Ik weet totaal niet waar jij het over hebt zonder link, maar ik denk dat het over die baggerlemming ging van Henk o.i.d..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Inhoudelijk graag.
Wat is er erg aan een topic dat mensen met plezier lezen?
Denk je echt dat er mensen aanstoot aan nemen als hij open blijft?
De desillusie van een fetisj.
Waarom?
De druppel die de emmer deed overlopen.
Allemaal eerdere lemmings van mijn hand die nog gewoon open zijn en waar modjes en admins ook positief op hebben gereageerd.
Wil je zeggen dat de modjes destijds kut waren?
Als je het had gelezen zou je weten dat het geen baggerlemming isquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet totaal niet waar jij het over hebt zonder link, maar ik denk dat het over die baggerlemming ging van Henk o.i.d..
Fijn wat andere modjes van jouw topics denken, ik denk er het mijne over. Als het jou niet aanstaat kun jij klagen op forum@fok.nl
Einde discussie (voor zover die er al was).
Die eerste posts waren sowieso erg nutteloos, de andere vind ik wel meevallen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:41 schreef Killjoy het volgende:
Heb zin in WoW
Deze gozer zit alleen maar te schelden, totaal nutteloos.
post 2 van RacerDKB is ook redelijk nutteloos, alleen niet op het niveau van bovengenoemde.
"kankernerdspel" van kikoooooo valt wat mij betreft niet echt onder op wat voor manier opbouwende kritiek.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die eerste posts waren sowieso erg nutteloos, de andere vind ik wel meevallen.
Zit 'm bij toeval net opnieuw te bekijken..quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:47 schreef afcajos het volgende:
'en die kinderen in Afrika...'
Volgens mij werd het best een leuk topic, anders kickje ONZ?
Bagger, simpel. Open het de volgende keer in Onzin.quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:30 schreef Klautje het volgende:
Spijbelen en straf...
Waarom gaat deze dicht Juup? Ga slapen is geen reden...
Ik zou hem wel in Onzin posten, ware het niet dat het gewoon een klacht is. Dat ik hem om 1 uur 's nachts maak betekent nog niet dat het onzin is...quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bagger, simpel. Open het de volgende keer in Onzin.
Open er een topic over in CG o.i.d.. Beter nog, doe dat in Onzin.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vroeg me net trouwens iets af he (Offtopic):
Mag je als vegetarier een film gaan bekijken in een Pathe bioscoop ?
topic van het jaar , grootse baas , meest gebande etc ,jaarlijstjes jewaidsquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:34 schreef de_boswachter het volgende:
KLB verkiezingen m.b.t. wat ?
dat is de slechtste grap die ik de afgelopen 5 jaar gehoord hebquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vroeg me net trouwens iets af he (Offtopic):
Mag je als vegetarier een film gaan bekijken in een Pathe bioscoop ?
Met andere woorden; jij wil baggeraars gaan nomineren.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
topic van het jaar , grootse baas , meest gebande etc ,jaarlijstjes jewaids
nee hoor , alleen bazenquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Met andere woorden; jij wil baggeraars gaan nomineren.
ok niet in de sc ?quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zelfde categorie. En ophemelen van zulk soort figuren is wat mij betreft not done.
Overal? Als in KLB? FOK!? Ik zie het in KLB niet zo heel veel meer.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:36 schreef Sackboy het volgende:
Waarom mag dat eigenlijk niet? Die raspaupers met dat 'kaste systeem' spammen dat toch ook overal?
Nou ja in de SC wordt ie nog weleens gepost. Maar ik heb nooit gezien dat daar tegen opgetreden wordt.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Overal? Als in KLB? FOK!? Ik zie het in KLB niet zo heel veel meer.
Ach, dat blijft gewoon onder een lolletje (laten we het zo noemen) in het SC-topic. Niet zo'n drama denk ik.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nou ja in de SC wordt ie nog weleens gepost. Maar ik heb nooit gezien dat daar tegen opgetreden wordt.
Goed ideequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:30 schreef Agiath het volgende:
Misschien kunnen we er openen in ONZ als het hier niet gewenst is...
Ja, dat gaat helpenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:13 schreef postmortum het volgende:
En anders kick hem ff naar R&P of GC SVP
anders open ik hem ff zelfquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, dat gaat helpen![]()
Bagger, dat is het.
Start een praatgroepje op MSN. Of open een topic in GC. En maak de OP wat boeiender, dit is niks namelijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:21 schreef Noorsbloed het volgende:
Waarom ging het mensen die het verschil niet kennen topic dicht ?
Het verschil tussen die twee mag wel eens duidelijk gemaakt worden aan het overgrote deel domme mensen hier.
Dus als ik een fatsoenlijke OP maak, en het duidelijk uitleg in GC dan is het prima ?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Start een praatgroepje op MSN. Of open een topic in GC. En maak de OP wat boeiender, dit is niks namelijk.
Ja, dat denk ik wel. Maar geef dan wel aan waarom mensen denken dat het met elkaar te maken heeft ja oder nein etc.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dus als ik een fatsoenlijke OP maak, en het duidelijk uitleg in GC dan is het prima ?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel. Maar geef dan wel aan waarom mensen denken dat het met elkaar te maken heeft ja oder nein etc.
Zoals te lezen is in het slotje? We zijn geen dagboek men.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
bio why de fak is mijn topic dicht?
Wel zo gemakkelijk als jij de link post, er worden meer topics gesloten als alleen die van jouquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
bio why de fak is mijn topic dicht?
oke... ga je de volgende dan ook dichtgooien?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zoals te lezen is in het slotje? We zijn geen dagboek men.
Ja, maar de climax gaat over een zwerver die met z'n vieze vingers aan je auto zat. Bedoel, wat verwacht je aan reacties?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
oke... ga je de volgende dan ook dichtgooien?
Te laat begonnen met leren »
Christenen die marketing onder de knie krijgen. »
Slapen. »
enz enz... ik had toch een mooie klacht en ik heb ook eens iets meegemaakt... elk klb topic is een dagboek topic omdat je je ergens over wil klagen wat je meemaakt > in je dagboek schrijven
doe niet zo flauw ik heb veel moeite in het verhaal gestoken.
als je de climax niet goed genoeg vind waarom zeg je dan dat het een dagboek topic isquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar de climax gaat over een zwerver die met z'n vieze vingers aan je auto zat. Bedoel, wat verwacht je aan reacties?
Combinatie van beidequote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als je de climax niet goed genoeg vind waarom zeg je dan dat het een dagboek topic is
make up your mind....
Daar staat er al één. Anders ha'k 'm geschopt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:27 schreef Zotheid het volgende:
Mag mijn CAPS LOCK DAY!!! dan een schopje naar onz?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |