Vooropgesteld wil ik melden dat ik me ervan bewust ben dat ik een lichtelijk 'aparte' voorkeur heb, maar dit lijkt helaas door niet veel mensen te worden gerespecteerd.
Ik heb namelijk een kattenfetisj, ik raak in een algehele staat van extase wanneer ik mij in een kattenpak hul en lekker met mijn staartje kan spelen, dit gaat uiteraard gepaard met de erecte opkomst van een ander staartje, maar hier zal ik me niet teveel over uitweiden.
Een paar uur geleden ging ik dus weer op pad, lekker door de tuinen van mijn geliefde stad struinen op zoek naar wat lekkere poesjes, na uiteraard weer volop gescoord te hebben bij de dames ging ik met een voldaan gevoel op huis aan, maar natuurlijk niet voordat ik een bezoekje had gebracht aan mijn lievelingstuin.
Daar aangekomen begon ik mezelf even lekker schoon te likken op het bescheiden grasveldje in de voortuin totdat opeens de deur openging en er een bebrilde en ongeschoren individu op mij afliep met in zijn hand een, nam ik aan, lekkere traktatie!
Ik begon al te likkebaarden bij de gedachte aan zulks een verwennerij en huppelde vrolijk op het 'snoepje' af en begon er met groots plezier aan te snuffelen, maar mijn pret werd al gauw in de kiem gesmoord toen ik een hysterisch gelach hoorde met daarna een grote knal.
Daarna niks.
Slechts een grote, zwarte leegte.