abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62371600
febo
1 keer een frikandel uit de muur gehaald. nooi meer
pi_62371667
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 08:48 schreef MrKawada het volgende:
Klacht:

Ik kreeg wat FEBO kortingsbonnen in huis en ik wilde voor het eerst weleens de bekende grillburger proeven....

En die boeken erachter zijn er om de grootte van de burger te kunnen inschatten? (hmm ik ben spuit elf lees ik al )

Maar ontopic nu, dat is ook bij de McDonalds. Nu is er de Chicago burger met knapperende plakjes bacon
Als die knapperend zijn ben ik gek (dat ben ik ook, maar toch is de bacon zachte flut). Het is bij elke fastfood toko wel een ellende. BurgerKing was ooit goed, maar tegenwoordig is het net zo'n slappe hap als bij de andere fastfoodzaken.
En dan de snackbars, daar flikkeren ze de burger vaak in het frituurvet
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:57:28 #53
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_62373158
alles zelf maken,ben je van al het gezeur af
kroegtijger: 'Vrouwen zijn in staat om van een mug een olifant te maken (moet je niet doen...die kunnen namelijk niet vliegen)'
pi_62373715
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:04 schreef Juup© het volgende:

ik moest lachen
looooooooooooooooool lol
pi_62374033
febo is echt ranzige shizzel.
pi_62374227
Die grillburgers zijn juist super lekker bij de febo. Ze smaken trouwens precies hetzelfde als de hamburgers die je bij het station kopen kan ( smullers of zo?). Beide zeer goed te eten.
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_62374322
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:36 schreef Teteteterek het volgende:
Die grillburgers zijn juist super lekker bij de febo. Ze smaken trouwens precies hetzelfde als de hamburgers die je bij het station kopen kan ( smullers of zo?). Beide zeer goed te eten.
niet dus, lees topic maar door
looooooooooooooooool lol
pi_62374365
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 09:36 schreef MrKawada het volgende:

[..]

burger was niet echt gegrilld maar gewoon gebakken... saus smaakte nergens naar en zat veels te veel op en maakte het geheel dus papperig... het broodje was slap, sla was niet knapperig.............. het was nog wel vers gemaakt

dat dus
zie foto's
looooooooooooooooool lol
pi_62374912
Ik eet helemaal niets meer afkomstig van fastfood tenten.
Ik ken een Kelly's snackbar die enkel off the reccord snacks opkoopt die over de datum zijn, ontdooit zijn geweest of op de grond zijn gevallen (afgespoeld en weer ingevroren).

De laatste en definitieve poging tot fastfood dineren was een big tasty burger bij de mac.
Dat ding had minstens een 0,2 liter saus onder, op en tussen het broodje dat dan ook in een grauwe muffe pap was ge-gelleerd.
De sla stronkjes die er tussen zaten waren zo zacht dat het wel gekookt leek.

Goedkoope troep die ongepassioneerd in elkaar is geflanst door Suraya en linke Sjonie die hamburgers flipt om wiet te kunnen betalen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Zwartbaard op 14-10-2008 13:09:21 ]
pi_62382448
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:04 schreef Zwartbaard het volgende:
Ik eet helemaal niets meer afkomstig van fastfood tenten.
Ik ken een Kelly's snackbar die enkel off the reccord snacks opkoopt die over de datum zijn, ontdooit zijn geweest of op de grond zijn gevallen (afgespoeld en weer ingevroren).

De laatste en definitieve poging tot fastfood dineren was een big tasty burger bij de mac.
Dat ding had minstens een 0,2 liter saus onder, op en tussen het broodje dat dan ook in een grauwe muffe pap was ge-gelleerd.
De sla stronkjes die er tussen zaten waren zo zacht dat het wel gekookt leek.

Goedkoope troep die ongepassioneerd in elkaar is geflanst door Suraya en linke Sjonie die hamburgers flipt om wiet te kunnen betalen.
haha
looooooooooooooooool lol
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:12:02 #62
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_62382978
FEBO, en shaorma, moet je alleen maar eten als je gezopen hebt en je vriendin naar haar ouders, ofzo, is.
FEBO op het Stadionplein heeft vaak wel typische gasten; soms redelijk vermakelijk met een colaatje erbij.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_62383082
ik wil ook van die bonnen!! waarom heb ik dat niet gehad gvd
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_62383749
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
ik wil ook van die bonnen!! waarom heb ik dat niet gehad gvd
nieuwe winkel in den haag op lange poten
looooooooooooooooool lol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: