Nou staat ie wel wat strakker hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
de boog kan niet altijd gespannen zijn juup
Ja, maar dan hoorde 'ie nog steeds niet in KLBquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:33 schreef Zotheid het volgende:
Bio, mijn topic was anders wel 2 minuten ouder.
En ik had een betere TT.
Ik weet. Maar gaf je een serieus antwoordquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:40 schreef Zotheid het volgende:
Het was ook niet serieus.
Sorry voor mijn gebagger in je FB.
kijk dat je hem dicht hebt gegooid tot daaraan.quote:
Dude, blijf je slotje nou niet aankaarten terwijl je met baggerreacties komt in topics, hier en PM.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kijk dat je hem dicht hebt gegooid tot daaraan.
dat je toompje is gescheurd tijdens het rukken vind ik ook vervelend
en als je daardoor je dag niet hebt en veel topics wil sluiten oke!
maar waarom laat je deze dan open
Gierige frietkraam-medewerkers.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ARGGGG IK MOET SNIJDEN!!!!
waarom niet... als ik jou op een fout wijs in je functie als mod kan dat toch best?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dude, blijf je slotje nou niet aankaarten terwijl je met baggerreacties komt in topics, hier en PM.
Met ons valt zeer goed te praten, dat weet je.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waarom niet... als ik jou op een fout wijs in je functie als mod kan dat toch best?
maar goed ik krijg wel de ebola en hou mijn bek!
het spijt me ik heb mijn dag niet!
Oh, misschien. Ga zo eerst eens kijken waar het mis ging en laat 'm even rusten voordat we weer een aanval hebben op alles wat ademt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:37 schreef Klautje het volgende:
Maar gaat dat Crane topic nog open of?
Omdat users vinden dat ik een cloon ben en ik wil het tegendeel bewijzenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:04 schreef Biogarde het volgende:
Waarom zou ik je account laten scannen?
PS: We hebben, geloof het of niet, een leven. Dus een reactie kan soms wat langer duren.
Mensen die zich druk maken over hun account op internetquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:42 schreef Teunebeun het volgende:
Dank u BIOGARDE , sorry dat ik zo over de scheef ga maar ik ben het zat. Ik geef jullie ook de permissie om te bevestigen dat ik geen cloon ben. Ik hoop dat het topic nog open gaat kan ik weer mijn agressie kwijt voor dat ik een echt wapen in m'n handen krijg. Dan ga ik maar 'n jaartje zitten. Ik ben echt zat.
EDIT: Gaan jullie mijn account nog testen?
Waarom krijg ik hier geen reactie op![]()
Oh, ik/wij niet. Als users je lastigvallen, dan PM je ons maar, maakt een TR of plaatst hier een reactie.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:05 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Omdat users vinden dat ik een cloon ben en ik wil het tegendeel bewijzen
Is goedquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh, ik/wij niet. Als users je lastigvallen, dan PM je ons maar, maakt een TR of plaatst hier een reactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |