Ook uit een ander topic:quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:05 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Uit een ander topic. Zand erover!
Hele grote berg zand eroverquote:Hmm, dat heb ik helaas niet meegekregen, want toen ik keek zag ik al niets meer
En die domme reacties daar erger ik mezelf ook kapot aan, het is %^#$# net een kleuterschool voor minderbegaafden af en toe (foei Juup©, nu geef jij zelf aan dat er niet al te slimme mensen in KLB rondhuppelen) en die users verpesten het vaak voor de wel normaal postende en denkende users, maar goed dat is ons probleem.
Ik neem een deel van mijn woorden terug, omdat ik niet meegekregen had dat SHO erbij betrokken werd. Mijn fout , ik reageerde dan ook op wat ik kon lezen en idd op jouw reactie mbt het niveau in KLB.
Dude. Wat valt je in? Zet eerst de boel hier eens goed op poten voordat je commentaar geeft op een subforum waar het wél goed loopt. Ben je helemaal van de pot gepleurd?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Blijf dan voortaan lekker in jouw bol van intellectuele posts staande roddel subforum,
Heej spuit elfquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:25 schreef static het volgende:
[..]
Dude. Wat valt je in? Zet eerst de boel hier eens goed op poten voordat je commentaar geeft op een subforum waar het wél goed loopt. Ben je helemaal van de pot gepleurd?
Dan gaat het er héél anders aan toe.quote:
Lol een subforum met 2 users vergelijken met het meest bekeken en bezochte subforum.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:25 schreef static het volgende:
[..]
Dude. Wat valt je in? Zet eerst de boel hier eens goed op poten voordat je commentaar geeft op een subforum waar het wél goed loopt. Ben je helemaal van de pot gepleurd?
R&P ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:24 schreef Chriz2k het volgende:
Ey Bosjesman, je weet hoe emotioneel ik word van slotjes op mijn topics, dus ik zou ze in dat geval gaarne richting subforum 49 zien geschopt.
Ja, was ook een normale reactie maar ook ik klik wel eens het verkeerde knopje aanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:25 schreef Chriz2k het volgende:
Juup©![]()
Heb je nou echt je eigen post verwijderd?
Was gewoon een normale reactie lijkt me.
Wat denk jij zelf? Topic hoort niet in KLB thuis. Probeer het eens in Onzin met zo'n geheel onbegrijpelijke OP.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:06 schreef Cahir het volgende:
Mensen die denken dat ze van de straat zijn
Whyyy?
Ik wil mensen uitleggen hoe usenet werkt. Open hem dan even en move hem naar dig ofzo.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:36 schreef ondeugend het volgende:
Voor het Don & AD topic ja
daarbij is er geen klacht te bekennen.
Maar dan gaan er allemaal n00bs gebruik maken van usenetquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik wil mensen uitleggen hoe usenet werkt. Open hem dan even en move hem naar dig ofzo.
Hoe meer hoe beter. Misschien gaan ze ook een keer uploaden.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar dan gaan er allemaal n00bs gebruik maken van usenet
Dat snap ik en ik wil hem best openen maar in DIG hoef je het vast niet uit te leggen. Misschien in GC dan.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik wil mensen uitleggen hoe usenet werkt. Open hem dan even en move hem naar dig ofzo.
Ok ga ik doen in GC.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:51 schreef Biogarde het volgende:
Topic is te frivool voor DIG denk ik. Denk dat Arma er goed aan doet users te helpen, maar niet hier in KLB.
Arma, is het een idee om in DIG/GC een nieuw topic te openen waarin je laat zien hoe men kan downloaden en met welke tools? Maar dan in Sinterklaastaal?
Alleen mag je volgens mij weer niet linken naar NZB's.
Initiatief is er tof namelijk![]()
Dan sta ik toch op 1quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:06 schreef BrtM het volgende:
Ik vraag me af of het zin heeft/leuk is om een verkiezing te organiseren voor de top-10 waar mensen zich het meest aan irriteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |