Koop een poëziealbum dan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:11 schreef Schatgraver het volgende:
Verzin aub wat anders dan het teveel gebruikte "koop een dagboek", verder ben ik tevreden.
Je wat?quote:
Wacht maar tot dat ik je collega ben, dan lach je wel andersquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:28 schreef Biogarde het volgende:
Ik schat zijn kansen hoog in. Echt hoog.
Joh, het maakt mij geen flaus aus wie m'n collega's zijn. Als ze het maar naar hun plezier hebben en doen wat ze denken dat goed is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat ik je collega ben, dan lach je wel anders
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:31 schreef Chriz2k het volgende:
Je begrijpt er weer eens niets van hè, Juup?
Jij bent Klaagbaak niet.
De users zijn Klaagbaak.
Wens me dan succesquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Joh, het maakt mij geen flaus aus wie m'n collega's zijn. Als ze het maar naar hun plezier hebben en doen wat ze denken dat goed is.
Of jij dat nou bent of wie dan ook.
Inhoudelijk graag.quote:
Dump je link Funny links, pics en clips topic. Part 27. Of denk je dat we je filmpje niet kennen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:07 schreef denthemen het volgende:
Steek die sigaret aan
Zou iemand "aan" willen veranderen in "op"
Dat is Stacey. Stacey staat inmiddels in ONZ.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:45 schreef postmortum het volgende:
ff een paar mededelingen :
1) Ik ben verliefd daarom ben ik ongeveer al een week niet meer in KLB te vinden ( behalve over Bert en Ernie maar dat is opgelost)
2) Mijin modem is gaar , waardoor het kan zijn dat dat ik nog langer niet kan posten
3) Wie is dat lekkere wijf op de usericon van Bossie ?
4) Waar blijven de stats over de sc ?
Zo, slecht humeurtje?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dump je link maar in kekke links, clips, plaatjes en ebola in ONZ. Of denk je dat we je filmpje niet kennen?
Lokt bagger uit.
Nee. Totaal niet zelfs.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |