Raap me ohhhoop!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
Trouwen enzo... deel 44wat ze gekocht had? Hopelijk een jurk die wel pastte?
Ik snap 'm nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
Zit je nu in het goeie topic te posten?? Nu je dat toch doet: foto van niet passende jurk graag?!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ken die hele Ptries1980 niet, maar doe es foto dan (of linkje)quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoor
wilde het gewoon even kwijt![]()
Je was me voor. Persoonlijk vind ik de jurk wel leuk, al had ik wel de tatoo even weggewerkt. Ziet er niet zo mooi uit zo half onder het bovenlijfje. Maar de jurk past volgens mij best, zover ik gezien heb.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:30 schreef conleche het volgende:
Ik heb het gezien intussen. Ze is wat dik maar hij past toch wel? Even verder kijken, want ik heb er nog maar 2 gezien...
* Viking84 rent naar het taalfoutentopicquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:32 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo: paste is met één t, ouwe bijdehandterd
ze zijn toch inmiddels beste dinnetjes ofzo?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:32 schreef conleche het volgende:
Er gaat mij een lichtje branden over dat meisje: is dat niet de aartsvijandin van Qwea, iets met overgenomen 2ehands exen of zo??
O dan loop ik achter. Dat kan hoor. Oma hier doet heel hard d'r best om bij te blijven, maar dat valt niet altijd mee....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze zijn toch inmiddels beste dinnetjes ofzo?
ik? kan me het heel niet herinneren..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
volgens mij zat jij in het vorige gesprek hierover ook al te softie-en
ik zou bijna een samenvatting voor je meenemen morgenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:35 schreef conleche het volgende:
[..]
O dan loop ik achter. Dat kan hoor. Oma hier doet heel hard d'r best om bij te blijven, maar dat valt niet altijd mee....
ik zeg niet dat ze een grafhoofd heeft, alleen dat ik d'r jurk niet helemaal flatteus vindquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik? kan me het heel niet herinneren..
maar goed; ik vind het lullig om zo te doen, zeker als je je bedenkt dat jij laatst helemaal sip was omdat iemand iets lulligs over jou had gezegd...
Ja, ik zie ook niet zo goed wat er nou zo verkeerd aan is. Niet mijn soort jurk, maar hij past idd wel volgens mij? Al had ik die tattoo idd ook ff weggewerkt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je was me voor. Persoonlijk vind ik de jurk wel leuk, al had ik wel de tatoo even weggewerkt. Ziet er niet zo mooi uit zo half onder het bovenlijfje. Maar de jurk past volgens mij best, zover ik gezien heb.
OMG echt?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:36 schreef Viking84 het volgende:
MoBlo komt ook onder een steen vandaan. Ze hoort net pas van mij dat Qwea zwanger is
.
nee, dat zie je verkeerd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Staat daar nou ' de kabouterhut ' ????
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Staat daar nou ' de kabouterhut ' ????
Daar hebben ze het ook niet bekend gemaakt, geloof ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
d'r vriend
nou ja... ik wist 't alleen niet
maar ik kom dan ook nooit in OUD enzo
gewoon, ongezouten oerhollandse gezelligheidquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:45 schreef SHE het volgende:
En toch jongens..vind ik het zo'n zoet stel![]()
Niks bedreigends, pretentieus of naargeestigs aan. Dat moet wel ff opgemerkt worden vind ik.
Dat bedoelde ik dus te zeggen. Al ben ik er niet zeker van of jij het meentquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:45 schreef SHE het volgende:
En toch jongens..vind ik het zo'n zoet stel![]()
Niks bedreigends, pretentieus of naargeestigs aan. Dat moet wel ff opgemerkt worden vind ik.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:46 schreef Viking84 het volgende:
Ok, ik ben weer eens de n00b. Krijg net pm dat Qwea niet zwanger is en dat het dus een grapje was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |