Hoe lang ben je al wakker?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
tvp, slapen is voor mietjes!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:49 schreef DarkElf het volgende:
SHE is gerookte makreelfilet goed?
(buiten errug lekker natuurlijk)
Dat ook. Die buikpijn die ik heb komt niet van de kitkat die ik gegeten heb vermoed ik. Waarschijnlijk is het de kip van gisteren.quote:
Je wilt helemaal geen kleren van 6 jaar geleden aanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:20 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb niets hipsAlles is te groot en van 4 jaar geleden enzo. De kleren van 6 jaar geleden die ik nu wel weer pas heb ik een half jaar geleden weggegooid
Jawel. Ik droeg in die tijd kleding die nu best wel weer kan. Strakke broeken (bijna skinny), mooie laarzen, body'squote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je wilt helemaal geen kleren van 6 jaar geleden aan.
Hebben jullie voor morgen wel iets leuks om aan te trekken dan? Of ga je daarom shoppen met Ewelina, Moblo?.
hahaha, ik loop altijd voor de lol met mijn jaargenoot "terror johan" de slayer en grunt core grinder weetikveel keihard "MOSH!!!"te roepen als we elkaar zien. Ik vond het een leuker plaatje dan de andere die ik tegenkwam met fluffy bunnies of blote mannenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:28 schreef Tinkepink het volgende:kwak
Wat post jij nou voor een plaatje? Dat past toch helemaal niet bij jou?
Eh, jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:34 schreef kwakveense het volgende:
maarreh, kom ik zó braaf over dan? met mn klassieke muziek enzo? vroegah ging ik nog weleens naar grote dancefeesten
Ja, wel een beetje hippe kleren aan doen hoor; daar word je op beoordeeldquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb 'gewoon kleren'
geen stijl of weetikveelwat
en ga niet winkelen zodat ik me om kan kleden voor het borrelen hoor Vik!![]()
heb nog wel enigszins wat normale kleren hier liggen
Zal niet de capuchontrui en maat 42 truitje wat way te groot is en nu onder die capuchontrui zit aandoen
nou ja, op mn werk en als ik boodschappen doe kan het me niet boeien hoe ik erbij loopquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje hippe kleren aan doen hoor; daar word je op beoordeeld![]()
.
Ik denk sowieso dat ik meer buiten sta dan binnen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:39 schreef DarkElf het volgende:
Jullie hebben echt mooi weer morgen
buiten borrelen, fijn voor SHE anders kan je haar wegdragen van spanning
Gezellige meid ben je tochquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat ik meer buiten sta dan binnen.
Nazi rook verbod
Ik heb nooit beweerd gezellig te zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Gezellige meid ben je tochNeem je wel een extra vestje mee dan voor de zekerheid?
Nee klopt, maar je bent het welquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd gezellig te zijn![]()
Ik draag nooit vestjes![]()
Nu moet ik een vestje kopen ook nog!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Cool, dan kunnen we meteen lelijke dingen zeggen over de rest.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje komt ook wel wat peuken roken buiten
Ik wil dat soort dingen graag via PM horen, jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Cool, dan kunnen we meteen lelijke dingen zeggen over de rest.
Mag je ook wel doen waar ik bij ben, hoor. 9 van de 10 keer hoor ik je toch niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Cool, dan kunnen we meteen lelijke dingen zeggen over de rest.
ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mag je ook wel doen waar ik bij ben, hoor. 9 van de 10 keer hoor ik je toch niet.
tomtaat-limoen-mascarponequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:15 schreef AKnynke het volgende:
wat denken jullie? vanavond wilde paddestoelen risotto of tomaat-limoen-mascerpone risotto? Salade erbij en als toetje gegrilde ananas?
Denk 't niet. Ik hoor 't dan miss niet, maar ik heb 't wél verdomd goed door als 't over mij gaat. Maar jullie zijn netjes opgevoed, dus jullie doen dat soort dingen niet. Toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
morgen zit iedereen met een stalen glimlach over Vik te roddelen terwijl ze er bij zit![]()
Ik niet hoor, maar ik zie bijvoorbeeld Merel er wel voor aan!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Denk 't niet. Ik hoor 't dan miss niet, maar ik heb 't wél verdomd goed door als 't over mij gaat. Maar jullie zijn netjes opgevoed, dus jullie doen dat soort dingen niet. Toch?.
Hoezo mij nou weer?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik niet hoor, maar ik zie bijvoorbeeld Merel er wel voor aan!
Nee hoor. Merel is namelijk de eerste die ik ga zien op R'dam Centraal en tijdens de treinreis naar Utrecht neem ik haar helemaal voor me inquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik niet hoor, maar ik zie bijvoorbeeld Merel er wel voor aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |