enkele reis in de trein zitten... Een stukje trammen of bussen vind ik niet erg, dat heb ik er wel voor over, maar anders ben ik langer weg dan ik überhaupt in Utrecht kan blijven
Ik heb ook wel weer met een lekkere depressieve post het vorige topic dichtgegooid he?
Hihi, ik heb jou als PF in mijn telefoon staanquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe heet jij eigenlijk goodbye?
Nou in je eerdere post heb je wel gelijk, zo wou ik gaan denk van 'Hey ik ben een lekker wijf (met of zonder puistjes'quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee vervelendMaar ik zou eerder met ons afspreken dan met je vriend,
wanttt voor ons maakt 't niet uit hoe je er uitziet!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bed is er!
Bouwen maar!
Dat is: hij begint eraan zonder de handleiding te lezen en ik word boos omdat ie me niet gelooft dat ie het verkeerd doet en dat ik dus niet ga helpen, en halverwege geeft ie zuchtend en steunend toe dat ik gelijk had
Tot zometeen! Kies even een makkelijke kroeg uit ja?quote:
Oh ik heb trouwens ook puistjesquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou in je eerdere post heb je wel gelijk, zo wou ik gaan denk van 'Hey ik ben een lekker wijf (met of zonder puistjes'
Dan straal je dat ook uit
Maar mijn vriend vind me al leuk en jullie zien me voor het eerst in het echt
Ik kan ikea echt perfect in elkaar zettenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]Toen ik Mr PF net kende (1-2 maandjes) gingen we samen een IKEA bed in elkaar zetten
Het ging perfect, echt perfect, tot 3 uur 's nachts en geen gezeur
Alleen in het begin hadden we bijna een discussie wie het meest ruimtelijk inzicht had (ik natuurlijk) maar daar was hij het niet mee eens
!
Ik ga vanavond uiteten bij de chinees dus dat meer eten zit wel goedquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dan moet je meer etenHaha!
Welk meisje wil dat nu nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zo iets lijkt me leuk
[ afbeelding ]
echt een prom dress!
Inkoppertje: MoBloquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Welk meisje wil dat nu niet
Maar goed ik ga mijn vriendje ophalen
Veel plezier met de meet allemaal
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zo iets lijkt me leuk
[ afbeelding ]
echt een prom dress!
Nee johquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:10 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
DIEWILLIKDIEWILLIKDIEWILLIKVERBRANDEN!!!
Wel heel letterlijk ja.quote:
Coco, altijd even smaakvolquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En jij deze
[ afbeelding ]
Gek genoeg lijk ik echt een beetje op die manquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O conleche had nog geen jurk he
[ afbeelding ]
Ik dacht bij jou aan een vintage jurk, heb je vast zelf ooit gedragen toen je 16 wasquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Gek genoeg lijk ik echt een beetje op die man
Jij klein loeder!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik dacht bij jou aan een vintage jurk, heb je vast zelf ooit gedragen toen je 16 was![]()
Die man berust op toeval!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:21 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Greys, Co en Jasmine Sendar
weet viev waar het is?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:48 schreef SHE het volgende:
Neh, moet ik me haasten en ik haat haasten.
Moet ff bijkomen van de pijn
5 min lopen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet om kwart over 6 weg en ik zit nog in m'n badjas
Hoe ver is draak ding van het station?
Moblo vroeg thuis johquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb de trein gehaald
Hals over kop YPPY in de steek gelaten toen ik erachter kwam dat mijn klokje niet helemaal goed liep
Was erg gezellig en geslaagd in ieder geval, al hoop ik niet dat we een voedselvergiftiging hebben opgelopen. De biefstukjes en de friet waren wel erg lekker
Volgende keer alleen wel ergens afspreken waar je wat makkelijker kunt wisselen van groepje zodat je wat meer mensen kunt spreken
Ben nu bij Driebergen-Zeist en ben denk ik eerder thuis dan die arme Viking die nog helemaal naar Groningen moet![]()
er waren geen cosmo's en zelfs ik heb maar 3 biertjes opquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:10 schreef AKnynke het volgende:
hoe waren de cosmo's MoBlo? En zijn er nog bh's uitgegaan?
Ben benieuwd naar de verhalen!
Die was wel errug goed jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
DE darling, niets kan tippen aan de dames-cosmo-meet van CULdat weet je toch!
het eten was erg tof, maar wellicht dat de cosmo's de meet nog leuker maakten. Ik vond het ook super tof toen! Ik ben erg voor een meet tussen kerst en oud en nieuw!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:41 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond het de leukste meet waar ik ooit geweest ben
Er was ook het lekkerste eten
![]()
zou daar een verband tussen zijn???
Vziw is Das SHE-Geheimnis niet onthuld iigquote:Op zondag 12 oktober 2008 09:28 schreef Chicolate het volgende:
Hey meiden
Geen hoofden ingeslagen zo te zien? Wat waren de sappigste roddels?
Hoe oud ben je dan? PF is ook een jonkie hèquote:Op zondag 12 oktober 2008 09:25 schreef Goodbye het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Ik vond de meeting echt zeer geslaagd! Hopelijk ben ik er de volgende keer wat langer, want voor mijn gevoel heb ik de helft niet gesproken..![]()
En blijkbaar was ik de jongste gister, stelletje ouwe wijven
Ja, maar die bleek ouderquote:Op zondag 12 oktober 2008 09:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan? PF is ook een jonkie hè. Toen PF gisteren binnenkwam, dacht ik: "Hm, die heb ik eerder gezien, maar wie is dat?" *denk, denk* 'Oh ja! PF!'
.
Ik niet, volgensmij sta ik op geen enkele foto goedquote:Op zondag 12 oktober 2008 09:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de foto's trouwens.
Mmm, lekker tussendoortje! Heb je de keuken wel eerst gedeclutterd! Of was dat je tussendoortje van gisteren?quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:52 schreef Anosmie het volgende:
Vandaag maar weer even balansen. Ik heb in de planning,
O: Brinta ( ik heb het al o, en het viel mee!)
T: Keuken schrobben
L: 2 crackers pindakaas of rookvlees
T: kiwi + grapefruit
D: geroerbakte andijvie met een stukje vlees
T: Strijken
Ander gras is altijd groener? Wij hadden gisteren ook best graag lekker eten willen hebbenquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:13 schreef kwakveense het volgende:
... en lekker emt de skinny bitches uit eten...
lekker in overdrachtelijke zin: leukquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Ander gras is altijd groener? Wij hadden gisteren ook best graag lekker eten willen hebben
Jij hebt dan ook niet buiten staan rokenquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:22 schreef Tinkepink het volgende:
Mochten we nog een keer gaan meeten, dan heb ik overigens twee goede voornemens:
- niet betalen als het eten weer zo goor is
- drank!
Voor de thuisblijvers: er is echt he-le-maal niets schandigs gebeurd. We hebben op beschaafd niveau met elkaar gekeuveld, zover ik weet is er niet geroddeld, er was geen ruzie, er werd niet gebitcht. Samenvattend: wel gezellig, maar wel een beetje tam
Leek ik maar op Audrey Hepburn!quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:17 schreef conleche het volgende:
Oh noes! Door te meeten met die skinny bitches ben ik me toch 300 gram aangekomen zeg!Loeders zijn het!! Nee hoor, ik vond het erg leuk. Sommige gezichten kende ik al, maar sommigen waren echt compleet nieuw en klopten helemaal niet met het plaatje in mijn hoofd. Zo leek Goodbye helemáál niet op Audrey Hepburn raar genoeg, maar was ze een schattig blond meisje! En ook bv Loveli was heel anders dan in mijn hoofd. Wel jammer inderdaad, dat ik veel mensen niet of nauwelijks gesproken heb, maar dat krijg je met zo'n grote groep.
Ik heb een paar foto's, dus als iemand die wil zien moeten ze maar even hun emailadres PMen.
Ja, op de één of andere manier mocht jij geen wijn van dat personeel daarquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:22 schreef Tinkepink het volgende:
Mochten we nog een keer gaan meeten, dan heb ik overigens twee goede voornemens:
- niet betalen als het eten weer zo goor is
- drank!
Voor de thuisblijvers: er is echt he-le-maal niets schandigs gebeurd. We hebben op beschaafd niveau met elkaar gekeuveld, zover ik weet is er niet geroddeld, er was geen ruzie, er werd niet gebitcht. Samenvattend: wel gezellig, maar wel een beetje tam
Nou, skip het vleesch en je hebt een goede omschrijving van onze maaltijd gisterenquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:22 schreef kwakveense het volgende:
[..]
lekker in overdrachtelijke zin: leuk
ik vernam al iets over vies etenmaar ik ben wat dat betreft niet heel moeilijk: vleesch en patat en ik zit prima
hihi
nu wegen, douchen, en opruimen. vanavond wél een gezellige avond in de planning, jeuj!
quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook niet buiten staan roken.
Klopt! Maar als ik het zo kon inschatten hoeft er bij jou ook niets meer vanaf! Voor een twintigjarige ben je trouwens verrassend leukquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:23 schreef Goodbye het volgende:
En jij bent echt al superslank, volgensmij ben je wel zo goed als klaar, dat zei je laatst toch ook al in een post?
roken is altijd goed, of iig ff mee naar buiten huppelen voor frisse lucht, ofzoquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook niet buiten staan roken.
Why!?quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wilde nog naar jullie toe, maar ik durfde niet
Hee, ik heb je die vetrol toch laten zienquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wilde nog naar jullie toe, maar ik durfde niet
[..]
Klopt! Maar als ik het zo kon inschatten hoeft er bij jou ook niets meer vanaf! Voor een twintigjarige ben je trouwens verrassend leukEn moblo heeft in het echt niets van een blaffend hondje
Ik blaf bijvoorbeeld veel harder
![]()
Ik vond jullie engquote:
Gnagnagnaquote:
Ooooooh even invullen!!quote:
Ja ik ook, blijkbaar zaten we verkeerdquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die ontdekte ik ook pas na afloop
Ja! En ze had een lieve stemquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:28 schreef Vivi het volgende:
Wat me het meeste opviel was eigenlijk dat SHE heel lekker rook en niet naar zwavel ofzo.
Ik werd vroeger gepest door de populaire bitches (oke, tot de 3e, toen nam ik wraak).quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vond jullie engKen je dat van vroeger, op school, zo'n groepje populaire bitches die samenspannen en iedereen die toenadering zoekt een grote bek geven? Niet dat ik het echt kan begronden, maar ik kreeg gisteren zo'n flashbackgevoel
Overigens bleken jullie heeeeel erg mee te vallen nadat ik eenmaal een jägermeister achter de kiezen had
Een volgende keer ga ik dus gewoon mee naar buiten
Maar de bediening had wel íétsje aardiger gemogen... "quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:37 schreef conleche het volgende:
Ik kan me er niet zo druk om maken hoor, het ging mij niet in eerste instantie om het eten.
"Eh nee, ik had net een rivella besteld bij jou"quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:41 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar de bediening had wel íétsje aardiger gemogen... "![]()
![]()
COLA LIGHT!!!!!
![]()
![]()
"
Ik zo: HAHA IS DIE BEDIENING NIEUW OF ZO. Geen eens drie soorten vlees kunnen onthoudenquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
"Eh nee, ik had net een rivella besteld bij jou"
"JA DAT HAD JE TEGEN DAT MEISJE DIE DAARNA KWAM MOETEN ZEGGEN"
Oh, jij MOCHT gewoon een drankje bestellen?!quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:41 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar de bediening had wel íétsje aardiger gemogen... "![]()
![]()
COLA LIGHT!!!!!
![]()
![]()
"
Oké, jij had dan ws spuug in je drinkenquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik zo: HAHA IS DIE BEDIENING NIEUW OF ZO. Geen eens drie soorten vlees kunnen onthoudenNiet weten voor hoeveel er gedekt is
4 personen per tafeltje x het aantal tafeltjes
En toen stond ze naast me, misschien daarom
Valt me nog mee dat je niet de meest briljante opmerking naar je hoofd kreeg: Goh, ben je hier..e rm.. alleen?quote:
De laatste bruiloft (m'n hele famillie was er bij) stond ik stomdronken op het podium naast de zanger mee te bleren. En ik heb een hele brave gristelijke familiequote:Op zondag 12 oktober 2008 11:50 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je niet de meest briljante opmerking naar je hoofd kreeg: Goh, ben je hier..e rm.. alleen?
Nee, ik heb mn vriendje in mn handtas nou goed.Ik haat bruiloften ook. Gewoon daarom dus. Om alles wat je hebt verteld. Volgende bruiloft gaan we gewoon als elkaars date. Dan zijn we niet alleen en dan gaan we ons cadeaugeld eruitzuipen.
Waren dat paprika'squote:Op zondag 12 oktober 2008 11:50 schreef Vivi het volgende:
Wat ik ook erg sfeerverhogend vond waren die paprika's waar die spiesjes ingeprikt waren met van dat roodgrijze vleessap wat er zo aanlokkelijk uitsijpelde.
Op bruiloften is iedereen zo stom achterlijk gelukkig en dan voel je jezelf extra rotquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:50 schreef Anosmie het volgende:
Valt me nog mee dat je niet de meest briljante opmerking naar je hoofd kreeg: Goh, ben je hier..e rm.. alleen?
Nee, ik heb mn vriendje in mn handtas nou goed.Ik haat bruiloften ook. Gewoon daarom dus. Om alles wat je hebt verteld. Volgende bruiloft gaan we gewoon als elkaars date. Dan zijn we niet alleen en dan gaan we ons cadeaugeld eruitzuipen.
Dat waren toch aardappels?quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:50 schreef Vivi het volgende:
Wat ik ook erg sfeerverhogend vond waren die paprika's waar die spiesjes ingeprikt waren met van dat roodgrijze vleessap wat er zo aanlokkelijk uitsijpelde.
Nee geeft niks, hoewel je wel beter eerder had kunnen smsen of je bij mij kon slapen, want volgens mij heb je heel lang in je eentje rond centraal gestruind toch? (o god, nu begin ik te klinken als mijn moederquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja sorry! Maar voor het geval ik vermist was, dan konden jullie me nu nog traceren
Jij bent echt een klein schattig meisjequote:Op zondag 12 oktober 2008 12:06 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit nu nog lekker in joggingbroek en trui op de bankMaar vanavond ga ik weer naar Utrecht, dus eens even kijken wat ik aan ga doen zo
Een klein schattig meisje? Ik ben volwassen ja!quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Jij bent echt een klein schattig meisje
En Merel/Katja leek op die capuchon foto echt oudachtig maar die is ook nog gewoon een meisje
Ja! Ik! Mooi bustier had je trouwens aan.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waren er nog mensen verbaasd dat ik niet naakt met een lammetje aan kwam zetten![]()
?
Niet verbaasd, wel teleurgesteldquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waren er nog mensen verbaasd dat ik niet naakt met een lammetje aan kwam zetten![]()
?
Maar haar lippen zijn wel veel mooier in het echt!quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Jij bent echt een klein schattig meisje
En Merel/Katja leek op die capuchon foto echt oudachtig maar die is ook nog gewoon een meisje
Ja! En ik snap ook niet dat de mannen niet in rijen van 10 bij haar voor de deur staan! Ik vind 'r echt mooi (en aardig).quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Maar haar lippen zijn wel veel mooier in het echt!
Huh?quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:26 schreef Ewelina het volgende:
Maar haar lippen zijn wel veel mooier in het echt!
ik heb geen idee wat voor beeld men van mij had en of dat ook klopte uiteindelijkquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:38 schreef Goodbye het volgende:
Volgensmij had iedereen een heel ander/vaag beeld van mij
Waarschijnlijk, al heb ik nog geen PMquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:38 schreef Merel het volgende:
Zit iedereen nu stiekem via PM over elkaar te roddelen?
en nu weet je wie je voortaan meot ontlopenquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
@MoBlo, ik herkende je echt meteen.
Ja, jou iig nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en nu weet je wie je voortaan meot ontlopen![]()
alles smaakte naar zout en ik heb me op de patat gestortquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:50 schreef SHE het volgende:
Ik snap niet dat wij nog leven, na dat eten van gisteren.
Nou, ik had vannacht wel zulke buikpijn dat ik dácht dat ik doodgingquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:50 schreef SHE het volgende:
Ik snap niet dat wij nog leven, na dat eten van gisteren.
Ik verbaas me erover dat ik nog niet kotsend boven de plee hang vanwege die kipquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alles smaakte naar zout en ik heb me op de patat gestort
ik ontloop mijn weegschaal maar een dagje
Ja!quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:54 schreef Merel het volgende:
Oh ik had me van tevoren van loveli trouwens ook geen voorstelling gemaakt. En dan zie je haar en dan denk je wat een frêle meisje, totdat ze begin te praten over auto's en motorblokken en steeksleutels
ik ben nog wel misselijker geworden dan ik al wasquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik verbaas me erover dat ik nog niet kotsend boven de plee hang vanwege die kip
Je bent niet de enige hoor, ik ken ook niemand.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:41 schreef kwakveense het volgende:
wel gek, jullie kennen elkaar nu allemaal van gezicht en stem. ik ken alleen merel van gezicht en stem, en verder sommigen van foto's.
nu ga ik echt weg. humeur alweer wat opgeknapt van rommelen in huis...
You and me both...quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
toen was ik nog écht dik en een propje
ja, als ik die nog een keer hoor zeggen dat zequote:Op zondag 12 oktober 2008 13:02 schreef SHE het volgende:
Nou idd, er zat geen dikzak tussen
Bolletje spande overigens wel de kroon, als ik haar nog eens in mijn buurt tref dan ga ik daar eens een kapsalonnetje in proppen want die was echt te skinny voor bitches.
Oeh, jij weet vast waar je een kapsalon kunt eten in Utrecht. Mijn schoonbroertje heeft het daar altijd over en loopt ons nu al maanden lekker te maken, maar in Landgraaf zijn die dingen natuurlijk nergens te vinden.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:02 schreef SHE het volgende:
Nou idd, er zat geen dikzak tussen
Bolletje spande overigens wel de kroon, als ik haar nog eens in mijn buurt tref dan ga ik daar eens een kapsalonnetje in proppen want die was echt te skinny voor bitches.
En dan te bedenken dat ze zichzelf 10 kilo te zwaar vindt!quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:05 schreef Greys het volgende:
Inderdaad, PF was de dunste denk ik!
* Greys reikt PF Skinny-Award aan.
Van het bitcherige heb ik dan weer weinig gemerkt. Bij niemand eigenlijk.
We zijn de TT niet waardig
Volgens mij zijn die niet in Utrecht.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oeh, jij weet vast waar je een kapsalon kunt eten in Utrecht. Mijn schoonbroertje heeft het daar altijd over en loopt ons nu al maanden lekker te maken, maar in Landgraaf zijn die dingen natuurlijk nergens te vinden.
Als ze afvalt kom ik haar persoonlijk in elkaar beuken.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze zichzelf 10 kilo te zwaar vindt!
* motorbloempje doet meequote:Op zondag 12 oktober 2008 13:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze afvalt kom ik haar persoonlijk in elkaar beuken.
Een zilverfolie bakje met:quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:06 schreef Ewelina het volgende:
Ik weet niet eens wat een kapsalonnetje is
In de verhalen van mijn schoonbroertje zit er ook nog gesmolten kaas overheen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Een zilverfolie bakje met:
- patat
- shoarma/döner vlees
- bergen knoflooksaus zodat je patat gaat soppen
- sla, voor de sier
En dat door elkaar gehusseld
Zó smerig dat het weer lekker is! En je weet in elk geval zeker dat je slecht gegeten hebt
Nou het stomme is... ik heb wel eens een kapsalonnetje op dat ik echt HEEL erg smerig vond!quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Dan maar geen echte lekkere.
Waarschijnlijk is het net als met pizza: even when it's bad, it's still pretty good.
Ik vraag me nu echt af hoe PF er nu uitzietquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:05 schreef Greys het volgende:
Inderdaad, PF was de dunste denk ik!
* Greys reikt PF Skinny-Award aan.
Van het bitcherige heb ik dan weer weinig gemerkt. Bij niemand eigenlijk.
We zijn de TT niet waardig
quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
In de verhalen van mijn schoonbroertje zit er ook nog gesmolten kaas overheen.
Maar misschien heeft 'ie dat gewoon erbij verzonnen om ons te pesten, de sadist.
Ik vind dit echt heel vies klinken. Gewone shoarma is lekker, patat ook maar gesopte patat in knoflooksaus....quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Een zilverfolie bakje met:
- patat
- shoarma/döner vlees
- bergen knoflooksaus zodat je patat gaat soppen
- sla, voor de sier
En dat door elkaar gehusseld
Zó smerig dat het weer lekker is! En je weet in elk geval zeker dat je slecht gegeten hebt
Ik wist dus niet dat er knoflooksaus wasquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
er bleek dus gisteravond overigens ook knoflooksaus te zijn geweest
maargoed, de andere helft van de tafel wist dan weer neit van het bestaan van 'onze' mayo af
Hm, dan nog maar een keer een tripje naar Breda maken, daar schijnt 'ie wel goed te zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou het stomme is... ik heb wel eens een kapsalonnetje op dat ik echt HEEL erg smerig vond!
Daarin was de patat niet goed genoeg gebakken en er zaten bergen uien in, gatverdamme. Na twee hapjes was ik klaar. Wat een teleurstelling! Dus er zijn echt goede en walgelijke kapsalonnetjes, trust me
Je kwijtgeraakte gewicht er weer bij vreten?quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hm, dan nog maar een keer een tripje naar Breda maken, daar schijnt 'ie wel goed te zijn.
Dat wordt mijn beloning voor mezelf als ik mijn streefgewicht bereikt heb.
Ik ook niet, maar waarschijnlijk kwam dat ook van Calvé af net als de cocktail saus, nou doe mij maar gewoon mayo danquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik wist dus niet dat er knoflooksaus was
Ja dat had ik dus en ik vond het echt lekker! Misschien dat het kwam omdat ik al heel lang geen patat meer had gegeten, maar goed.quote:
Dat sowieso! Ik heb al maanden geen fatsoenlijke spijkerbroek meer, maar ik weiger om er één te kopen waar ik eigenlijk helemaal niet in wil passen. Het duurt alleen wat langer dan gepland.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je kwijtgeraakte gewicht er weer bij vreten?
nieuwe kleding is een beter cadeau denk ik!
De verpakking past idd niet altijd bij m'n interesses.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:54 schreef Merel het volgende:
Oh ik had me van tevoren van loveli trouwens ook geen voorstelling gemaakt. En dan zie je haar en dan denk je wat een frêle meisje, totdat ze begin te praten over auto's en motorblokken en steeksleutels
Ja, recht voor mijn neusquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:14 schreef Greys het volgende:
Ik heb de knoflooksaus ook niet gezien gister hoor!
Was er soms maar één bakje op die hele lange tafel?
ik zat naast jequote:Op zondag 12 oktober 2008 13:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus en ik vond het echt lekker! Misschien dat het kwam dat ik al heel lang geen patat meer had gegeten, maar goed.
Wie nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zat naast jeen ik had ook ene patatje oorlog
dat wilde ik ook nog zeggen jaquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wie niet
Ze hadden trouwens best een lepeltje mogen geven bij de pindasaus want echt schenkbaar was-ie niet...
Bij ons zat er een vork inquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wie niet
Ze hadden trouwens best een lepeltje mogen geven bij de pindasaus want echt schenkbaar was-ie niet...
Ja, die van Turkyaz ( of zoiets ) is lekker, echt lekker!quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oeh, jij weet vast waar je een kapsalon kunt eten in Utrecht. Mijn schoonbroertje heeft het daar altijd over en loopt ons nu al maanden lekker te maken, maar in Landgraaf zijn die dingen natuurlijk nergens te vinden.
Ze lult ook met haar 10 KG, dat zegt ze alleen om hier te kunnen posten. Dat kind is graatmagerquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vraag me nu echt af hoe PF er nu uitziet... ik heb dr 10 kg geleden gezien, toen was ze superskinny enzo, maar daarna niet meer gezien ...
Dus oproep voor PF: we zouden nog naar Amsterdam
En PF vindt me juist in het echt meer meisjesachtiger!quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:16 schreef loveli het volgende:
Ik leg nu eigenlijk pas de link tussen jou en die capuchon-foto, op die foto zie je er meisjesachtiger uit.
Hehe, ik ging even googlen en er is ook een kapsalon die zo heet.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, die van Turkyaz ( of zoiets ) is lekker, echt lekker!
Dank!! In een 2e hands winkeltje in Tiel ooit gevonden voor 80 GULDEN nog.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:25 schreef Merel het volgende:
[..]
En PF vindt me juist in het echt meer meisjesachtiger!
Ik vond trouwens Co's jas zo mooi
PF, ik heb het nog even opgezocht, mijn laarzen komen bij Poco Loco vandaan. Geweldige winkel, ik wil álle schoenen die ze verkopen wel hebben!
Ja, ik las het vanochtend. Echt naar!quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:26 schreef Greys het volgende:
We hebben wel wat gemist zie ik![]()
Mister Peking Express, Mister Expeditie Robinson, wat erg
Ernst Paul Hasselbach verongelukt
Jorg Haider is ook overleden.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:26 schreef Greys het volgende:
We hebben wel wat gemist zie ik![]()
Mister Peking Express, Mister Expeditie Robinson, wat erg
Ernst Paul Hasselbach verongelukt
*mental image*quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:29 schreef SHE het volgende:
Oh en Greysie..ik heb vannacht gedroomd, zo bizar. Ik kwam uit voor Nederland bij het Eurovisie songfesival...
met 50 cent
Dat vind ik dan toch minder erg op één of andere manierquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jorg Haider is ook overleden.
Zagen Liejannuh en ik gister op Utrecht CS toen we teruggingen.
Ik was er ook niet bepaald rouwig omquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat vind ik dan toch minder erg op één of andere manier
quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:29 schreef SHE het volgende:
Oh en Greysie..ik heb vannacht gedroomd, zo bizar. Ik kwam uit voor Nederland bij het Eurovisie songfesival...
met rapper 50 cent
Jij hebt een ontzettend lieflijk gezichtquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:25 schreef Merel het volgende:
[..]
En PF vindt me juist in het echt meer meisjesachtiger!
Ik vond trouwens Co's jas zo mooi
PF, ik heb het nog even opgezocht, mijn laarzen komen bij Poco Loco vandaan. Geweldige winkel, ik wil álle schoenen die ze verkopen wel hebben!
Ik had me Co wel iets anders voorgesteld, met wat grovere gelaatstrekken ofzoquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:29 schreef SHE het volgende:
En Co lijkt op een vriendinnetje van mij, zelfde gelaatstrekken, zelfde maniertjes, zelfde blik, zelfs dezelfde stem, zelfde grootte en net zo petite
Niks van gezien!quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:29 schreef Goodbye het volgende:
Hmmz, m'n pukkel is weg, maar er zit nu nog een rode vlekMisschien toch maar een bruin stipje van maken vanavond
Maar dat had ik gisterochtend toen ik wakker werd al gelezenquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jorg Haider is ook overleden.
Zagen Liejannuh en ik gister op Utrecht CS toen we teruggingen.
Doos!quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik was toch wel méé he? Als Songfestival addict?
Oh wacht... ik weet al waarom je de link legt ineens met mij en het Songfestival![]()
Het was ook donker daar binnen, thank godquote:
Ja, foto's! Ben ook benieuwd naar iedereen's gezichten!quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:31 schreef Goodbye het volgende:
Zijn er al foto's trouwens?Kunnen de mensen die niet zijn gekomen zien hoe fotogeniek ik ben en dat ik dus niet op Audrey Hepburn lijk
Komt door de foto's. De camera doet Co geen recht. Ik denk dat ze beter uit de verf komt op bewegend beeld.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik had me Co wel iets anders voorgesteld, met wat grovere gelaatstrekken ofzoZe was juist heel fijn gebouwd, heel petite, zowel qua gelaatstrekken als qua bouw!
quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Doos!
hihihihi![]()
En om jou heb ik het meest gelachen. Precies wat ik had verwacht, oer Rotterdamse gezelligheid
Ik denk dat dat ook wel gebeurt was, mits je naast mij en Greys had gezeten.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:28 schreef k_i_m het volgende:
Nou, zo te horen is het maar goed dat ik ziek was, want bij de eerste onvriendelijke bediening die ik had ontwaard had ik jullie gesommeerd om op te staan en mee te gaan naar de FEBO.
Wel nadat ik de tafel eerst had omgekiept he?.
Maar kut dat het leuk was!.
.
Ik deel 'm met liefde met je!quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:35 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Maar zeg jij nou maar niets met je 'hihihihi'. We zitten in hetzelfde hihihihi-schuitje
Ik snap ook niet dat we niet 1 groot dieettopic hebben! Meisje/mevrouw naast me was hier illegaal, nou ik vond het tegenvallen kan volgens mij net zo goed hier postenquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben nog wel misselijker geworden dan ik al was![]()
gelukkig is het allemaal binnen gebleven
* motorbloempje vond iedereen dunhad echt zoiets van: wat doen jullie allemaal moeilijk met wegen en weegschalen en eten
![]()
Echt? wat ordinair!quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook wel gebeurt was, mits je naast mij en Greys had gezeten.
We hadden dan ook binnen 5 minuten al beef met een stel dozen aan een andere lange tafel. Daarom was ik zooo blij dat ik niet gedronken had gisteren, ik heb me keurig gedragen
Ik heb thuis niets meer gegeten, mijn maag was helemaal van streek
Het was een goed idee om een vestje aan te doen wat je uit kan trekkenquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:39 schreef Greys het volgende:
Oh ja, die hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrren achter ons aan tafel die al na 2 minuten gingen zeiken dat ze op de tocht zaten, terwijl wij daar weg zaten te smoren
Wie was dat ook al weer?quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat we niet 1 groot dieettopic hebben! Meisje/mevrouw naast me was hier illegaal, nou ik vond het tegenvallen kan volgens mij net zo goed hier posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |