Als je het had gelezen zou je weten dat het geen baggerlemming isquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet totaal niet waar jij het over hebt zonder link, maar ik denk dat het over die baggerlemming ging van Henk o.i.d..
Fijn wat andere modjes van jouw topics denken, ik denk er het mijne over. Als het jou niet aanstaat kun jij klagen op forum@fok.nl
Einde discussie (voor zover die er al was).
Die eerste posts waren sowieso erg nutteloos, de andere vind ik wel meevallen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:41 schreef Killjoy het volgende:
Heb zin in WoW
Deze gozer zit alleen maar te schelden, totaal nutteloos.
post 2 van RacerDKB is ook redelijk nutteloos, alleen niet op het niveau van bovengenoemde.
"kankernerdspel" van kikoooooo valt wat mij betreft niet echt onder op wat voor manier opbouwende kritiek.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die eerste posts waren sowieso erg nutteloos, de andere vind ik wel meevallen.
Zit 'm bij toeval net opnieuw te bekijken..quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:47 schreef afcajos het volgende:
'en die kinderen in Afrika...'
Volgens mij werd het best een leuk topic, anders kickje ONZ?
Bagger, simpel. Open het de volgende keer in Onzin.quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:30 schreef Klautje het volgende:
Spijbelen en straf...
Waarom gaat deze dicht Juup? Ga slapen is geen reden...
Ik zou hem wel in Onzin posten, ware het niet dat het gewoon een klacht is. Dat ik hem om 1 uur 's nachts maak betekent nog niet dat het onzin is...quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bagger, simpel. Open het de volgende keer in Onzin.
Open er een topic over in CG o.i.d.. Beter nog, doe dat in Onzin.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vroeg me net trouwens iets af he (Offtopic):
Mag je als vegetarier een film gaan bekijken in een Pathe bioscoop ?
topic van het jaar , grootse baas , meest gebande etc ,jaarlijstjes jewaidsquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:34 schreef de_boswachter het volgende:
KLB verkiezingen m.b.t. wat ?
dat is de slechtste grap die ik de afgelopen 5 jaar gehoord hebquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vroeg me net trouwens iets af he (Offtopic):
Mag je als vegetarier een film gaan bekijken in een Pathe bioscoop ?
Met andere woorden; jij wil baggeraars gaan nomineren.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
topic van het jaar , grootse baas , meest gebande etc ,jaarlijstjes jewaids
nee hoor , alleen bazenquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Met andere woorden; jij wil baggeraars gaan nomineren.
ok niet in de sc ?quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zelfde categorie. En ophemelen van zulk soort figuren is wat mij betreft not done.
Overal? Als in KLB? FOK!? Ik zie het in KLB niet zo heel veel meer.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:36 schreef Sackboy het volgende:
Waarom mag dat eigenlijk niet? Die raspaupers met dat 'kaste systeem' spammen dat toch ook overal?
Nou ja in de SC wordt ie nog weleens gepost. Maar ik heb nooit gezien dat daar tegen opgetreden wordt.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Overal? Als in KLB? FOK!? Ik zie het in KLB niet zo heel veel meer.
Ach, dat blijft gewoon onder een lolletje (laten we het zo noemen) in het SC-topic. Niet zo'n drama denk ik.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nou ja in de SC wordt ie nog weleens gepost. Maar ik heb nooit gezien dat daar tegen opgetreden wordt.
Goed ideequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:30 schreef Agiath het volgende:
Misschien kunnen we er openen in ONZ als het hier niet gewenst is...
Ja, dat gaat helpenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:13 schreef postmortum het volgende:
En anders kick hem ff naar R&P of GC SVP
anders open ik hem ff zelfquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, dat gaat helpen![]()
Bagger, dat is het.
Start een praatgroepje op MSN. Of open een topic in GC. En maak de OP wat boeiender, dit is niks namelijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:21 schreef Noorsbloed het volgende:
Waarom ging het mensen die het verschil niet kennen topic dicht ?
Het verschil tussen die twee mag wel eens duidelijk gemaakt worden aan het overgrote deel domme mensen hier.
Dus als ik een fatsoenlijke OP maak, en het duidelijk uitleg in GC dan is het prima ?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Start een praatgroepje op MSN. Of open een topic in GC. En maak de OP wat boeiender, dit is niks namelijk.
Ja, dat denk ik wel. Maar geef dan wel aan waarom mensen denken dat het met elkaar te maken heeft ja oder nein etc.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dus als ik een fatsoenlijke OP maak, en het duidelijk uitleg in GC dan is het prima ?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel. Maar geef dan wel aan waarom mensen denken dat het met elkaar te maken heeft ja oder nein etc.
Zoals te lezen is in het slotje? We zijn geen dagboek men.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
bio why de fak is mijn topic dicht?
Wel zo gemakkelijk als jij de link post, er worden meer topics gesloten als alleen die van jouquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
bio why de fak is mijn topic dicht?
oke... ga je de volgende dan ook dichtgooien?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zoals te lezen is in het slotje? We zijn geen dagboek men.
Ja, maar de climax gaat over een zwerver die met z'n vieze vingers aan je auto zat. Bedoel, wat verwacht je aan reacties?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
oke... ga je de volgende dan ook dichtgooien?
Te laat begonnen met leren »
Christenen die marketing onder de knie krijgen. »
Slapen. »
enz enz... ik had toch een mooie klacht en ik heb ook eens iets meegemaakt... elk klb topic is een dagboek topic omdat je je ergens over wil klagen wat je meemaakt > in je dagboek schrijven
doe niet zo flauw ik heb veel moeite in het verhaal gestoken.
als je de climax niet goed genoeg vind waarom zeg je dan dat het een dagboek topic isquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar de climax gaat over een zwerver die met z'n vieze vingers aan je auto zat. Bedoel, wat verwacht je aan reacties?
Combinatie van beidequote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als je de climax niet goed genoeg vind waarom zeg je dan dat het een dagboek topic is
make up your mind....
Daar staat er al één. Anders ha'k 'm geschopt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:27 schreef Zotheid het volgende:
Mag mijn CAPS LOCK DAY!!! dan een schopje naar onz?
Nou staat ie wel wat strakker hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
de boog kan niet altijd gespannen zijn juup
Ja, maar dan hoorde 'ie nog steeds niet in KLBquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:33 schreef Zotheid het volgende:
Bio, mijn topic was anders wel 2 minuten ouder.
En ik had een betere TT.
Ik weet. Maar gaf je een serieus antwoordquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:40 schreef Zotheid het volgende:
Het was ook niet serieus.
Sorry voor mijn gebagger in je FB.
kijk dat je hem dicht hebt gegooid tot daaraan.quote:
Dude, blijf je slotje nou niet aankaarten terwijl je met baggerreacties komt in topics, hier en PM.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kijk dat je hem dicht hebt gegooid tot daaraan.
dat je toompje is gescheurd tijdens het rukken vind ik ook vervelend
en als je daardoor je dag niet hebt en veel topics wil sluiten oke!
maar waarom laat je deze dan open
Gierige frietkraam-medewerkers.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ARGGGG IK MOET SNIJDEN!!!!
waarom niet... als ik jou op een fout wijs in je functie als mod kan dat toch best?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dude, blijf je slotje nou niet aankaarten terwijl je met baggerreacties komt in topics, hier en PM.
Met ons valt zeer goed te praten, dat weet je.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waarom niet... als ik jou op een fout wijs in je functie als mod kan dat toch best?
maar goed ik krijg wel de ebola en hou mijn bek!
het spijt me ik heb mijn dag niet!
Oh, misschien. Ga zo eerst eens kijken waar het mis ging en laat 'm even rusten voordat we weer een aanval hebben op alles wat ademt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:37 schreef Klautje het volgende:
Maar gaat dat Crane topic nog open of?
Omdat users vinden dat ik een cloon ben en ik wil het tegendeel bewijzenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:04 schreef Biogarde het volgende:
Waarom zou ik je account laten scannen?
PS: We hebben, geloof het of niet, een leven. Dus een reactie kan soms wat langer duren.
Mensen die zich druk maken over hun account op internetquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:42 schreef Teunebeun het volgende:
Dank u BIOGARDE , sorry dat ik zo over de scheef ga maar ik ben het zat. Ik geef jullie ook de permissie om te bevestigen dat ik geen cloon ben. Ik hoop dat het topic nog open gaat kan ik weer mijn agressie kwijt voor dat ik een echt wapen in m'n handen krijg. Dan ga ik maar 'n jaartje zitten. Ik ben echt zat.
EDIT: Gaan jullie mijn account nog testen?
Waarom krijg ik hier geen reactie op![]()
Oh, ik/wij niet. Als users je lastigvallen, dan PM je ons maar, maakt een TR of plaatst hier een reactie.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:05 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Omdat users vinden dat ik een cloon ben en ik wil het tegendeel bewijzen
Is goedquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh, ik/wij niet. Als users je lastigvallen, dan PM je ons maar, maakt een TR of plaatst hier een reactie.
Get a life man, jezelf een beetje druk maken om kloonbeschuldigingen en de moderators daarmee lastig vallen en zeggen dat ze niet snel genoeg reagerenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:19 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Is goedmaar ik vind het vervelend dat ik soms als cloon beschuldigt wordt terwijl ik dat helemaal niet ben
Nee, vervelend idd...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:19 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Is goedmaar ik vind het vervelend dat ik soms als cloon beschuldigt wordt terwijl ik dat helemaal niet ben
Ik heb de tekst gister ook al gepostquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:21 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Get a life man, jezelf een beetje druk maken om kloonbeschuldigingen en de moderators daarmee lastig vallen en zeggen dat ze niet snel genoeg reageren![]()
.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:25 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik heb de tekst gister ook al gepost
Die kerel opent hem toch zelf? Eigen schuld hoor, dan had je maar eerst het subforum moeten lezen voordat je er een ego-topic in gaat openen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:28 schreef de_boswachter het volgende:
Dicht op verzoek van TS.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:38 schreef Biogarde het volgende:
Stormfront is verderop. Dit is geen discussie maar haatzaaien.
Het is trollen, meer niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:44 schreef Crane het volgende:
Dat topic van mij over 'status' op Fok had toch helemaal niet dicht gehoeven? Er liepen 2 of 3 personen te slowchatten, maar lees voor de rest het topic maar eens door, de meeste mensen vonden het een prima klacht! Kan ie niet gewoon weer open met een waarschuwing ofzo?
Trollen? Absoluut niet, het was gewoon een normale klacht, en je zag de reacties toch ook?quote:
Kut Marokkanen, tering moslims. Wat wil je nou man? Da's toch geen discussie voeren?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:46 schreef sgeitgeit het volgende:
![]()
Ge-wel-dig.
Je opent een topic dat je schijtziek wordt van kut-marokkaantjes die het presteren prominent dagelijks in de media te verschijnen.
Er zijn wat haatbaard imams die zelfs menen dat je de dienst uit kan maken bij een omroep beroepend op een indoctrinerend religie op zo'n moment.
Er zijn nogal wat ambassades afgefikt en doden gevalen n.a.v. de cartoontjes waarmede moslims weer eens op hun lange tenen zijn getrapt
Vervolgens geloof je niet in een pedofiele warlord en dan wordt het compleet![]()
[..]
Sinds wanneer is het verboden om een hekel te hebben aan kut-marokkaantjes die de boel terroriseren en aan indoctrinerende religies om niet uitgemaakt te worden voor stormfronter?
Zielepoot, je laat je in de kaart kijken.
Het is een vervolg op dat andere topic wat al nergens meer over ging behalve elkaar bashen, trollen en uitlokken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:05 schreef Crane het volgende:
[..]
Trollen? Absoluut niet, het was gewoon een normale klacht, en je zag de reacties toch ook?
Maar vermakelijk was het wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het is een vervolg op dat andere topic wat al nergens meer over ging behalve elkaar bashen, trollen en uitlokken.
Ja, ik vind het ook lekker om de hele dag bier te drinken, maar dat gaat niet altijd.quote:
Met dat laatste heb je een punt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:46 schreef de_boswachter het volgende:
En bovendien reacties waren er niet naar en het was niet de bedoeling van TS om die meid in de zeik te zetten zoals wel werd gedaan.
Ik zeg juist nog dat het niet bedoeld is als een vervolg.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het is een vervolg op dat andere topic wat al nergens meer over ging behalve elkaar bashen, trollen en uitlokken.
Dat jij terroriserende marokkaanse straatschoffies lief vindt zegt meer over jou dan over mij. Voor mijn part woon je ze anaal uit maar ik moet er niets van hebben en is mijn goed recht om over te klagen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kut Marokkanen, tering moslims.
KLB een discussie forum?quote:Wat wil je nou man? Da's toch geen discussie voeren?
Nogmaals, sinds wanneer moet ik een bevolkingsgroep lief vinden?quote:FOK! is niet het platform op je op die manier te uiten.
Ik vind het ook niet gewenst dat je mij verwijst naar stormfront.quote:Kun je lang en kort over lullen, het is gewoon niet gewenst.
Je klaagt maar een eind weg in KLB, maar niet op de manier zoals je in je OP deed. En je hoeft van mij niemand lief te vinden. Integendeel. Het gaat mij om het gebruik van bepaalde termen. Dat is niet het starten van een discussie, maar je leeg laten lopen op alles wat ademt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:26 schreef sgeitgeit het volgende:
[..]
Dat jij terroriserende marokkaanse straatschoffies lief vindt zegt meer over jou dan over mij. Voor mijn part woon je ze anaal uit maar ik moet er niets van hebben en is mijn goed recht om over te klagen.
[..]
KLB een discussie forum?![]()
[..]
Nogmaals, sinds wanneer moet ik een bevolkingsgroep lief vinden?
[..]
Ik vind het ook niet gewenst dat je mij verwijst naar stormfront.
Ennuh, ik vind jou lief anders zeg je nog dat ik een bruinhemd ben.
Als is het een painttopic of een 'creatief met kurk-topic', het blijft een troll-topic.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:25 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik zeg juist nog dat het niet bedoeld is als een vervolg.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je klaagt maar een eind weg in KLB, maar niet op de manier zoals je in je OP deed. En je hoeft van mij niemand lief te vinden. Integendeel. Het gaat mij om het gebruik van bepaalde termen. Dat is niet het starten van een discussie, maar je leeg laten lopen op alles wat ademt.
Je bent van harte welkom, dus klaag wat je klagen wil, maar doe dit wel op een menselijk niveau.
En ik woon m'n hele leven al tussen goede en slechte Marokkanen/Turken/Clowns en Visboeren dus ik ben niet onbekend met deze mensen.
Oké.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:00 schreef sgeitgeit het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou wordt ie nog mooier.................
Je wilt nou ook nog gaan bepalen HOE ik zou mogen klagen.
Welgemeend advies: Laat je svp checken want volgens mij is er een fabricagefout ergens ingeslopen.
Fijn voor je maar ik prefereer toch het echte boven een virtueel leven.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:44 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik wou alleen even zeggen dat ik met de modjes meeleef.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:26 schreef sgeitgeit het volgende:
[..]
Fijn voor je maar ik prefereer toch het echte boven een virtueel leven.
Maargoed, voor sommigen is Fok! het leven en de regeltjes ervan hun sprookjesboek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |