Jij hebt dan ook een heel toffe moeder zag ik op je HAIFsquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oke, ik heb mijn moeder een keer getongd toen ik bezopen was.
En zo ze dus lang niet allemaal.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:01 schreef conleche het volgende:
Ik heb vroegah weleens gefilmd in een parenclub, ergens diep in Brabant en het was daar echt enorm ranzig. De viezigheid dreef gewoon op dat zwembad.![]()
Heb ook weleens in de casa rosso gedraaid en daar lagen allemaal tissues onder de stoelenx 2.
Ja ja , bij de fillum kom je nog eens ergens
Beetje zoals K_I_M zei dus?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:01 schreef conleche het volgende:
Ik heb vroegah weleens gefilmd in een parenclub, ergens diep in Brabant en het was daar echt enorm ranzig. De viezigheid dreef gewoon op dat zwembad.![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat merk je vanzelf als je het water uitkomt en je hebt ineens zo'n plek op je arm/been zitten waar het lijkt alsof er opgedroogd lijm op gesmeerd is.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:02 schreef Vivi het volgende:
Sylvana, kom er maar in.
Breakie breakie. Je doos dus.
Voor een schizobitch wel jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een heel toffe moeder zag ik op je HAIFs
en dan was ík ergquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:02 schreef Vivi het volgende:
Sylvana, kom er maar in.
Breakie breakie. Je doos dus.
En volgende week is je poes aan de beurt?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:07 schreef Miss_S het volgende:
Na vorige week mijn eerste harsexperiment ga ik vandaag (of morgen) mijn benen maar eens proberen
Nou zat wel te denken als het goed werktquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En volgende week is je poes aan de beurt?. Dat lijkt me pas pijnlijk
.
Moet je zondag even terug komen in dit topicquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:11 schreef AKnynke het volgende:
ik ben opzoek naar een goed conflict voor m'n paper.
Zo erg word ik van deze studie, 'een goed conflict'...'that was a nice war'. 'This conflict had only 20.000 deaths, so it's seen as a minor conflict'.
Bah. Afgestompt.
Gaafquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:10 schreef SHE het volgende:
Morgen om 3 uur weer bij de tattttoooooo meneer
tattoo handpalm is vorige keer niet doorgegaanwant niemand wil 'm zetten omdat het eelthuid is en dat lelijk wordt
![]()
Dus nu morgen horusoog achterop nek en klavertjes regenboog over voetje![]()
Dapast mooi bij de rest van mijn klavertjesreeks.
Ik ben helemaal poedeliewoepsie
Yessssss!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gaaf. Morgen even showen hè, dat Horusoog
. Ik wilde ook altijd een Horusoog, maar nu hoeft 't niet meer
![]()
.
Gedver.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
dan neem jij een Horus-Anus Viking
heul origineelme dunkt!
over Latijn gesproken, ik zag laatst iemand die 'Ancilla' heette, vraag me af wie zijn/haar kind 'slavin' noemtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gedver.
Nee, ik wil iets in het Sanskriet. Of een Latijnse spreuk
.
en mensen met de nek aankijkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:19 schreef Viking84 het volgende:
Maar je nek is wel een mooie plek voor zo'n Horusoog. Kun je lekker bedekken door je lange haar als het nodig is
.
Ik wil deze ook nog ( zie onder ), maar ik moet daar nog goed op broeden, want de goed te bedekken plekjes op mijn lijf beginnen op te rakenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gedver.
Nee, ik wil iets in het Sanskriet. Of een Latijnse spreuk
.
ik ken ook een ancilla... ancilla lodewijks. maar weet mijn gd niet meer waarvan ik die ken... vat van mn oude school ofzo...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
over Latijn gesproken, ik zag laatst iemand die 'Ancilla' heette, vraag me af wie zijn/haar kind 'slavin' noemt
Ik heb twee tattoos. De ene zit op een goeie plek, maar de andere niet. Maar als je 18 bent denk je niet (ik niet iig): "Goh, misschien is het wel slim om hem ergens te zetten waar niet iedereen hem kan zien"quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik wil deze ook nog ( zie onder ), maar ik moet daar nog goed op broeden, want de goed te bedekken plekjes op mijn lijf beginnen op te raken![]()
nʌmʌsˈteː
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en mensen met de nek aankijken
Heb je meteen iets om aan te trekken morgenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:24 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb eindelijk mooie, simpele getailleerde jurkjes gevonden!
Mereltjequote:
Binnenkant pols, en als ie verstopt moeten worden een horloge ofzo eroverheen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik wil deze ook nog ( zie onder ), maar ik moet daar nog goed op broeden, want de goed te bedekken plekjes op mijn lijf beginnen op te raken![]()
nʌmʌsˈteː
Neuh, nergens voor nodig. Gewoon heel hard roepen. Zo groot is Utrecht ook weer nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
oeh ja, even nummers uitwisselen en afspreken Ewelina
is wellicht handig
je hebt andre hazes op je schaamlip laten zetten?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
me heeft ook al 7 jaar ofzo een tat... plek is prima, maar achteraf had ik dr wel beter over na kunnen denken...
Oeh, ik ben nu wel benieuwdquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:10 schreef SHE het volgende:
Morgen om 3 uur weer bij de tattttoooooo meneer
tattoo handpalm is vorige keer niet doorgegaanwant niemand wil 'm zetten omdat het eelthuid is en dat lelijk wordt
![]()
Dus nu morgen horusoog achterop nek en klavertjes regenboog over voetje![]()
Dapast mooi bij de rest van mijn klavertjesreeks.
Ik ben helemaal poedeliewoepsie
Hihiquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je hebt andre hazes op je schaamlip laten zetten?
Nee, want ik moet nog een klein buikje kwijt voordat ik ze naar jullie aandurfquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je meteen iets om aan te trekken morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |