dat wilde ik eerste in de TT zettenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:19 schreef Viking84 het volgende:
Na morgen wordt het heel rustig in deze topics, want dan is iedereen volledig op elkaar afgeknapt.
Fipo trouwens!.
Ik hoop 'tquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:20 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. Ik ben ziek.![]()
Hopelijk morgen beter.
Wat dan??quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:20 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. Ik ben ziek.![]()
Hopelijk morgen beter.
Alleen de non-meeters gaan stug door.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:19 schreef Viking84 het volgende:
Na morgen wordt het heel rustig in deze topics, want dan is iedereen volledig op elkaar afgeknapt.
Fipo trouwens!.
Ik ben bang het kippetje van gisterenquote:
Moiquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:21 schreef conleche het volgende:
Ik ben ook benieuwd wie ik in het echt net zo leuk ga vinden als hier
Ben je in het echt wél aardig dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje claimt alvast de eerste tegenvaller te zijnof juist bevestiging als je denkt 'wat een trut'
praat je dan niet juist heel hard?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben irl niet zo'n schreeuwlelijk als hier, maar dat komt dus omdat ik niet alles hoor.
Nee hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
praat je dan niet juist heel hard?
klinkt best logisch eigenlijk...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik schijn zelfs vaak te zacht te praten in restaurants, omdat ik het lastig vind om in te schatten wanneer iemand mij wel of niet hoort. Ik hoor mezelf gewoon praten en dan denk ik dat die ander mij dus ook wel hoor, ook al zit die verder weg
.
met zn mooie C&A onderbroekenquote:
Dank Elfjequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:23 schreef DarkElf het volgende:
Conleche, heb net voor het eerst eens op je site gekeken, ziet er leuk uit zeg!
Later als ik groot benwil ik ook wel iets in opdracht laten schilderen... echt helemaal ons (of ikke
) zeg maar...
Jij bent toch geen vlieg??quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Dahling, nu doe je de verkeerde smiley. Met honing vang je meer vliegen of zo.
Is ze nog hoor! Check haar posthistory maar eensquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Dank Elfje![]()
MoBlo: Tink heeft helemaal gelijk! Toen je in het begin hier kwam was je ook alleen maar aan het blaffen! Met de kilo's is ook je drift verdwenen![]()
My oh my, wat was jij af en toe een opgewonden standje
Ik kan dit topic al nauwelijks bijhouden, als ik ook nog ieders PH moet doorspitten...........quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is ze nog hoor! Check haar posthistory maar eens. Maar in moblo's voordeel: hier ben je een stuk liever geworden
![]()
.
O, ik zou stofzuigen.
De druks die jij hebt he...die wil ik ook!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:44 schreef Anosmie het volgende:
SHE en Jan.
Oooh, maar danweet ik t geheim al!
Ze heeft het iets te gezellig gehad met Nick & Simon achter de haringkar op t plein.
Dat weet heul Volendam al. Carola liep namelijk net n ommetje met dr hondjes en toen dacht ze dat Piet Veerman weer dronken achter de kar lag te knorren. Dus zij belt Jan Keijzer, zo van: Jan, je mot even komen helpen want Piet ligt weer dronken achter de kar. Dus Jan Keijzer zn bedje uit, Annie Schilder helemaal over de piss natuurlijk (Mijn nachrust wat doe je?!). Maar hij naar Carola die op t plein stond te wachten.. Klaar om Piet weer op zn zeilwoonboot te dumpen.. Horen ze ineens Nick en Simon zingend de kerk uitgaan......
CO!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:50 schreef SHE het volgende:
De druks die jij hebt he...die wil ik ook!
srslyquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:44 schreef Anosmie het volgende:
SHE en Jan.
Ze heeft het iets te gezellig gehad met Nick & Simon achter de haringkar op t plein.
Dat weet heul Volendam al. Carola liep namelijk net n ommetje met dr hondjes en toen dacht ze dat Piet Veerman weer dronken achter de kar lag te knorren. Dus zij belt Jan Keijzer, zo van: Jan, je mot even komen helpen want Piet ligt weer dronken achter de kar. Dus Jan Keijzer zn bedje uit, Annie Schilder helemaal over de piss natuurlijk (Mijn nachrust wat doe je?!). Maar hij naar Carola die op t plein stond te wachten.. Klaar om Piet weer op zn zeilwoonboot te dumpen.. Horen ze ineens Nick en Simon zingend de kerk uitgaan......
Oké. dan!! Wat is de exacte naam en waar vandaan? Co gaat dan vanaf maandag ook aan de ginseng. Wil ook wel fantasieen over haringkarren en tutti quanti....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:57 schreef Anosmie het volgende:
[..]
CO!
Ik heb begrepen dat het Ginseng extractum écht werkt.
Volgens mij heb ik een potje ginsengpillen van De Tuinenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Oké. dan!! Wat is de exacte naam en waar vandaan? Co gaat dan vanaf maandag ook aan de ginseng. Wil ook wel fantasieen over haringkarren en tutti quanti....
Ja, ik vind ook dat Anosmie moet komenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:08 schreef conleche het volgende:
Zeg Anosmie, waarom kom jij eiks niet naar de meet?
ja, dat dus!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:08 schreef conleche het volgende:
Zeg Anosmie, waarom kom jij eiks niet naar de meet?
Ik had toch echt moeten komenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje claimt alvast de eerste tegenvaller te zijnof juist bevestiging als je denkt 'wat een trut'
Nee hoor. Om 18 uur spreken de eersten al af en de eersten gaan om 22 uur alweer wegquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:19 schreef Miss_S het volgende:
Het zou mogelijk zijnmaar jullie moeten zo nodig zo laat afspreken :p
Panax Ginseng Extract.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:07 schreef conleche het volgende:
Oké. dan!! Wat is de exacte naam en waar vandaan? Co gaat dan vanaf maandag ook aan de ginseng. Wil ook wel fantasieen over haringkarren en tutti quanti....
Ik durf sowieso nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor. Om 18 uur spreken de eersten al af en de eersten gaan om 22 uur alweer weg.
Zeg nou maar gewoon dat je niet durft.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:22 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Panax Ginseng Extract.
En het smaakt zo.
Next time, als die er komt tenminstequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ga wel.
Face your fears, live your dreams.
Dat zie ik wel gebeurenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
nee, na morgen hebben we elkaar allemaal uitgemoord
Wat klinkt dat lekkerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:34 schreef AKnynke het volgende:
men, wat zijn jullie snel!
Vanavond paddestoelenrisotto met kantarellen en boschampignons. Daarnaast een salade met rucola en feta (kon geen geitenkaas vinden)..als toetje gecarameliseerde ananas...Ik heb honger!
Nu eerst nog maar eens even gaan studeren!
MoBlo is in het echt echt superlief! Een beetje een grote mond, maar zo tof!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben je in het echt wél aardig dan?Oh, ik las het verkeerd!
Volgens mij ben jij gewoon een blaffend hondje dat na veel aandacht en aaien eigenlijk een lief schattig beestje is.
Pas als je over je eten kotst om het van te voren te verteren wordt het verdacht Co.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ik kan anders aardig brommen hoor!
Ik kots liever d'r na.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Pas als je over je eten kotst om het van te voren te verteren wordt het verdacht Co.
ik heb nog geen idee eigenlijk. Ik ga alle paddo's denk ik even aanbakken in flink wat roomboter, uitje en wat knoflook erbij. Daarna de risottorijst erbij, even de rijst aanbakken..flinke plens witte wijn erbij....en dan beetje voor beetje groentebouillon...op het eind flink wat geraspte parmezaan en een klont boter.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat klinkt dat lekker. Kun je het recept van die paddenstoelenrisotto even posten?
.
En die tapas en vrienden deel je niet met ons!?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:43 schreef Anosmie het volgende:
Ik kan morgen helaas niet.
Ik heb tapasavond met een stel vrienden. Dan doen we allemaal wat zelfgemaakte tapas meenemen en dat delen we dan. Zoet he..
daar gaat mn reputatiequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
MoBlo is in het echt echt superlief! Een beetje een grote mond, maar zo tof!
Die vrienden mag je hebben, maar hands off my tapas weet je.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:44 schreef Vivi het volgende:
En die tapas en vrienden deel je niet met ons!?
Komt Helga ook?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:49 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Die vrienden mag je hebben, maar hands off my tapas weet je.
ach, blaffende honden bijten niet he!quote:
Uit Fun4Two toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:47 schreef Viking84 het volgende:
Hoe kennen Co en Greys elkaar eigs? Heeft de één de ander naar Fok gelokt of kennen jullie elkaar van Fok?
Zijn ze een beetje lickable?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:49 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Die vrienden mag je hebben, maar hands off my tapas weet je.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:55 schreef Viking84 het volgende:
[..], serieus? Dat had ik niet achter die twee gezocht!
![]()
.
Oke, ik heb mijn moeder een keer getongd toen ik bezopen was.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik zat me al te verheugen op smeuiïge verhalen, maar jullie zijn gewoon een stel saaie burgertrutten![]()
.
En wie wel verhalen heeft wil ze niet vertellen. Ja, en bepaalde mensen mogen zich nu best aangesproken voelen!
Gebruik je IE of Firefox? Via Firefox kun je instellen dat 'ie dat automatisch doet als je je browser afsluit [/nerdtalk]quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:58 schreef conleche het volgende:
Dammit, ik moet sinds ik op FOK zit iedere keer de geschiedenis wissen voor ik naar huis ga, nu staat er weer een parenclub in de history.![]()
Ik houd niet zo van paren, ik haat ze ongeveer evenveel als individuen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:00 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben nog nooit in de fun4two geweest, maar wel in twee andere, soortgelijke etablissementen.En parenclubs zijn niet wat de meeste mensen zich erbij voorstellen.
Maar nu ga ik ff boodschappen doen voor morgen.
En paren als werkwoord dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van paren, ik haat ze ongeveer evenveel als individuen.
Jij hebt dan ook een heel toffe moeder zag ik op je HAIFsquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oke, ik heb mijn moeder een keer getongd toen ik bezopen was.
En zo ze dus lang niet allemaal.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:01 schreef conleche het volgende:
Ik heb vroegah weleens gefilmd in een parenclub, ergens diep in Brabant en het was daar echt enorm ranzig. De viezigheid dreef gewoon op dat zwembad.![]()
Heb ook weleens in de casa rosso gedraaid en daar lagen allemaal tissues onder de stoelenx 2.
Ja ja , bij de fillum kom je nog eens ergens
Beetje zoals K_I_M zei dus?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:01 schreef conleche het volgende:
Ik heb vroegah weleens gefilmd in een parenclub, ergens diep in Brabant en het was daar echt enorm ranzig. De viezigheid dreef gewoon op dat zwembad.![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat merk je vanzelf als je het water uitkomt en je hebt ineens zo'n plek op je arm/been zitten waar het lijkt alsof er opgedroogd lijm op gesmeerd is.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:02 schreef Vivi het volgende:
Sylvana, kom er maar in.
Breakie breakie. Je doos dus.
Voor een schizobitch wel jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een heel toffe moeder zag ik op je HAIFs
en dan was ík ergquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:02 schreef Vivi het volgende:
Sylvana, kom er maar in.
Breakie breakie. Je doos dus.
En volgende week is je poes aan de beurt?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:07 schreef Miss_S het volgende:
Na vorige week mijn eerste harsexperiment ga ik vandaag (of morgen) mijn benen maar eens proberen
Nou zat wel te denken als het goed werktquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En volgende week is je poes aan de beurt?. Dat lijkt me pas pijnlijk
.
Moet je zondag even terug komen in dit topicquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:11 schreef AKnynke het volgende:
ik ben opzoek naar een goed conflict voor m'n paper.
Zo erg word ik van deze studie, 'een goed conflict'...'that was a nice war'. 'This conflict had only 20.000 deaths, so it's seen as a minor conflict'.
Bah. Afgestompt.
Gaafquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:10 schreef SHE het volgende:
Morgen om 3 uur weer bij de tattttoooooo meneer
tattoo handpalm is vorige keer niet doorgegaanwant niemand wil 'm zetten omdat het eelthuid is en dat lelijk wordt
![]()
Dus nu morgen horusoog achterop nek en klavertjes regenboog over voetje![]()
Dapast mooi bij de rest van mijn klavertjesreeks.
Ik ben helemaal poedeliewoepsie
Yessssss!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gaaf. Morgen even showen hè, dat Horusoog
. Ik wilde ook altijd een Horusoog, maar nu hoeft 't niet meer
![]()
.
Gedver.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
dan neem jij een Horus-Anus Viking
heul origineelme dunkt!
over Latijn gesproken, ik zag laatst iemand die 'Ancilla' heette, vraag me af wie zijn/haar kind 'slavin' noemtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gedver.
Nee, ik wil iets in het Sanskriet. Of een Latijnse spreuk
.
en mensen met de nek aankijkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:19 schreef Viking84 het volgende:
Maar je nek is wel een mooie plek voor zo'n Horusoog. Kun je lekker bedekken door je lange haar als het nodig is
.
Ik wil deze ook nog ( zie onder ), maar ik moet daar nog goed op broeden, want de goed te bedekken plekjes op mijn lijf beginnen op te rakenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gedver.
Nee, ik wil iets in het Sanskriet. Of een Latijnse spreuk
.
ik ken ook een ancilla... ancilla lodewijks. maar weet mijn gd niet meer waarvan ik die ken... vat van mn oude school ofzo...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
over Latijn gesproken, ik zag laatst iemand die 'Ancilla' heette, vraag me af wie zijn/haar kind 'slavin' noemt
Ik heb twee tattoos. De ene zit op een goeie plek, maar de andere niet. Maar als je 18 bent denk je niet (ik niet iig): "Goh, misschien is het wel slim om hem ergens te zetten waar niet iedereen hem kan zien"quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik wil deze ook nog ( zie onder ), maar ik moet daar nog goed op broeden, want de goed te bedekken plekjes op mijn lijf beginnen op te raken![]()
nʌmʌsˈteː
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en mensen met de nek aankijken
Heb je meteen iets om aan te trekken morgenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:24 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb eindelijk mooie, simpele getailleerde jurkjes gevonden!
Mereltjequote:
Binnenkant pols, en als ie verstopt moeten worden een horloge ofzo eroverheen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik wil deze ook nog ( zie onder ), maar ik moet daar nog goed op broeden, want de goed te bedekken plekjes op mijn lijf beginnen op te raken![]()
nʌmʌsˈteː
Neuh, nergens voor nodig. Gewoon heel hard roepen. Zo groot is Utrecht ook weer nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
oeh ja, even nummers uitwisselen en afspreken Ewelina
is wellicht handig
je hebt andre hazes op je schaamlip laten zetten?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
me heeft ook al 7 jaar ofzo een tat... plek is prima, maar achteraf had ik dr wel beter over na kunnen denken...
Oeh, ik ben nu wel benieuwdquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:10 schreef SHE het volgende:
Morgen om 3 uur weer bij de tattttoooooo meneer
tattoo handpalm is vorige keer niet doorgegaanwant niemand wil 'm zetten omdat het eelthuid is en dat lelijk wordt
![]()
Dus nu morgen horusoog achterop nek en klavertjes regenboog over voetje![]()
Dapast mooi bij de rest van mijn klavertjesreeks.
Ik ben helemaal poedeliewoepsie
Hihiquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je hebt andre hazes op je schaamlip laten zetten?
Nee, want ik moet nog een klein buikje kwijt voordat ik ze naar jullie aandurfquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je meteen iets om aan te trekken morgen.
die loopt er vanzelf wel uit als je maar lang genoeg wachtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
dus dr zit nu een soepje in de magnetron
gheylquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik heb er een andere naam staan. Laat morgen wel even zien.
Nu vind je het moeilijk voor te stellen, maar als wij oud zijn zit het hele huis vol getatoeëerde en gepiercede bejaardenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:28 schreef AKnynke het volgende:
ik kan me niet voorstellen ooit een tattoo te nemen. Ik denk dan altijd dat dat zo lelijk moet zijn als je 80 en rimpelig bent...
lolquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je hebt andre hazes op je schaamlip laten zetten?
Aan het oog zelf niets, heeft een prachtige betekenis zelfsquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:20 schreef Viking84 het volgende:
Wat is er dubieus aan een Horusoog?. Ga ik straks heel blij zijn dat ik toch geen Horusoogtattoo heb?
.
Ik ga me omkleden, want ik moet bij Marks vervelende moeder eten en film kijken.
Koude Oorlog, WO IIquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:30 schreef AKnynke het volgende:
Finally, m'n theory werkt! Ik zoek alleen nog een oorlog tussen een democratie en een non-democratie. Waar flink wat dreigingen over en weer gingen...
Nee, hangt van je huid af.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:28 schreef AKnynke het volgende:
ik kan me niet voorstellen ooit een tattoo te nemen. Ik denk dan altijd dat dat zo lelijk moet zijn als je 80 en rimpelig bent...
oh men, dat is veel te groot. Maar thanks voor het meedenken! Nee, ik zit mere aan een conflict als bijvoorbeeld de falklandoorlog te denken. Maar ja...het is debetable of Argentinie een democratie was rond die tijd..quote:
Zo tof, zo vertrouwd en zo fijn! Het enige minpunt dat ik kan ontdekken is dat hij niet kan koken..en dat is ook wel weer heel schattig. Daarentegen kan hij wel heeel goed afwassen!quote:
Pijn valt best mee. Hangt af van de plek. Ik denk dat een Horusoog in je nek wel even pijn gaat doenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:35 schreef Ewelina het volgende:
Bij tattoo's ben ik bang voor de pijn. Sommige tattoo's vind ik onwijs mooi, maar de kans dat ik het zelf ooit laat doen is vrij klein. Piercen... ik heb oorbellen.
Kijk hier eens.. www.freedomhouse.org Op de kaart kun je zien welke landen democratisch zijn, en je kunt dit per jaar doen. Hele goede sitequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh men, dat is veel te groot. Maar thanks voor het meedenken! Nee, ik zit mere aan een conflict als bijvoorbeeld de falklandoorlog te denken. Maar ja...het is debetable of Argentinie een democratie was rond die tijd..
wat leukquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zo tof, zo vertrouwd en zo fijn! Het enige minpunt dat ik kan ontdekken is dat hij niet kan koken..en dat is ook wel weer heel schattig. Daarentegen kan hij wel heeel goed afwassen!![]()
Ik heb hem nog geen dag niet gezien sinds dat het 'm'n vriendje' is!
en koken kan hij lerenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zo tof, zo vertrouwd en zo fijn! Het enige minpunt dat ik kan ontdekken is dat hij niet kan koken..en dat is ook wel weer heel schattig. Daarentegen kan hij wel heeel goed afwassen!![]()
Ik heb hem nog geen dag niet gezien sinds dat het 'm'n vriendje' is!
Valt wel mee, ik schijn de allerpijnlijkste tattoo al te hebben ( op mijn schaambeen )quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pijn valt best mee. Hangt af van de plek. Ik denk dat een Horusoog in je nek wel even pijn gaat doen.
yes, veel gebruikt hier al!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kijk hier eens.. www.freedomhouse.org Op de kaart kun je zien welke landen democratisch zijn, en je kunt dit per jaar doen. Hele goede site
Hij vond al dat hij aan het leren was. Hij had uien in huis gehaald, en knoflook...omdat hij zag dat ik dat ook altijd had. En gister heeft hij voor het eerst kruidenboter gemaakt, met knoflook en peterselie! En dat vond ie nog leuk ook!quote:
Ik zei tegen mijn tattoo-artist dat ik hem wilde slaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik schijn de allerpijnlijkste tattoo al te hebben ( op mijn schaambeen )
1 uur lang liepen de tranen over mijn wangen
ja fijn, nu ben ik weer in de warquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:40 schreef Plukie86 het volgende:
Ik heb een nieuwe ava.![]()
Zometeen lekkere boerenkoolstampot van mijn mammie.
Hoezo nieuwe ava. Je had helemaal geen avaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:40 schreef Plukie86 het volgende:
Ik heb een nieuwe ava.![]()
Zometeen lekkere boerenkoolstampot van mijn mammie.
er is hoop!!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hij vond al dat hij aan het leren was. Hij had uien in huis gehaald, en knoflook...omdat hij zag dat ik dat ook altijd had. En gister heeft hij voor het eerst kruidenboter gemaakt, met knoflook en peterselie! En dat vond ie nog leuk ook!
@ Moblo: ik vind het nog steeds heel raar om m'n vriendje te zeggen. Of naar hem te refereren als 'my boyfriend'...De Duitser is wel liefkozend bedoeld natuurlijk!
Niet weghalen, krijg je lelijk litteken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:40 schreef Viking84 het volgende:
Met mijn ene tattoo is van alles mis trouwens. Hij is te groot (cover up voor een niet zo goed gelukte yin yang), zit op een rotplek, hij is niet origineel en verder is 'ie nog mislukt ook, omdat ik eraan heb zitten krabben
. Ik twijfel of ik hem nog eens zal laten bijwerken, want misschien laat ik hem ook nog wel eens weghalen en hoe meer inkt erin zit hoe moeilijker dat schijnt te gaan. Maar om nou tot die tijd met een mislukte tattoo rond te lopen vind ik ook wel weer zo...
.
oh die komt er wel en voor je het weet zit jij lekker te studeren en staat hij te koken voor jequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hij vond al dat hij aan het leren was. Hij had uien in huis gehaald, en knoflook...omdat hij zag dat ik dat ook altijd had. En gister heeft hij voor het eerst kruidenboter gemaakt, met knoflook en peterselie! En dat vond ie nog leuk
Maar nu word ik de hele tijd herinnerd aan m'n jeugdzondenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Niet weghalen, krijg je lelijk litteken.
Waarom geen huidkleurige tattoo?
Daar zit dan ook weinig vet en het is een bijzonder gevoelig plekjequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik schijn de allerpijnlijkste tattoo al te hebben ( op mijn schaambeen )
1 uur lang liepen de tranen over mijn wangen
Spreken we nog af. Sms maar even om een uurtje of 17:45 waar ik zitquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
zeg, waar gaan we morgen eigenlijk borrelen?
oh, tegen die tijd, vast! Hij komt uit Zuid-Duitsland. Geloof ik, m'n duitse topo is niet zo goed. Heeft in Tuebingen gestudeerd....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er is hoop!!!je moet 'm wel een keer meenemen naar Nederland hoor
![]()
Of Duitsland natuurlijk
Waar uit Duitsland komt hij vandaan?
enjoyquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga nu weg om een kutavond te hebben. Dag dames
.
Klikquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je meteen iets om aan te trekken morgen.
Jup, da's de beste plek om mezelf op de kiek te krijgen, heel veel valt weg tegen mijn donkere meubels.quote:
Als ik jurkjes koop die tot mijn knie komen, worden m'n benen gehalveerdquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:59 schreef AKnynke het volgende:
ik vind het rokje wat kort eerlijk gezegd. Ik ben al maanden opzoek naar zo'n truijurk, zonder knopen en niet te saai maar dan tot m'n knie..
Ja, mijn stelten zijn wel lang genoeg. Met een kort rokje zijn ze net 2 meter lang, en lijk ik nog langer...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als ik jurkjes koop die tot mijn knie komen, worden m'n benen gehalveerdIk draag er hoge laarzen bij, niet de pumps die ik daar aanheb en een dikke maillot.
Het valt me trouwens wel op dat er bijna geen goede korte rokjes te vinden zijn. Alles is of tot op of over de knie, of zo kort dat het een veredelde riem is.
Hoe lang ben jij dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, mijn stelten zijn wel lang genoeg. Met een kort rokje zijn ze net 2 meter lang, en lijk ik nog langer...
tegen m'n 80ste wil ik me ngo wel okay voelen over mezelf, en uiterlijk is daar een onderdeel van...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:15 schreef conleche het volgende:
Over tattoos: wat ik wel leuk zou vinden als ik van die hele gespierde, tanige armpjes zou hebben: een anker. Zo op dat bolletje van je spieren op je arm, net als de zeemannen vroeger. Voor de rest zou ik het niet weten.
Wat ik wel altijd een raar argument vind is dat mensen zeggen: Je moet geen tattoo nemen want als je 80 bent is het zo lelijk. Alsof het dan nog wat uitmaakt. Tegen die tijd hoop ik dat ik een fijne innerlijke bezigheid gevonden heb, want als je je op 80e nog heel druk maakt om je uiterlijk......
Jawel, maar die had ik al eerder verwijderd!Dus.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoezo nieuwe ava. Je had helemaal geen ava.
Ja zo bedoel ik hetquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:18 schreef DarkElf het volgende:
Maar als je 80 bent is je huid gewoon helemaal niet mooi meer en loop je hem ook niet te showen zoals je doet als je jong bent (meestal dan, er zijn vast uitzonderingen)... wat maakt het dan uit dat er een ouwe tattoo zit?
TPIWWP!! oftewel: foto's!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:18 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb 3 nieuwe spijkerbroekennu hopen dat de maat goed blijkt te zijn en niet na een week afzakken
ben veel te kortquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja zo bedoel ik het![]()
DE, hoe lang ben jij en hoeveel weeg je??![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door DarkElf op 10-10-2008 18:44:46 ]♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Voor jezelf? Je mooi vinden doe je niet voor de buitenwerld, dat doe je voor jezelf, vind ik. Ik voel me pas prettig met mezelf als ik vind dat ik er okay uitzie, en als ik er niet okay uitzie heb ik daar ook wat moeite mee. En hoe beter je in je vel zit (figuurlijk dan he!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja zo bedoel ik het![]()
DE, hoe lang ben jij en hoeveel weeg je??![]()
Aknynke: jee das langEn de Duitser is dat ook een lange?
Dat zal ik onthouden wanneer ik ze ga dragenquote:
Ik ben maar een paar cm. langer hoor. Er ziitten hier wel veel lange meiden tussen! Ik liep naast Greys laatst en die had hakken aan en ik sneakers en toen was het verschil plots wel heel groot!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ben veel te kort(1.64 ofzo) en mijn gewicht matcht niet
dat had ik ook met mijn spijkerbroekquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:18 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb 3 nieuwe spijkerbroekennu hopen dat de maat goed blijkt te zijn en niet na een week afzakken
Maar dat ligt toch ook aan de stof enzo? want sinds ik die oude broeken heb gekocht ben ik niet echt meer afgevallenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat had ik ook met mijn spijkerbroek
gekocht, paste perfect, na een week moest ik m elke keer ophijsen
idem met mn laatste (linnen) broek
gvd maat 38ik kan geen maatje 36 hebben
![]()
Ja zijn idd veel lange meiden. Op straat valt me dat ook op. Voel me echt zo'n droppie danquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben maar een paar cm. langer hoor. Er ziitten hier wel veel lange meiden tussen! Ik liep naast Greys laatst en die had hakken aan en ik sneakers en toen was het verschil plots wel heel groot!
Tuulijk wil je er op je 80e nog verzorgd uitzien en zo goed mogelijk, maar ik denk niet dat het dan uitmaakt of je tussen de rimpels nog een tattoo hebt staan...
Mijn spijkerbroeken zakken ook af, maar dat ligt gewoon aan de stof die rekt. En linnen rekt al helemaal! Oplossing: niet te lang dragen voordat je ze wast.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat had ik ook met mijn spijkerbroek
gekocht, paste perfect, na een week moest ik m elke keer ophijsen
idem met mn laatste (linnen) broek
gvd maat 38ik kan geen maatje 36 hebben
![]()
Jij zegt zoooo vaak de dingen die ik denk maar geen zin heb om op te schrijven!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:44 schreef Anosmie het volgende:
SHE en Jan.
Ja, maar wat maakt het dan nog uit?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:28 schreef AKnynke het volgende:
Spuit elf in de bochtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, maar wat maakt het dan nog uit?.
Ja maar als dat na een half uur dragen al gebeurt is het niet goedquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:32 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Mijn spijkerbroeken zakken ook af, maar dat ligt gewoon aan de stof die rekt. En linnen rekt al helemaal! Oplossing: niet te lang dragen voordat je ze wast.
Maar omdat je dezelfde mening bent toegedaan as ikke: I luv joe!!quote:
Kip kun je heel goed kruiden met alleen knof, knof in heel fijne stukjes snijden, in de pan gooien en de kipfilet ook. Met een hele kip gooi je gewoon een paar tenen knoflook in zijn kont. Aardappeltjes kun je prima kruiden met knoflook en zout, eventueel rozemarijn als je dat wel mag.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:02 schreef Chicolate het volgende:
De bodem van de pizza was niet goed gelukt, dus ik heb heel veel groente op en bijna geen bodem. Vandaag is echt een gekke dag. Het idee dat ik vanaf maandag weer vol ertegenaan moet is wel zwaar.
Weet iemand lekkere recepten die alleen met knoflook en zout gekruid zijn? (boullionblokjes mogen ook niet)
Hadden we allemaal niet beter mannen kunnen zijn, vrouwen en gevoelensquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:05 schreef Merel het volgende:
Even gezeik tussendoor... McSex is via hyves aan het flirten met één of ander stom wijf en ik krijg er buikpijn vanEn ik vind het stom dat ik me er iets van aantrek want ik had besloten dat het me niks kon schelen maar blijkbaar werkt het niet zo
Kan wel zijn, maar ik voel me soms net een dwerg. De gemiddelde brugklasser is groter dan ik!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:03 schreef mordradead het volgende:
Klein is fijnik heb een gemiddelde lengte.... en m'n broeken zakken ook af, gangstah styl0wz jeweet
Ik kan me dat dus zó goed voorstellenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:05 schreef Merel het volgende:
Even gezeik tussendoor... McSex is via hyves aan het flirten met één of ander stom wijf en ik krijg er buikpijn vanEn ik vind het stom dat ik me er iets van aantrek want ik had besloten dat het me niks kon schelen maar blijkbaar werkt het niet zo
Neee, het is leuk om vrouw te zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hadden we allemaal niet beter mannen kunnen zijn, vrouwen en gevoelens
Wat, dat ie flirt met een stom wijf?quote:
Ik vind het ook wel leuk hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Neee, het is leuk om vrouw te zijn![]()
De enige reden waarom ik man zou willen zijn, is 1) staand kunnen plassen en 2) je hebt soms meer aanzien.
1.60... je bent langer dan m'n moeder hoor... ik vind het ideaal, ook als je ergens tegenaan moet leunen ofzoquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar ik voel me soms net een dwerg. De gemiddelde brugklasser is groter dan ik!
(1.60m)
Ja zeg hee! Ik ben geen steunpilaar en wens ook niet als zodanig gebruikt te worden!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:09 schreef mordradead het volgende:
[..]
1.60... je bent langer dan m'n moeder hoor... ik vind het ideaal, ook als je ergens tegenaan moet leunen ofzo
Nee joh, doosquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:09 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat, dat ie flirt met een stom wijf?![]()
Ik deed het altijd bij een vriendin van me... zei ze: "He zeg,doe normaal sukkel" maarja ik ben langer en sterker zeg ik gewoon: "ga iemand van je eigen lengte pesten"quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja zeg hee! Ik ben geen steunpilaar en wens ook niet als zodanig gebruikt te worden!![]()
![]()
+1quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan me dat dus zó goed voorstellen
Wat Greys zegtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, doos
Dat je je erover opvreet. Wat dat betreft is Hyves idd een klote uitvinding, je kunt veel te veel zien en lezen
Maar voor wat het waard is... ik flirt ook regelmatig wel eens een beetje op Hyves hoor (met bekenden, niet met onbekenden) terwijl ik al lang en breed 'bezet' ben![]()
Dus het hoeft niet veel voor te stellen, zeg maar
Een ramp inderdaad! En nu ga ik verder lezen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:02 schreef Ewelina het volgende:
Het valt me trouwens wel op dat er bijna geen goede korte rokjes te vinden zijn. Alles is of tot op of over de knie, of zo kort dat het een veredelde riem is.
Wat wou je met je haar doen dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, had ik al verteld dat de kapper vandaag mijn haar op schouderlengte heeft afgeknipt?![]()
. Zo lelijk!
Nu ben ik niet alleen misselijk, maar heb ik ook nog tuttig haar.
klote kappers ook altijd ..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Bijpunten (het hing halverwege mijn rug). Ze bleef maar hakken
Geen wonder dat je er niet blij mee bentquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Nou jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Nu heb ik een "lekker fris" en "vlot" koppieVolgens mijn man zie ik er uit als een moederdier
![]()
![]()
Ja. Al had ik achteraf wel eerder mijn mond moeten opentrekken. Na de eerste cm heeft ze het nog verder "bijgewerkt" waardoor er nog meer cm sneuvelden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja
Na de eerste pluk te kort afknippen was protesteren te laat zeker?
Ik heb 't al opgelost door 'm een paar oneerbare voorstellen te sms'enquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:16 schreef Greys het volgende:
Nee joh, doos
Dat je je erover opvreet. Wat dat betreft is Hyves idd een klote uitvinding, je kunt veel te veel zien en lezen
Maar voor wat het waard is... ik flirt ook regelmatig wel eens een beetje op Hyves hoor (met bekenden, niet met onbekenden) terwijl ik al lang en breed 'bezet' ben![]()
Dus het hoeft niet veel voor te stellen, zeg maar
Nou, dat valt eigenlijk wel mee. Bovendien denkt iedereen altijd dat ik bezet benquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:59 schreef kaasplankje het volgende:
Wat Greys zegtIk flirt IRL ook de hele dag
en dat betekent niks, dat doe je toch zelluf ook zekah?
LOLquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:58 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb 't al opgelost door 'm een paar oneerbare voorstellen te sms'enIs ie haar zo weer vergeten!
Niet dat ie niet mág flirten, want we hebben niks, maar ik ben er toch zwaar op tegen.
dat doe je dan zelf lompiequote:Nou, dat valt eigenlijk wel mee. Bovendien denkt iedereen altijd dat ik bezet ben
lompie?!quote:
Er is iets ernstig mis met jouw prioriteiten dame!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:07 schreef Miss_S het volgende:
ik ben ook weer over mijn hyves dipje heen
Ik zie mijn vriendje morgen weer (daarom kan ik ook niet daten met jullie)
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:32 schreef Ewelina het volgende:
Van mij had je een beuk teruggekregenOf anders een glas bier over je heen
Ik kan daar echt niet tegen.
Eigenlijk wel hequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:10 schreef Merel het volgende:
[..]
Er is iets ernstig mis met jouw prioriteiten dame!
hehehe met 20 vrouwenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Schattig
Kaasplankje, ga jij nu ook naar de slank-meet?
Ja en dan moet ie die rijke knappe advocatenvriendjes meenemen!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:18 schreef ColdFeet het volgende:
Kaasplankje, ga jij nu ook naar de slank-meet?
Diep in je hart wil je echt welquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hehehe met 20 vrouwen![]()
LOL ik ga morgen naar het strand denk ik
Dat waren toch allemaal bodybuilders?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:21 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja en dan moet ie die rijke knappe advocatenvriendjes meenemen!
Hey dan kom ik ook welquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:21 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja en dan moet ie die rijke knappe advocatenvriendjes meenemen!
Dus als er morgen een eng ventje naar ons staat te gluren ben jij het?quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oi zat jij net niet te zwijmelen over je vriendje?
Duh lomp niet maar je bent wel een doosquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:25 schreef Merel het volgende:
[..]
Dus als er morgen een eng ventje naar ons staat te gluren ben jij het?
En ik ben niet lomp!
ik zit je maar te plagen johquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:30 schreef Merel het volgende:
Ik ben ook geen doos, ik ben in het echt hartstikke leuk![]()
En morgen zal iedereen hier dat beamen! Puh! (Hebben we een hooghartige smiley?)
Nah, er zijn bekenden van hem bij de meet, dat zou wel opvallen!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:25 schreef Merel het volgende:
[..]
Dus als er morgen een eng ventje naar ons staat te gluren ben jij het?
En ik ben niet lomp!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:35 schreef ColdFeet het volgende:
Nah, er zijn bekenden van hem bij de meet, dat zou wel opvallen!
Weet je dat ik van het weekend in Delft nog even heb gedacht: zal ik aanbellen bij Merel? Hallo, ik ben ColdFeet?
Maar ik had een katerBeter van niet, huh
Waarmee ik maar wil aanduiden dat je me een reuze aardige meid lijkt
Neuh.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:41 schreef Miss_S het volgende:
En is iedereen al zenuwachtig voor morgen?
don't be scared, ik lees bijna niks hier want jullie lullen teveelquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:35 schreef Merel het volgende:
Ik vergeet de hele tijd dat er hier ook mannen meelezen! Toch eens beter nadenken over wat ik allemaal schrijf
En alsof IJsland een boeiende wedstrijd is..
Ik ben daar toch en beetje te verlegen voor, denk ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:37 schreef Merel het volgende:
[..]Je weet waar mijn huis woont ja!
Had je mogen doen hoor, maar ik denk dat ik ook wel een beetje zou schrikken
Maar volgende keer gewoon doen!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
don't be scared, ik lees bijna niks hier want jullie lullen teveel
Das juist coolquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:38 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik ben moe! Drukke dag gehad vandaag, maar wel leuk en spannendMoet wel veel slapen vannacht, moet natuurlijk niet met wallen op de meet verschijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |