abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62306600
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 12:31 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Welke 2 woningen?
Je hebt gereageerd op een van onze verzameladvertenties. Wij kunnen je meedelen dat je de 6e kandidaat bent voor de kamer Meer en Vaart 364 K11, 1068 LH Amsterdam (vermoedelijke huuringangsdatum 10-10-2008). Tegelijk met deze kamer zullen wij in hetzelfde complex meerdere gelijkwaardige kamers verhuren.

Je hebt gereageerd op een van onze verzameladvertenties. Wij kunnen je meedelen dat je de 8e kandidaat bent voor de kamer Meer en Vaart 514 K2, 1068 LH Amsterdam (vermoedelijke huuringangsdatum 01-11-2008). Tegelijk met deze kamer zullen wij in hetzelfde complex meerdere gelijkwaardige kamers verhuren.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:39:50 #202
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62306621
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 12:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou jaaaaaaaaaaaaaa, doos!

Mijn lolz zijn niet zo best vroeg in de morgen
pi_62306657
iss ass ies all mine
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:43:18 #204
163650 Greys
pi_62306697
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 12:39 schreef SHE het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Mijn lolz zijn niet zo best vroeg in de morgen

Cute samen he? Op Dierendag gingen ze ineens samen liggen en sindsdien zijn ze in luf!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62306706
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 12:54 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Hoe lang ben je al wakker?
Oh ik was ff denken... 41 uur wakker Dus nu ben ik lelijk
pi_62306986
Wat een kleding-wallen-en-pukkel-gebeuren! Dat stadium heb ik wel gehad. Ben dus herkenbaar aan een spijkerbroek en trui. Warme trui zelfs voor als ik op de trein moet wachten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_62307049
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:01 schreef YPPY het volgende:
Wat een kleding-wallen-en-pukkel-gebeuren! Dat stadium heb ik wel gehad. Ben dus herkenbaar aan een spijkerbroek en trui. Warme trui zelfs voor als ik op de trein moet wachten.
Doen we allemaal voor SHE, zodat zij de knapste is van ons allemaal
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:06:28 #208
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62307055
Was al onderweg, maar ik moet nog zingen voor Isegrim!

Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloria, in de gloria. Hieperdepiep hoera!
En nu vertrek ik echt. ER wacht een groot aantal 2e handswinkels op mijn bezoek.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:07:19 #209
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62307070
.

Ik moet me bij deze officieel afmelden. Het klinkt misschien raar, maar ik voel me nog steeds waardeloos en ik wil maandag toch wel weer graag aan het werk. Ik vind het heel kut iig .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:08:12 #210
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62307093
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:07 schreef k_i_m het volgende:
.

Ik moet me bij deze officieel afmelden. Het klinkt misschien raar, maar ik voel me nog steeds waardeloos en ik wil maandag toch wel weer graag aan het werk. Ik vind het heel kut iig .
Sterkte.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_62307181
Beterschap kim Is niet leuk zo.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_62307240
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 23:30 schreef Viking84 het volgende:
O ja, die rokjes waar Ewelina het over had: idd een drama. En rokken op knielengte zijn echt überlelijk (zijn er echt mensen die die dragen? ).
Ja ik! Altijd!
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:21:27 #213
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62307329
Allemaal excuses en dan zien ze er straks alsnog stralend uit zodat de anderen denken: "owjooooow, normaliter is ......... nóg mooier!"
Bernie en ik zijn tof.
pi_62307331
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:07 schreef k_i_m het volgende:
.

Kimmetje, Neeeeeeeeh!!! Hot coldrex, Ibuprofen, Cocaine, doe iets!
pi_62307341
Fietstochtje overleefd
vroeg me echt af waarom ik een winterjas aan heb gedaan... wie weet kan ik het vanavond op de terugweg wel waarderen

Zit nu in de trein die Arnhem Centraal binnenrijdt op dit moment. Lekker in een stiltecoupe waar voor de verandering ook iedereen de regels van zo'n ding respecteert, op de conducteur na die nu door de luidspreker praat

En @Splash
Als het een gemengde meet was geweest had ik het minder eng gevonden hoor de gedachte aan 18 kakelende vrouwen maakt me alleen een beetje misselijk
Ja doei.
pi_62307357
Oh kan iemand mij haar telefoon nummer PMen
want ik heb alleen die van chicolala en die komt niet!
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:25:23 #217
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62307399
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Kimmetje, Neeeeeeeeh!!! Hot coldrex, Ibuprofen, Cocaine, doe iets!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62307432
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh kan iemand mij haar telefoon nummer PMen
want ik heb alleen die van chicolala en die komt niet!
Done
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62307447
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:22 schreef motorbloempje het volgende:

En @Splash
Als het een gemengde meet was geweest had ik het minder eng gevonden hoor de gedachte aan 18 kakelende vrouwen maakt me alleen een beetje misselijk
Dan is het maar goed dat we niet in de sauna afspreken, dat is nog erger.

Ergens vind ik het wel grappig dat het hier nu zo over uiterlijk gaat, terwijl we met de dieetclub regelmatig in ons blootje zitten.
*OUD heilige*
pi_62307464
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 10:31 schreef Ewelina het volgende:
Goedemorgen! Ik heb zin in vanmiddag!

Verder heb ik over jullie en de meet gedroomd Namelijk dat mijn vriend verkeerde schoenen had klaargezet (foeilelijke versleten gympen die een maat te groot waren) en verkeerde kleding, en dat ik geen tijd meer had om me om te kleden. Vervolgens reden de treinen niet en werd ik heel boos op mijn vriend En ik baalde omdat ik Moblo's nummer niet in mijn mobiel had ingevoerd (zal ik zo doen trouwens ) en ik nu niet kon bellen

Daarna was ik uiteindelijk toch in het restaurant beland, en toen was er iets met SHE en heur haar, maar dat weet ik niet meer. Het was iig een hele rare droom

En ik weet ook niet echt wat ik aandoe. Spijkerbroek met laarsjes met een hoge hak en een zwart shirtje met V-hals met decolleté denk ik. En ik ga proberen of ik mijn lenzen ingewurmd krijg

Of dit jurkje. Weet alleen niet welke schoenen ik er dan onder aan moet.
Ik droomde dat ik naar een kamer ging bezichtigen, en dat ik voor de andere kamer naar een ander gebouw ging... en de lift ging minuten lang horizontaal Dus toen zei ik (want ik kon ook naar buiten kijken) Dan is dit toch gewoon een metro ! Enneee toen was ik daar eindelijK! Een enooorm monumentaal gebouw met overal 17e eeuws schilderijen en inscripties.. Volgens mij was het het 18e eeuws clown museum.. iig het leek net het rijks En de voorbeeld kamer was heel knus maar wel hoog.. en had allemaal van die halve houten panelen tegen de muren, heel schattig. En daarna was ik daar met m'n kat ergens en die moest op een speciaal dieet want dat was goed voor hem (Volgens mij was het SHE ) Dus toen lagen we een soort van in de achterbak van een auto op een heel dun lopende bandje dat meters en meters ver de auto in ging.. En hij moest dus speciaal voor! Dus zegt die vrouw (SHE ?) ja dan druk je zo achter z'n oor.. En toen was ie bewusteloos !!!!! Nou ja toen ging hij dus op de lopende band naar ergens om een tijd te verblijven en toen werd ik wakker !
pi_62307465
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:25 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Skatteke toch, voel je je zo beroerd??
pi_62307478
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:28 schreef YPPY het volgende:

[..]

Dan is het maar goed dat we niet in de sauna afspreken, dat is nog erger.

Ergens vind ik het wel grappig dat het hier nu zo over uiterlijk gaat, terwijl we met de dieetclub regelmatig in ons blootje zitten.
Ik heb met Greys ook al in de sauna gemeet!
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:35:22 #223
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62307581
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
Fietstochtje overleefd
vroeg me echt af waarom ik een winterjas aan heb gedaan... wie weet kan ik het vanavond op de terugweg wel waarderen

Zit nu in de trein die Arnhem Centraal binnenrijdt op dit moment. Lekker in een stiltecoupe waar voor de verandering ook iedereen de regels van zo'n ding respecteert, op de conducteur na die nu door de luidspreker praat

En @Splash
Maar de CUL-vrouwen meet was toch niet eng?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_62307600
Beterschap Kimmie!

En gefeliciteerd Ise!!!
pi_62307607
Vier peej emmetjes !!
pi_62307659
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vier peej emmetjes !!
You're popular
pi_62307675
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:35 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Maar de CUL-vrouwen meet was toch niet eng?
dat viel ook wel mee, maar het vrijgezellenfeestje van octo trok ik al wat minder goed....

Ik heb 10 minuten vertraging... ze waren de/een machinist kwijt
Ja doei.
pi_62307723
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat viel ook wel mee, maar het vrijgezellenfeestje van octo trok ik al wat minder goed....

Ik heb 10 minuten vertraging... ze waren de/een machinist kwijt

Dat is beter dan een aanrijding met een persoon, wat Greys laatst had...Toen zat ze 3 uur vast in de trein!!
pi_62307733
In mijn klas zit 1 jongen! En in de andere vijf klassen ook maar 1 a 2 Das ook.. naar !

Oh en MB ik ben zo een huppelkutje waar je je dan aan gaat ergeren !
pi_62307763
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat is beter dan een aanrijding met een persoon, wat Greys laatst had...Toen zat ze 3 uur vast in de trein!!
Heb ik ook een keer gehad, echt 100 meter voor station hilversum ofzo (Het was trouwens een auto met een persoon er in toen)
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:49:48 #231
331 Merel
Be here now.
pi_62307790
Ik heb net een PM aan Greys en loveli gestuurd. Als ik niet met hen mee kan rijden kom ik niet. Er is geen enkele mogelijkheid om met de trein vanuit Delft naar Utrecht te komen. Ik had rekening gehouden met de werkzaamheden, maar door dat ongeluk bij Gouda kan ik geen kant op
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62307800
Tip: Ik ben er gister achter gekomen dat ik door die raampjes heen kan
pi_62307830
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:49 schreef Merel het volgende:
Ik heb net een PM aan Greys en loveli gestuurd. Als ik niet met hen mee kan rijden kom ik niet. Er is geen enkele mogelijkheid om met de trein vanuit Delft naar Utrecht te komen. Ik had rekening gehouden met de werkzaamheden, maar door dat ongeluk bij Gouda kan ik geen kant op
Da's klote! Hopelijk kan één van hen jou meenemen
pi_62307838
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Tip: Ik ben er gister achter gekomen dat ik door die raampjes heen kan
Jij SKINNY biatch!!
pi_62307870
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:52 schreef conleche het volgende:

[..]

Jij SKINNY biatch!!
We voederen d'r vanavond wel
pi_62307876
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
In mijn klas zit 1 jongen! En in de andere vijf klassen ook maar 1 a 2 Das ook.. naar !

Oh en MB ik ben zo een huppelkutje waar je je dan aan gaat ergeren !
Had ik dus toch de ductape mee moeten nemen
Ja doei.
pi_62307903
Zo een grote raam !

zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:55:46 #238
331 Merel
Be here now.
pi_62307907
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:51 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Da's klote! Hopelijk kan één van hen jou meenemen
Nouja, misschien als de brokstukken zijn opgeruimd dat de treinen weer gaan rijden straks, daar hoop ik op. Maar m'n pre-meet-afspraak met Tink en Viking kan ik sowieso wel vergeten
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62307913
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:55 schreef Merel het volgende:

[..]

Nouja, misschien als de brokstukken zijn opgeruimd dat de treinen weer gaan rijden straks, daar hoop ik op. Maar m'n pre-meet-afspraak met Tink en Viking kan ik sowieso wel vergeten
Echt heel erg balen ! Grr
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:59:08 #240
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62307968
Kimster

Ik baal ervan! Maar ik vind het nog kutter dat jij je weekend ziek moet doorbrengen. Beterschap!

Verder heb ik zo'n mazzeldag; mijn uggs en uggs tas kwamen net binnen en ze zijn door de douane heen geglipt. Geen invoerrechten, en ik had ze al in de sale gekocht. 170 euro voor allebei
En ik heb een goedkoop adresje gevonden die het kapotte display van mijn N95 kan reparen waardoor ik 'm niet weg hoef te gooien
En ik heb een sunny humeur ]
En ik heb allemaal leuke dingen gepland deze week/maand*O*
pi_62307991
Net reed ik met de bus langs popo. Ik wilde een appel tegen het raam gooien! Maar dat deed ik toch niet.
Zijn er veel mensen die niet komen door treinshit?
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 14:02:12 #242
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62308018
En ik type als een mongool
pi_62308022
Ik moet iig nog krukjes gaan verven en m'n mama's haar verven voor ik kan komen want dat moest JETZT!!!
pi_62308029
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 14:02 schreef SHE het volgende:
En ik type als een mongool
Logisch toch
pi_62308032
De mensen uit het westen hebben vooral een probleem...

Randstad

Ja doei.
pi_62308061
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:59 schreef SHE het volgende:
Kimster

Ik baal ervan! Maar ik vind het nog kutter dat jij je weekend ziek moet doorbrengen. Beterschap!

Verder heb ik zo'n mazzeldag; mijn uggs en uggs tas kwamen net binnen en ze zijn door de douane heen geglipt. Geen invoerrechten, en ik had ze al in de sale gekocht. 170 euro voor allebei
En ik heb een goedkoop adresje gevonden die het kapotte display van mijn N95 kan reparen waardoor ik 'm niet weg hoef te gooien
En ik heb een sunny humeur ]
En ik heb allemaal leuke dingen gepland deze week/maand*O*
Had je ze via ebay??

En wat kan je nu geplanned hebben deze week/maand wat vanavond kan toppen?? Vrijwel onmogelijk!
pi_62308079
Utrecht is geen randstad toch??

Ohh...... Enne ik wil een hotel voor 2 dagen (vrijdag zaterdagnacht) met een regendouche en groot chill (bubbel)bad en een soort sauna complex ding er bij. Welke zijn leuk?? Sanodome Nijmegen?
(gewoon een saai bubbelbad hoeft niet want die heb ik thuis ook )

Enne.. Is er iemand wel eens mee geweest met die DJ rondvaartboot? Is dat alleen voor groepen of ook als "club achtig" idee
pi_62308090
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 14:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Utrecht is geen randstad toch??

Ohh...... Enne ik wil een hotel voor 2 dagen (vrijdag zaterdagnacht) met een regendouche en groot chill (bubbel)bad en een soort sauna complex ding er bij. Welke zijn leuk?? Sanodome Nijmegen?
(gewoon een saai bubbelbad hoeft niet want die heb ik thuis ook )

Enne.. Is er iemand wel eens mee geweest met die DJ rondvaartboot? Is dat alleen voor groepen of ook als "club achtig" idee
Hoeveel geld wil je eraan uitgeven?
pi_62308132
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 14:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Hoeveel geld wil je eraan uitgeven?
Nou ja niet teveel want ik heb niet veel geld
Ook geen idee hoeveel zo iets zou kosten, maar als je al voor 200 p.p. een weekendje Barcalona kan doen (incl reis), dan zou dit toch wel veel goedkoper zijn?

En ik geef op zich niet veel om een mooie hotelkamer (Krasnapolsky zou ge-wel-dig zijn. Nou, ik had echt aapjes in kostuumpjes verwacht en zo !)
pi_62308136
Sanadome ziet er uit als een groot steriel ruimteschip, ook van binnen.... lijkt mij niets beetje sfeerloos
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')