Bedoelde dus voornamelijk de vloer in de woonkamer en het gebruik van de zuilenquote:Op zondag 12 oktober 2008 10:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Al dat blingbling? De badkamer is de vreemde eend in de bijt. De rest is voornamelijk gewoon glad en strak.
Wat ik nooit begrijp is waarom je een huis van anderhalf miljoen op zo'n locatie laat neerzetten
Strak?quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Al dat blingbling? De badkamer is de vreemde eend in de bijt. De rest is voornamelijk gewoon glad en strak.
Wat ik nooit begrijp is waarom je een huis van anderhalf miljoen op zo'n locatie laat neerzetten
er staan 2 zuilen in de woonkamer en er is 1 boograamquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Strak?Al die zuilen, die spiegelende stenen vloer, de 'nostalgische' ramen en deuren... niet mijn idee van strak.
Wat een kitschpaleis.
is dit nou een zgn 'gietvloer'?quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
er staan 2 zuilen in de woonkamer en er is 1 boograam. De vloeren zijn glad, hetgeen ook in mijn post stond. En dit lijkt me toch ook redelijk strak:
[ afbeelding ]
Dit versta ik onder kitsch
[ afbeelding ]
en dit
[ afbeelding ]
Alleen de keuken is redelijk modern, inderdaad. Maar als je alleen één boograam als kitsch ziet, kijk je niet goed. Kijk ook eens naar de deuren binnen, en de andere ramen. Kleine ruitjes, ouderwetse klinken, niet strak.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:14 schreef Swetsenegger het volgende:
er staan 2 zuilen in de woonkamer en er is 1 boograam. De vloeren zijn glad, hetgeen ook in mijn post stond. En dit lijkt me toch ook redelijk strak:
Emo Keukenquote:
nee, dit is volgens mij een marmeren vloerquote:
Wij hebben duidelijk een compleet andere definitie van 'kitsch'quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Alleen de keuken is redelijk modern, inderdaad. Maar als je alleen één boograam als kitsch ziet, kijk je niet goed. Kijk ook eens naar de deuren binnen, en de andere ramen. Kleine ruitjes, ouderwetse klinken, niet strak.
Niet dat het nou allemaal zo schokkend is hoor - anders had ik die foto's ook wel gepost - maar het is wel kitsch en niet strak.
Amerikanen zouden idd gek zijn op zo'n huis.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Alleen de keuken is redelijk modern, inderdaad. Maar als je alleen één boograam als kitsch ziet, kijk je niet goed. Kijk ook eens naar de deuren binnen, en de andere ramen. Kleine ruitjes, ouderwetse klinken, niet strak.
Niet dat het nou allemaal zo schokkend is hoor - anders had ik die foto's ook wel gepost - maar het is wel kitsch en niet strak.
Sorry had er even tekst bij moeten zetten..quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:57 schreef k_man het volgende:
Ieuw, bah.
De foto van exode snap ik niet, geloof ik.
ik vind het huis opzich wel strak eruit zienquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:34 schreef GrandiJoosje het volgende:
euhm, deze neemt "it's all in the details" wel een beetje heel erg letterlijk....
of het is gewoon stiekem een vertegenwoordiger van kranen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |