Jij naarlingquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:46 schreef SHE het volgende:
Nou, met mijn haar is niets mis hoor. Sterker nog , het zit zoals altijd geniaal.
Vervelend voor de meiden die kapperdrama's hebben. Maar des te mooier ben ik morgen..meh meh !
Omdat je zo goed kunt knutselen zal ik het je vergeven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:02 schreef ColdFeet het volgende:
Yppy!!! Ik heb me expres op Octo's bruiloft goed gedragen (en geen cocktails gedronken!!!) omdat jij er ook was
Ja,quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:06 schreef ColdFeet het volgende:
Kom je een keer in Belgie een hele avond bubbetjeswater met schijfjes limoen drinken?
Goedzo Greysie, zeg 't 'm!.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij naarling![]()
Oh en kaasplankje, sorry voor mijn pusherige PM
Ik wist niet of je gezien had dat je hem dichtgooide en ik was weer eens ongeduldig
Dat trage gedoe met die kerels ook altijdquote:
Realy?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:15 schreef SHE het volgende:
Ik ga zo ook maar eens iets zinnigs doen..borsten masseren, sauna-belt omdoen, korset klaarleggen, cellulitis-spons pakken, epileermachine aanzetten, kleimasker opdoen, lippen opspuiten, zonnebankje pakken, nagels doen, peeling maken, voetjes scrubben, wenkbrauwen epileren, parfums uitzoeken, kleding klaarleggen, lingerie passen, 4 lijnen speed nemen, 40 km rennen, 3 liter water drinken, bak sla eten, 60 pushups doen, 400 crunches...naja, gewoon beetje klaarmaken voor morgen zeg maar.
brb.
Ik ben een geboren Haagse, dus schelden kan ik eigenlijk alleen echt goed in het haags.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat trage gedoe met die kerels ook altijd![]()
Ik moest nog aan je denken SHE, vandaag. Om een hele belachelijke reden!
We waren op kantoor aan het bedenken hoe we zo overdreven Rotterdams accenterig mogelijk konden schelden. Wat nou écht Rotterdams was. Zal ik jou effe voor je grafmuil beukuh, teringlijerrrr? Zoiets.
Ik schaam me diep, want erg damesachtig is het natuurlijk nietMaar wel lachen
En toen bedacht ik me of jij, met je voorliefde voor Rotjeknor, het ook zou kunnen!?
Nu voel ik me verplicht om ook zoiets te gaan doenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:15 schreef SHE het volgende:
Ik ga zo ook maar eens iets zinnigs doen..borsten masseren, sauna-belt omdoen, korset klaarleggen, cellulitis-spons pakken, epileermachine aanzetten, kleimasker opdoen, lippen opspuiten, zonnebankje pakken, nagels doen, peeling maken, voetjes scrubben, wenkbrauwen epileren, parfums uitzoeken, kleding klaarleggen, lingerie passen, 4 lijnen speed nemen, 40 km rennen, 3 liter water drinken, bak sla eten, 60 pushups doen, 400 crunches...naja, gewoon beetje klaarmaken voor morgen zeg maar.
brb.
opzoute opgewarmd lijk gaat jij effe onder de tram legge krijgt een vet hart ouwe krotekokertquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat trage gedoe met die kerels ook altijd![]()
Ik moest nog aan je denken SHE, vandaag. Om een hele belachelijke reden!
We waren op kantoor aan het bedenken hoe we zo overdreven Rotterdams accenterig mogelijk konden schelden. Wat nou écht Rotterdams was. Zal ik jou effe voor je grafmuil beukuh, teringlijerrrr? Zoiets.
Ik schaam me diep, want erg damesachtig is het natuurlijk nietMaar wel lachen
En toen bedacht ik me of jij, met je voorliefde voor Rotjeknor, het ook zou kunnen!?
Oh jij kunt er ook wat van! Ik ben trots op je!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
opzoute opgewarmd lijk gaat jij effe onder de tram legge krijgt een vet hart ouwe krotekokert
Huh?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:24 schreef Wiebeldak het volgende:
Anosmie, 65 naar 55 en dan 1 kilo afvallen
Correctie:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
opzoute opgewarmd lijk gaat jij effe onder de tram legge krijgt een vet hart ouwe krotekokert
Ik. Ik ben niet zo lang ( 176 ) maar ik heb in verhouding lange benen en mooie slanke onderbenen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:30 schreef Viking84 het volgende:
O ja, die rokjes waar Ewelina het over had: idd een drama. En rokken op knielengte zijn echt überlelijk (zijn er echt mensen die die dragen?).
Nee lieffie, bij de ene staat 'huidig gewicht' en de ander is 'streefgewicht'. Wat ze uiteindelijk wil gaan wegen dusquote:
Dat heb ik ECHT af moeten leren. Nog steeds betrap ik mezelf erop. Die verdomde Tquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:33 schreef Greys het volgende:
Enneh... wannéér en waar het ook maar kan, plakt den téé er achteran!
Ik snapte hem alquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee lieffie, bij de ene staat 'huidig gewicht' en de ander is 'streefgewicht'. Wat ze uiteindelijk wil gaan wegen dus
Ik zit te kijken naar dat programma over comapatiënten die ontwaken na het krijgen van een slaappilquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:41 schreef vamperotica het volgende:
Nah...Gaan jullie nou allemaal slapen?
Bedoel je niet de film Awakenings?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit te kijken naar dat programma over comapatiënten die ontwaken na het krijgen van een slaappil
Nee, ik ben niet beterquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Zeg maar dat je beter bent.
Of drink een fles drank leeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |