quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb de hele week al 's ochtends brie op
lekker op een knackebrodje
Ja maar moblo is toch al supahslank. Ik ga zometeen twee gekookte eitjes met een volkoren bammetje eten, geheel in SHE-stijlquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:05 schreef Anosmie het volgende:
[..]
![]()
Das heul nie goed voor de lijn nie!
neen, maar wel lekkerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:05 schreef Anosmie het volgende:
[..]
![]()
Das heul nie goed voor de lijn nie!
Ja, ze ken het wel hebben wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar moblo is toch al supahslank. Ik ga zometeen twee gekookte eitjes met een volkoren bammetje eten, geheel in SHE-stijl.
da's heul nie waarquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar moblo is toch al supahslank. Ik ga zometeen twee gekookte eitjes met een volkoren bammetje eten, geheel in SHE-stijl.
Dat geeft de burger moed! Ik ga het zondagochtend proberen. Heb ik alle tijd om te proberen en indien nodig weer uit te werpen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:14 schreef Merel het volgende:
Anosmie, ik vond brinta echt verbazingwekkend goed te doen, had ik ook niet gedacht!
We gaan morgen zingen en dan moet Vief op een stoel staan!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:12 schreef Tinkepink het volgende:
Gefelictieerd Vivi! Is er al voor je gezongen? Nee? Komt ie:
Er is er één jarig hoera hoera
Je kunt het wel zien dat ben jij
Dat vinden wij allen zo prettig jaja
en daarom zingen wij blij
Zij leve hoog hoera hoera
Zij leve hoog hoera hoera
Zij leve hoog hoera
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:24 schreef Viking84 het volgende:
Is Het Grote Geheim van SHE inmiddeld al bekend?
Das lekkerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb de hele week al 's ochtends brie op
lekker op een knackebrodje
Ziet er wel gezellig uit vind ik (moet even nog een nieuw leuk icoontje zoeken)quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:10 schreef Viking84 het volgende:
Is het trouwens geen leuk idee om de icoontjes van de regulars in de OP te zetten? Zoals ze in het Groningen Stad topic doen, zeg maar? Of vinden jullie dat stom?.
Ik ben mijn SJP ook een beetje zatquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ziet er wel gezellig uit vind ik (moet even nog een nieuw leuk icoontje zoeken)
*blokkeren*quote:roven nee hou ermee op
vroeger was het beter toen er geen bankstel was
als je dat pakt win je
me nieuwe hyves
http://dagdag88.hyves.nl
En dan te bedenken dat je een week geleden nog zeven kleuren stront scheetquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:53 schreef Greys het volgende:
Morgen zie ik jullie gewoon!
JOEPIEEEEEEEEEE!
Oh geloof me, dat doe ik nog steeds!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je een week geleden nog zeven kleuren stront scheet. Je gaat vooruit
.
Oooh! Goeie site.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:55 schreef Miss_S het volgende:
Ik ben nu hier aan het zoeken naar een nieuwe: http://avatarfreak.web-log.nl/
Ik houd het maar op Wicky. Ik herken mensen aan hun avatar - sterker nog: ik merk dat ik gemakkelijk over posts van users zonder avatar heen lees - , dus ik ga de mijne niet zo snel aanpassenquote:
Die van jou is ook veelste leuk om te wijzigen!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik houd het maar op Wicky. Ik herken mensen aan hun avatar - sterker nog: ik merk dat ik gemakkelijk over posts van users zonder avatar heen lees - , dus ik ga de mijne niet zo snel aanpassen.
Dat zie ik niet. Ik zie gewoon een wit vakjequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:13 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Die van jou is ook veelste leuk om te wijzigen!
Maar die van mij is nu een kruisje. Das ook zo wat.
Ik ben zo blij voor je, wat zullen jullie in de rats gezeten hebben!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Feli Vivi!
Ik lees net het vorige topic door. Daar moest ik in lezen dat we het Icesave geld terugkrijgen! Had gister een Wild Concert in Paradiso, vandaar.
Ben helemaal happy. Ik denk dat we het hele bedrag maar moeten gaan verpatsen om het te vieren! Ik wil toch nog naar New York, en ik wil een hi profile stereoset!
Jaaaah!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Feli Vivi!
Ik lees net het vorige topic door. Daar moest ik in lezen dat we het Icesave geld terugkrijgen! Had gister een Wild Concert in Paradiso, vandaar.
Ben helemaal happy. Ik denk dat we het hele bedrag maar moeten gaan verpatsen om het te vieren! Ik wil toch nog naar New York, en ik wil een hi profile stereoset!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:17 schreef Anosmie het volgende:
Voorlopig dus beide broekzakken open houden!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Feli Vivi!
Als ik daar geld had staan was ik gister ook sceptisch geweest hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
![]()
. Je was zo sceptisch gisteren! Gelukkig zat je ernaast
.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:27 schreef Laureline het volgende:
Goedemorgen allemaal, jarige Vivi gefeliciteerd, dames die weer een nieuw laag gewicht hebben bereikt gefeliciteerd!
Ik was vanochtend 62,1,,dus het gaat weer de goede kant op. Morgen niet meer, want ik ga vanavond lekker uit eten met vriendinnen als ik klaar ben met werken. Naar Wa Long, de beste chinees in Den Haag!
Maar je hebt het gedaan, daar gaat het toch omquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Pff... Dat viel tegen toch wel een beetjeIk dacht dat doe ik wel even!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |