dat wilde ik eerste in de TT zettenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:19 schreef Viking84 het volgende:
Na morgen wordt het heel rustig in deze topics, want dan is iedereen volledig op elkaar afgeknapt.
Fipo trouwens!.
Ik hoop 'tquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:20 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. Ik ben ziek.![]()
Hopelijk morgen beter.
Wat dan??quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:20 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. Ik ben ziek.![]()
Hopelijk morgen beter.
Alleen de non-meeters gaan stug door.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:19 schreef Viking84 het volgende:
Na morgen wordt het heel rustig in deze topics, want dan is iedereen volledig op elkaar afgeknapt.
Fipo trouwens!.
Ik ben bang het kippetje van gisterenquote:
Moiquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:21 schreef conleche het volgende:
Ik ben ook benieuwd wie ik in het echt net zo leuk ga vinden als hier
Ben je in het echt wél aardig dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje claimt alvast de eerste tegenvaller te zijnof juist bevestiging als je denkt 'wat een trut'
praat je dan niet juist heel hard?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben irl niet zo'n schreeuwlelijk als hier, maar dat komt dus omdat ik niet alles hoor.
Nee hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
praat je dan niet juist heel hard?
klinkt best logisch eigenlijk...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik schijn zelfs vaak te zacht te praten in restaurants, omdat ik het lastig vind om in te schatten wanneer iemand mij wel of niet hoort. Ik hoor mezelf gewoon praten en dan denk ik dat die ander mij dus ook wel hoor, ook al zit die verder weg
.
met zn mooie C&A onderbroekenquote:
Dank Elfjequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:23 schreef DarkElf het volgende:
Conleche, heb net voor het eerst eens op je site gekeken, ziet er leuk uit zeg!
Later als ik groot benwil ik ook wel iets in opdracht laten schilderen... echt helemaal ons (of ikke
) zeg maar...
Jij bent toch geen vlieg??quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Dahling, nu doe je de verkeerde smiley. Met honing vang je meer vliegen of zo.
Is ze nog hoor! Check haar posthistory maar eensquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Dank Elfje![]()
MoBlo: Tink heeft helemaal gelijk! Toen je in het begin hier kwam was je ook alleen maar aan het blaffen! Met de kilo's is ook je drift verdwenen![]()
My oh my, wat was jij af en toe een opgewonden standje
Ik kan dit topic al nauwelijks bijhouden, als ik ook nog ieders PH moet doorspitten...........quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is ze nog hoor! Check haar posthistory maar eens. Maar in moblo's voordeel: hier ben je een stuk liever geworden
![]()
.
O, ik zou stofzuigen.
De druks die jij hebt he...die wil ik ook!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:44 schreef Anosmie het volgende:
SHE en Jan.
Oooh, maar danweet ik t geheim al!
Ze heeft het iets te gezellig gehad met Nick & Simon achter de haringkar op t plein.
Dat weet heul Volendam al. Carola liep namelijk net n ommetje met dr hondjes en toen dacht ze dat Piet Veerman weer dronken achter de kar lag te knorren. Dus zij belt Jan Keijzer, zo van: Jan, je mot even komen helpen want Piet ligt weer dronken achter de kar. Dus Jan Keijzer zn bedje uit, Annie Schilder helemaal over de piss natuurlijk (Mijn nachrust wat doe je?!). Maar hij naar Carola die op t plein stond te wachten.. Klaar om Piet weer op zn zeilwoonboot te dumpen.. Horen ze ineens Nick en Simon zingend de kerk uitgaan......
CO!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:50 schreef SHE het volgende:
De druks die jij hebt he...die wil ik ook!
srslyquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:44 schreef Anosmie het volgende:
SHE en Jan.
Oooh, maar danweet ik t geheim al!
Ze heeft het iets te gezellig gehad met Nick & Simon achter de haringkar op t plein.
Dat weet heul Volendam al. Carola liep namelijk net n ommetje met dr hondjes en toen dacht ze dat Piet Veerman weer dronken achter de kar lag te knorren. Dus zij belt Jan Keijzer, zo van: Jan, je mot even komen helpen want Piet ligt weer dronken achter de kar. Dus Jan Keijzer zn bedje uit, Annie Schilder helemaal over de piss natuurlijk (Mijn nachrust wat doe je?!). Maar hij naar Carola die op t plein stond te wachten.. Klaar om Piet weer op zn zeilwoonboot te dumpen.. Horen ze ineens Nick en Simon zingend de kerk uitgaan......
Oké. dan!! Wat is de exacte naam en waar vandaan? Co gaat dan vanaf maandag ook aan de ginseng. Wil ook wel fantasieen over haringkarren en tutti quanti....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:57 schreef Anosmie het volgende:
[..]
CO!
Ik heb begrepen dat het Ginseng extractum écht werkt.
Volgens mij heb ik een potje ginsengpillen van De Tuinenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Oké. dan!! Wat is de exacte naam en waar vandaan? Co gaat dan vanaf maandag ook aan de ginseng. Wil ook wel fantasieen over haringkarren en tutti quanti....
Ja, ik vind ook dat Anosmie moet komenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:08 schreef conleche het volgende:
Zeg Anosmie, waarom kom jij eiks niet naar de meet?
ja, dat dus!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:08 schreef conleche het volgende:
Zeg Anosmie, waarom kom jij eiks niet naar de meet?
Ik had toch echt moeten komenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje claimt alvast de eerste tegenvaller te zijnof juist bevestiging als je denkt 'wat een trut'
Nee hoor. Om 18 uur spreken de eersten al af en de eersten gaan om 22 uur alweer wegquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:19 schreef Miss_S het volgende:
Het zou mogelijk zijnmaar jullie moeten zo nodig zo laat afspreken :p
Panax Ginseng Extract.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:07 schreef conleche het volgende:
Oké. dan!! Wat is de exacte naam en waar vandaan? Co gaat dan vanaf maandag ook aan de ginseng. Wil ook wel fantasieen over haringkarren en tutti quanti....
Ik durf sowieso nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor. Om 18 uur spreken de eersten al af en de eersten gaan om 22 uur alweer weg.
Zeg nou maar gewoon dat je niet durft.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:22 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Panax Ginseng Extract.
En het smaakt zo.
Next time, als die er komt tenminstequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ga wel.
Face your fears, live your dreams.
Dat zie ik wel gebeurenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
nee, na morgen hebben we elkaar allemaal uitgemoord
Wat klinkt dat lekkerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:34 schreef AKnynke het volgende:
men, wat zijn jullie snel!
Vanavond paddestoelenrisotto met kantarellen en boschampignons. Daarnaast een salade met rucola en feta (kon geen geitenkaas vinden)..als toetje gecarameliseerde ananas...Ik heb honger!
Nu eerst nog maar eens even gaan studeren!
MoBlo is in het echt echt superlief! Een beetje een grote mond, maar zo tof!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben je in het echt wél aardig dan?Oh, ik las het verkeerd!
Volgens mij ben jij gewoon een blaffend hondje dat na veel aandacht en aaien eigenlijk een lief schattig beestje is.
Pas als je over je eten kotst om het van te voren te verteren wordt het verdacht Co.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ik kan anders aardig brommen hoor!
Ik kots liever d'r na.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Pas als je over je eten kotst om het van te voren te verteren wordt het verdacht Co.
ik heb nog geen idee eigenlijk. Ik ga alle paddo's denk ik even aanbakken in flink wat roomboter, uitje en wat knoflook erbij. Daarna de risottorijst erbij, even de rijst aanbakken..flinke plens witte wijn erbij....en dan beetje voor beetje groentebouillon...op het eind flink wat geraspte parmezaan en een klont boter.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat klinkt dat lekker. Kun je het recept van die paddenstoelenrisotto even posten?
.
En die tapas en vrienden deel je niet met ons!?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:43 schreef Anosmie het volgende:
Ik kan morgen helaas niet.
Ik heb tapasavond met een stel vrienden. Dan doen we allemaal wat zelfgemaakte tapas meenemen en dat delen we dan. Zoet he..
daar gaat mn reputatiequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
MoBlo is in het echt echt superlief! Een beetje een grote mond, maar zo tof!
Die vrienden mag je hebben, maar hands off my tapas weet je.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:44 schreef Vivi het volgende:
En die tapas en vrienden deel je niet met ons!?
Komt Helga ook?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:49 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Die vrienden mag je hebben, maar hands off my tapas weet je.
ach, blaffende honden bijten niet he!quote:
Uit Fun4Two toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:47 schreef Viking84 het volgende:
Hoe kennen Co en Greys elkaar eigs? Heeft de één de ander naar Fok gelokt of kennen jullie elkaar van Fok?
Zijn ze een beetje lickable?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:49 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Die vrienden mag je hebben, maar hands off my tapas weet je.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:55 schreef Viking84 het volgende:
[..], serieus? Dat had ik niet achter die twee gezocht!
![]()
.
Oke, ik heb mijn moeder een keer getongd toen ik bezopen was.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik zat me al te verheugen op smeuiïge verhalen, maar jullie zijn gewoon een stel saaie burgertrutten![]()
.
En wie wel verhalen heeft wil ze niet vertellen. Ja, en bepaalde mensen mogen zich nu best aangesproken voelen!
Gebruik je IE of Firefox? Via Firefox kun je instellen dat 'ie dat automatisch doet als je je browser afsluit [/nerdtalk]quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:58 schreef conleche het volgende:
Dammit, ik moet sinds ik op FOK zit iedere keer de geschiedenis wissen voor ik naar huis ga, nu staat er weer een parenclub in de history.![]()
Ik houd niet zo van paren, ik haat ze ongeveer evenveel als individuen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:00 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben nog nooit in de fun4two geweest, maar wel in twee andere, soortgelijke etablissementen.En parenclubs zijn niet wat de meeste mensen zich erbij voorstellen.
Maar nu ga ik ff boodschappen doen voor morgen.
En paren als werkwoord dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van paren, ik haat ze ongeveer evenveel als individuen.
Jij hebt dan ook een heel toffe moeder zag ik op je HAIFsquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oke, ik heb mijn moeder een keer getongd toen ik bezopen was.
En zo ze dus lang niet allemaal.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:01 schreef conleche het volgende:
Ik heb vroegah weleens gefilmd in een parenclub, ergens diep in Brabant en het was daar echt enorm ranzig. De viezigheid dreef gewoon op dat zwembad.![]()
Heb ook weleens in de casa rosso gedraaid en daar lagen allemaal tissues onder de stoelenx 2.
Ja ja , bij de fillum kom je nog eens ergens
Beetje zoals K_I_M zei dus?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:01 schreef conleche het volgende:
Ik heb vroegah weleens gefilmd in een parenclub, ergens diep in Brabant en het was daar echt enorm ranzig. De viezigheid dreef gewoon op dat zwembad.![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat merk je vanzelf als je het water uitkomt en je hebt ineens zo'n plek op je arm/been zitten waar het lijkt alsof er opgedroogd lijm op gesmeerd is.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:02 schreef Vivi het volgende:
Sylvana, kom er maar in.
Breakie breakie. Je doos dus.
Voor een schizobitch wel jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een heel toffe moeder zag ik op je HAIFs
en dan was ík ergquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:02 schreef Vivi het volgende:
Sylvana, kom er maar in.
Breakie breakie. Je doos dus.
En volgende week is je poes aan de beurt?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:07 schreef Miss_S het volgende:
Na vorige week mijn eerste harsexperiment ga ik vandaag (of morgen) mijn benen maar eens proberen
Nou zat wel te denken als het goed werktquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En volgende week is je poes aan de beurt?. Dat lijkt me pas pijnlijk
.
Moet je zondag even terug komen in dit topicquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:11 schreef AKnynke het volgende:
ik ben opzoek naar een goed conflict voor m'n paper.
Zo erg word ik van deze studie, 'een goed conflict'...'that was a nice war'. 'This conflict had only 20.000 deaths, so it's seen as a minor conflict'.
Bah. Afgestompt.
Gaafquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:10 schreef SHE het volgende:
Morgen om 3 uur weer bij de tattttoooooo meneer
tattoo handpalm is vorige keer niet doorgegaanwant niemand wil 'm zetten omdat het eelthuid is en dat lelijk wordt
![]()
Dus nu morgen horusoog achterop nek en klavertjes regenboog over voetje![]()
Dapast mooi bij de rest van mijn klavertjesreeks.
Ik ben helemaal poedeliewoepsie
Yessssss!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gaaf. Morgen even showen hè, dat Horusoog
. Ik wilde ook altijd een Horusoog, maar nu hoeft 't niet meer
![]()
.
Gedver.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
dan neem jij een Horus-Anus Viking
heul origineelme dunkt!
over Latijn gesproken, ik zag laatst iemand die 'Ancilla' heette, vraag me af wie zijn/haar kind 'slavin' noemtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gedver.
Nee, ik wil iets in het Sanskriet. Of een Latijnse spreuk
.
en mensen met de nek aankijkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:19 schreef Viking84 het volgende:
Maar je nek is wel een mooie plek voor zo'n Horusoog. Kun je lekker bedekken door je lange haar als het nodig is
.
Ik wil deze ook nog ( zie onder ), maar ik moet daar nog goed op broeden, want de goed te bedekken plekjes op mijn lijf beginnen op te rakenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gedver.
Nee, ik wil iets in het Sanskriet. Of een Latijnse spreuk
.
ik ken ook een ancilla... ancilla lodewijks. maar weet mijn gd niet meer waarvan ik die ken... vat van mn oude school ofzo...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
over Latijn gesproken, ik zag laatst iemand die 'Ancilla' heette, vraag me af wie zijn/haar kind 'slavin' noemt
Ik heb twee tattoos. De ene zit op een goeie plek, maar de andere niet. Maar als je 18 bent denk je niet (ik niet iig): "Goh, misschien is het wel slim om hem ergens te zetten waar niet iedereen hem kan zien"quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik wil deze ook nog ( zie onder ), maar ik moet daar nog goed op broeden, want de goed te bedekken plekjes op mijn lijf beginnen op te raken![]()
nʌmʌsˈteː
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en mensen met de nek aankijken
Heb je meteen iets om aan te trekken morgenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:24 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb eindelijk mooie, simpele getailleerde jurkjes gevonden!
Mereltjequote:
Binnenkant pols, en als ie verstopt moeten worden een horloge ofzo eroverheen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik wil deze ook nog ( zie onder ), maar ik moet daar nog goed op broeden, want de goed te bedekken plekjes op mijn lijf beginnen op te raken![]()
nʌmʌsˈteː
Neuh, nergens voor nodig. Gewoon heel hard roepen. Zo groot is Utrecht ook weer nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
oeh ja, even nummers uitwisselen en afspreken Ewelina
is wellicht handig
je hebt andre hazes op je schaamlip laten zetten?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
me heeft ook al 7 jaar ofzo een tat... plek is prima, maar achteraf had ik dr wel beter over na kunnen denken...
Oeh, ik ben nu wel benieuwdquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:10 schreef SHE het volgende:
Morgen om 3 uur weer bij de tattttoooooo meneer
tattoo handpalm is vorige keer niet doorgegaanwant niemand wil 'm zetten omdat het eelthuid is en dat lelijk wordt
![]()
Dus nu morgen horusoog achterop nek en klavertjes regenboog over voetje![]()
Dapast mooi bij de rest van mijn klavertjesreeks.
Ik ben helemaal poedeliewoepsie
Hihiquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je hebt andre hazes op je schaamlip laten zetten?
Nee, want ik moet nog een klein buikje kwijt voordat ik ze naar jullie aandurfquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je meteen iets om aan te trekken morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |