Antwoord op je vraag: Nee, je krijgt geen ban.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:56 schreef Teunebeun het volgende:
Waarom is mijn KUT KUT en KLOTE topic dicht? Mijn vraag is nog niet eens beantwoord BIOGARDE
Okeej thanksquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Antwoord op je vraag: Nee, je krijgt geen ban.
Het ongeloofwaardige droop er vanaf, en dat was ook wel te merken aan de reacties. Als jij dan ook nogquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:44 schreef BrtM het volgende:
Waarom gaat mijn topic dicht, Juup (c)?
Mist
Oké, ik overdreef wat in de OP met die X5, maar ik kan er voor de rest toch ook niet aan doen dat er offtopic wordt gegaan?
...gaat posten dan is het feest helemaal compleet en is een baggertopic een feit.quote:Voorspelbare reactie:
-TS gaat met het OV
Het is anders wel allemaal echt gebeurd, op dat hosselen en die X5 na.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het ongeloofwaardige droop er vanaf, en dat was ook wel te merken aan de reacties. Als jij dan ook nog
[..]
...gaat posten dan is het feest helemaal compleet en is een baggertopic een feit.
Als jij dan toch graag zo'n topic wil plaatsen, doe het dan niet in Klaagbaak aub.
nee dat doen o.a. jij en cinnamongirl met gezeik en 'verkapte blabla' topic, dus aub opschonen, openen en ontopic reageren aub, bvdquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
Sorry ?
Jij baggert zelf je hele topic vol dus.
Waar maak jij je druk om?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Vind het een tikkie overdreven dat mijn post volledig is verwijderd.
Als jullie hetgeen in mijn post stond onder flamen scharen, adviseer ik jullie (de_boswachter en MrKawada) de definitie ervan nog eens door te nemen. O, en: het is maar Fok!, hoor.
inderdaadquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:33 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Waar maak jij je druk om?
Het is inderdaad fok maar en toch ga jij huilen om een post.
Je ben zelf moderator en zou beter moeten weten.
Schaam je !
Ach gossie toch, mevrouw voelt zich verhevenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:57 schreef cinnamongirl het volgende:
Maar goed, het niveau van dit subforum is mij een beetje te laag. Krijg je al snel last van communicatieproblemen. Aju paraplu.
Offtopic gedrag wordt aangepakt, ongeacht welke user of crewmember het isquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Ok, nog 1 reactie dan.
Ten eerste was die post van mij geen flame. Ik postte iets van dat het een verkapt kijk-mij-eens-belezen-zijn-topic was (zie dan die foto!!!!)
Kan dat niet eens?! Er werd toch niet gediscussieerd over wereldproblematiek? Het ging over een fokking hamburger van de fokking Febo!!!
Ten tweede reageerde de_boswachter vanmorgen op een uiterst badinerend toontje (omdat ik SHO mod?!) op mijn post. Dus wie voelt zich nu verheven? Maar ja, die posts zijn nu allemaal weg, he. How convenient.
Maar goed, ik zal hier niet meer posten.
O, en Juup, je flamet, ik wil niet geassocieerd worden met Wilma Nanninga!
Ja pa.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
Nee het was geen flame en dat heb ik ook nergens gezegd. TS vraagt of de offtopic reacties verwijderd mogen worden. Dat heb ik gedaan. En daartoe behoorden ook posts van jou en mij.
En nu weer lief zijn.
Kusjes !!!
Uit een ander topic. Zand erover!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ok, het was niet handig van mij om dat over dat niveau van het hele subforum te zeggen, ik doelde ook meer op die reacties van die TS en die ado-dinges-user.
Het feit dat de_boswachter mij zo badinerend toesprak en mijn subforum erbij trok en vervolgens mijn reactie verwijderde, is mij gewoon in het verkeerde keelgat geschoten. Vind het gewoon een beetje een anale reactie. That's all.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |