en de bear mount niet!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:33 schreef zovty het volgende:
Je hebt toch betaald? Je leven wacht wel...
geef me nog meer motivatie om te stoppen pleasequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:34 schreef mirved het volgende:
Dan heb je straks je lvl 70 negromancer met volledige set. Wat dan? er is altijd iemand met bete shit dan jij en over een jaar kijk je erop terug en vraag je jezelf af waarvoor heb ik uren achter men pc dezelfde handelingen zitten uit te voeren in een online wereld om dit te bereiken?
boeiend, zat FOK!kers die een jaar slowchatten en slijmen om bij een FOK!ster in de broek te komen terwijl die uiteindelijk met een newbie - die zich in principe alleen had gereageerd om in het FoBo te posten- het bed in duikt omdat die stoerder overkomt in R&Pquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:34 schreef mirved het volgende:
Dan heb je straks je lvl 70 negromancer met volledige set. Wat dan? er is altijd iemand met bete shit dan jij en over een jaar kijk je erop terug en vraag je jezelf af waarvoor heb ik uren achter men pc dezelfde handelingen zitten uit te voeren in een online wereld om dit te bereiken?
Dan ben je straks 80 jaar, Wat dan? er is altijd niemand met betere shit dan jij en over een jaar kijk je erop terug en vraag je jezelf af waarvoor je 80 jaar lang heb zitten leven met dezelfde handelingen uit te voeren in een echte wereld om niks te bereiken ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:34 schreef mirved het volgende:
Als jij TV kijkt of gewoon een ander spelletje speelt ga je jezelf toch ook niet constant afvragen wat je ermee bereikt hebt?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:47 schreef Bomil het volgende:
[..]
Dan ben je straks 80 jaar, Wat dan? er is altijd niemand met betere shit dan jij en over een jaar kijk je erop terug en vraag je jezelf af waarvoor je 80 jaar lang heb zitten leven met dezelfde handelingen uit te voeren in een echte wereld om niks te bereiken ?
Koop een dagboekquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:38 schreef Herald het volgende:
[..]
boeiend, zat FOK!kers die een jaar slowchatten en slijmen om bij een FOK!ster in de broek te komen terwijl die uiteindelijk met een newbie - die zich in principe alleen had gereageerd om in het FoBo te posten- het bed in duikt omdat die stoerder overkomt in R&P
Ja preciesquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Als jij TV kijkt of gewoon een ander spelletje speelt ga je jezelf toch ook niet constant afvragen wat je ermee bereikt hebt?
Beledig je mij ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:09 schreef Opperkwal het volgende:
sociale vaardigheden raak je niet kwijt, je hebt ze gewoon niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |