Ikke wel, zag je me bitchen tegen Splash??quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:32 schreef Greys het volgende:
Oh, alleen aan het 'bitch' gedeelte uit de TT voldoe ik niet helemaal vandaag geloof ik![]()
Ik ben een watje, want dat vond ik zieligquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ikke wel, zag je me bitchen tegen Splash??
Mijn remedie tegen pukkels: maak 'm zwart, dan is het een schoonheidsideaal! (mits niet geplaatst tussen je wenkbrauwen ofcourse)quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:40 schreef Goodbye het volgende:
Maar ik heb ook nog een pukkel. Hopelijk is ie voor vanavond weg
Nog iemand met wallen en pukkelquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben een watje, want dat vond ik zielig
En over pukkels gesproken, die van vorige week vrijdag Co, die zit er nog steeds!
Oh noes, het zal toch niet een SJP eeuwig durende pukkel zijn?
Pas bovenstaande tip toe.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben een watje, want dat vond ik zielig
En over pukkels gesproken, die van vorige week vrijdag Co, die zit er nog steeds!
Oh noes, het zal toch niet een SJP eeuwig durende pukkel zijn?
Nou, ik ben bang dat dat niet gaat werken. Hij zit midden op m'n wang en ik ben geen donkere schonequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn remedie tegen pukkels: maak 'm zwart, dan is het een schoonheidsideaal! (mits niet geplaatst tussen je wenkbrauwen ofcourse)
Nou eeeh dank jequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:31 schreef Greys het volgende:
-Splash-, lees of post maar een tijdje mee, dan merk je dat het er anders aan toe gaat dan je misschien denkt
De chocolade vliegt je hier om de oren, evenals de katjangpinda's enzo. Don't worry, echt.
Ik vind je bezorgheid wel schattig eigenlijk![]()
![]()
ISE, VAN HARTE!!!! GENIET VAN DEZE PRACHTIGE DAG!!!! VEEL PLEZIER!
![]()
![]()
Oh en dames, ik heb aan het verzoek van de wallen voor de meet voldaan hoor!
Juist midden op je wang issie mooi en bruin is beter dan zwart igg van blond zijn. Denk Marilyn Monroe!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik ben bang dat dat niet gaat werken. Hij zit midden op m'n wang en ik ben geen donkere schone
Je hebt niet eens met je bh lopen zwaaien?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:02 schreef ColdFeet het volgende:
Yppy!!! Ik heb me expres op Octo's bruiloft goed gedragen (en geen cocktails gedronken!!!) omdat jij er ook was
Hihiquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Juist midden op je wang issie mooi en bruin is beter dan zwart igg van blond zijn. Denk Marilyn Monroe!
Wel jammer dat we het nu allemaal weten, het is natuurlijk het beste als we hadden gedacht dat het een echte was...
ja! en het staat me nog okay ook!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:30 schreef Viking84 het volgende:
O ja, die rokjes waar Ewelina het over had: idd een drama. En rokken op knielengte zijn echt überlelijk (zijn er echt mensen die die dragen?).
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je hebt niet eens met je bh lopen zwaaien?
Ik zit terug te lezen maar ik kan het bitchen niet vinden....quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ikke wel, zag je me bitchen tegen Splash??
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een glaasje witte wijn gedronken, wild, huh
ik doe mee!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:25 schreef Laureline het volgende:
Oja, en ik kan met ColdFeet en Anosmie vannacht het hele topic vollullen en roddelen natuurlijk![]()
*Meldquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:39 schreef conleche het volgende:
Ik ben zo blij dat mijn wallen gezelschap hebben van die van Goodbye en Greys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |