dat wilde ik eerste in de TT zettenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:19 schreef Viking84 het volgende:
Na morgen wordt het heel rustig in deze topics, want dan is iedereen volledig op elkaar afgeknapt.
Fipo trouwens!.
Ik hoop 'tquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:20 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. Ik ben ziek.![]()
Hopelijk morgen beter.
Wat dan??quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:20 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. Ik ben ziek.![]()
Hopelijk morgen beter.
Alleen de non-meeters gaan stug door.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:19 schreef Viking84 het volgende:
Na morgen wordt het heel rustig in deze topics, want dan is iedereen volledig op elkaar afgeknapt.
Fipo trouwens!.
Ik ben bang het kippetje van gisterenquote:
Moiquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:21 schreef conleche het volgende:
Ik ben ook benieuwd wie ik in het echt net zo leuk ga vinden als hier
Ben je in het echt wél aardig dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje claimt alvast de eerste tegenvaller te zijnof juist bevestiging als je denkt 'wat een trut'
praat je dan niet juist heel hard?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben irl niet zo'n schreeuwlelijk als hier, maar dat komt dus omdat ik niet alles hoor.
Nee hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
praat je dan niet juist heel hard?
klinkt best logisch eigenlijk...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik schijn zelfs vaak te zacht te praten in restaurants, omdat ik het lastig vind om in te schatten wanneer iemand mij wel of niet hoort. Ik hoor mezelf gewoon praten en dan denk ik dat die ander mij dus ook wel hoor, ook al zit die verder weg
.
met zn mooie C&A onderbroekenquote:
Dank Elfjequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:23 schreef DarkElf het volgende:
Conleche, heb net voor het eerst eens op je site gekeken, ziet er leuk uit zeg!
Later als ik groot benwil ik ook wel iets in opdracht laten schilderen... echt helemaal ons (of ikke
) zeg maar...
Jij bent toch geen vlieg??quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Dahling, nu doe je de verkeerde smiley. Met honing vang je meer vliegen of zo.
Is ze nog hoor! Check haar posthistory maar eensquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Dank Elfje![]()
MoBlo: Tink heeft helemaal gelijk! Toen je in het begin hier kwam was je ook alleen maar aan het blaffen! Met de kilo's is ook je drift verdwenen![]()
My oh my, wat was jij af en toe een opgewonden standje
Ik kan dit topic al nauwelijks bijhouden, als ik ook nog ieders PH moet doorspitten...........quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is ze nog hoor! Check haar posthistory maar eens. Maar in moblo's voordeel: hier ben je een stuk liever geworden
![]()
.
O, ik zou stofzuigen.
De druks die jij hebt he...die wil ik ook!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:44 schreef Anosmie het volgende:
SHE en Jan.
Oooh, maar danweet ik t geheim al!
Ze heeft het iets te gezellig gehad met Nick & Simon achter de haringkar op t plein.
Dat weet heul Volendam al. Carola liep namelijk net n ommetje met dr hondjes en toen dacht ze dat Piet Veerman weer dronken achter de kar lag te knorren. Dus zij belt Jan Keijzer, zo van: Jan, je mot even komen helpen want Piet ligt weer dronken achter de kar. Dus Jan Keijzer zn bedje uit, Annie Schilder helemaal over de piss natuurlijk (Mijn nachrust wat doe je?!). Maar hij naar Carola die op t plein stond te wachten.. Klaar om Piet weer op zn zeilwoonboot te dumpen.. Horen ze ineens Nick en Simon zingend de kerk uitgaan......
CO!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:50 schreef SHE het volgende:
De druks die jij hebt he...die wil ik ook!
srslyquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:44 schreef Anosmie het volgende:
SHE en Jan.
Oooh, maar danweet ik t geheim al!
Ze heeft het iets te gezellig gehad met Nick & Simon achter de haringkar op t plein.
Dat weet heul Volendam al. Carola liep namelijk net n ommetje met dr hondjes en toen dacht ze dat Piet Veerman weer dronken achter de kar lag te knorren. Dus zij belt Jan Keijzer, zo van: Jan, je mot even komen helpen want Piet ligt weer dronken achter de kar. Dus Jan Keijzer zn bedje uit, Annie Schilder helemaal over de piss natuurlijk (Mijn nachrust wat doe je?!). Maar hij naar Carola die op t plein stond te wachten.. Klaar om Piet weer op zn zeilwoonboot te dumpen.. Horen ze ineens Nick en Simon zingend de kerk uitgaan......
Oké. dan!! Wat is de exacte naam en waar vandaan? Co gaat dan vanaf maandag ook aan de ginseng. Wil ook wel fantasieen over haringkarren en tutti quanti....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:57 schreef Anosmie het volgende:
[..]
CO!
Ik heb begrepen dat het Ginseng extractum écht werkt.
Volgens mij heb ik een potje ginsengpillen van De Tuinenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Oké. dan!! Wat is de exacte naam en waar vandaan? Co gaat dan vanaf maandag ook aan de ginseng. Wil ook wel fantasieen over haringkarren en tutti quanti....
Ja, ik vind ook dat Anosmie moet komenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:08 schreef conleche het volgende:
Zeg Anosmie, waarom kom jij eiks niet naar de meet?
ja, dat dus!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:08 schreef conleche het volgende:
Zeg Anosmie, waarom kom jij eiks niet naar de meet?
Ik had toch echt moeten komenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje claimt alvast de eerste tegenvaller te zijnof juist bevestiging als je denkt 'wat een trut'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |