OMG!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:18 schreef Ireth het volgende:
Kom, dan gaan we gezellig in bad![]()
[ afbeelding ]
Dit is zeker de budget uitvoering van Miami Inkquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:21 schreef E.T. het volgende:
He, de tattooshop waar mijn tattoos gezet zijn is te koop
[ afbeelding ]
verder is er niet zo veel bijzonders aan het pand, maar de achterliggende info is wel grappig. Al zag het er wel heel anders uit toen het studio was![]()
Nee precies, zwart kan heel mooi zijn, maar bij deze zie je de vette vingers al zitten.... En die tegels vind ik ook verschrikkelijk!!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:57 schreef flipsen het volgende:
Mooi zwart is niet lelijk, maar je gasfornuis tegen de muur zetten is niet echt practisch
Dat is best vet, maar dan moet je eigenlijk wel een enorm landhuis hebben, met bibliotheek, waar je met zon laddertje langs alle muren kunt rollen om je boekencollectie met boeken vanaf de 15e eeuw te bekijken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:03 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto moest ik even goed kijken hoe het nou zit...
Ach, zo'n blauwe koelkast met zo'n vogel die je normaal op je raam plakt om vogels te laten zien dat er een raam is heeft ook wel wat......stel je voor dat een vogel in je keuken zomaar tegen je koelkast aan wil vliegenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:18 schreef Ireth het volgende:
Geen vrijstaand huis, maar wél een vrijstaande keuken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo jammer dat ze er ook geen koelkast in konden verwerken, had het helemaal afgemaakt!
Die twee extra kamers beslaan kennelijk 300 m2. Dat zijn behoorlijke joekels van kamers.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:43 schreef ScrapHead het volgende:
Zullen we voor 12 kamers gaan en minder tuin? Of toch maar de andere optie?
[ afbeelding ]
Kwam ik tegen in een ander topic van mijquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:23 schreef lala15 het volgende:
Hoi ik heb sinds vijf weken mij huis te koop staan en 8 stellen op bezoek gekregen tijdens de openhuizen dag. Maar nog geen reactie gehad. Heeft iemand een advies hoe ik mijn huis sneller kan verkopen?
huis zie onderstaande link:
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/default.aspx?id=cd24ff69-44cb-471b-b505-4e6fef2914d8&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
Zeg het dan gewoon eerlijk tegen die user, ik vind dit een beetje een backstab-actie eigenlijk...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:36 schreef rac het volgende:
Durf het eigelijk niet te zeggen maar deze
[..]
Kwam ik tegen in een ander topic van mij
ik heb geprobeerd het subtiel te houden.maar vond hem wel erg opmerkelijk
Bedoelde dus voornamelijk de vloer in de woonkamer en het gebruik van de zuilenquote:Op zondag 12 oktober 2008 10:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Al dat blingbling? De badkamer is de vreemde eend in de bijt. De rest is voornamelijk gewoon glad en strak.
Wat ik nooit begrijp is waarom je een huis van anderhalf miljoen op zo'n locatie laat neerzetten
Strak?quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Al dat blingbling? De badkamer is de vreemde eend in de bijt. De rest is voornamelijk gewoon glad en strak.
Wat ik nooit begrijp is waarom je een huis van anderhalf miljoen op zo'n locatie laat neerzetten
er staan 2 zuilen in de woonkamer en er is 1 boograamquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Strak?Al die zuilen, die spiegelende stenen vloer, de 'nostalgische' ramen en deuren... niet mijn idee van strak.
Wat een kitschpaleis.
is dit nou een zgn 'gietvloer'?quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
er staan 2 zuilen in de woonkamer en er is 1 boograam. De vloeren zijn glad, hetgeen ook in mijn post stond. En dit lijkt me toch ook redelijk strak:
[ afbeelding ]
Dit versta ik onder kitsch
[ afbeelding ]
en dit
[ afbeelding ]
Alleen de keuken is redelijk modern, inderdaad. Maar als je alleen één boograam als kitsch ziet, kijk je niet goed. Kijk ook eens naar de deuren binnen, en de andere ramen. Kleine ruitjes, ouderwetse klinken, niet strak.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:14 schreef Swetsenegger het volgende:
er staan 2 zuilen in de woonkamer en er is 1 boograam. De vloeren zijn glad, hetgeen ook in mijn post stond. En dit lijkt me toch ook redelijk strak:
Emo Keukenquote:
nee, dit is volgens mij een marmeren vloerquote:
Wij hebben duidelijk een compleet andere definitie van 'kitsch'quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Alleen de keuken is redelijk modern, inderdaad. Maar als je alleen één boograam als kitsch ziet, kijk je niet goed. Kijk ook eens naar de deuren binnen, en de andere ramen. Kleine ruitjes, ouderwetse klinken, niet strak.
Niet dat het nou allemaal zo schokkend is hoor - anders had ik die foto's ook wel gepost - maar het is wel kitsch en niet strak.
Amerikanen zouden idd gek zijn op zo'n huis.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Alleen de keuken is redelijk modern, inderdaad. Maar als je alleen één boograam als kitsch ziet, kijk je niet goed. Kijk ook eens naar de deuren binnen, en de andere ramen. Kleine ruitjes, ouderwetse klinken, niet strak.
Niet dat het nou allemaal zo schokkend is hoor - anders had ik die foto's ook wel gepost - maar het is wel kitsch en niet strak.
Sorry had er even tekst bij moeten zetten..quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:57 schreef k_man het volgende:
Ieuw, bah.
De foto van exode snap ik niet, geloof ik.
ik vind het huis opzich wel strak eruit zienquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:34 schreef GrandiJoosje het volgende:
euhm, deze neemt "it's all in the details" wel een beetje heel erg letterlijk....
of het is gewoon stiekem een vertegenwoordiger van kranen![]()
En dan de omschrijving, "Eindelijk weer te koop".quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Haags traplopertje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:12 schreef k_man het volgende:
Ah, het pantertapijtje.
Is al eerder gepost, maar blijkt opmerkelijk.
De slaapkamer en het roze in de woonkamer zijn niet mijn smaak, maar verder een heel aardige inrichting.quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:34 schreef GrandiJoosje het volgende:
euhm, deze neemt "it's all in the details" wel een beetje heel erg letterlijk....
En dan zo'n hippe strak roestvrijstalen Amerikaanse koelkast bij zo'n jagersinterieur.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:44 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Fauteuil dat wel opnieuw bekleed/schoongemaakt mag worden.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:44 schreef Deliana het volgende:
[..]
En dan de omschrijving, "Eindelijk weer te koop".
Nu is het idd een jubileumeditiequote:
mooi ingericht zegquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:34 schreef GrandiJoosje het volgende:
Wow! Afgezien van de vloer beneden, de donkere banken en het roze (wat ik dus rood/terracotta zou maken) zou dit zo mijn huis kunnen zijn!! Inclusief Denonquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:34 schreef GrandiJoosje het volgende:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:34 schreef hierissieweer het volgende:
Alweer een nieuw topic?
Mijn bijdrage: Er is hier iets misgegaan denk ik:
[ link | afbeelding ]
Ohm, of ik zie het niet... Maar ik vind dit gewoon een hele mooie sfeervolle inrichting. Echt superquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Eenhm.... Tsja...
[ link | afbeelding ]
Kijk eens onder de stoel....quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ohm, of ik zie het niet... Maar ik vind dit gewoon een hele mooie sfeervolle inrichting. Echt super
Denk dat het mensen waren die geen zin hadden om naar buiten te kijkenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:32 schreef Ireth het volgende:
Dit is in mijn oude woonwijk, vond het er altijd zo raar uitzien als ik er langs kwam, dat 'glas-in-lood' aan de hele voorgevel in een 'gewoon' rijtjeshuis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best mooie inrichting idd, maar van die rare achterste stoelpoot (?) zou ik spontaan nachtmerries krijgenquote:
Met zoveel voorbeelden hier zou je toch zeggen dat de plaatjesmaker er niet op hoeft te staan.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:29 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Hij staat niet op Funda, maar ik wou toch even pimpen met mjin "mini-jaren-60-badkamertje".
[voor de duidelijkheid: Dat is dus mijn huis wat momenteel te koop staat...]
[ afbeelding ]
Denk ik ook. Ziet er wel spacey uit.quote:Op maandag 13 oktober 2008 07:29 schreef Dwyrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
volgens mij zo'n roei-apparaat
Alsof je testbeeld in je raam hebt gemetseldquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:32 schreef Ireth het volgende:
Dit is in mijn oude woonwijk, vond het er altijd zo raar uitzien als ik er langs kwam, dat 'glas-in-lood' aan de hele voorgevel in een 'gewoon' rijtjeshuis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je komt het weinig tegen, waar zoveel dingen, zo goed zijn mis gegaan... Tjonge zeg, rare randstadersquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:35 schreef k_man het volgende:
De huidige eigenaar is inmiddels in een dwangbuis afgevoerd, terwijl hij bleef roepen "ik ben een binnehuisarchitect! ik ben een binnenhuisarchitect!"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel voor minder dan een ton een vierkamerappartement in Den Haag.
Vraagt niemand zich af hoe de lades aan de voorkant open gaan.. En hoe groot die nou zijn. Gezien de kastdeurtjes zowel links als rechts...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:18 schreef Ireth het volgende:
Geen vrijstaand huis, maar wél een vrijstaande keuken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
....
Zijn geen lades maar handdoeken rekken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:53 schreef erik-de-perik het volgende:
[..]
Vraagt niemand zich af hoe de lades aan de voorkant open gaan.. En hoe groot die nou zijn. Gezien de kastdeurtjes zowel links als rechts...
ja dág, ik zie toch duidelijk scheidlijnen tussen de handgrepen....quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:30 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Zijn geen lades maar handdoeken rekken.
Dit huis komt ook wel heel erg veel langsquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:05 schreef -Robbedoes- het volgende:
Altijd al van hakken gehouden dan is dit je kans.
[ afbeelding ]
Volgens mij is het gewoon een bordeel geweest.
[ afbeelding ]
Met vreemde voorkeuren
[ afbeelding ]
Auto in huis
[ afbeelding ]
En een speciaal plekje voor Oma![]()
[ afbeelding ]
Linkje van het huisje.....
Sorry, maar om nu 25 topics door te worstelen.....quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dit huis komt ook wel heel erg veel langs
Dat is Obrechtstraat of nie? Hele "huis" (het is meer een hok) is gestript maar die wc bril herken ik uit duizenden! Is het voormalig huis van een voormalig vriendin. Zo kom je nog eens wat tegen!quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:04 schreef deliberator het volgende:
Een zeer ruime badkamer, in een, zoals op funda gemarkeerd, tophuis
[ afbeelding ]
Ik zal wel beschikken over wansmaak maar ik vind het best wat hebbenquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:41 schreef Guard het volgende:
Traanplaat op de muur
[ afbeelding ]
link
ach smaak is subjectief...quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:37 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Ik zal wel beschikken over wansmaak maar ik vind het best wat hebben
Worstelen? Daar moet je gewoon eens een avondje voor gaan zitten met een bak popcorn en je dan helemaal het schompes lachenquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:17 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Sorry, maar om nu 25 topics door te worstelen.....
Even een wijdverbreid misverstand de wereld uit helpen: een tophuis betekent niet dat Funda het markeert als een superhuis, maar dat de verkoper 75 euro heeft betaald om het bovenaan op de lijst te krijgen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:04 schreef deliberator het volgende:
Een zeer ruime badkamer, in een, zoals op funda gemarkeerd, tophuis
In deze setting mag het er best wezen..quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:37 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Ik zal wel beschikken over wansmaak maar ik vind het best wat hebben
Nou idd! Zo jammer dat sommige advertenties inmiddels van Funda af zijn, maar het is echt een avond topvermaak hoor!quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:22 schreef Gwywen het volgende:
Worstelen? Daar moet je gewoon eens een avondje voor gaan zitten met een bak popcorn en je dan helemaal het schompes lachen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |