Boek 1 van de suites in Van der Valk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou ja niet teveel want ik heb niet veel geld![]()
![]()
Ook geen idee hoeveel zo iets zou kosten, maar als je al voor 200 p.p. een weekendje Barcalona kan doen (incl reis), dan zou dit toch wel veel goedkoper zijn?
En ik geef op zich niet veel om een mooie hotelkamer (Krasnapolsky zou ge-wel-dig zijn. Nou, ik had echt aapjes in kostuumpjes verwacht en zo!)
Nee, sheepskinshoes.comquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Had je ze via ebay??
En wat kan je nu geplanned hebben deze week/maand wat vanavond kan toppen?? Vrijwel onmogelijk!
Maar van het bubbelbad moet je wel eerst even zelf de stekker in het stopcontact steken! Heerlijke nep-glamour.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Boek 1 van de suites in Van der Valk.
Echt TE grappig voor woorden, diverse thema's en echt alle bizarre luxe. Er is er zelfs 1 met een zwembad in de kamer
huh?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:12 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar van het bubbelbad moet je wel eerst even zelf de stekker in het stopcontact steken! Heerlijke nep-glamour.
Ik wil je goeie humeur niet verpesten. Maar ik kreeg van de week via FedEx nog een naheffing binnen op mijn A&F spulletjes van een paar maanden geleden. 64 euro op een bedrag van 215....Ik wist het wel hoor, dus het viek me niet rauw op m'n dak...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, sheepskinshoes.com
Komen uit Amerika
Weet ik, is standaard met fedex en UPS.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik wil je goeie humeur niet verpesten. Maar ik kreeg van de week via FedEx nog een naheffing binnen op mijn A&F spulletjes van een paar maanden geleden. 64 euro op een bedrag van 215....Ik wist het wel hoor, dus het viek me niet rauw op m'n dak...
De Afrikasuite in Wieringermeer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:15 schreef SHE het volgende:
[..]
huh?
Dat heb ik nog nooit meegemaakt en ik heb echt alle suites gezien.
Ze zijn fab, echt fab.
De japanse vond ik het mooist.
Waar is diequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:21 schreef SHE het volgende:
Deze is zoooo tof
[ afbeelding ]
Ik wilde die kamer niet meer uit
You lucky bastard!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Weet ik, is standaard met fedex en UPS.
Heb ik ook altijd gehad, echter deze is gekomen via USmail en heeft gewoon een aantal dagen bij de douane gestaan.
Volgens postbode was ie cleared en gewoon zonder invoerrechten door de douane heen geglipt.
Dit vond ik wel mooi bij krasnapolsky:quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:23 schreef SHE het volgende:
[ afbeelding ]
En de oosterse is ook leuk PF!
@ Merel: Klinkt heel raar. Ik heb de suites zo'n beetje allemaal gehad ( wel in de randstad ) , maar ik herken ook de hagelslag niet. Ons ontbijt was net als de suite, met veel vers fruit, en veel verse broodjes en heel veel lekkere dingetjes. Ben geen hagelslag tegengekomen!
Je moet Akersloot hebben, die is fantastisch.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Waar is dieEn ziet er rielex uit
!!
Ja! Die jij geeft zijn leuheuheuk!! Maar het klinkt wel goed, sauna suite, maar ik denk dat ik eerder in een bubbelbad zou gaanquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:24 schreef SHE het volgende:
Kuttt, ik kom te laat voor de prikmeneer![]()
Die saunasuite is lellik PF !
Mèn, dat ziet er niet best uit!! Heeft Greys al gereageerd??quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:23 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat de vertraging rond Gouda nog wel even duurt
Ik vind krasnapolsky echt geen flikker aan, alleen maar bejaarden!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dit vond ik wel mooi bij krasnapolsky:
[ afbeelding ]
Maar dan is dit je kamer
En in mijn herinnering was het shraler
[ afbeelding ]
Vrienden van mij zijn laaiend enthausiast over het kurhausquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind krasnapolsky echt geen flikker aan, alleen maar bejaarden!
Net als kurhaus..verschrikkelijk.
Amstel idem. Dat soort hotels vind ik vermoeiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |