En die boeken erachter zijn er om de grootte van de burger te kunnen inschatten?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:48 schreef MrKawada het volgende:
Klacht:
Ik kreeg wat FEBO kortingsbonnen in huis en ik wilde voor het eerst weleens de bekende grillburger proeven....
niet dus, lees topic maar doorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:36 schreef Teteteterek het volgende:
Die grillburgers zijn juist super lekker bij de febo. Ze smaken trouwens precies hetzelfde als de hamburgers die je bij het station kopen kan ( smullers of zo?). Beide zeer goed te eten.
dat dusquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:36 schreef MrKawada het volgende:
[..]
burger was niet echt gegrilld maar gewoon gebakken... saus smaakte nergens naar en zat veels te veel op en maakte het geheel dus papperig... het broodje was slap, sla was niet knapperig.............. het was nog wel vers gemaakt
hahaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:04 schreef Zwartbaard het volgende:
Ik eet helemaal niets meer afkomstig van fastfood tenten.
Ik ken een Kelly's snackbar die enkel off the reccord snacks opkoopt die over de datum zijn, ontdooit zijn geweest of op de grond zijn gevallen (afgespoeld en weer ingevroren).
De laatste en definitieve poging tot fastfood dineren was een big tasty burger bij de mac.
Dat ding had minstens een 0,2 liter saus onder, op en tussen het broodje dat dan ook in een grauwe muffe pap was ge-gelleerd.![]()
De sla stronkjes die er tussen zaten waren zo zacht dat het wel gekookt leek.![]()
Goedkoope troep die ongepassioneerd in elkaar is geflanst door Suraya en linke Sjonie die hamburgers flipt om wiet te kunnen betalen.
nieuwe winkel in den haag op lange potenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
ik wil ook van die bonnen!! waarom heb ik dat niet gehad gvd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |