Ikke wel, zag je me bitchen tegen Splash??quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:32 schreef Greys het volgende:
Oh, alleen aan het 'bitch' gedeelte uit de TT voldoe ik niet helemaal vandaag geloof ik![]()
Ik ben een watje, want dat vond ik zieligquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ikke wel, zag je me bitchen tegen Splash??
Mijn remedie tegen pukkels: maak 'm zwart, dan is het een schoonheidsideaal! (mits niet geplaatst tussen je wenkbrauwen ofcourse)quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:40 schreef Goodbye het volgende:
Maar ik heb ook nog een pukkel. Hopelijk is ie voor vanavond weg
Nog iemand met wallen en pukkelquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben een watje, want dat vond ik zielig
En over pukkels gesproken, die van vorige week vrijdag Co, die zit er nog steeds!
Oh noes, het zal toch niet een SJP eeuwig durende pukkel zijn?
Pas bovenstaande tip toe.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben een watje, want dat vond ik zielig
En over pukkels gesproken, die van vorige week vrijdag Co, die zit er nog steeds!
Oh noes, het zal toch niet een SJP eeuwig durende pukkel zijn?
Nou, ik ben bang dat dat niet gaat werken. Hij zit midden op m'n wang en ik ben geen donkere schonequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn remedie tegen pukkels: maak 'm zwart, dan is het een schoonheidsideaal! (mits niet geplaatst tussen je wenkbrauwen ofcourse)
Nou eeeh dank jequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:31 schreef Greys het volgende:
-Splash-, lees of post maar een tijdje mee, dan merk je dat het er anders aan toe gaat dan je misschien denkt
De chocolade vliegt je hier om de oren, evenals de katjangpinda's enzo. Don't worry, echt.
Ik vind je bezorgheid wel schattig eigenlijk![]()
![]()
ISE, VAN HARTE!!!! GENIET VAN DEZE PRACHTIGE DAG!!!! VEEL PLEZIER!
![]()
![]()
Oh en dames, ik heb aan het verzoek van de wallen voor de meet voldaan hoor!
Juist midden op je wang issie mooi en bruin is beter dan zwart igg van blond zijn. Denk Marilyn Monroe!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik ben bang dat dat niet gaat werken. Hij zit midden op m'n wang en ik ben geen donkere schone
Je hebt niet eens met je bh lopen zwaaien?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:02 schreef ColdFeet het volgende:
Yppy!!! Ik heb me expres op Octo's bruiloft goed gedragen (en geen cocktails gedronken!!!) omdat jij er ook was
Hihiquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Juist midden op je wang issie mooi en bruin is beter dan zwart igg van blond zijn. Denk Marilyn Monroe!
Wel jammer dat we het nu allemaal weten, het is natuurlijk het beste als we hadden gedacht dat het een echte was...
ja! en het staat me nog okay ook!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:30 schreef Viking84 het volgende:
O ja, die rokjes waar Ewelina het over had: idd een drama. En rokken op knielengte zijn echt überlelijk (zijn er echt mensen die die dragen?).
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je hebt niet eens met je bh lopen zwaaien?
Ik zit terug te lezen maar ik kan het bitchen niet vinden....quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ikke wel, zag je me bitchen tegen Splash??
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een glaasje witte wijn gedronken, wild, huh
ik doe mee!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:25 schreef Laureline het volgende:
Oja, en ik kan met ColdFeet en Anosmie vannacht het hele topic vollullen en roddelen natuurlijk![]()
*Meldquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:39 schreef conleche het volgende:
Ik ben zo blij dat mijn wallen gezelschap hebben van die van Goodbye en Greys
Is dit nou al bekendquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:26 schreef SHE het volgende:
Ik realiseer me ineens dat het wel bizar is dat ik van plan was dit te delen zaterdag
Mijn beste vriendin weet het nog niet eens
Dat betekent dat ik jullie wel heel lief vind
Spank mequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:07 schreef Greys het volgende:
PF!
Heb je er zin in?
SHE, succes met het zetten van je tattoos!
En had je deze al gezien?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
over een kwartiertje ga ik maar 's fietsen..
vind 't stiekem wel een beetje eng
Omdat je nog niet zo lang mee post help ik je nog even op weg, maar eh...quote:
Proestquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Spank meEcht een prachtige kat en dan zo een mislukt hondje
![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ProestIk vind dat hondje juist heel aandoenlijk, ben altijd een beetje bang van van die attitude-katten
Wel tof dat ze na 2 weken al zo liggen he?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ProestIk vind dat hondje juist heel aandoenlijk, ben altijd een beetje bang van van die attitude-katten
Ik vind het ook een beetje eng. Maar jij kent tenminste al twee van de dames die gaan komen, jij mietje jij!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje in ontkenning voor vanavond, ik durf ook niet zo goed meer![]()
Bink eet geen poep of andere dingen van de straat. En wordt ook niet ongesteld (is geholpen).quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
JaIk vind honden vies
Ze eten hun eigen poep en zo
En worden ongesteld
Oh ik vind hem seksehquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:00 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Jah inderdaad! Kan die man geen cameraverbod krijgen? Of een woest erotische woordvoerder?
Zou een stuk schelen..
Welke 2 woningen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben even weg geweest, donderdag uit gegaan met schule, niet geslapenvrijdag naar schule geweest, gewerkt en marco borsato concert gezien
En nu dus wakker en wat heb ik veel topic gemist
Ik mag via studentenwoningweb op twee bezichtingen komen! Wil dat iets zeggenIk hoop het zo!!!
[..]
Oh ik vind hem seksehToen ik 18 was had ik op hem gestemd
! En de laatste keer op de PvdD
!
Enee Vivi nog gefeliciteerd!! Aan de verkeerde kant van de 30Oeh!
Dat kan niet, je hebt vast een bril nodig, of waren ze roze met glittersquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:28 schreef conleche het volgende:
Oh PF, hier maak je geen vrienden mee!! Bink is so ongelofelijk cute!!
BTW: ik was een paar dagen geleden bij m'n appie en daar verkochten ze hardloopschoenen van het merk PF, ik zweer het je! Ze waren wel überlelijk, maar what the hell, schoenen met je naam!!!
Dank jequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je nog niet zo lang mee post help ik je nog even op weg, maar eh...
Het is niet het fietsen dat ze eng vindt hoor, denk ik
Meer het idee dat ze straks met 18 vrouwen uit een Slank topic heeft afgesproken om uit eten te gaan
Overigens moest ik toch wel lachen om je quote... had het zelf nog niet zo gezienquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je nog niet zo lang mee post help ik je nog even op weg, maar eh...
Het is niet het fietsen dat ze eng vindt hoor, denk ik
Meer het idee dat ze straks met 18 vrouwen uit een Slank topic heeft afgesproken om uit eten te gaan
Je hebt gereageerd op een van onze verzameladvertenties. Wij kunnen je meedelen dat je de 6e kandidaat bent voor de kamer Meer en Vaart 364 K11, 1068 LH Amsterdam (vermoedelijke huuringangsdatum 10-10-2008). Tegelijk met deze kamer zullen wij in hetzelfde complex meerdere gelijkwaardige kamers verhuren.quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:39 schreef SHE het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn lolz zijn niet zo best vroeg in de morgen
Doen we allemaal voor SHE, zodat zij de knapste is van ons allemaalquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:01 schreef YPPY het volgende:
Wat een kleding-wallen-en-pukkel-gebeuren!Dat stadium heb ik wel gehad. Ben dus herkenbaar aan een spijkerbroek en trui. Warme trui zelfs voor als ik op de trein moet wachten.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:07 schreef k_i_m het volgende:
.
Ik moet me bij deze officieel afmelden. Het klinkt misschien raar, maar ik voel me nog steeds waardeloos en ik wil maandag toch wel weer graag aan het werk. Ik vind het heel kut iig.
Ja ik! Altijd!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:30 schreef Viking84 het volgende:
O ja, die rokjes waar Ewelina het over had: idd een drama. En rokken op knielengte zijn echt überlelijk (zijn er echt mensen die die dragen?).
Kimmetje, Neeeeeeeeh!!! Hot coldrex, Ibuprofen, Cocaine, doe iets!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:07 schreef k_i_m het volgende:.
Ik moet me bij deze officieel afmelden. Het klinkt misschien raar, maar ik voel me nog steeds waardeloos en ik wil maandag toch wel weer graag aan het werk. Ik vind het heel kut iig.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Kimmetje, Neeeeeeeeh!!! Hot coldrex, Ibuprofen, Cocaine, doe iets!
Donequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh kan iemand mij haar telefoon nummer PMen
want ik heb alleen die van chicolala en die komt niet!
Dan is het maar goed dat we niet in de sauna afspreken, dat is nog erger.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
En @Splash
Als het een gemengde meet was geweest had ik het minder eng gevonden hoorde gedachte aan 18 kakelende vrouwen maakt me alleen een beetje misselijk
Ik droomde dat ik naar een kamer ging bezichtigen, en dat ik voor de andere kamer naar een ander gebouw ging... en de lift ging minuten lang horizontaalquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:31 schreef Ewelina het volgende:
Goedemorgen! Ik heb zin in vanmiddag!
Verder heb ik over jullie en de meet gedroomdNamelijk dat mijn vriend verkeerde schoenen had klaargezet (foeilelijke versleten gympen die een maat te groot waren) en verkeerde kleding, en dat ik geen tijd meer had om me om te kleden. Vervolgens reden de treinen niet en werd ik heel boos op mijn vriend
En ik baalde omdat ik Moblo's nummer niet in mijn mobiel had ingevoerd (zal ik zo doen trouwens
) en ik nu niet kon bellen
![]()
Daarna was ik uiteindelijk toch in het restaurant beland, en toen was er iets met SHE en heur haar, maar dat weet ik niet meer. Het was iig een hele rare droom
En ik weet ook niet echt wat ik aandoe. Spijkerbroek met laarsjes met een hoge hak en een zwart shirtje met V-hals met decolleté denk ik. En ik ga proberen of ik mijn lenzen ingewurmd krijg
Of dit jurkje. Weet alleen niet welke schoenen ik er dan onder aan moet.
Ik heb met Greys ook al in de sauna gemeet!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:28 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat we niet in de sauna afspreken, dat is nog erger.![]()
Ergens vind ik het wel grappig dat het hier nu zo over uiterlijk gaat, terwijl we met de dieetclub regelmatig in ons blootjezitten.
Maar de CUL-vrouwen meet was toch niet eng?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
Fietstochtje overleefd
vroeg me echt af waarom ik een winterjas aan heb gedaan... wie weet kan ik het vanavond op de terugweg wel waarderen
Zit nu in de trein die Arnhem Centraal binnenrijdt op dit moment. Lekker in een stiltecoupe waar voor de verandering ook iedereen de regels van zo'n ding respecteert, op de conducteur na die nu door de luidspreker praat
En @Splash
Als het een gemengde meet was geweest had ik het minder eng gevonden hoorde gedachte aan 18 kakelende vrouwen maakt me alleen een beetje misselijk
You're popularquote:
dat viel ook wel mee, maar het vrijgezellenfeestje van octo trok ik al wat minder goed....quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar de CUL-vrouwen meet was toch niet eng?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat viel ook wel mee, maar het vrijgezellenfeestje van octo trok ik al wat minder goed....
Ik heb 10 minuten vertraging... ze waren de/een machinist kwijt
Heb ik ook een keer gehad, echt 100 meter voor station hilversum ofzoquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is beter dan een aanrijding met een persoon, wat Greys laatst had...Toen zat ze 3 uur vast in de trein!!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:49 schreef Merel het volgende:
Ik heb net een PM aan Greys en loveli gestuurd. Als ik niet met hen mee kan rijden kom ik niet. Er is geen enkele mogelijkheid om met de trein vanuit Delft naar Utrecht te komen. Ik had rekening gehouden met de werkzaamheden, maar door dat ongeluk bij Gouda kan ik geen kant op
Jij SKINNY biatch!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Tip: Ik ben er gister achter gekomen dat ik door die raampjes heen kan
We voederen d'r vanavond welquote:
Had ik dus toch de ductape mee moeten nemenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
In mijn klas zit 1 jongen! En in de andere vijf klassen ook maar 1 a 2Das ook.. naar
!
Oh en MB ik ben zo een huppelkutje waar je je dan aan gaat ergeren!
Nouja, misschien als de brokstukken zijn opgeruimd dat de treinen weer gaan rijden straks, daar hoop ik op. Maar m'n pre-meet-afspraak met Tink en Viking kan ik sowieso wel vergetenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Da's klote! Hopelijk kan één van hen jou meenemen
Echt heel erg balenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:55 schreef Merel het volgende:
[..]
Nouja, misschien als de brokstukken zijn opgeruimd dat de treinen weer gaan rijden straks, daar hoop ik op. Maar m'n pre-meet-afspraak met Tink en Viking kan ik sowieso wel vergeten
Had je ze via ebay??quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:59 schreef SHE het volgende:
Kimster
Ik baal ervan! Maar ik vind het nog kutter dat jij je weekend ziek moet doorbrengen. Beterschap!
Verder heb ik zo'n mazzeldag; mijn uggs en uggs tas kwamen net binnen en ze zijn door de douane heen geglipt. Geen invoerrechten, en ik had ze al in de sale gekocht. 170 euro voor allebei
En ik heb een goedkoop adresje gevonden die het kapotte display van mijn N95 kan reparen waardoor ik 'm niet weg hoef te gooien
En ik heb een sunny humeur]
En ik heb allemaal leuke dingen gepland deze week/maand*O*
Hoeveel geld wil je eraan uitgeven?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Utrecht is geen randstad toch??
Ohh...... Enne ik wil een hotel voor 2 dagen (vrijdag zaterdagnacht) met een regendouche en groot chill (bubbel)bad en een soort sauna complex ding er bij. Welke zijn leuk?? Sanodome Nijmegen?
(gewoon een saai bubbelbad hoeft niet want die heb ik thuis ook)
Enne.. Is er iemand wel eens mee geweest met die DJ rondvaartboot? Is dat alleen voor groepen of ook als "club achtig" idee
Nou ja niet teveel want ik heb niet veel geldquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoeveel geld wil je eraan uitgeven?
Boek 1 van de suites in Van der Valk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou ja niet teveel want ik heb niet veel geld![]()
![]()
Ook geen idee hoeveel zo iets zou kosten, maar als je al voor 200 p.p. een weekendje Barcalona kan doen (incl reis), dan zou dit toch wel veel goedkoper zijn?
En ik geef op zich niet veel om een mooie hotelkamer (Krasnapolsky zou ge-wel-dig zijn. Nou, ik had echt aapjes in kostuumpjes verwacht en zo!)
Nee, sheepskinshoes.comquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Had je ze via ebay??
En wat kan je nu geplanned hebben deze week/maand wat vanavond kan toppen?? Vrijwel onmogelijk!
Maar van het bubbelbad moet je wel eerst even zelf de stekker in het stopcontact steken! Heerlijke nep-glamour.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Boek 1 van de suites in Van der Valk.
Echt TE grappig voor woorden, diverse thema's en echt alle bizarre luxe. Er is er zelfs 1 met een zwembad in de kamer
huh?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:12 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar van het bubbelbad moet je wel eerst even zelf de stekker in het stopcontact steken! Heerlijke nep-glamour.
Ik wil je goeie humeur niet verpesten. Maar ik kreeg van de week via FedEx nog een naheffing binnen op mijn A&F spulletjes van een paar maanden geleden. 64 euro op een bedrag van 215....Ik wist het wel hoor, dus het viek me niet rauw op m'n dak...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, sheepskinshoes.com
Komen uit Amerika
Weet ik, is standaard met fedex en UPS.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik wil je goeie humeur niet verpesten. Maar ik kreeg van de week via FedEx nog een naheffing binnen op mijn A&F spulletjes van een paar maanden geleden. 64 euro op een bedrag van 215....Ik wist het wel hoor, dus het viek me niet rauw op m'n dak...
De Afrikasuite in Wieringermeer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:15 schreef SHE het volgende:
[..]
huh?
Dat heb ik nog nooit meegemaakt en ik heb echt alle suites gezien.
Ze zijn fab, echt fab.
De japanse vond ik het mooist.
Waar is diequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:21 schreef SHE het volgende:
Deze is zoooo tof
[ afbeelding ]
Ik wilde die kamer niet meer uit
You lucky bastard!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Weet ik, is standaard met fedex en UPS.
Heb ik ook altijd gehad, echter deze is gekomen via USmail en heeft gewoon een aantal dagen bij de douane gestaan.
Volgens postbode was ie cleared en gewoon zonder invoerrechten door de douane heen geglipt.
Dit vond ik wel mooi bij krasnapolsky:quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:23 schreef SHE het volgende:
[ afbeelding ]
En de oosterse is ook leuk PF!
@ Merel: Klinkt heel raar. Ik heb de suites zo'n beetje allemaal gehad ( wel in de randstad ) , maar ik herken ook de hagelslag niet. Ons ontbijt was net als de suite, met veel vers fruit, en veel verse broodjes en heel veel lekkere dingetjes. Ben geen hagelslag tegengekomen!
Je moet Akersloot hebben, die is fantastisch.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Waar is dieEn ziet er rielex uit
!!
Ja! Die jij geeft zijn leuheuheuk!! Maar het klinkt wel goed, sauna suite, maar ik denk dat ik eerder in een bubbelbad zou gaanquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:24 schreef SHE het volgende:
Kuttt, ik kom te laat voor de prikmeneer![]()
Die saunasuite is lellik PF !
Mèn, dat ziet er niet best uit!! Heeft Greys al gereageerd??quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:23 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat de vertraging rond Gouda nog wel even duurt
Ik vind krasnapolsky echt geen flikker aan, alleen maar bejaarden!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dit vond ik wel mooi bij krasnapolsky:
[ afbeelding ]
Maar dan is dit je kamer
En in mijn herinnering was het shraler
[ afbeelding ]
Vrienden van mij zijn laaiend enthausiast over het kurhausquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind krasnapolsky echt geen flikker aan, alleen maar bejaarden!
Net als kurhaus..verschrikkelijk.
Amstel idem. Dat soort hotels vind ik vermoeiend.
Daar heb ik vanavond een mooi verhaal over, ik heb mijn elleboog gebroken in die kamerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
U heeft de beschikking over een groot rond bed, een tweepersoons whirlpool, een sauna, een stoomdouche, en een danspodium met danspaal.
Tevens beschikt de suite over een stereo installatie, een flatscreen televisie, een minibar en airconditioning.
Nog niet. Ach het is nu half drie, ze moeten binnen drie uur de zooi daar toch wel kunnen opruimen? Dan ben ik in ieder geval nog op tijd voor het etenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Mèn, dat ziet er niet best uit!! Heeft Greys al gereageerd??
Snap ik wel hoor, maar ik ben niet voor niets het rebelse schaap in de familie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Vrienden van mij zijn laaiend enthausiast over het kurhaus![]()
Maar wat jij hebt laten zien ziet er sowieso vet uit! Nu nog kijken de kamers die ik leuk vind vrij zijn en of ik genoeg centjes heb!
Ik vind het ook leuk (de plaatjes die jij laat zien) maar ik ben heel braaf enzo, jeweets!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor, maar ik ben niet voor niets het rebelse schaap in de familie.
Ik hou van ordinair chique.
Het kan me niet tacky of sleezy genoeg zijn
Zouden ze dat zwembad verversen na elke gast?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zwembadsuite
[ afbeelding ]
Poolparteh!
Ik vind dat niet ordinair en ik zie dat jouw bombonella's flink zijn gegroeid!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zo een jurkje, grijs, degelijk, maar ik zie er ordinair in uit, why(In de meeste kleding ben ik een suf trutje, maar in zo iets degelijks niet!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En dan nog met een grijze riem
Ik ben dat niet, plaatje is van google!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind dat niet ordinair en ik zie dat jouw bombonella's flink zijn gegroeid!!
Een klein v-tje, maar niet te diep. Maar is een shirtje met van die wijde mouwen zegmaar. Nouja, je ziet het welquote:
Een skinneh jeans, aangezien jij de enige uit dit topic bent waar het bij staatquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
OkéKan iemand even vertellen wat ik aan ga doen, geen zin om na te denken
Nu ben ik benieuwdquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Haha, ja die pas ik dus niet meer, ik doe m'n fatty jeans wel aan.
hema?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:04 schreef Miss_S het volgende:
zijn die suites allemaal niet gigantisch duur?
Weet trouwens iemand nog een goede winkel voor panty's? die van h&m zijn echt niets waard![]()
![]()
Ze proberen hun raarheid te verbergen. Maar dat lukt niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waarom staan "fashionista's" altijd zo raar op foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had een mooie (wat duurdere) van de v&d!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:04 schreef Miss_S het volgende:
zijn die suites allemaal niet gigantisch duur?
Weet trouwens iemand nog een goede winkel voor panty's? die van h&m zijn echt niets waard![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |