Huh?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:24 schreef Wiebeldak het volgende:
Anosmie, 65 naar 55 en dan 1 kilo afvallen
Correctie:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
opzoute opgewarmd lijk gaat jij effe onder de tram legge krijgt een vet hart ouwe krotekokert
Ik. Ik ben niet zo lang ( 176 ) maar ik heb in verhouding lange benen en mooie slanke onderbenen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:30 schreef Viking84 het volgende:
O ja, die rokjes waar Ewelina het over had: idd een drama. En rokken op knielengte zijn echt überlelijk (zijn er echt mensen die die dragen?).
Nee lieffie, bij de ene staat 'huidig gewicht' en de ander is 'streefgewicht'. Wat ze uiteindelijk wil gaan wegen dusquote:
Dat heb ik ECHT af moeten leren. Nog steeds betrap ik mezelf erop. Die verdomde Tquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:33 schreef Greys het volgende:
Enneh... wannéér en waar het ook maar kan, plakt den téé er achteran!
Ik snapte hem alquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee lieffie, bij de ene staat 'huidig gewicht' en de ander is 'streefgewicht'. Wat ze uiteindelijk wil gaan wegen dus
Ik zit te kijken naar dat programma over comapatiënten die ontwaken na het krijgen van een slaappilquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:41 schreef vamperotica het volgende:
Nah...Gaan jullie nou allemaal slapen?
Bedoel je niet de film Awakenings?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit te kijken naar dat programma over comapatiënten die ontwaken na het krijgen van een slaappil
Nee, ik ben niet beterquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Zeg maar dat je beter bent.
Of drink een fles drank leeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |