Is dit nou al bekendquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:26 schreef SHE het volgende:
Ik realiseer me ineens dat het wel bizar is dat ik van plan was dit te delen zaterdag
Mijn beste vriendin weet het nog niet eens
Dat betekent dat ik jullie wel heel lief vind
Spank mequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:07 schreef Greys het volgende:
PF!
Heb je er zin in?
SHE, succes met het zetten van je tattoos!
En had je deze al gezien?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
over een kwartiertje ga ik maar 's fietsen..
vind 't stiekem wel een beetje eng
Omdat je nog niet zo lang mee post help ik je nog even op weg, maar eh...quote:
Proestquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Spank meEcht een prachtige kat en dan zo een mislukt hondje
![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ProestIk vind dat hondje juist heel aandoenlijk, ben altijd een beetje bang van van die attitude-katten
Wel tof dat ze na 2 weken al zo liggen he?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ProestIk vind dat hondje juist heel aandoenlijk, ben altijd een beetje bang van van die attitude-katten
Ik vind het ook een beetje eng. Maar jij kent tenminste al twee van de dames die gaan komen, jij mietje jij!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje in ontkenning voor vanavond, ik durf ook niet zo goed meer![]()
Bink eet geen poep of andere dingen van de straat. En wordt ook niet ongesteld (is geholpen).quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
JaIk vind honden vies
Ze eten hun eigen poep en zo
En worden ongesteld
Oh ik vind hem seksehquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:00 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Jah inderdaad! Kan die man geen cameraverbod krijgen? Of een woest erotische woordvoerder?
Zou een stuk schelen..
Welke 2 woningen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben even weg geweest, donderdag uit gegaan met schule, niet geslapenvrijdag naar schule geweest, gewerkt en marco borsato concert gezien
En nu dus wakker en wat heb ik veel topic gemist
Ik mag via studentenwoningweb op twee bezichtingen komen! Wil dat iets zeggenIk hoop het zo!!!
[..]
Oh ik vind hem seksehToen ik 18 was had ik op hem gestemd
! En de laatste keer op de PvdD
!
Enee Vivi nog gefeliciteerd!! Aan de verkeerde kant van de 30Oeh!
Dat kan niet, je hebt vast een bril nodig, of waren ze roze met glittersquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:28 schreef conleche het volgende:
Oh PF, hier maak je geen vrienden mee!! Bink is so ongelofelijk cute!!
BTW: ik was een paar dagen geleden bij m'n appie en daar verkochten ze hardloopschoenen van het merk PF, ik zweer het je! Ze waren wel überlelijk, maar what the hell, schoenen met je naam!!!
Dank jequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je nog niet zo lang mee post help ik je nog even op weg, maar eh...
Het is niet het fietsen dat ze eng vindt hoor, denk ik
Meer het idee dat ze straks met 18 vrouwen uit een Slank topic heeft afgesproken om uit eten te gaan
Overigens moest ik toch wel lachen om je quote... had het zelf nog niet zo gezienquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je nog niet zo lang mee post help ik je nog even op weg, maar eh...
Het is niet het fietsen dat ze eng vindt hoor, denk ik
Meer het idee dat ze straks met 18 vrouwen uit een Slank topic heeft afgesproken om uit eten te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |