*grin..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Troostend ( as if dat nodig is) aanmoedigen noemen ze dat...
Bekentenissen zijn er om gedaan te worden
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:31 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Slank de herfst in #258 - Met recht een verschrikkelijke dag
Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.
Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!
Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.
Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.
[ afbeelding ]
En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:
Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby
Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!De OP is hier te vinden.
Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
Ook niet onbelangrijk: MEET op 11 oktober. Het meetingtopic vind je hier
Thuis trainen doe je zo:
klik
Eten doe je zo:
schema 1
schema 2
schema 3
schema 4
Wat?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:52 schreef Vivi het volgende:
Also, also, ik zei dus: Dat heet Blasfemie, cootje.
Da's een goed plan... Laten we dat allemaal doen, raken we ook niet in de war!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:54 schreef Vivi het volgende:
Ja, dan doe ik hier mijn normale zelf en in die andere mijn verdorven alter ego!
Hebbie nog wat leuks gekregen? Of gebeurt dat morgen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:55 schreef Vivi het volgende:
Heilige boontjes, zouden die ook lekker zijn met truffelolie?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:41 schreef SHE het volgende:
Mooi he?
Goeiemorgen deze morgen, met jarige viefjes en zacht herfstweer en mijn mama die overmorgen jarig is
Nog een dagje bikkelen en het is weekend
Waar kom je dit soort dingen toevallig tegen!?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:46 schreef SHE het volgende:
Vief, ik kwam een leuk cadeautje voor je tegen!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb de hele week al 's ochtends brie op
lekker op een knackebrodje
Ja maar moblo is toch al supahslank. Ik ga zometeen twee gekookte eitjes met een volkoren bammetje eten, geheel in SHE-stijlquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:05 schreef Anosmie het volgende:
[..]
![]()
Das heul nie goed voor de lijn nie!
neen, maar wel lekkerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:05 schreef Anosmie het volgende:
[..]
![]()
Das heul nie goed voor de lijn nie!
Ja, ze ken het wel hebben wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar moblo is toch al supahslank. Ik ga zometeen twee gekookte eitjes met een volkoren bammetje eten, geheel in SHE-stijl.
da's heul nie waarquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar moblo is toch al supahslank. Ik ga zometeen twee gekookte eitjes met een volkoren bammetje eten, geheel in SHE-stijl.
Dat geeft de burger moed! Ik ga het zondagochtend proberen. Heb ik alle tijd om te proberen en indien nodig weer uit te werpen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:14 schreef Merel het volgende:
Anosmie, ik vond brinta echt verbazingwekkend goed te doen, had ik ook niet gedacht!
We gaan morgen zingen en dan moet Vief op een stoel staan!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:12 schreef Tinkepink het volgende:
Gefelictieerd Vivi! Is er al voor je gezongen? Nee? Komt ie:
Er is er één jarig hoera hoera
Je kunt het wel zien dat ben jij
Dat vinden wij allen zo prettig jaja
en daarom zingen wij blij
Zij leve hoog hoera hoera
Zij leve hoog hoera hoera
Zij leve hoog hoera
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:24 schreef Viking84 het volgende:
Is Het Grote Geheim van SHE inmiddeld al bekend?
Das lekkerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb de hele week al 's ochtends brie op
lekker op een knackebrodje
Ziet er wel gezellig uit vind ik (moet even nog een nieuw leuk icoontje zoeken)quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:10 schreef Viking84 het volgende:
Is het trouwens geen leuk idee om de icoontjes van de regulars in de OP te zetten? Zoals ze in het Groningen Stad topic doen, zeg maar? Of vinden jullie dat stom?.
Ik ben mijn SJP ook een beetje zatquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ziet er wel gezellig uit vind ik (moet even nog een nieuw leuk icoontje zoeken)
*blokkeren*quote:roven nee hou ermee op
vroeger was het beter toen er geen bankstel was
als je dat pakt win je
me nieuwe hyves
http://dagdag88.hyves.nl
En dan te bedenken dat je een week geleden nog zeven kleuren stront scheetquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:53 schreef Greys het volgende:
Morgen zie ik jullie gewoon!
JOEPIEEEEEEEEEE!
Oh geloof me, dat doe ik nog steeds!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je een week geleden nog zeven kleuren stront scheet. Je gaat vooruit
.
Oooh! Goeie site.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:55 schreef Miss_S het volgende:
Ik ben nu hier aan het zoeken naar een nieuwe: http://avatarfreak.web-log.nl/
Ik houd het maar op Wicky. Ik herken mensen aan hun avatar - sterker nog: ik merk dat ik gemakkelijk over posts van users zonder avatar heen lees - , dus ik ga de mijne niet zo snel aanpassenquote:
Die van jou is ook veelste leuk om te wijzigen!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik houd het maar op Wicky. Ik herken mensen aan hun avatar - sterker nog: ik merk dat ik gemakkelijk over posts van users zonder avatar heen lees - , dus ik ga de mijne niet zo snel aanpassen.
Dat zie ik niet. Ik zie gewoon een wit vakjequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:13 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Die van jou is ook veelste leuk om te wijzigen!
Maar die van mij is nu een kruisje. Das ook zo wat.
Ik ben zo blij voor je, wat zullen jullie in de rats gezeten hebben!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Feli Vivi!
Ik lees net het vorige topic door. Daar moest ik in lezen dat we het Icesave geld terugkrijgen! Had gister een Wild Concert in Paradiso, vandaar.
Ben helemaal happy. Ik denk dat we het hele bedrag maar moeten gaan verpatsen om het te vieren! Ik wil toch nog naar New York, en ik wil een hi profile stereoset!
Jaaaah!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Feli Vivi!
Ik lees net het vorige topic door. Daar moest ik in lezen dat we het Icesave geld terugkrijgen! Had gister een Wild Concert in Paradiso, vandaar.
Ben helemaal happy. Ik denk dat we het hele bedrag maar moeten gaan verpatsen om het te vieren! Ik wil toch nog naar New York, en ik wil een hi profile stereoset!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:17 schreef Anosmie het volgende:
Voorlopig dus beide broekzakken open houden!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Feli Vivi!
Als ik daar geld had staan was ik gister ook sceptisch geweest hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
![]()
. Je was zo sceptisch gisteren! Gelukkig zat je ernaast
.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:27 schreef Laureline het volgende:
Goedemorgen allemaal, jarige Vivi gefeliciteerd, dames die weer een nieuw laag gewicht hebben bereikt gefeliciteerd!
Ik was vanochtend 62,1,,dus het gaat weer de goede kant op. Morgen niet meer, want ik ga vanavond lekker uit eten met vriendinnen als ik klaar ben met werken. Naar Wa Long, de beste chinees in Den Haag!
Maar je hebt het gedaan, daar gaat het toch omquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Pff... Dat viel tegen toch wel een beetjeIk dacht dat doe ik wel even!
Daar bedoel je ook mij mee hè, hè????quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:30 schreef Greys het volgende:
[..]Lekker uit eten vanavond, gezellig!
Ik ga morgen uit eten! Of dat met vriendinnen is moet ik nog maar afwachten![]()
Maar van sommigen weet ik het al zeker![]()
Ja ik vind het ook heerlijk om daar rond te kijkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:40 schreef DarkElf het volgende:
wat een leuke link is dat Miss_s van die avatars
Dat doet ze toch wel in haar eigen tijd he?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:03 schreef Anosmie het volgende:
Ik had gekozen en nu kan ik hem niet uploaden omdat ie te groot is.
Maar on the bright side, Helga moest naar huis om dr kind van t kdv op te halen.
Die van jou is wel een beetje te korrelig vind ik. Of komt die niet van die site die je postte?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Er staat er ook eentje van SJP zag ik
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:02 schreef Greys het volgende:
Viev, heb je al een gebakje op vandaag?
Nu mag het hoor! Slagroom in dubbele porties, hoppa!
Jawel moet hem ook nog even bewerken maar daar had ik nu geen zin inquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die van jou is wel een beetje te korrelig vind ik. Of komt die niet van die site die je postte?
Ik verwacht dat ze maandag gewoon verschijnt om de verloren uren in te halen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:05 schreef k_i_m het volgende:
Dat doet ze toch wel in haar eigen tijd he?
Hoest nu met je? Al nieuwe pillen gescoord?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:05 schreef k_i_m het volgende:
Dat doet ze toch wel in haar eigen tijd he?
Deden ze niet gezellig met je mee?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:14 schreef vamperotica het volgende:
En klaar....
Bodypump met kids in the room is een uitdaging !
Meerdere zelfs! Maar ik ga van mijn SaTC verslaving af stappen denk ik. Avatar-gewijs-gezien dan, ik blijf trouw aan mijn DVD-boxenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Er staat er ook eentje van SJP zag ik
Nee, ben zo goed als gestopt met roken (op 3 sigaretten per dag na) en dat scheelt al de helft. Nu weer wat meer gaan eten en dan moet het vanzelf wel goedkomen, hoop ik. Maar nog steeds doodmoe, mijn ogen vallen bijna dicht op het moment, dus ik hoop dat mijn kind over een half uur wel wil gaan slapen. Dan kan ik ook nog even...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:10 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Hoest nu met je? Al nieuwe pillen gescoord?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:16 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Deden ze niet gezellig met je mee?
A shame!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:26 schreef Viking84 het volgende:
Ok, ik ga alleen naar de Kunsthal en niet naar het Museum Boijmans Van Beuningen. Anders red ik het nooit en overal langs rennen is ook zonde.
Ik ga speciaal naar Rotterdam voor de expositie over de Romeinen, dus de Kunsthal is eerste keusquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
A shame!
Maar als je niet van modern houdt, begrijp ik het wel.
ja dat kan nog hoor!, tram 8, uitstappen westzeedijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga speciaal naar Rotterdam voor de expositie over de Romeinen, dus de Kunsthal is eerste keus. Als ik nog tijd over zou hebben voor het Boijmans, dan was dat mooi meegenomen, maar dat gaat nu dus niet lukken, helaas.
Kan ik trouwens met een strippenkaart in de tram?
* Viking84 is grote stadn00b![]()
.
Wat goed van je! En lekker dat het gelijk al scheelt. Doe je het toch 'ergens' voor he.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:22 schreef k_i_m het volgende:
Nee, ben zo goed als gestopt met roken (op 3 sigaretten per dag na) en dat scheelt al de helft. Nu weer wat meer gaan eten en dan moet het vanzelf wel goedkomen, hoop ik. Maar nog steeds doodmoe, mijn ogen vallen bijna dicht op het moment, dus ik hoop dat mijn kind over een half uur wel wil gaan slapen. Dan kan ik ook nog even...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:55 schreef Anosmie het volgende:
Ik was in OUD aan het posten!
Someone please stop me..![]()
Ik ook bj.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Viev GEFELICITEERRRD![]()
verder weinig te melden eigenlijk
alleen dat ik het erg jammer vind dat ik dr morgen niet bij ben op de meet.... jammer jammer jammer....
Love it!!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja
[ afbeelding ]
Vond dat wel wat voor SHE
Hoe lang ben je al wakker?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
tvp, slapen is voor mietjes!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:49 schreef DarkElf het volgende:
SHE is gerookte makreelfilet goed?
(buiten errug lekker natuurlijk)
Dat ook. Die buikpijn die ik heb komt niet van de kitkat die ik gegeten heb vermoed ik. Waarschijnlijk is het de kip van gisteren.quote:
Je wilt helemaal geen kleren van 6 jaar geleden aanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:20 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb niets hipsAlles is te groot en van 4 jaar geleden enzo. De kleren van 6 jaar geleden die ik nu wel weer pas heb ik een half jaar geleden weggegooid
Jawel. Ik droeg in die tijd kleding die nu best wel weer kan. Strakke broeken (bijna skinny), mooie laarzen, body'squote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je wilt helemaal geen kleren van 6 jaar geleden aan.
Hebben jullie voor morgen wel iets leuks om aan te trekken dan? Of ga je daarom shoppen met Ewelina, Moblo?.
hahaha, ik loop altijd voor de lol met mijn jaargenoot "terror johan" de slayer en grunt core grinder weetikveel keihard "MOSH!!!"te roepen als we elkaar zien. Ik vond het een leuker plaatje dan de andere die ik tegenkwam met fluffy bunnies of blote mannenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:28 schreef Tinkepink het volgende:kwak
Wat post jij nou voor een plaatje? Dat past toch helemaal niet bij jou?
Eh, jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:34 schreef kwakveense het volgende:
maarreh, kom ik zó braaf over dan? met mn klassieke muziek enzo? vroegah ging ik nog weleens naar grote dancefeesten
Ja, wel een beetje hippe kleren aan doen hoor; daar word je op beoordeeldquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb 'gewoon kleren'
geen stijl of weetikveelwat
en ga niet winkelen zodat ik me om kan kleden voor het borrelen hoor Vik!![]()
heb nog wel enigszins wat normale kleren hier liggen
Zal niet de capuchontrui en maat 42 truitje wat way te groot is en nu onder die capuchontrui zit aandoen
nou ja, op mn werk en als ik boodschappen doe kan het me niet boeien hoe ik erbij loopquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje hippe kleren aan doen hoor; daar word je op beoordeeld![]()
.
Ik denk sowieso dat ik meer buiten sta dan binnen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:39 schreef DarkElf het volgende:
Jullie hebben echt mooi weer morgen
buiten borrelen, fijn voor SHE anders kan je haar wegdragen van spanning
Gezellige meid ben je tochquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat ik meer buiten sta dan binnen.
Nazi rook verbod
Ik heb nooit beweerd gezellig te zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Gezellige meid ben je tochNeem je wel een extra vestje mee dan voor de zekerheid?
Nee klopt, maar je bent het welquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd gezellig te zijn![]()
Ik draag nooit vestjes![]()
Nu moet ik een vestje kopen ook nog!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Cool, dan kunnen we meteen lelijke dingen zeggen over de rest.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje komt ook wel wat peuken roken buiten
Ik wil dat soort dingen graag via PM horen, jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Cool, dan kunnen we meteen lelijke dingen zeggen over de rest.
Mag je ook wel doen waar ik bij ben, hoor. 9 van de 10 keer hoor ik je toch niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Cool, dan kunnen we meteen lelijke dingen zeggen over de rest.
ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mag je ook wel doen waar ik bij ben, hoor. 9 van de 10 keer hoor ik je toch niet.
tomtaat-limoen-mascarponequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:15 schreef AKnynke het volgende:
wat denken jullie? vanavond wilde paddestoelen risotto of tomaat-limoen-mascerpone risotto? Salade erbij en als toetje gegrilde ananas?
Denk 't niet. Ik hoor 't dan miss niet, maar ik heb 't wél verdomd goed door als 't over mij gaat. Maar jullie zijn netjes opgevoed, dus jullie doen dat soort dingen niet. Toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
morgen zit iedereen met een stalen glimlach over Vik te roddelen terwijl ze er bij zit![]()
Ik niet hoor, maar ik zie bijvoorbeeld Merel er wel voor aan!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Denk 't niet. Ik hoor 't dan miss niet, maar ik heb 't wél verdomd goed door als 't over mij gaat. Maar jullie zijn netjes opgevoed, dus jullie doen dat soort dingen niet. Toch?.
Hoezo mij nou weer?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik niet hoor, maar ik zie bijvoorbeeld Merel er wel voor aan!
Nee hoor. Merel is namelijk de eerste die ik ga zien op R'dam Centraal en tijdens de treinreis naar Utrecht neem ik haar helemaal voor me inquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik niet hoor, maar ik zie bijvoorbeeld Merel er wel voor aan!
Raap me ohhhoop!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
Trouwen enzo... deel 44wat ze gekocht had? Hopelijk een jurk die wel pastte?
Ik snap 'm nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
Zit je nu in het goeie topic te posten?? Nu je dat toch doet: foto van niet passende jurk graag?!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ken die hele Ptries1980 niet, maar doe es foto dan (of linkje)quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoor
wilde het gewoon even kwijt![]()
Je was me voor. Persoonlijk vind ik de jurk wel leuk, al had ik wel de tatoo even weggewerkt. Ziet er niet zo mooi uit zo half onder het bovenlijfje. Maar de jurk past volgens mij best, zover ik gezien heb.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:30 schreef conleche het volgende:
Ik heb het gezien intussen. Ze is wat dik maar hij past toch wel? Even verder kijken, want ik heb er nog maar 2 gezien...
* Viking84 rent naar het taalfoutentopicquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:32 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo: paste is met één t, ouwe bijdehandterd
ze zijn toch inmiddels beste dinnetjes ofzo?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:32 schreef conleche het volgende:
Er gaat mij een lichtje branden over dat meisje: is dat niet de aartsvijandin van Qwea, iets met overgenomen 2ehands exen of zo??
O dan loop ik achter. Dat kan hoor. Oma hier doet heel hard d'r best om bij te blijven, maar dat valt niet altijd mee....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze zijn toch inmiddels beste dinnetjes ofzo?
ik? kan me het heel niet herinneren..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
volgens mij zat jij in het vorige gesprek hierover ook al te softie-en
ik zou bijna een samenvatting voor je meenemen morgenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:35 schreef conleche het volgende:
[..]
O dan loop ik achter. Dat kan hoor. Oma hier doet heel hard d'r best om bij te blijven, maar dat valt niet altijd mee....
ik zeg niet dat ze een grafhoofd heeft, alleen dat ik d'r jurk niet helemaal flatteus vindquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik? kan me het heel niet herinneren..
maar goed; ik vind het lullig om zo te doen, zeker als je je bedenkt dat jij laatst helemaal sip was omdat iemand iets lulligs over jou had gezegd...
Ja, ik zie ook niet zo goed wat er nou zo verkeerd aan is. Niet mijn soort jurk, maar hij past idd wel volgens mij? Al had ik die tattoo idd ook ff weggewerkt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je was me voor. Persoonlijk vind ik de jurk wel leuk, al had ik wel de tatoo even weggewerkt. Ziet er niet zo mooi uit zo half onder het bovenlijfje. Maar de jurk past volgens mij best, zover ik gezien heb.
OMG echt?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:36 schreef Viking84 het volgende:
MoBlo komt ook onder een steen vandaan. Ze hoort net pas van mij dat Qwea zwanger is
.
nee, dat zie je verkeerd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Staat daar nou ' de kabouterhut ' ????
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Staat daar nou ' de kabouterhut ' ????
Daar hebben ze het ook niet bekend gemaakt, geloof ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
d'r vriend
nou ja... ik wist 't alleen niet
maar ik kom dan ook nooit in OUD enzo
gewoon, ongezouten oerhollandse gezelligheidquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:45 schreef SHE het volgende:
En toch jongens..vind ik het zo'n zoet stel![]()
Niks bedreigends, pretentieus of naargeestigs aan. Dat moet wel ff opgemerkt worden vind ik.
Dat bedoelde ik dus te zeggen. Al ben ik er niet zeker van of jij het meentquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:45 schreef SHE het volgende:
En toch jongens..vind ik het zo'n zoet stel![]()
Niks bedreigends, pretentieus of naargeestigs aan. Dat moet wel ff opgemerkt worden vind ik.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:46 schreef Viking84 het volgende:
Ok, ik ben weer eens de n00b. Krijg net pm dat Qwea niet zwanger is en dat het dus een grapje was.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:46 schreef Viking84 het volgende:
Ok, ik ben weer eens de n00b. Krijg net pm dat Qwea niet zwanger is en dat het dus een grapje was.
Eens. Nokken dus, dames!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:47 schreef conleche het volgende:
Ik ben het eiks wel met DE eens. Ik zou het ook niet leuk vinden als ik zo over de tong ging. Het is ook niet mijn smaak jurk, maar ik heb nu zeker heel veel erger in dat topic gezien. Ieder z'n smaak.
Tuurlijk meen ik dat. Ik moet ontzettend om haar lachen af en toe, net als om Qwea. Ze zijn zo...oerhollands.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus te zeggen. Al ben ik er niet zeker van of jij het meent
Welke datum hebben jullie geprikt SHE?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:50 schreef SHE het volgende:
Ik weet zeker dat ik eerder afgezeken ga worden na mijn bruiloft hoor
' wat denkt ze wel niet '
' wat moet een mens in vredesnaam met prairiehondjes op een bruiloft??? '
' Zit ze aan de drugs ofzo? '
' Waar zijn haar kleren? '
and so on..
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik trouw nooit. Dan ben je pas echt hip!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:52 schreef DarkElf het volgende:
Nou ik ben blij dat ik mijn trouwfoto's niet te grabbel gegooid heb op fok iig
slijmbalquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
DE is mooi![]()
dus moeten de DE-trouwfoto's ook mooi zijn
Klinkt goed en iddquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:57 schreef conleche het volgende:
Ik ben wel getrouwd. In een jurkje van Laundry Industrie, wat ik nu nog vaak aan heb. Wij zijn alleen met de getuigen+aanhang een weekend in Lauswolt gaan zitten en hebben schandalig gevroten en de volgende dag zijn we gepamperd in de spa. (de meisjes dan he) ' s avonds de 2e dag kwamen er nog wat meer vrienden die ook 1 diner hebben meegemaakt en zijn blijven slapen. Het was echt fijn, ik zou erg hebben opgezien tegen zo'n grote officiele bruiloft.
We waren wel te laat voor onze eigen bruiloft, maar what else isnew en wie verwacht er nu file in Friesland??
Oeh Lauswolt!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:57 schreef conleche het volgende:
Ik ben wel getrouwd. In een jurkje van Laundry Industrie, wat ik nu nog vaak aan heb. Wij zijn alleen met de getuigen+aanhang een weekend in Lauswolt gaan zitten en hebben schandalig gevroten en de volgende dag zijn we gepamperd in de spa. (de meisjes dan he) ' s avonds de 2e dag kwamen er nog wat meer vrienden die ook 1 diner hebben meegemaakt en zijn blijven slapen. Het was echt fijn, ik zou erg hebben opgezien tegen zo'n grote officiele bruiloft.
We waren wel te laat voor onze eigen bruiloft, maar what else isnew en wie verwacht er nu file in Friesland??
wij trouwen niet!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Welke datum hebben jullie geprikt SHE?
Gaat toch niet lukkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hihi, volgens mij probeerde ze je erin te luizen.
We voeren je wel dronken morgenquote:
Subtiele manier om te zeggen dat 'ie niet wil trouwenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:02 schreef vamperotica het volgende:
Ik ben getrouwd met een babybuik van 7 maanden achterop de motor en taart in ons nog lang niet af midden in een verbouwing huisje...
Heb na mn scheiding geroepen dat ik nooooooooit meer ging trouwen...
Toen ik echter met de voorbereidingen van mn zusje weer ietwat aangestoken was door het trouwvirus riep ik tegen lief dat 09-09-09 wel leuk was...of 10-10-10. mooie trouwdatum toch?
Lief wilde wel gaan voor 13-13-13
Zo subtiel vond ik 'm anders niequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Subtiele manier om te zeggen dat 'ie niet wil trouwen.
Een schaap doet Beeeeh en een geit Meeeeh...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:05 schreef DarkElf het volgende:
ik hoor een schaapje of een geit.... weet het verschil niet
wat een dorp hier zeg
ehmmm van een afstand vind ik het gewoon een universeel schapen/geiten geluidquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Een schaap doet Beeeeh en een geit Meeeeh...
Of was eht nou andersom?
Ik ga daarom ook morgen niet drinkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We voeren je wel dronken morgen. En ik krijg het ws niet mee, dus het verhaal wordt ook nog even in dit topic gepost voor mij
.
Da's nie eens andersom meer...Da's gewoon anders!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |