Daar heb ik vanavond een mooi verhaal over, ik heb mijn elleboog gebroken in die kamerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
U heeft de beschikking over een groot rond bed, een tweepersoons whirlpool, een sauna, een stoomdouche, en een danspodium met danspaal.
Tevens beschikt de suite over een stereo installatie, een flatscreen televisie, een minibar en airconditioning.
Nog niet. Ach het is nu half drie, ze moeten binnen drie uur de zooi daar toch wel kunnen opruimen? Dan ben ik in ieder geval nog op tijd voor het etenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Mčn, dat ziet er niet best uit!! Heeft Greys al gereageerd??
Snap ik wel hoor, maar ik ben niet voor niets het rebelse schaap in de familie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Vrienden van mij zijn laaiend enthausiast over het kurhaus![]()
Maar wat jij hebt laten zien ziet er sowieso vet uit! Nu nog kijken de kamers die ik leuk vind vrij zijn en of ik genoeg centjes heb!
Ik vind het ook leuk (de plaatjes die jij laat zien) maar ik ben heel braaf enzo, jeweets!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor, maar ik ben niet voor niets het rebelse schaap in de familie.
Ik hou van ordinair chique.
Het kan me niet tacky of sleezy genoeg zijn
Zouden ze dat zwembad verversen na elke gast?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zwembadsuite
[ afbeelding ]
Poolparteh!
Ik vind dat niet ordinair en ik zie dat jouw bombonella's flink zijn gegroeid!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zo een jurkje, grijs, degelijk, maar ik zie er ordinair in uit, why(In de meeste kleding ben ik een suf trutje, maar in zo iets degelijks niet!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En dan nog met een grijze riem
Ik ben dat niet, plaatje is van google!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind dat niet ordinair en ik zie dat jouw bombonella's flink zijn gegroeid!!
Een klein v-tje, maar niet te diep. Maar is een shirtje met van die wijde mouwen zegmaar. Nouja, je ziet het welquote:
Een skinneh jeans, aangezien jij de enige uit dit topic bent waar het bij staatquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
OkéKan iemand even vertellen wat ik aan ga doen, geen zin om na te denken
Nu ben ik benieuwdquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Haha, ja die pas ik dus niet meer, ik doe m'n fatty jeans wel aan.
hema?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:04 schreef Miss_S het volgende:
zijn die suites allemaal niet gigantisch duur?
Weet trouwens iemand nog een goede winkel voor panty's? die van h&m zijn echt niets waard![]()
![]()
Ze proberen hun raarheid te verbergen. Maar dat lukt niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waarom staan "fashionista's" altijd zo raar op foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had een mooie (wat duurdere) van de v&d!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:04 schreef Miss_S het volgende:
zijn die suites allemaal niet gigantisch duur?
Weet trouwens iemand nog een goede winkel voor panty's? die van h&m zijn echt niets waard![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |