Ik neem aan dat je begrijpt dat de westerse cultuur volledig is gebaseerd op het christelijk-joodse geloof?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:29 schreef sgeitgeit het volgende:
Je kunt de TV niet aanzetten, geen krant openslaan of op straat komen en je wordt geconfronteerd met/over kut-marokkanen, teringmoslims, godsdienstwaanzinnigen, tiefus-imans, lange tenen idioten, pedofielaanbidders, hoofddoekjes, geen handjesgevende haatbaarden en nog vele andere onbeschofte zaken die niet thuishoren in de westerse cultuur.
Laat toch gvd je kutgeloof thuis en breek daar de boel af of steek je bed in de fik voor mijn part maar confronteer er mij niet mee.
98% eens met TSquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:29 schreef sgeitgeit het volgende:
Je kunt de TV niet aanzetten, geen krant openslaan of op straat komen en je wordt geconfronteerd met/over kut-marokkanen, teringmoslims, godsdienstwaanzinnigen, tiefus-imans, lange tenen idioten, pedofielaanbidders, hoofddoekjes, geen handjesgevende haatbaarden en nog vele andere onbeschofte zaken die niet thuishoren in de westerse cultuur.
Laat toch gvd je kutgeloof thuis en breek daar de boel af of steek je bed in de fik voor mijn part maar confronteer er mij niet mee.
ahhgossie een slimme mootje.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:31 schreef HzHertz het volgende:
Ik kan nog geen topic bekijken of k zie al een teringjood in zijn kont gepakt worden door een geit.
En hopelijk blijft het ook daarbij.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:32 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je begrijpt dat de westerse cultuur volledig is gebaseerd op het christelijk-joodse geloof?
Ik zal daar niet te veel op vertrouwen als ik jou was.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:35 schreef sgeitgeit het volgende:
[..]
En hopelijk blijft het ook daarbij.
Dat snapt ie vast, en hij begrijpt ook dat we daarom zo verziekt zijn met z'n allen...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:32 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je begrijpt dat de westerse cultuur volledig is gebaseerd op het christelijk-joodse geloof?
Als je me precies kan uitleggen wat "lange tenen idioten" zijn kan het weleens 100% worden.quote:
Daar bedoel ik die zombies met hersenblokkade mee die al om simpel fucking cartoonplaatje gillen alsof ze zonder verdoving gecastreerd worden, ergo moorden en van alles in de fik steken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:41 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Als je me precies kan uitleggen wat "lange tenen idioten" zijn kan het weleens 100% worden.
Ja vooral de joden. Die zijn er zoveel hier.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:32 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
In de nacht van donderdag op vrijdag om 5:00 wakker gemaakt worden omdat een stel dronkenlappen het nodig vindt om door de straat te schreeuwen en te lallen en aan lantaarnpalen te hangen terwijl je de volgende ochtend een belangrijke presentatie hebt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:06 schreef Pakspul het volgende:
Zondagochtend wakker om 9:15 wakker gemaakt worden omdat die gelovige hippies met hun kerkbellen moeten spelen is ook geen pretje
Ahh oke.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:46 schreef sgeitgeit het volgende:
[..]
Daar bedoel ik die zombies met hersenblokkade mee die al om simpel fucking cartoonplaatje gillen alsof ze zonder verdoving gecastreerd worden, ergo moorden en van alles in de fik steken.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:19 schreef Chriz2k het volgende:
And when I'm watchin the news, and my daughter walks in
and choose to ask, 'Why were all those people on the floor
sleepin, covered in red?' I told her
that they were lookin for God, but found religion instead
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:47 schreef Its_Muppet het volgende:
[..]
![]()
Waarschijnlijk oud, mar ik kon hem nog niet. So true
TS slaat jou iig dan wel total loss.quote:
TS moet tegen een grote neger gaan vechten.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:15 schreef Birra het volgende:
[..]
TS slaat jou iig dan wel total loss.
Echter alle liefde die TS in zijn leven zal krijgen is die van andere soortgelijke mannen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:15 schreef Birra het volgende:
[..]
TS slaat jou iig dan wel total loss.
TS moet naar Irak of het midden-oosten gaan. En daar ze ideen laten horen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Echter alle liefde die TS in zijn leven zal krijgen is die van andere soortgelijke mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |