abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62333409
Waarom is mijn KUT KUT en KLOTE topic dicht? Mijn vraag is nog niet eens beantwoord BIOGARDE
  zondag 12 oktober 2008 @ 19:58:06 #27
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62333448
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 19:56 schreef Teunebeun het volgende:
Waarom is mijn KUT KUT en KLOTE topic dicht? Mijn vraag is nog niet eens beantwoord BIOGARDE
Antwoord op je vraag: Nee, je krijgt geen ban.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_62333458
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 19:58 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Antwoord op je vraag: Nee, je krijgt geen ban.
Okeej thanks

FOK!
pi_62333940
Iemand zit mij weer uit te dagen om boos te worden in dit topic 'tv of computer aan op verjaardagen'. Willen jullie er iets aan doen.
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:29:40 #30
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62334218
Done. Misschien je niet zo laten kennen, scheelt een bak ellende.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_62346860
Waarom gaat mijn topic dicht, Juup (c)?
Mist
Oké, ik overdreef wat in de OP met die X5, maar ik kan er voor de rest toch ook niet aan doen dat er offtopic wordt gegaan?
Een gat is niets met iets er omheen
pi_62348187
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 11:44 schreef BrtM het volgende:
Waarom gaat mijn topic dicht, Juup (c)?
Mist
Oké, ik overdreef wat in de OP met die X5, maar ik kan er voor de rest toch ook niet aan doen dat er offtopic wordt gegaan?
Het ongeloofwaardige droop er vanaf, en dat was ook wel te merken aan de reacties. Als jij dan ook nog
quote:
Voorspelbare reactie:
-TS gaat met het OV
...gaat posten dan is het feest helemaal compleet en is een baggertopic een feit.

Als jij dan toch graag zo'n topic wil plaatsen, doe het dan niet in Klaagbaak aub.
pi_62348319
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:43 schreef Juup© het volgende:

[..]

Het ongeloofwaardige droop er vanaf, en dat was ook wel te merken aan de reacties. Als jij dan ook nog
[..]

...gaat posten dan is het feest helemaal compleet en is een baggertopic een feit.

Als jij dan toch graag zo'n topic wil plaatsen, doe het dan niet in Klaagbaak aub.
Het is anders wel allemaal echt gebeurd, op dat hosselen en die X5 na.
Maar goed, je hebt misschien ook wel gelijk. Die voorspelbare reacties kan ik dan voortaan ook beter achterwege laten zeker
Een gat is niets met iets er omheen
  maandag 13 oktober 2008 @ 22:09:20 #34
211774 Rhythm
Center-spaced
pi_62363456
Mocro tuft op raam

Kan iemand even de offtopic reacties verwijderen op de 3e pagina, en actie tegen die Rus ondernemen?
De zoektocht naar Beverton!
PI's zijn belangrijk.
pi_62370857
graag mijn topic ontzettende SMERIGHEID bah bah bah weer open aub
ik waardeer het niet dat modjes zitten te flamen in mijn topic, graag offtopic reacties verwijderen
bvd
looooooooooooooooool lol
pi_62370902
Sorry ?
Jij baggert zelf je hele topic vol dus.
U MAD?
pi_62370945
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
Sorry ?
Jij baggert zelf je hele topic vol dus.
nee dat doen o.a. jij en cinnamongirl met gezeik en 'verkapte blabla' topic, dus aub opschonen, openen en ontopic reageren aub, bvd
looooooooooooooooool lol
pi_62370964
Aha je commandeert me ?
U MAD?
pi_62370970
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:38 schreef de_boswachter het volgende:
Aha je commandeert me ?
nee ik zei aub
looooooooooooooooool lol
pi_62376675
Vind het een tikkie overdreven dat mijn post volledig is verwijderd.
Als jullie hetgeen in mijn post stond onder flamen scharen, adviseer ik jullie (de_boswachter en MrKawada) de definitie ervan nog eens door te nemen. O, en: het is maar Fok!, hoor.
pi_62377331
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Vind het een tikkie overdreven dat mijn post volledig is verwijderd.
Als jullie hetgeen in mijn post stond onder flamen scharen, adviseer ik jullie (de_boswachter en MrKawada) de definitie ervan nog eens door te nemen. O, en: het is maar Fok!, hoor.
Waar maak jij je druk om?
Het is inderdaad fok maar en toch ga jij huilen om een post.
Je ben zelf moderator en zou beter moeten weten.
Schaam je !
pi_62377863
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:33 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Waar maak jij je druk om?
Het is inderdaad fok maar en toch ga jij huilen om een post.
Je ben zelf moderator en zou beter moeten weten.
Schaam je !
inderdaad
looooooooooooooooool lol
pi_62377988
Wie huilde er als eerst om een post? Nou? Nou? En wie deed hem weghalen? Nou?
Maar goed, het niveau van dit subforum is mij een beetje te laag. Krijg je al snel last van communicatieproblemen. Aju paraplu.

Dat ik hier nog op reageer
pi_62378152
Doei.

Topic is opgeschoond zoals je ziet en onder opschonen bedoel ik ook de verkapt-...-....-posts. Dat doe je maar in je eigen subforum zoals ik al aangaf in dat topic.
En je noemt het niveau van dit subforum te laag: Waarom post je dan zelf van die belachelijk goede comments --> NEE. Was gewoon baggermeukzooi.
Of dacht je als moderator hier meer privilege te hebben ? Nee. Want ik moet me ook gedragen in jouw subforum (waar dat ook is).

Bedankt he.

-XxX-
U MAD?
pi_62378667
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:57 schreef cinnamongirl het volgende:

Maar goed, het niveau van dit subforum is mij een beetje te laag. Krijg je al snel last van communicatieproblemen. Aju paraplu.

Ach gossie toch, mevrouw voelt zich verheven
Blijf dan voortaan lekker in jouw bol van intellectuele posts staande roddel subforum, niemand heeft gevraagd of jij hier wilde posten. Met zo'n reactie als jij deed doe jij mij denken aan Wilma Nanninga.

Dat ik jouw post nog laat staan

[ Bericht 3% gewijzigd door Juup© op 14-10-2008 15:31:25 ]
pi_62379116
Ok, nog 1 reactie dan.
Ten eerste was die post van mij geen flame. Ik postte iets van dat het een verkapt kijk-mij-eens-belezen-zijn-topic was (zie dan die foto!!!!)
Kan dat niet eens?! Er werd toch niet gediscussieerd over wereldproblematiek? Het ging over een fokking hamburger van de fokking Febo!!!
Ten tweede reageerde de_boswachter vanmorgen op een uiterst badinerend toontje (omdat ik SHO mod?!) op mijn post. Dus wie voelt zich nu verheven? Maar ja, die posts zijn nu allemaal weg, he. How convenient.
Maar goed, ik zal hier niet meer posten.

O, en Juup, je flamet, ik wil niet geassocieerd worden met Wilma Nanninga!
pi_62379524
Nee het was geen flame en dat heb ik ook nergens gezegd. TS vraagt of de offtopic reacties verwijderd mogen worden. Dat heb ik gedaan. En daartoe behoorden ook posts van jou en mij.

En nu weer lief zijn.

Kusjes !!!
U MAD?
pi_62379584
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Ok, nog 1 reactie dan.
Ten eerste was die post van mij geen flame. Ik postte iets van dat het een verkapt kijk-mij-eens-belezen-zijn-topic was (zie dan die foto!!!!)
Kan dat niet eens?! Er werd toch niet gediscussieerd over wereldproblematiek? Het ging over een fokking hamburger van de fokking Febo!!!
Ten tweede reageerde de_boswachter vanmorgen op een uiterst badinerend toontje (omdat ik SHO mod?!) op mijn post. Dus wie voelt zich nu verheven? Maar ja, die posts zijn nu allemaal weg, he. How convenient.
Maar goed, ik zal hier niet meer posten.

O, en Juup, je flamet, ik wil niet geassocieerd worden met Wilma Nanninga!

Offtopic gedrag wordt aangepakt, ongeacht welke user of crewmember het is
Het is jammer dat ik die postings niet kan lezen, dus daar ga ik verder ook niet op in. Het zal best handig zijn dat die postings er niet meer zijn, ik zou alleen niet weten voor wie?
Tja, zo deed jouw posting mij toch echt denken.

pi_62379589
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
Nee het was geen flame en dat heb ik ook nergens gezegd. TS vraagt of de offtopic reacties verwijderd mogen worden. Dat heb ik gedaan. En daartoe behoorden ook posts van jou en mij.

En nu weer lief zijn.

Kusjes !!!
Ja pa.
pi_62379664
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:02 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ok, het was niet handig van mij om dat over dat niveau van het hele subforum te zeggen, ik doelde ook meer op die reacties van die TS en die ado-dinges-user.
Het feit dat de_boswachter mij zo badinerend toesprak en mijn subforum erbij trok en vervolgens mijn reactie verwijderde, is mij gewoon in het verkeerde keelgat geschoten. Vind het gewoon een beetje een anale reactie. That's all.
Uit een ander topic. Zand erover!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')