abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62307659
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vier peej emmetjes !!
You're popular
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62307675
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:35 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Maar de CUL-vrouwen meet was toch niet eng?
dat viel ook wel mee, maar het vrijgezellenfeestje van octo trok ik al wat minder goed....

Ik heb 10 minuten vertraging... ze waren de/een machinist kwijt
Ja doei.
pi_62307723
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat viel ook wel mee, maar het vrijgezellenfeestje van octo trok ik al wat minder goed....

Ik heb 10 minuten vertraging... ze waren de/een machinist kwijt

Dat is beter dan een aanrijding met een persoon, wat Greys laatst had...Toen zat ze 3 uur vast in de trein!!
pi_62307733
In mijn klas zit 1 jongen! En in de andere vijf klassen ook maar 1 a 2 Das ook.. naar !

Oh en MB ik ben zo een huppelkutje waar je je dan aan gaat ergeren !
pi_62307763
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat is beter dan een aanrijding met een persoon, wat Greys laatst had...Toen zat ze 3 uur vast in de trein!!
Heb ik ook een keer gehad, echt 100 meter voor station hilversum ofzo (Het was trouwens een auto met een persoon er in toen)
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:49:48 #231
331 Merel
Be here now.
pi_62307790
Ik heb net een PM aan Greys en loveli gestuurd. Als ik niet met hen mee kan rijden kom ik niet. Er is geen enkele mogelijkheid om met de trein vanuit Delft naar Utrecht te komen. Ik had rekening gehouden met de werkzaamheden, maar door dat ongeluk bij Gouda kan ik geen kant op
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62307800
Tip: Ik ben er gister achter gekomen dat ik door die raampjes heen kan
pi_62307830
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:49 schreef Merel het volgende:
Ik heb net een PM aan Greys en loveli gestuurd. Als ik niet met hen mee kan rijden kom ik niet. Er is geen enkele mogelijkheid om met de trein vanuit Delft naar Utrecht te komen. Ik had rekening gehouden met de werkzaamheden, maar door dat ongeluk bij Gouda kan ik geen kant op
Da's klote! Hopelijk kan één van hen jou meenemen
pi_62307838
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Tip: Ik ben er gister achter gekomen dat ik door die raampjes heen kan
Jij SKINNY biatch!!
pi_62307870
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:52 schreef conleche het volgende:

[..]

Jij SKINNY biatch!!
We voederen d'r vanavond wel
pi_62307876
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
In mijn klas zit 1 jongen! En in de andere vijf klassen ook maar 1 a 2 Das ook.. naar !

Oh en MB ik ben zo een huppelkutje waar je je dan aan gaat ergeren !
Had ik dus toch de ductape mee moeten nemen
Ja doei.
pi_62307903
Zo een grote raam !

zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:55:46 #238
331 Merel
Be here now.
pi_62307907
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:51 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Da's klote! Hopelijk kan één van hen jou meenemen
Nouja, misschien als de brokstukken zijn opgeruimd dat de treinen weer gaan rijden straks, daar hoop ik op. Maar m'n pre-meet-afspraak met Tink en Viking kan ik sowieso wel vergeten
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62307913
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:55 schreef Merel het volgende:

[..]

Nouja, misschien als de brokstukken zijn opgeruimd dat de treinen weer gaan rijden straks, daar hoop ik op. Maar m'n pre-meet-afspraak met Tink en Viking kan ik sowieso wel vergeten
Echt heel erg balen ! Grr
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:59:08 #240
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62307968
Kimster

Ik baal ervan! Maar ik vind het nog kutter dat jij je weekend ziek moet doorbrengen. Beterschap!

Verder heb ik zo'n mazzeldag; mijn uggs en uggs tas kwamen net binnen en ze zijn door de douane heen geglipt. Geen invoerrechten, en ik had ze al in de sale gekocht. 170 euro voor allebei
En ik heb een goedkoop adresje gevonden die het kapotte display van mijn N95 kan reparen waardoor ik 'm niet weg hoef te gooien
En ik heb een sunny humeur ]
En ik heb allemaal leuke dingen gepland deze week/maand*O*
pi_62307991
Net reed ik met de bus langs popo. Ik wilde een appel tegen het raam gooien! Maar dat deed ik toch niet.
Zijn er veel mensen die niet komen door treinshit?
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 14:02:12 #242
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62308018
En ik type als een mongool
pi_62308022
Ik moet iig nog krukjes gaan verven en m'n mama's haar verven voor ik kan komen want dat moest JETZT!!!
pi_62308029
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 14:02 schreef SHE het volgende:
En ik type als een mongool
Logisch toch
pi_62308032
De mensen uit het westen hebben vooral een probleem...

Randstad

Ja doei.
pi_62308061
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:59 schreef SHE het volgende:
Kimster

Ik baal ervan! Maar ik vind het nog kutter dat jij je weekend ziek moet doorbrengen. Beterschap!

Verder heb ik zo'n mazzeldag; mijn uggs en uggs tas kwamen net binnen en ze zijn door de douane heen geglipt. Geen invoerrechten, en ik had ze al in de sale gekocht. 170 euro voor allebei
En ik heb een goedkoop adresje gevonden die het kapotte display van mijn N95 kan reparen waardoor ik 'm niet weg hoef te gooien
En ik heb een sunny humeur ]
En ik heb allemaal leuke dingen gepland deze week/maand*O*
Had je ze via ebay??

En wat kan je nu geplanned hebben deze week/maand wat vanavond kan toppen?? Vrijwel onmogelijk!
pi_62308079
Utrecht is geen randstad toch??

Ohh...... Enne ik wil een hotel voor 2 dagen (vrijdag zaterdagnacht) met een regendouche en groot chill (bubbel)bad en een soort sauna complex ding er bij. Welke zijn leuk?? Sanodome Nijmegen?
(gewoon een saai bubbelbad hoeft niet want die heb ik thuis ook )

Enne.. Is er iemand wel eens mee geweest met die DJ rondvaartboot? Is dat alleen voor groepen of ook als "club achtig" idee
pi_62308090
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 14:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Utrecht is geen randstad toch??

Ohh...... Enne ik wil een hotel voor 2 dagen (vrijdag zaterdagnacht) met een regendouche en groot chill (bubbel)bad en een soort sauna complex ding er bij. Welke zijn leuk?? Sanodome Nijmegen?
(gewoon een saai bubbelbad hoeft niet want die heb ik thuis ook )

Enne.. Is er iemand wel eens mee geweest met die DJ rondvaartboot? Is dat alleen voor groepen of ook als "club achtig" idee
Hoeveel geld wil je eraan uitgeven?
pi_62308132
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 14:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Hoeveel geld wil je eraan uitgeven?
Nou ja niet teveel want ik heb niet veel geld
Ook geen idee hoeveel zo iets zou kosten, maar als je al voor 200 p.p. een weekendje Barcalona kan doen (incl reis), dan zou dit toch wel veel goedkoper zijn?

En ik geef op zich niet veel om een mooie hotelkamer (Krasnapolsky zou ge-wel-dig zijn. Nou, ik had echt aapjes in kostuumpjes verwacht en zo !)
pi_62308136
Sanadome ziet er uit als een groot steriel ruimteschip, ook van binnen.... lijkt mij niets beetje sfeerloos
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')