abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf zondag 5 oktober 2008 @ 01:00:26 #51
137066 fokkieslim
pi_62140237
Mensen in mijn dorp hadden ook open huis,er is iemand wezen kijken,die wilde de uitbouw zien bleek achteraf,hij had een zelfde type woning.
  maandag 6 oktober 2008 @ 15:41:05 #52
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_62175054
We hebben zondag ook nog een buurvrouw op bezoek gekregen naar aanleiding van ons open huis , ze was benieuwd hoeveel mensen er geweest waren.

En wist me naar aanleiding van haar ex-man te vertellen dat ons huis al verkocht zou zijn
Hij was al enkele maanden al niet meer bij ons in de straat geweest maar had te horen gekregen via via via dat ons huis al zou zijn verkocht aan de eerste kijker OMG
wist niet dat er zoveel gepraat zou worden door mensen die ik niet eens ken .
Ik heb ook eigenlijk maar aan 3 buren verteld hoe dat was verlopen.

overgens is mijn funda statistiek van deze week binnen enik geloof dat jullie je best hebben gedaan bij het kijken. Hij is namelijk heel veel bekeken sinds 2 oktober. Ze zullen daar wel denken hoe zoiets nu kan.

Misschien toch maar eens meer posten op sites. iemand nog aanraders???
  maandag 6 oktober 2008 @ 18:39:18 #53
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_62180119
quote:
He Becky, ben jij dit dan toevallig?

Beetje lullig hoor, eerst op de tv gaan en dan gauw gaan verhuizen!

http://yvonindebuurt.kro.(...)008-10-09/index.aspx
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:13:10 #54
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_62181056
he fuck!!
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:16:01 #55
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_62181149
ik heb lopen verkondigen dat het een onwijs onhandig huis is.....hopen dat het bij dit plaatje blijft!
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:32:25 #56
124676 RobertoCarlos
pi_62181655
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:16 schreef becky27 het volgende:
ik heb lopen verkondigen dat het een onwijs onhandig huis is.....hopen dat het bij dit plaatje blijft!
Nou, je dus komt dus op 9 oktober op de tv...als Yvon bij je in de buurt komt, zie de link bij mijn vorige post. Dus dit plaatje is dan zo erg nog niet.... toch?
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:33:48 #57
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_62181687
Ach, alles voor de verkoop.
Stalker meer of minder maakt dan ook niet veel verschil meer.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:35:31 #58
124676 RobertoCarlos
pi_62181753
Over stalkers gesproken.....
Dit lijkt me trouwens ook niet een fijne promotie voor de doorsnee preutse burger

Foto van de buurman uit de straat...

Bron: http://www.ad.nl/denhaag/delft/article699086.ece

Wel een leuke actieve straat trouwens! (zo te lezen althans...)

[ Bericht 19% gewijzigd door RobertoCarlos op 06-10-2008 19:50:49 ]
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:34:15 #59
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_62186048
is zeker een actieve straat, geloof niet dat mijn lief daar ooit iets mee te maken heeft gehad.
maar ik hoop echt echt echt dat we eruit geknipt zijn!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:36:01 #60
124676 RobertoCarlos
pi_62267488
Nou Becky, sterkte he vanavond!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 22:53:06 #61
124676 RobertoCarlos
pi_62273992
Je hebt geluk gehad... ik zie alleen op de website nog een aantal fragmenten van deze uitzending staan.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 08:50:03 #62
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_62278996
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:51 schreef rac het volgende:
Die foto's zijn in april genomen toen was hij nog niet zo ver nu heeft de tuin echter wat meer kleur ,
Voor de potten kan ik zorgen.
Haagje voortuin is ook al strak genoeid.
Moest het nog niet verkocht zijn, is het misschien wel handig als je de foto's een keer update met nieuwe foto's. Ik leid uit je post af dat de tuin er nu dus mooier uitziet dan op de foto's die destijds genomen zijn. Aangezien mensen vooral op foto's afgaan is het wellicht een goeie zet om deze foto's ook zo mooi mogelijk te maken en de oude dus te vervangen door nieuwe/mooiere.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:23:12 #63
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_62282454
Foto's zijn door fotograaf van makelaar genomen zal eens proberen of ik ze kan evenaren met huis tuin en keuken camera-tje.

Overgens nog steeds geen feedback gehad van de makelaar zou uiterlijk gisteren gebeuren toch maar weer eens zelf bellen

Becky heb jij al iets gehoord?
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:44:04 #64
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_62284562
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 11:23 schreef rac het volgende:
Foto's zijn door fotograaf van makelaar genomen zal eens proberen of ik ze kan evenaren met huis tuin en keuken camera-tje.
Als je sommige foto's in het Funda topic ziet, kan je dat makkelijk evenaren met jouw toestel
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 00:33:42 #65
231199 HandyWil
Wilco is handig!
pi_62301426
-weg-

[ Bericht 98% gewijzigd door BrandX op 08-10-2009 20:28:31 ]
pi_62312847
Hoi ik heb sinds vijf weken mij huis te koop staan en 8 stellen op bezoek gekregen tijdens de openhuizen dag. Maar nog geen reactie gehad. Heeft iemand een advies hoe ik mijn huis sneller kan verkopen?

huis zie onderstaande link:

http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/default.aspx?id=cd24ff69-44cb-471b-b505-4e6fef2914d8&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 22:42:05 #67
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_62318232
Ik denk dat je huis wellicht iets te persoonlijk is ingericht, en dat mensen daar niet echt goed doorheen kunnen kijken.
Maar ik vind 8 kijkers wel heel veel. hoelang heb je het nu te koop staan?

wat vond je makelaar ervan?
  zondag 12 oktober 2008 @ 00:13:25 #68
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_62319753
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 18:23 schreef lala15 het volgende:
Hoi ik heb sinds vijf weken mij huis te koop staan en 8 stellen op bezoek gekregen tijdens de openhuizen dag. Maar nog geen reactie gehad. Heeft iemand een advies hoe ik mijn huis sneller kan verkopen?

http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/default.aspx?id=cd24ff69-44cb-471b-b505-4e6fef2914d8&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
Ik denk dat het voor jullie huis wellicht verstandig is om een verkoopstylist in te huren. Het is niet verkeerd bedoeld, maar het zou nu best wel in het topic "opmerkelijke foto's van Funda" kunnen passen. Het is niet echt een gangbare of neutrale stijl die jullie hebben aangebracht in de woning, wat het lastig verkoopbaar kan maken omdat mensen daar moeilijk doorheen kunnen kijken.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_62321408
quote:

Vat het niet verkeerd op, maar je huis straalt geen warmte uit door al dat wit. Probeer eens een paar grote planten neer te zetten om het wat sfeervoller te maken. Ook lijkt het nogal leeg, een beetje klinisch. Misschien kun je dit oplossing door wat tierelantijntjes neer te zetten.
Ik vind je huis zeer mooi, veel mensen kunnen hier echter niet goed doorheen kijken.
Aan de ander kant... Het lijkt zo wel weer heel groot!
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_62321505
quote:
Heeft iemand een advies hoe ik mijn huis sneller kan verkopen?

De vraagprijs scherp maken in vergelijking met ongeveer dezelfde huizen in de buurt.
***** Kraak.....
  zondag 12 oktober 2008 @ 10:21:34 #71
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_62323034
quote:

ppff.. wat mij zowiezo zou doen afschrikken eehh...

- Die spiegelwand naast je eethoek. Indien mogelijk, weghalen en glad stuccen.
- je schrootjesplafond weghalen (incl. in de keuken) (maar dat lijkt me in combinatie met die spiegelwand een megaklus worden!)
- Die zwarte/blauwe kubussen met lieveheerstbeestjes weghalen en die bank waar ze tegenaan staan voor je raam zetten. (ruimmmmmmmmmmmte!)
- Dat beeld voor je open haard weghalen. Nu lijkt het er op dat je de open haard niet in gebruik heb (vind ik)
- Die gordijnenafscheiding met gekleurde dingetjes aan de bovenkant in de ouderslaapkamer weghalen.
- De kunstplanten overal vervangen voor echte groene planten (dus zonder blommen)
- Ik heb geen idee wat de bedoeling is van die nis naast de wc in je badkamer? Kan op de foto niet echt zien wat daar zit. Ik dacht een bad, maar dat is dan wel een erg krappe ruimte. Indien er geen bad zit (foto lichter gemaakt en die zit er idd niet)zou ik daar proberen een soort van bergruimte te creeëren (dmv die schuin aflopende kastjes wat je ook wel eens op zolder ziet?) waar je dan handdoeken enzo in kwijt kan. Als die afleidende nutteloze nis maar weg is.
- eventueel kan je ook nog met de diagonale legging van de plavuizen spelen in de woonkamer. De banken dus ook in die richting neerzetten. De ruimte heb je er voor. Probeer het eens.

Verder vind ik het een leuk ruim huis, alleen wordt (op de foto's althans) mijn aandacht compleet weggetrokken door die spiegelwand en dat plafond en dat afscheidingsgordijn.

(p.s. kijkend naar je collega verkoper op nummer 11 oogt die woning veel ruimer en rustiger terwijl de vraagprijs niet veel hoger ligt!)
(p.s.2 8 kijkers in 5 weken is overigens best wel veel! Geef de moed niet op!)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_62323314
De inrichting is inderdaad nogal uitgesproken. Het is voor veel mensen al moeilijk om daaar doorheen te kijken, maar het wordt wel heel erg moeilijk door die glimmende schrootjes en de spiegels. Zonder de schrootjes en spiegel naast de eethoek word je iets minder afgeleid waardoor je tenminste ook kan zien dat het een groot huis is met een goede basis.

In de slaapkamer zou ik ook dat gordijn weghalen. De slaapkamer is hardstikke groot, maar door dat gordijn lijkt het een stuk kleiner.

Verder zijn de roze tegels in de badkamer ook wel heel erg uitgesproken. Als ze alleen op de vloer zouden zitten zou het nog wel gaan, maar ook op de muren maakt het gewoon 'too much'...

Als ìk interesse zou hebben in dit huis (vanwege ligging en type huis) zou ik voor mijn gevoel echt alles er aan moeten doen vóórdat ik er ging wonen. De inrichting is gewoon echt zo uitgesproken dat je het mooi vindt of echt afschuwelijk (sorry, ik bedoel het niet lullig!). Een koper zou dus voldoende geld moeten hebben om alles direct aan te pakken. Omdat het verder natuurlijk wel in goede staat is kan een koper dan beter een 'opknapper' kopen waarvan de vraagprijs wat lager is, dan een huis dat dus in goede staat is, maar waar evenveel aan moet gebeuren als aan een opknapper omdat het niet aan de smaak van de koper voldoet.

Je moet dus geluk hebben om een koper te treffen met dezelfde smaak òf je moet proberen iets aan de uitgesproken inrichting te doen....
pi_62323345
quote:

Woow.
Het is - zacht gezegd- niet mijn stijl. Het is een aparte mengeling van strak modern en renaissance. Voor mij geen probleem, ik ben niet op zoek. Maar er zijn meer mensen als mij dus voor jou als verkoper is het wel een probleem. Jullie smaak is, zoals al gezegd- nogal uitgesproken en dat kan de verkoop in de weg staan.

Mijn indruk (en dan stel ik het heel zwartwit):
- kamer is leeg, kaal, koud (door tegelvloer), steriel en de dingen die er staan hebben teveel tierlantijtjes.
- keuken is goed, misschien zou je andere greepjes kunnen plaatsen, zodat hij wat neutraler wordt. Dat gouden plafond is écht niet mijn smaak! Is dat overschilderbaar?
- tegels van de badkamer zijn niet mijn smaak en de indeling lijkt mij wat onpraktisch, maar da's van de foto's moeilijk te beoordelen.
- de vloerbedekking in de slaapkamers is ouderwets en het gordijn in de master bedroom maakt de ruimte kleiner dan hij is.
- tuin ziet er goed uit, netjes en ruim.

Dingen die je moet veranderen zouden voor mij een aantal structurele zaken zijn (spiegelwand en plafond woonkamer, stenen vloer, tegels, vloerbedekking, badkamer) en dat gaat in de papieren lopen en het is de vraag of dat de investering waard is. Als je er veel gled aan uitgeeft en de koper trekt het er meteen weer uit dan is het ook zo zonde.
Ik weet niet hoe de prijzen liggen in jouw buurt maar als ik de woning zou kopen zou ik er heel veel aan moeten strippen en verbouwen. Dus zou ik niet te dicht bij de vraagprijs gaan zitten. En, eerlijk gezegd, niet eens de moeite doen om te bieden.

Maar, dit is mijn indruk, als net die ene koper langskomt wiens smaak dit ook helemaal is, dan heb je een deal!

Excuses als dit afkrakerig klinkt, maar ik denk dat je eerder wat hebt aan een eerlijke mening dan aan stroopsmeerderij. Het is jullie huis, jullie woonden er prettig en dat is ook wat waard. Maar als het in de verkoop gaat, dan moet je er soms met hele andere ogen naar gaan kijken.

PS: misschien moet je je pijlen richten op de woonkamer, is het een idee om tijdelijk andere meubels te huren en er neer te zetten? Geeft vaak een heel andere indruk. En met vloerkleden kun je die 'koude' vloer een stuk warmer maken. Misschien goedkope nieuwe vloerbedekking in de slaapkamers en je bent al een heel eind.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_62323357

@Sleeve, twee zielen, één gedachte, alleen jij postte hem net iets eerder!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')