En dan de omschrijving, "Eindelijk weer te koop".quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Haags traplopertje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:12 schreef k_man het volgende:
Ah, het pantertapijtje.
Is al eerder gepost, maar blijkt opmerkelijk.
De slaapkamer en het roze in de woonkamer zijn niet mijn smaak, maar verder een heel aardige inrichting.quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:34 schreef GrandiJoosje het volgende:
euhm, deze neemt "it's all in the details" wel een beetje heel erg letterlijk....
of het is gewoon stiekem een vertegenwoordiger van kranen![]()
En dan zo'n hippe strak roestvrijstalen Amerikaanse koelkast bij zo'n jagersinterieur.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:44 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Fauteuil dat wel opnieuw bekleed/schoongemaakt mag worden.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:44 schreef Deliana het volgende:
[..]
En dan de omschrijving, "Eindelijk weer te koop".
Nu is het idd een jubileumeditiequote:
mooi ingericht zegquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:34 schreef GrandiJoosje het volgende:
euhm, deze neemt "it's all in the details" wel een beetje heel erg letterlijk....
Wow! Afgezien van de vloer beneden, de donkere banken en het roze (wat ik dus rood/terracotta zou maken) zou dit zo mijn huis kunnen zijn!! Inclusief Denonquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:34 schreef GrandiJoosje het volgende:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:34 schreef hierissieweer het volgende:
Alweer een nieuw topic?
Mijn bijdrage: Er is hier iets misgegaan denk ik:
[ link | afbeelding ]
Ohm, of ik zie het niet... Maar ik vind dit gewoon een hele mooie sfeervolle inrichting. Echt superquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Eenhm.... Tsja...
[ link | afbeelding ]
Kijk eens onder de stoel....quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ohm, of ik zie het niet... Maar ik vind dit gewoon een hele mooie sfeervolle inrichting. Echt super
Denk dat het mensen waren die geen zin hadden om naar buiten te kijkenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:32 schreef Ireth het volgende:
Dit is in mijn oude woonwijk, vond het er altijd zo raar uitzien als ik er langs kwam, dat 'glas-in-lood' aan de hele voorgevel in een 'gewoon' rijtjeshuis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best mooie inrichting idd, maar van die rare achterste stoelpoot (?) zou ik spontaan nachtmerries krijgenquote:
Met zoveel voorbeelden hier zou je toch zeggen dat de plaatjesmaker er niet op hoeft te staan.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:29 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Hij staat niet op Funda, maar ik wou toch even pimpen met mjin "mini-jaren-60-badkamertje".
[voor de duidelijkheid: Dat is dus mijn huis wat momenteel te koop staat...]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |