You're popularquote:
dat viel ook wel mee, maar het vrijgezellenfeestje van octo trok ik al wat minder goed....quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar de CUL-vrouwen meet was toch niet eng?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat viel ook wel mee, maar het vrijgezellenfeestje van octo trok ik al wat minder goed....
Ik heb 10 minuten vertraging... ze waren de/een machinist kwijt
Heb ik ook een keer gehad, echt 100 meter voor station hilversum ofzoquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is beter dan een aanrijding met een persoon, wat Greys laatst had...Toen zat ze 3 uur vast in de trein!!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:49 schreef Merel het volgende:
Ik heb net een PM aan Greys en loveli gestuurd. Als ik niet met hen mee kan rijden kom ik niet. Er is geen enkele mogelijkheid om met de trein vanuit Delft naar Utrecht te komen. Ik had rekening gehouden met de werkzaamheden, maar door dat ongeluk bij Gouda kan ik geen kant op
Jij SKINNY biatch!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Tip: Ik ben er gister achter gekomen dat ik door die raampjes heen kan
We voederen d'r vanavond welquote:
Had ik dus toch de ductape mee moeten nemenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
In mijn klas zit 1 jongen! En in de andere vijf klassen ook maar 1 a 2Das ook.. naar
!
Oh en MB ik ben zo een huppelkutje waar je je dan aan gaat ergeren!
Nouja, misschien als de brokstukken zijn opgeruimd dat de treinen weer gaan rijden straks, daar hoop ik op. Maar m'n pre-meet-afspraak met Tink en Viking kan ik sowieso wel vergetenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Da's klote! Hopelijk kan één van hen jou meenemen
Echt heel erg balenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:55 schreef Merel het volgende:
[..]
Nouja, misschien als de brokstukken zijn opgeruimd dat de treinen weer gaan rijden straks, daar hoop ik op. Maar m'n pre-meet-afspraak met Tink en Viking kan ik sowieso wel vergeten
Had je ze via ebay??quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:59 schreef SHE het volgende:
Kimster
Ik baal ervan! Maar ik vind het nog kutter dat jij je weekend ziek moet doorbrengen. Beterschap!
Verder heb ik zo'n mazzeldag; mijn uggs en uggs tas kwamen net binnen en ze zijn door de douane heen geglipt. Geen invoerrechten, en ik had ze al in de sale gekocht. 170 euro voor allebei
En ik heb een goedkoop adresje gevonden die het kapotte display van mijn N95 kan reparen waardoor ik 'm niet weg hoef te gooien
En ik heb een sunny humeur]
En ik heb allemaal leuke dingen gepland deze week/maand*O*
Hoeveel geld wil je eraan uitgeven?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Utrecht is geen randstad toch??
Ohh...... Enne ik wil een hotel voor 2 dagen (vrijdag zaterdagnacht) met een regendouche en groot chill (bubbel)bad en een soort sauna complex ding er bij. Welke zijn leuk?? Sanodome Nijmegen?
(gewoon een saai bubbelbad hoeft niet want die heb ik thuis ook)
Enne.. Is er iemand wel eens mee geweest met die DJ rondvaartboot? Is dat alleen voor groepen of ook als "club achtig" idee
Nou ja niet teveel want ik heb niet veel geldquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoeveel geld wil je eraan uitgeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |