Ik niet, volgensmij sta ik op geen enkele foto goedquote:Op zondag 12 oktober 2008 09:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de foto's trouwens.
Mmm, lekker tussendoortje! Heb je de keuken wel eerst gedeclutterd! Of was dat je tussendoortje van gisteren?quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:52 schreef Anosmie het volgende:
Vandaag maar weer even balansen. Ik heb in de planning,
O: Brinta ( ik heb het al o, en het viel mee!)
T: Keuken schrobben
L: 2 crackers pindakaas of rookvlees
T: kiwi + grapefruit
D: geroerbakte andijvie met een stukje vlees
T: Strijken
Ander gras is altijd groener? Wij hadden gisteren ook best graag lekker eten willen hebbenquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:13 schreef kwakveense het volgende:
... en lekker emt de skinny bitches uit eten...
lekker in overdrachtelijke zin: leukquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Ander gras is altijd groener? Wij hadden gisteren ook best graag lekker eten willen hebben
Jij hebt dan ook niet buiten staan rokenquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:22 schreef Tinkepink het volgende:
Mochten we nog een keer gaan meeten, dan heb ik overigens twee goede voornemens:
- niet betalen als het eten weer zo goor is
- drank!
Voor de thuisblijvers: er is echt he-le-maal niets schandigs gebeurd. We hebben op beschaafd niveau met elkaar gekeuveld, zover ik weet is er niet geroddeld, er was geen ruzie, er werd niet gebitcht. Samenvattend: wel gezellig, maar wel een beetje tam
Leek ik maar op Audrey Hepburn!quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:17 schreef conleche het volgende:
Oh noes! Door te meeten met die skinny bitches ben ik me toch 300 gram aangekomen zeg!Loeders zijn het!! Nee hoor, ik vond het erg leuk. Sommige gezichten kende ik al, maar sommigen waren echt compleet nieuw en klopten helemaal niet met het plaatje in mijn hoofd. Zo leek Goodbye helemáál niet op Audrey Hepburn raar genoeg, maar was ze een schattig blond meisje! En ook bv Loveli was heel anders dan in mijn hoofd. Wel jammer inderdaad, dat ik veel mensen niet of nauwelijks gesproken heb, maar dat krijg je met zo'n grote groep.
Ik heb een paar foto's, dus als iemand die wil zien moeten ze maar even hun emailadres PMen.
Ja, op de één of andere manier mocht jij geen wijn van dat personeel daarquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:22 schreef Tinkepink het volgende:
Mochten we nog een keer gaan meeten, dan heb ik overigens twee goede voornemens:
- niet betalen als het eten weer zo goor is
- drank!
Voor de thuisblijvers: er is echt he-le-maal niets schandigs gebeurd. We hebben op beschaafd niveau met elkaar gekeuveld, zover ik weet is er niet geroddeld, er was geen ruzie, er werd niet gebitcht. Samenvattend: wel gezellig, maar wel een beetje tam
Nou, skip het vleesch en je hebt een goede omschrijving van onze maaltijd gisterenquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:22 schreef kwakveense het volgende:
[..]
lekker in overdrachtelijke zin: leuk
ik vernam al iets over vies etenmaar ik ben wat dat betreft niet heel moeilijk: vleesch en patat en ik zit prima
hihi
nu wegen, douchen, en opruimen. vanavond wél een gezellige avond in de planning, jeuj!
quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook niet buiten staan roken.
Klopt! Maar als ik het zo kon inschatten hoeft er bij jou ook niets meer vanaf! Voor een twintigjarige ben je trouwens verrassend leukquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:23 schreef Goodbye het volgende:
En jij bent echt al superslank, volgensmij ben je wel zo goed als klaar, dat zei je laatst toch ook al in een post?
roken is altijd goed, of iig ff mee naar buiten huppelen voor frisse lucht, ofzoquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook niet buiten staan roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |