Je kan via den boschquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Behalve Merel, want de treinen rijden niet!
Ja er zijn wel mogelijkheden, maar ik ga niet 3 uur voor een enkele reis in de trein zitten... Een stukje trammen of bussen vind ik niet erg, dat heb ik er wel voor over, maar anders ben ik langer weg dan ik überhaupt in Utrecht kan blijvenquote:
Snap ik wel hoor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:18 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja er zijn wel mogelijkheden, maar ik ga niet 3 uur voor een enkele reis in de trein zitten... Een stukje trammen of bussen vind ik niet erg, dat heb ik er wel voor over, maar anders ben ik langer weg dan ik überhaupt in Utrecht kan blijven
Ik heb ook wel weer met een lekkere depressieve post het vorige topic dichtgegooid he?
Hihi, ik heb jou als PF in mijn telefoon staanquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe heet jij eigenlijk goodbye?
Nou in je eerdere post heb je wel gelijk, zo wou ik gaan denk van 'Hey ik ben een lekker wijf (met of zonder puistjes'quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee vervelendMaar ik zou eerder met ons afspreken dan met je vriend,
wanttt voor ons maakt 't niet uit hoe je er uitziet!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bed is er!
Bouwen maar!
Dat is: hij begint eraan zonder de handleiding te lezen en ik word boos omdat ie me niet gelooft dat ie het verkeerd doet en dat ik dus niet ga helpen, en halverwege geeft ie zuchtend en steunend toe dat ik gelijk had
Tot zometeen! Kies even een makkelijke kroeg uit ja?quote:
Oh ik heb trouwens ook puistjesquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou in je eerdere post heb je wel gelijk, zo wou ik gaan denk van 'Hey ik ben een lekker wijf (met of zonder puistjes'
Dan straal je dat ook uit
Maar mijn vriend vind me al leuk en jullie zien me voor het eerst in het echt
Ik kan ikea echt perfect in elkaar zettenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]Toen ik Mr PF net kende (1-2 maandjes) gingen we samen een IKEA bed in elkaar zetten
Het ging perfect, echt perfect, tot 3 uur 's nachts en geen gezeur
Alleen in het begin hadden we bijna een discussie wie het meest ruimtelijk inzicht had (ik natuurlijk) maar daar was hij het niet mee eens
!
Ik ga vanavond uiteten bij de chinees dus dat meer eten zit wel goedquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dan moet je meer etenHaha!
Welk meisje wil dat nu nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zo iets lijkt me leuk
[ afbeelding ]
echt een prom dress!
Inkoppertje: MoBloquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Welk meisje wil dat nu niet
Maar goed ik ga mijn vriendje ophalen
Veel plezier met de meet allemaal
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zo iets lijkt me leuk
[ afbeelding ]
echt een prom dress!
Nee johquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:10 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
DIEWILLIKDIEWILLIKDIEWILLIKVERBRANDEN!!!
Wel heel letterlijk ja.quote:
Coco, altijd even smaakvolquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En jij deze
[ afbeelding ]
Gek genoeg lijk ik echt een beetje op die manquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O conleche had nog geen jurk he
[ afbeelding ]
Ik dacht bij jou aan een vintage jurk, heb je vast zelf ooit gedragen toen je 16 wasquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Gek genoeg lijk ik echt een beetje op die man
Jij klein loeder!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik dacht bij jou aan een vintage jurk, heb je vast zelf ooit gedragen toen je 16 was![]()
Die man berust op toeval!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:21 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Greys, Co en Jasmine Sendar
weet viev waar het is?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:48 schreef SHE het volgende:
Neh, moet ik me haasten en ik haat haasten.
Moet ff bijkomen van de pijn
5 min lopen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet om kwart over 6 weg en ik zit nog in m'n badjas
Hoe ver is draak ding van het station?
Moblo vroeg thuis johquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb de trein gehaald
Hals over kop YPPY in de steek gelaten toen ik erachter kwam dat mijn klokje niet helemaal goed liep
Was erg gezellig en geslaagd in ieder geval, al hoop ik niet dat we een voedselvergiftiging hebben opgelopen. De biefstukjes en de friet waren wel erg lekker
Volgende keer alleen wel ergens afspreken waar je wat makkelijker kunt wisselen van groepje zodat je wat meer mensen kunt spreken
Ben nu bij Driebergen-Zeist en ben denk ik eerder thuis dan die arme Viking die nog helemaal naar Groningen moet![]()
er waren geen cosmo's en zelfs ik heb maar 3 biertjes opquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:10 schreef AKnynke het volgende:
hoe waren de cosmo's MoBlo? En zijn er nog bh's uitgegaan?
Ben benieuwd naar de verhalen!
Die was wel errug goed jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
DE darling, niets kan tippen aan de dames-cosmo-meet van CULdat weet je toch!
het eten was erg tof, maar wellicht dat de cosmo's de meet nog leuker maakten. Ik vond het ook super tof toen! Ik ben erg voor een meet tussen kerst en oud en nieuw!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:41 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond het de leukste meet waar ik ooit geweest ben
Er was ook het lekkerste eten
![]()
zou daar een verband tussen zijn???
Vziw is Das SHE-Geheimnis niet onthuld iigquote:Op zondag 12 oktober 2008 09:28 schreef Chicolate het volgende:
Hey meiden
Geen hoofden ingeslagen zo te zien? Wat waren de sappigste roddels?
Hoe oud ben je dan? PF is ook een jonkie hèquote:Op zondag 12 oktober 2008 09:25 schreef Goodbye het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Ik vond de meeting echt zeer geslaagd! Hopelijk ben ik er de volgende keer wat langer, want voor mijn gevoel heb ik de helft niet gesproken..![]()
En blijkbaar was ik de jongste gister, stelletje ouwe wijven
Ja, maar die bleek ouderquote:Op zondag 12 oktober 2008 09:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan? PF is ook een jonkie hè. Toen PF gisteren binnenkwam, dacht ik: "Hm, die heb ik eerder gezien, maar wie is dat?" *denk, denk* 'Oh ja! PF!'
.
Ik niet, volgensmij sta ik op geen enkele foto goedquote:Op zondag 12 oktober 2008 09:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de foto's trouwens.
Mmm, lekker tussendoortje! Heb je de keuken wel eerst gedeclutterd! Of was dat je tussendoortje van gisteren?quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:52 schreef Anosmie het volgende:
Vandaag maar weer even balansen. Ik heb in de planning,
O: Brinta ( ik heb het al o, en het viel mee!)
T: Keuken schrobben
L: 2 crackers pindakaas of rookvlees
T: kiwi + grapefruit
D: geroerbakte andijvie met een stukje vlees
T: Strijken
Ander gras is altijd groener? Wij hadden gisteren ook best graag lekker eten willen hebbenquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:13 schreef kwakveense het volgende:
... en lekker emt de skinny bitches uit eten...
lekker in overdrachtelijke zin: leukquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Ander gras is altijd groener? Wij hadden gisteren ook best graag lekker eten willen hebben
Jij hebt dan ook niet buiten staan rokenquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:22 schreef Tinkepink het volgende:
Mochten we nog een keer gaan meeten, dan heb ik overigens twee goede voornemens:
- niet betalen als het eten weer zo goor is
- drank!
Voor de thuisblijvers: er is echt he-le-maal niets schandigs gebeurd. We hebben op beschaafd niveau met elkaar gekeuveld, zover ik weet is er niet geroddeld, er was geen ruzie, er werd niet gebitcht. Samenvattend: wel gezellig, maar wel een beetje tam
Leek ik maar op Audrey Hepburn!quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:17 schreef conleche het volgende:
Oh noes! Door te meeten met die skinny bitches ben ik me toch 300 gram aangekomen zeg!Loeders zijn het!! Nee hoor, ik vond het erg leuk. Sommige gezichten kende ik al, maar sommigen waren echt compleet nieuw en klopten helemaal niet met het plaatje in mijn hoofd. Zo leek Goodbye helemáál niet op Audrey Hepburn raar genoeg, maar was ze een schattig blond meisje! En ook bv Loveli was heel anders dan in mijn hoofd. Wel jammer inderdaad, dat ik veel mensen niet of nauwelijks gesproken heb, maar dat krijg je met zo'n grote groep.
Ik heb een paar foto's, dus als iemand die wil zien moeten ze maar even hun emailadres PMen.
Ja, op de één of andere manier mocht jij geen wijn van dat personeel daarquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:22 schreef Tinkepink het volgende:
Mochten we nog een keer gaan meeten, dan heb ik overigens twee goede voornemens:
- niet betalen als het eten weer zo goor is
- drank!
Voor de thuisblijvers: er is echt he-le-maal niets schandigs gebeurd. We hebben op beschaafd niveau met elkaar gekeuveld, zover ik weet is er niet geroddeld, er was geen ruzie, er werd niet gebitcht. Samenvattend: wel gezellig, maar wel een beetje tam
Nou, skip het vleesch en je hebt een goede omschrijving van onze maaltijd gisterenquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:22 schreef kwakveense het volgende:
[..]
lekker in overdrachtelijke zin: leuk
ik vernam al iets over vies etenmaar ik ben wat dat betreft niet heel moeilijk: vleesch en patat en ik zit prima
hihi
nu wegen, douchen, en opruimen. vanavond wél een gezellige avond in de planning, jeuj!
quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook niet buiten staan roken.
Klopt! Maar als ik het zo kon inschatten hoeft er bij jou ook niets meer vanaf! Voor een twintigjarige ben je trouwens verrassend leukquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:23 schreef Goodbye het volgende:
En jij bent echt al superslank, volgensmij ben je wel zo goed als klaar, dat zei je laatst toch ook al in een post?
roken is altijd goed, of iig ff mee naar buiten huppelen voor frisse lucht, ofzoquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook niet buiten staan roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |