quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:26 schreef sgeitgeit het volgende:
[..]
Fijn voor je maar ik prefereer toch het echte boven een virtueel leven.
Maargoed, voor sommigen is Fok! het leven en de regeltjes ervan hun sprookjesboek.
Ik sliep nogquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
Biogarde, waarom kreeg ik geen reactie van je op mijn topic?
Nee, want ook daar is 'ie uitgekauwd en gaat 'ie op slot.quote:
Oh.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, want ook daar is 'ie uitgekauwd en gaat 'ie op slot.
Je liegt! Rond die tijd zat je als een dwaas topics te sluiten en die met jouw naam in de TT liet je open.quote:
Niet te geloven ditquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:43 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je liegt! Rond die tijd zat je als een dwaas topics te sluiten en die met jouw naam in de TT liet je open.
Dan nog kan hij half slapenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:43 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je liegt! Rond die tijd zat je als een dwaas topics te sluiten en die met jouw naam in de TT liet je open.
Wijze mededelingquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:37 schreef Emimich het volgende:
Vrienden en vriendinnen, ik ben weer terug. Schrik niet als ik een paar topics van de afgelopen weken kick, want daar wil ik nog even op reageren.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:04 schreef Sackboy het volgende:
Ik zal je zo wel ff NSB-eren.
En ja hoor, we hebben dr weer één.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ach, dat blijft gewoon onder een lolletje (laten we het zo noemen) in het SC-topic. Niet zo'n drama denk ik.
Moet het niet forumbreed zien (meer).
Ja dus.quote:
Deze post viel tijdens mijn ban dus die heb ik uiteraard niet gelezen, uiterst flauw van Sackboy om mij nu meteen een ban aan te willen smeren. Daarnaast, forumbreed interpreteer ik als over het hele forum verspreid en dat is duidelijk niet gebeurd nu het on-topic in een thread over de virtuele status geplaatst is.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ach, dat blijft gewoon onder een lolletje (laten we het zo noemen) in het SC-topic. Niet zo'n drama denk ik.
Moet het niet forumbreed zien (meer).
Lees het topic nog eens en zie de kwaliteit missen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:34 schreef Klautje het volgende:
Lompe marokkaan in de bus
1 Ik snap er niks van..
Leer lezen?
2 Anderen ook niet getuige de reacties..
Ah, welgeteld één andere reactie. En Juup zeker weer, maar die is biased. Oftewel: probeer gelijk ook verder te lezen dan je neus lang is.
3 Dicht
Lompe kolenboerin, ga stieren melken.
Kijk, ik vind het niet erg als je m'n topic sluit, maar doe het wel met een goede reden.
En dat zet je niet gelijk neer omdat?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Lees het topic nog eens en zie de kwaliteit missen.
Bagger
Ah, uiterst interessante opmerking als we even rekening houden met wat je op vrijwel hetzelfde moment postte in een ander topic. Daarnaast hoef je me niet uit te schelden, alvast bedankt daarvoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:25 schreef Sackboy het volgende:
Ik probeer je geen ban aan te smeren nerd, ik word alleen moe van dat kaste gedoe.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:18 schreef Emimich het volgende:
Ongelofelijk zeg, kijk voor de lol even in het FB-topic, die Sackboy probeert me een ban te laten krijgen!
Met andere woorden, in het ene topic geef je aan dat je me 'geen ban probeert aan te smeren' terwijl je in het andere topic volmondig bevestigt dat je me 'een ban probeert te laten krijgen'. Als je probeert te liegen, doe het dan alsjeblieft op een iets minder opzichtig pijnlijke manier.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:25 schreef Sackboy het volgende:
Volkomen terecht.
In de KLB SC ben ik ook zo lekker serieusquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:46 schreef Emimich het volgende:
Laatste post van mij in dit topic over dit opgeblazen akkefietje met Sackboy.
[..]
Ah, uiterst interessante opmerking als we even rekening houden met wat je op vrijwel hetzelfde moment postte in een ander topic. Daarnaast hoef je me niet uit te schelden, alvast bedankt daarvoor.
[..]
[..]
Met andere woorden, in het ene topic geef je aan dat je me 'geen ban probeert aan te smeren' terwijl je in het andere topic volmondig bevestigt dat je me 'een ban probeert te laten krijgen'. Als je probeert te liegen, doe het dan alsjeblieft op een iets minder opzichtig pijnlijke manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |